PDA

View Full Version : Robben


robinson
10 januari 2005, 19:01
Ik zag laatst een foto van Robben in zijn jonge jaren. ROnd zijn 17e ofzo en toen had hij al super grote inhammen. Wanneer zou het begonnen zijn bij hem? EN weet iemand of hij er mee zit?

Tiuri
10 januari 2005, 19:03
ja er stond laatst een artikel over hem en zijn kaalheid in een van die voetbalbladen. Hij zei dat het een familiekwaal was dat het jong begint. Hij baalde ervan maar "we kunnen niet allemaal brad pitt zijn" zei hij.

robinson
10 januari 2005, 19:28
ja er stond laatst een artikel over hem en zijn kaalheid in een van die voetbalbladen. Hij zei dat het een familiekwaal was dat het jong begint. Hij baalde ervan maar "we kunnen niet allemaal brad pitt zijn" zei hij.

Nu je het over Brad Pitt hebt ik zag laatst ocean's eleven en het leek er ffe op alsof hij een heel klein beetje inhammen had of zie ik nu spoken??? dat ik me er zo erg op concentreer? hebben jullie dat ook dat jullie bij iederee op inhammen letten???

Tiuri
10 januari 2005, 21:11
Nu je het over Brad Pitt hebt ik zag laatst ocean's eleven en het leek er ffe op alsof hij een heel klein beetje inhammen had of zie ik nu spoken??? dat ik me er zo erg op concentreer? hebben jullie dat ook dat jullie bij iederee op inhammen letten???ik let er ook bij iedereen op :)

voor zover ik weet is Pitts haarlijn nog perfect intact... en dat zal ie ook wel altijd blijven denk ik.

Haarmannetje
10 januari 2005, 23:47
Ik let er ook bij iedere man op, werkelijk iedere man. Op straat bijvoorbeeld, altijd direct kijken naar de haarlijn :). Maar het valt mij tegelijkertijd ook op, dat ik niet zoiets heb, wanneer ik een jonge vent zie die kalend is: "tjee, wat erg voor hem :(." Ik beschouw het als heel normaal, alleen let ik er nu gewoon op omdat ik zelf kalend ben; dat is het verschil :).

Of zou er diep in mijn toch iets zijn van: "hehe, ik ben tenminste niet de enige"? ;)

Uitgeblust
11 januari 2005, 00:14
Of zou er diep in mijn toch iets zijn van: "hehe, ik ben tenminste niet de enige"? ;)

Andermans vuil is mijn zeep niet.

Ik vraag me wel vaak af of kalende jongelui Propecia gebruiken. En of ze dan net zo teleurgesteld zijn in het pilletje als ik.

Haarmannetje
11 januari 2005, 00:20
Andermans vuil is mijn zeep niet.

Ik vraag me wel vaak af of kalende jongelui Propecia gebruiken. En of ze dan net zo teleurgesteld zijn in het pilletje als ik.
Ik zelf denk dat er echt maar heel weinig mannen zijn die iets actiefs ondernemen tegen hun haaruitval. Er zijn drie groepen:
- Mannen die wat ondernemen, wij dus.
- Mannen die weten van het bestaan van middeltjes, maar de moeite er niet voor nemen.
- Mannen die niet weten dat er middeltjes voor bestaan.

Soms vraag ik mijzelf wel eens af, waar ik toch eigenlijk mee bezig ben. Het neemt echt veel tijd in beslag, al dat gefixeer op kaalheidl.

Uitgeblust
11 januari 2005, 00:34
Ik zelf denk dat er echt maar heel weinig mannen zijn die iets actiefs ondernemen tegen hun haaruitval. Er zijn drie groepen:
- Mannen die wat ondernemen, wij dus.
- Mannen die weten van het bestaan van middeltjes, maar de moeite er niet voor nemen.
- Mannen die niet weten dat er middeltjes voor bestaan.

Soms vraag ik mijzelf wel eens af, waar ik toch eigenlijk mee bezig ben. Het neemt echt veel tijd in beslag, al dat gefixeer op kaalheidl.

True ... Zou Robben er wat aan doen? M'n buurmeisje (niet bepaald onaantrekkelijk .. :P) was een jaar of twee trouwens helemaal weg van Zidane, dat zegt wel wat.

