PDA

View Full Version : [Oproep] TTM-ers gezocht voor televisieprogramma JONG


Mariska Witte
7 januari 2005, 18:32
Hoi allemaal,

Misschien kennen jullie mij nog wel van een jaar geleden, ik heb toen een oproepje geplaatst voor de Vlaamse versie van het programma 'Je zal het maar hebben'. Met Eline (hoe is het met je!?) hebben we uiteindelijk een hele mooie reportage gemaakt.

Momenteel werk ik voor Sky High TV en ben ik bezig met de voorbereidingen
voor een nieuwe serie van het programma ‘Jong’.

JONG is een jongerenprogramma over jongeren en hun leefwereld. In elke aflevering staat een bepaald thema centraal en vertellen twee jongeren openhartig over hun leven, zowel in de studio als in hun eigen leefomgeving.

We willen in dit programma graag aandacht besteden aan trichotillomanie. Ik merk dat ondanks dat het verschillende keren in de media is geweest nog steeds veel mensen niet weten wat het precies is. Misschien dat we hier nog een klein beetje verandering in kunnen brengen.

Natuurlijk hebben we jullie hulp hierbij nodig! Ik ben voor deze aflevering op zoek naar Nederlandse jongeren in de leeftijd van 15 tot 30 jaar. Wil je (vrijblijvend) je verhaal vertellen of hier een vragenlijstje van mij over ontvangen dan kun je contact met me opnemen via onderstaande gegevens. Ook voor meer informatie over het programma kun je natuurlijk altijd contact met me opnemen.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Met vriendelijke groet,

Mariska Witte
Redacteur
035-62 63 000
Mariska@skyhightv.nl

anjaschmitz
30 maart 2005, 15:01
Wie kan ons helpen met informatie over ttm.We hebben een dochter die 12 jaar is en al bijna 5 jaar ttm heeft.We zijn 4 jaar met de foute diachnose in de waan gelaten dat ze alopetia areata zou hebben.Nu staan we echter met de handen in het haar we weten niet zo hoe we haar kunnen helpen.Ze heeft geen wimpers en ze mist boven op haar hoofd haar haar,daar heeft ze nu ongeveer 1 jaar een haarstuk.Op dit moment proberen we het met het Riagg of we er goed aan doen we weten het niet.Voor vader is het al helemaal moeilijk hij kan het bijna niet geloven dat zijn dochter het doet.(het haren trekken).Wie kan ons wat raad od advies geven.:confused: :confused: :confused:

Mariska Witte
30 maart 2005, 15:16
Dag allemaal,

Ondanks dat bovenstaande oproep al van een tijdje geleden is, is deze nog steeds geldig. We spreken nog graag met een aantal jonge TTM-ers (liefst tot 25 jaar) die ons hier meer informatie over willen geven. Uiteraard is dit gesprek geheel vrijblijvend.

We willen de kijker graag laten zien wat TTM precies is, dus iedereen die hierbij wil helpen (door het geven van informatie of door op tv je verhaal te vertellen) is zeer welkom!

Alvast bedankt voor jullie hulp, we gaan er een mooie aflevering van maken!

Groetjes, Mariska
mariska@skyhightv.nl
035-6263000

Lies86
30 maart 2005, 16:45
Hey lieve mensen.

Gisteren is de ploeg van Jong bij mij thuis geweest om te filmen over AA.
Het was ontzettend leuk. Het zijn aardige mensen en ze nemen echt alle tijd voor je.
Ik kan maar 1 ding zeggen, doe het als je het graag wilt.
Mij is het allemaal erg meegevallen.
Over een week of 2 moet ik de laatste opnames in de studio maken.
Wanneer het uitgezonden wordt weet ik nog niet, dat horen jullie snel!!
Liefs lies

gotchica
1 april 2005, 17:47
hoihoi

ik kan me er niet v0or 0pgeven(dat programma JONG) ik ben 14 jaar.. maar wanneer k0mt dat 0p tv dan..?

xxx wendy

Mariska Witte
1 april 2005, 17:51
Het is niet heel erg dat je 14 bent hoor, je mag altijd contact met me opnemen. Alvast bedankt!

Groeten, Mariska
035-6263000
mariska@skyhightv.nl

Carrules
4 mei 2005, 18:34
Ik weet niet of het programma enzo inmiddels afgerond is, maar ik zou best mee willen helpen. Ik kom liever niet op TV, maar zpu best wat vragen willen beantwoorden of wat meer info geven als dat nodig is. Ik ben 23, heb al 10 jaar TTM en trek alleen mijn hoofdhaar.

Wanneer er nog belangstelling voor is, hoor ik dat graag en zal ik mijn emailadres geven,

groet Car

Mariska Witte
6 mei 2005, 13:00
Hoi Car,
Bedankt voor je reactie.
Helaas is het ons vooralsnog niet gelukt een aflevering over TTM te maken, maar we willen het in een volgende serie graag weer gaan proberen. Je mag je emailadres dus altijd doorgeven, of mij een mailtje sturen

Voor iedereen die geholpen heeft bij mijn research: bedankt! En misschien tot een volgende keer.

Groeten, Mariska
mariska@skyhightv.nl

Lies86
6 mei 2005, 16:42
Hey mensen
Daar was ik weer even!
Ik heb meegewerkt aan het programma jong en wil jullie graag mijn ervaringen hiermee vertellen.
Misschien is dit drempel verlagend zodat jullie ook eerder durven!(http://www.eo.nl/portals/streams.jsp?number=6141864) hier kun je hem bekijken.
Ik wilde even zeggen dat je echt met alle respect behandeld wordt bij de EO.
Er staat een heel team voor je klaar om op te vangen.
Je krijgt een persoonlijke begeleider aangewezen die bij de opnames erbij is.
Het klinkt allemaal heel eng maar het valt echt wel mee.
Ook het camera team, de presentator, regiseur, vigagist en al wat niet meer zijn vriendelijke aardige mensen!!!

Wees dus niet bang dat ze je raar vinden ofzo!! Ze hebben al zoveel programma's gemaakt en behandelen je echt vol respect.
Ik zou zeggen twijfel niet, en neem die kans waar.
Ik heb onwijs veel goeie reakties gekregen op 'mijn' uitzending en ook veel meer begrip van vreemden!!!

Groetjes Annelies