PDA

View Full Version : spannend he..


lotte
19 juni 2002, 23:05
hallo allemaal, daar ben ik weer.
ik ben een tijdje afwezig geweest omdat mijn computer alles weg had laten verdwijnen. Met hulp van mijn man.hiervoor wil ik mijn man nog bedanken. gelukkig gaf hij na een paar dagen wel toe dat hij hiervoor verantwoordelijk is geweest. Maar ja, uiteindelijk wilde ik natuurlijk dat hij het probleem ook ging oplossen,maar heb uiteindelijk zelf maar actie ondernomen en is het euvel verholpen door mijn overbuurman.
Ik kon eigenlijk alleen maar denken van ;de 23 ste die komt in de buurt en als ik voor die tijd geen contact heb gehad, dan durf ik al helemaal niet te komen!
monique; verwijs jij op jou voordeur op welk nummer je moeder woont?
ik heb mijn email adres ook moeten veranderen, ik hoop dat ik dit goed heb gedaan,anders kan ik volgens mij ook geen nieuwe tread aanmaken.
enne..kan ik ook helpen door wat eten mee te nemen?
stom he, is iedereen er net als ik er ook zo zenuwachtig voor?
ik heb nog nooit een lotgenoot ontmoet.
heel veel groetjes en tot zondag..
lotte.

marita
20 juni 2002, 09:04
Ik hoop dat je een mooie dag hebt en dat het je helpt om andere lotgenoten te ontmoeten.Ik ga nog niet mee durf het nog niet zo goed maar wie weet de volgende keer.Het is natuurlijk ook wel leuk om een gezicht te weten achter de persoontjes die hier op dit forum zijn.Groetjes en iedereen die wel heen gaat wens ik een fijne dag toe.in gedachten ben ik er ook wel bij. Maar ik durf niet wat een schijterd he?

ilseke
20 juni 2002, 09:04
Hoi Lotte,
ik denk dat de meeste onder ons wel kriebels in de buik voelen wanneer ze denken aan zondag. Maar ik hoop dat de zenuwen je niet tegenhouden om toch te komen! Ik weet ook niet wat ik er moet van verwachten en moet eerlijk zeggen dat ik soms ook overweeg om thuis te blijven, zeker wanneer ik besef dat het NU zondag is. Maar neen, ik ga komen omdat ik er zeker van ben dat ik het mij anders achteraf zal beklagen. Je moet maar denken 'wat kan er misgaan?' 'Wat als niemand mij ligt?' Tja, dan zal het de 1ste en de laatste keer geweest zijn dat ik erbij was.
Maar ik denk dat niemand komt met de bedoeling een ander af te breken en/of voor schut te zetten!!!! Dus zal het allemaal wel los lopen -hoop ik-. ;)
Zie je zondag?!!!!
groetjes,
Ilse

monique3
20 juni 2002, 13:02
Hoi lotte, stuur me effe een mailtje op dit emailadres:
tricho3@msn.com

En zet daarin waar je ook alweer vandaan komt, en hoe je hierheen komt a.s zondag,okee?
En je mobiel tel.nr.
groetjes van Monique3.

Madelief
20 juni 2002, 23:34
Mocht je nog van gedachten veranderen en toch meewillen.............laat het dan even weten en kun je je bij ons aansluiten in de trein. Maar je bent geen schijterd hoor! Ik wilde je toch even laten weten dat je niet alleen hoeft. Ik heb er wel weer zin in hoor....en inderdaad het is leuk gezichten te zien bij de verhalen.......Denk er nog maar even over na.
Groetjes madelief.

roosje
20 juni 2002, 23:56
:)
Hallo Allemaal,
hebben jullie er ook zo'n zin in?
A.s. zondag gaan we elkaar zien...

Hierbij wil ik iedereen een hart onder de riem steken door te zeggen dat het absoluut niet eng hoeft te zijn.

Een tijdje geleden is bij mij thuis een groepje t.t.m. lotgenoten geweest. (totaal 6 man...ehhh vrouwen)
Ik had eerst wel een vreemd gevoel in mijn buik. Maar dat was gelijk over toen ik de eerste van het station gehaald had.

Bij ieder "nieuw" gezicht kreeg ik een gevoel van: heeee ik ken jou. Zoveel herkenning, ja hoe moet ik het zeggen...Het was in ieder geval erg vertrouwd.
Die middag verliep ook heel ongedwongen.
Ieder kon zijn verhaal doen, voor iedereen was genoeg ruimte. De één praatte wat langer dan de ander, maar dat heeft ook met iemands persoonlijkheid te maken.
Niets hoefde, alles mocht. We hebben zelfs elkaars haarwerken (indien aanwezig) bekeken en de verschillende systemen.
Er was absoluut geen schaamte. We zitten toch allemaal in het zelfde schuitje????

Dus dames, niet piekeren hoor! Dat doen we al genoeg, dit wordt echt heel leuk. Monique kennende, het wordt heeeel gaaaaaf!

Liefs, roosje

ernestina
21 juni 2002, 13:21
Sinds gisteren ben ik weer de mist in gegaan.

Ik vermoed dat het met zondag te maken heeft. Ik hou mezelf steeds voor dat het leuk en gezellig wordt, en ik verheug me er ook op, maar toch... Blijkbaar geeft het ook een beetje stress.

Afijn, ik moet mijzelf maar zien te vermannen en proberen ermee te stoppen, anders zijn de afgelopen trekvrije weken zo ongedaan gemaakt!

Spannend om jullie te ontmoeten, zoals gezegd, ik verheug me er op.

Groeten, Ernestina

monique3
21 juni 2002, 13:30
Hoi ernestina,
Wat jammer dat de zenuwen je nu even parten spelen.
Ik kan wel zeggen maak je niet druk, maarja ik ben zelf ook een ietsje zenuwachtig.
Dat ben ik altijd wel wat, als er iets staat te gebeuren wat nieuw voor me is.
Ik heb al wat ttm-ers ontmoet dus daar zie ik absoluut niet tegen op.
Maar ik herken het nog wel van de eerste keer, toen kwam Madelief bij mij thuis. Ik was erg zenuwachtig, maar zodra we aan het praten raakten en zagen dat er zoveel herkenning was, was ik zo rustig. En daarna met de anderen die ik ontmoet heb, werd het steeds beter, dus ik ben niet zenuwachtig omdat ik jullie ga zien. Maar ja zo ben ik gewoon.
Kortom, het zal echt meevallen, vooral als je je er druk over hebt gemaakt.
Ik denk dat het meer ligt aan het feit dat het nu een hele groep is, daar zijn veel mensen wat angstig voor, en vooral nu, nu de meesten iemand gaan ontmoeten met ttm, wat nog nooit is gebeurd.
Voor mij is dit alles een goede oefening, zo zie ik het dan ook.
Ik praat in een groep mensen, ik ontmoet "vreemde'' mensen.
Dus dat zullen jullie ook wel hebben, denk ik zo.
Maarja, het is zo zondag, dan weten jullie het zelf ook.
Dus tot dan, sterkte, monique3.