Boris
11 januari 2005, 01:03
ik denk dat wanneer Robben fina of zelfs duta zou gaan nemen het risco loopt bijwerkingen te gaan ervaren, dit is niet goed voor zijn carriere. Ik denk daarom dat hij niks intern neemt.

Haarmannetje
11 januari 2005, 08:46
True ... Zou Robben er wat aan doen? M'n buurmeisje (niet bepaald onaantrekkelijk .. :P) was een jaar of twee trouwens helemaal weg van Zidane, dat zegt wel wat.
Ik denk net als Boriso ook niet dat hij er wat aan doet en niet alleen om de reden van eventuele bijwerkingen. Ik denk dat hij ook erg nuchter is, dat merk je wel aan zijn reactie "we kunnen niet allemaal Brad Pitt zijn." Hij kent zijn eigen kwaliteiten en weet wat hij aan zichzelf heeft en wat anderen aan hem hebben.

Als ik in mijn eigen familie kijk dan ben ik echt de enige die er zo gefixeerd mee bezig is. De rest van de kale mannen interesseert het geen ene moer. Wat een heerlijke manier van leven lijkt mij dat :).

Druifstuif
11 januari 2005, 12:41
Als ik zo kon voetballen als Robben zou mijn haar me gestolen kunnen worden eigenlijk.

jongen25
11 januari 2005, 12:59
Als je een Italiaanse voetballer zou zijn, zou je daar heel anders over denken.;)

Mcsnip
11 januari 2005, 15:50
Ach in italie lopen er ook genoeg met een kale kop rond, maar hoe robben reageert is wel de beste manier om er mee om te gaan. Het is balen, maar helaas niet anders. :)

Tiuri
11 januari 2005, 16:45
Als ik zo kon voetballen als Robben zou mijn haar me gestolen kunnen worden eigenlijk.hoezo dan? ben je nu dan niet tevreden met mezelf? suggereer je dat er bij jou een verband is tussen hoe tevreden je met jezelf bent en in hoeverre je je druk maakt over kaalheid?

ik ben zelf erg tevreden over mijn leven en word gewaardeerd om de dingen die ik doe, maar toch zit ik ermee.

Haarmannetje
11 januari 2005, 17:11
Ach in italie lopen er ook genoeg met een kale kop rond, maar hoe robben reageert is wel de beste manier om er mee om te gaan. Het is balen, maar helaas niet anders. :)
Precies :). Ik bedoel, niemand zou het echt leuk vinden dat hij kaal wordt, maar sommigen hebben echt zo'n schouders-ophalen-en-door-gaan-mentaliteit. Dat maakt het allemaal wel veel eenvoudiger.

Lucky
11 januari 2005, 17:25
Jullie zouden mij eens moeten zien in me kinderjaren. Ik had ook al flinke inhammen, heel fijn haar, en ook nog een hoog voorhoofd. :crybaby: Ik heb altijd gedacht dat er iets mis was met mij, dat zie je toch bijna nergens bij kinderen. Het stond eigenlijk bij voorbaat vast dat ik kaal ging worden en het is eigenlijk een raadsel dat ik nu op 27 jarige leeftijd nog niet helemaal kaal ben (zit tussen NW3A en NW3V), maar door dat hoge voorhoofd lijkt ik wel kaler dan ik in werkelijkheid ben. Ik had eigenlijk eerder aan de fina moeten beginnen, heb ik wel spijt van, maar goed. Bij Robben zag je een paar jaar geleden al, toen die nog bij Groningen voetbalde, dat de AGA op een gegeven moment vernietigend toe zou slaan. De haren op zijn inhammen waren blonder dan op de rest van zijn hoofd, dan moet je oppassen. Ik had het zelf ook, nergens last van en plotseling in 2 weken tijd kon ik zo de haren op me inhammen uit me kop trekken.

