PDA

View Full Version : Vrouwen leden bij elkaar op de koffie wij mannen een kroegen tochtje ergens in NL????


Salvamia
5 januari 2005, 21:18
En wat denken jullie, ook al zijn we macho dieren.
Het kan wel leuk zijn om als lotgenoten een keertje met elkaar een kroegentochtje te gaan houden en onderweg elkaar te informeren enzo??.

Ik meld me zelf aan ben zeer benieuwd of er nog volgelingen zijn :D .

Salvatore

Oké hier dan de lijst met deelnemers aan de HAARWEB KROEGENTOCHT;

Salvatore
Druifstuif
Laurensj
Smorlez
Vince001
Henk

Druifstuif
5 januari 2005, 22:38
Een haarweb-meet! Lijkt me wel lachen eigenlijk.

Tiuri
5 januari 2005, 23:27
ik ben ook van de partij! :D

Salvamia
5 januari 2005, 23:38
Kijk nog een paar en het wordt echt lachen :D

Mailman
5 januari 2005, 23:51
Hey Salvamia, ik heb ff je thread verplaatst naar een passendere rubriek. Lijkt me leuke taferelen opleveren zo'n meeting, het eerste wat iedereen doet is naar het haar kijken van de ander. Iedereen straks een petje of muts op :P

Tiuri
6 januari 2005, 00:03
maar je ontwijkt de vraag smorlez: ga je mee??? :D

Salvamia
6 januari 2005, 00:12
Haha ja dat zou lachen zijn :D
Even offtopic: Toen ik mijn eerste haarwerk nam, had ik een kroeg samen met een vriend van me.
Nu gign ik vol zenuwen naar mijn café ik kom binnen EN IEDEREEN DROEG EEN PRUIK!!!. toen niet de beste timing maar later hebben we er nog smakelijk om gelachen samen :D .

Maar inderdaad Smorlez?? je ontwijkt inderdaad de vraag, of moet jij ook om elf uur in de avond nog de was doen?? (die begrijp je denk ik niet maar kan Laurensj haarfijn uitleggen :P )

Vince001
6 januari 2005, 12:26
Best een geinig idee... Maar dan moet het wel een flinke groep zijn. Hoe meer verhalen, hoe beter.

Salvamia
6 januari 2005, 12:42
Dat zijn er vier dan toch?

Tiuri
7 januari 2005, 00:14
Dat zijn er vier dan toch?Salvamia, wellicht kun jij een lijst van gegadigden bijhouden in de eerste post die je dan iedere keer update met de "edit"-button?

Henk
8 januari 2005, 15:35
Salvamia, wellicht kun jij een lijst van gegadigden bijhouden in de eerste post die je dan iedere keer update met de "edit"-button?

Goed idee, ga jij ook mee Laurensj?

Tiuri
8 januari 2005, 19:13
jazeker! dat had ik ook al aangegeven.

Tiuri
9 januari 2005, 20:03
je kunt henk er ook bijzetten. Toch Henk? :)

en what about pizzacat, haarmannetje, kevinme, zwarflai, DHTkiller, zucht, Lucky, japiejaap en alle anderen???