Hallo1
12 januari 2005, 11:06
Dat van die witte haren in je inhammen herken ik. Ik heb me er een tijdje goed druk over gemaakt, na de zomervakantie gingen mijn inhammen ineens behoorlijk hard. Idd het begon met die hele blonde haartjes in mijn inhammen, als dat gebeurd dan weet je al dat je die in afzienbare tijd af kan schrijven :( , Je ziet eigenlijk precies wat er aan zal gaan de komende weken/ maanden.

Maar heb nu besloten om me er niet meer druk over te maken en niet de hele fucking dag in spiegels enzv. te kijken en naar anderen hun volle bos te kijken.
En besloten dat als het te erg word het te millimeteren. Ik denk persoonlijk dat ik daar wel een kop voor heb, gelukkig.

Ik moet zeggen het is een stuk prettiger.

Ook ben ik van mening dat hoe drukker je je er over maakt, hoe sneller het gaat. Een soort van stressreactie.

Vorig jaar had ik ook zo'n periode, toen was mijn haar ook dunner en ging het sneller. Totdat ik het wat langer liet groeien en me er totaal niet meer druk over maakte. Als ik die foto's nu ineens weer zie was het daar weer dikker en mooier.

Maar goed ben ook van mening dat dat misschien wel kwam omdat het voorjaar intrad. En omdat het weer mooier haar werd ik me er minder druk om ging maken.

Na de zomer ( Oktober/ September) werd het weer dunner en groeiden mijn inhammen weer.

Dus ik hoop weer op een verbetering in het voorjaar net als vorig jaar en millimeter het zowieso na de zomer.
*behoorlijk ontopic, maar moest het toch ff kwijt*

cees
13 januari 2005, 00:16
Ik ben net terug van een paar weken zon en mijn hele haar is eigenlijk blonder geworden..! Ik heb het vandaag weer gewassen sinds ik weer terug ben van vakantie en had echt onwjs veel haaruitval gvd, maar daar moet je niet op letten lees ik hier vaak....

Sander foppele (soapie)is volgens mij ook al behoorlijk kalend en zag laatst chris zegers op tv en die heeft ook wel behoorlijk dun haar of zie ik spoken

Deckard
13 januari 2005, 09:29
Ik hoop het niet voor je maar ik denk van wel.

Jij word dus kaal én je ziet spoken...manmanman...lullig.

jongen25
13 januari 2005, 10:47
Die Thijs Romer, die nieuwe vlam van Katja, gaat ook voor de bijl. Of zijn dat wederom spoken??

stijn
13 januari 2005, 20:38
heeft er al iemand de film "Alfie" gezien die nu in de bioscoop speelt? De hoofdrolspeler is Jude Law, speelde onderandere ook in A.I. en The Talented Mr. Ripley en is niet onaantrekkelijk volgens mijn vriendin. Het viel me op dat die ook al redelijke inhammen had maar dat hij het door z'n kapsel wel behoorlijk kon camoufleren of er gewoon mee staat. Je moet wat geluk hebben in zo'n dingen zeker?

Haarmannetje
13 januari 2005, 22:23
Ik vind inhammen sowieso niet lelijk. Bij niemand niet.

jean-bob
13 januari 2005, 23:45
heeft er al iemand de film "Alfie" gezien die nu in de bioscoop speelt? De hoofdrolspeler is Jude Law, speelde onderandere ook in A.I. en The Talented Mr. Ripley en is niet onaantrekkelijk volgens mijn vriendin. Het viel me op dat die ook al redelijke inhammen had maar dat hij het door z'n kapsel wel behoorlijk kon camoufleren of er gewoon mee staat. Je moet wat geluk hebben in zo'n dingen zeker?

Ik heb het idee dat bij meneer law, zijn kapsel 'kunstmatig' (of hoe je het ook wil noemen) in stand wordt gehouden. Ik zag duidelijk in oudere films tot aan meer recente films van hem dat zijn haarlijn aan het terugtrekken is (kijk bijvoorbeeld maar naar A.I. of road to perdition), terwijl hij in zijn nieuwste films (en ook in zijn prive leven) minder diepe inhammen lijkt te hebben, of in ieder geval dat de inhammen niet doorzetten. En hij is niet de enige in hollywood. Ik noem een nicolas cage, tom hanks, jack nicholson (die werd in de jaren zeventig al kaal en nu opeens veel meer haar op zn kruin!), matthew mconaughey, kevin spacey, johnny dep (hij heeft nu bijna een kaarsrechte haarlijn, maar er was enige jaren geleden wel degelijk sprake van inhammen), tommy lee jones, woody allen, christian slater en zo zijn er nog veel meer op te noemen bij wie de kaalheid niet doorzet of die op wonderbaarlijke wijze opeens meer haar hebben dan een paar jaar geleden. Het lijkt me vrij stug dat bij al deze acteurs hun kaalheid niet doorzet, omdat het hun patroon van kaal worden is ofzo en alleen fina kan ook niet van die grote wonderen uithalen. Wellicht hebben ze in hollywood het supermiddel gevonden;). Nee, ik denk dat met de huidige technieken (wellicht haartransplantaties?) en haarstylers zulke resultaten behaald kunnen worden. In films kon dit natuurlijk al langere tijd wel (vergelijk films uit de jaren '80, waarin nog veel kalende mannen voorkomen, maar eens met hedendaagse films, waarin je vrijwel geen kale kletsen meer ziet (en dan vooral bij hoofdrolspelers) met pruiken en dergelijken, maar voorgenoemde acteurs hebben ook in het dagelijkse leven een mooi kapsel.
Sorry voor mijn lange verhaal, maar dit is iets wat me al een langere tijd opvalt bij veel hollywoodacteurs. Vooral bij nicolas cage, die in leaving las vegas echt diepe inhammen en heel dun haar had en in latere films nog wel inhammetjes had, maar zijn haar voor de rest er goed uitzag. En daarbij ben ik ook een filmfreak, dus dan vallen dat soort dingen wat sneller op:P

Lucky
14 januari 2005, 10:31
Jean-Bob het is alsof ik dat zelf geschreven heb. Mij viel dat ook allemaal op en ook Nicolas Cage.

Wat Stijn eigenlijk al zegt, je moet ook een beetje geluk hebben met hoe het je staat. Die Jude Law heeft wel inhammen, maar ook een mooi bekkie (ik beoordeel niet graag mannen, maar 't moet even hier ;) ). Ik ben het ook met haarmannetje eens, ook ik vind inhammen niet echt lelijk en vind dat er wel eens te snel gepaniekeerd wordt over inhammen. Echter, als je inhammen hebt/krijgt dan volgt de kruin en de rest later, das het probleem en daar wil ik dus NIET kaal worden.

Die Tom Hanks dus ook he, heeft al tig jaar flinke inhammen en wordt niks kaler. :confused:

Hallo1
14 januari 2005, 10:49
Dat na de inhammen de kruin volgt is niet altijd zo hoor, mijn pa heeft al jaren inhammen, en ook behoorlijk diep, maar zijn kruin is gewoon nog helemaal in takt, hij is al bijna 58.

Hij beweerd ook al vanaf begin 20 inhammen te hebben....

Het punt waar het bij mij ook begon. Maar goed zo'n bossie wat hij nu heeft teken ik wel voor btw.(op die leeftijd)

Lucky
14 januari 2005, 10:59
Nee, je hebt natuurlijk altijd uitzonderingen, maar over het algemeen is dit wel het geval.

cherifo
14 januari 2005, 11:21
Vooral bij nicolas cage, die in leaving las vegas echt diepe inhammen en heel dun haar had en in latere films nog wel inhammetjes had, maar zijn haar voor de rest er goed uitzag. En daarbij ben ik ook een filmfreak, dus dan vallen dat soort dingen wat sneller op:P
ja correct dat is me bij de Nicolas ook wel opgevallen..heb ook al een aantal films van hem gezien de laatste jaren..jij hij is ondertussen dan ook getrouwd met een zeer jong ding hé..Japanse serveerster geloof ik, die hij onmoette in een sushi bar.
maar zulke actuers hebben dan ook het geld voor weet je ,en ik denk wel dat veel van deze hollywood acteurs zeker voor een FUE systeem kiezen hoor..ze hebben geld zat dus ja..

jean-bob
14 januari 2005, 12:22
ja correct dat is me bij de Nicolas ook wel opgevallen..heb ook al een aantal films van hem gezien de laatste jaren..jij hij is ondertussen dan ook getrouwd met een zeer jong ding hé..Japanse serveerster geloof ik, die hij onmoette in een sushi bar.
maar zulke actuers hebben dan ook het geld voor weet je ,en ik denk wel dat veel van deze hollywood acteurs zeker voor een FUE systeem kiezen hoor..ze hebben geld zat dus ja..

Ja, is ook zo. Die gasten kunnen er tegenwoordig onberispelijk uitzien met de hedendaagse technieken in combinatie met hun bakken geld.Tegenwoordig lijkt bijna geen enkele hollywoodacteur meer helemaal kaal te worden. Daarom heb ik wel respect voor dat handjevol acteurs die niet zo veel om hun kaalheid geven en gewoon kaal worden, dat siert ze ook wel weer. En was sean connery niet ooit eens uitgeroepen tot 'the sexiest man alive', toen hij al kaal was? Tuurlijk, hij was al een oudere, sexy man volgens vele vrouwen, maar ook acteurs als John Malkovich en Ed Harris verwerfen een hoop aanzien en respect en hollywood en toch zijn ze veel kaler dan de gemiddelde (ijdele?) hollywoodacteur.

Haarmannetje
14 januari 2005, 12:32
Jean-bob, dat komt omdat echt talent sowieso wordt beloond. Zeker door de jury van de Academy Award.

jean-bob
15 januari 2005, 00:25
Jean-bob, dat komt omdat echt talent sowieso wordt beloond. Zeker door de jury van de Academy Award.

Uiteraard. Maar wat ik ook een beetje probeer te zeggen is dat juist hollywood met hun 'perfect' uitziende actuers tegenwoordig wel representatief voor onze huidige maatschappij lijken te zijn met betrekking tot het uiterlijk. Juist omdat de meeste acteurs blijkbaar hun haar belangrijk vinden, geven ze ons als 'normale' mensen het idee dat een mooie bos haar aantrekkelijker is en voor makkelijker succes maken zorgt. hollywoodacteurs hebben, of ze het nu willen of niet, een soort voorbeeldfunctie en hebben grote invloed op de 'normale' mens (kijk maar hoe kleine meisjes artiesten als britney spears graag imiteren en meelopen met haar kledingstijl, in hoeverre ze nog kleding aan heeft dan;)).
Juist een acteur als john malkovich maakt met zijn kaalheid en het schijt aan hebben daarvan (indirect) een soort statement tegenover iedereen dat je als kaal iemand net zoveel waard bent en net zoveel kans op succes hebt als iemand met een mooie bos haar.
Sorry voor mijn wellicht ietwat warrige verhaal en dat ik zo offtopic ga:o Moest het gewoon ff kwijt. moraal van het verhaal: kaal worden is niet het einde van de wereld, tis kut maar probeer het een beetje te relativeren. Nu ga ik slapen:o

Supahchick
18 januari 2005, 23:21
Uiteraard. Maar wat ik ook een beetje probeer te zeggen is dat juist hollywood met hun 'perfect' uitziende actuers tegenwoordig wel representatief voor onze huidige maatschappij lijken te zijn met betrekking tot het uiterlijk. Juist omdat de meeste acteurs blijkbaar hun haar belangrijk vinden, geven ze ons als 'normale' mensen het idee dat een mooie bos haar aantrekkelijker is en voor makkelijker succes maken zorgt. hollywoodacteurs hebben, of ze het nu willen of niet, een soort voorbeeldfunctie en hebben grote invloed op de 'normale' mens (kijk maar hoe kleine meisjes artiesten als britney spears graag imiteren en meelopen met haar kledingstijl, in hoeverre ze nog kleding aan heeft dan;)).
Juist een acteur als john malkovich maakt met zijn kaalheid en het schijt aan hebben daarvan (indirect) een soort statement tegenover iedereen dat je als kaal iemand net zoveel waard bent en net zoveel kans op succes hebt als iemand met een mooie bos haar.
Sorry voor mijn wellicht ietwat warrige verhaal en dat ik zo offtopic ga:o Moest het gewoon ff kwijt. moraal van het verhaal: kaal worden is niet het einde van de wereld, tis kut maar probeer het een beetje te relativeren. Nu ga ik slapen:o

het is misschien wel kut maar mooi blijf je wel ;) HVJ

pizzacat
19 januari 2005, 10:40
Uhm Jean-Bob..volgens mij is je vriendin op dit forum losgeslagen hehe


Edit: idd, erg lief!

Tiuri
19 januari 2005, 10:47
wat SCHATTIG!!!! :D :D :D :D :D

jean-bob
19 januari 2005, 12:50
Ze heeft mijn geheime hobby ontdekt:o

Wel lief van je hoor!

Colinhos
19 januari 2005, 12:55
Misschien een beetje offtopic, maar is het jullie opgevallen dat die kalende gozer van men2b altijd, maar dan ook altijd een petje op heeft?? Die platenbazen zullen wel gedacht hebben dat een kalend iemand niet in een boyband hoort en dat ie daarom zo'n petje moet dragen :P . Als ik het verkeerd zie, zeg het dan hoor! :)

kloete
19 januari 2005, 13:10
Klopt. Is mij ook opgevallen. Maar ik weet niet of dat helemaal waar is. Als het wel zo is vind ik het knap irritant. Want je legt JUIST de focus op het haar. En dan heeft ie het ook nog blond (heeeel vies). Hij kan beter gewoon de tondeuze erover heen halen, maar ja wie ben ik??

Haarmannetje
19 januari 2005, 14:02
Tja, zo werkt het nu eenmaal in die wereld. Die meisjes willen graag idolen zien en dat betekent in hun ogen dat ze haar hebben. Who cares, de doelgroep is voor mij toch al te jong :).

cherifo
19 januari 2005, 14:34
Tja, zo werkt het nu eenmaal in die wereld. Die meisjes willen graag idolen zien en dat betekent in hun ogen dat ze haar hebben. Who cares, de doelgroep is voor mij toch al te jong :).
is het een nederlandse groep?in belgië dan toch onbekend hoor..
hoe is de juiste naam van deze groep?

ivm met die gast zijn haar..volgens mij zit het in die jongen zijn hoofd hoor..als je omringt bent door 4-5 harige jongens ,dan schaam je je een beetje op den duur en denk je, dat je niet meer in de markt ligt.9zo ervaar ik het toch )
volgens mij zo'n beetje het gevoel dat we allemaal hebben op dit moment.

koppiekoppie
19 januari 2005, 14:36
om even terug te komen over dat Nicholas Cage geen last meer zou hebben van terugwijkende inhammen: geloof Hollywood toch niet! In films kunnen ze alles anders doen lijken. Kheb op de televisie zo'n programma gezien waar ze acteurs volgen in "real life" en daar zag je Nicholas Cage, met een bijna helemaal kaal koppie, enkele nog wat lange haren langs opzij en aan de achterkant en een klein beetje bovenop, eigenlijk geen zicht hoor! Voor Jude Law net hetzelfde: Hij is nog lang niet kaal, maar zijn inhammen worden zeer mooi bedekt! Als je hem dan "puur natuur" ziet, denk ik van bwaaaa het valt nog wel mee bij mij :D

jean-bob
20 januari 2005, 00:35
om even terug te komen over dat Nicholas Cage geen last meer zou hebben van terugwijkende inhammen: geloof Hollywood toch niet! In films kunnen ze alles anders doen lijken. Kheb op de televisie zo'n programma gezien waar ze acteurs volgen in "real life" en daar zag je Nicholas Cage, met een bijna helemaal kaal koppie, enkele nog wat lange haren langs opzij en aan de achterkant en een klein beetje bovenop, eigenlijk geen zicht hoor! Voor Jude Law net hetzelfde: Hij is nog lang niet kaal, maar zijn inhammen worden zeer mooi bedekt! Als je hem dan "puur natuur" ziet, denk ik van bwaaaa het valt nog wel mee bij mij :D

Tuurlijk kunnen ze in films veel doen. Maar ik heb onlangs dus echt zeer recente, bewegende beelden van nic cage gezien met hetzelfde kapsels als in zijn nieuwere films, en zo zijn er nog veel meer die in "real life" een goed kapsel hebben.