PDA

View Full Version : Boek van bolleke


grietje
15 januari 2005, 23:12
Hoihoi bolleke/daniella.

Ik heb elders een paar weken geleden een reaktie voor je geplaatst en die heb je misschien niet gelezen?
Ik schreef daarin dat ik je boek wel erg graag zou willen kopen, ik heb je moeder toen gemist in amsterdam...Als er een mogelijkheid is dat je het opstuurt, hoe gaat dat dan?? met name de betaling bedoel ik dan.
Ook heb ik geprobeert je via een mailtje/pb tje te bereiken maar op een of andere manier gaat da niet goed.
Kun je iets van je laten horen? Ik ben zo benieuwd naar je boek, ik lees namelijk heel veel positieve verhalen erover!!

grietje

bolleke
16 januari 2005, 13:53
Hoi Grietje,
Er moet idd toch wel iets scheef lopen want ik heb 2x gereageerd op jouw berichtjes, maar goed, kan ook aan mij liggen hoor, heb het zo moeilijk met computers...
Wat het boek betreft, ik heb nog een mooie voorraad, dus no panic.
Ten tweede komt mijn schoonmoeder volgende week opnieuw naar A'dam.
Of ik stuur het op en jij betaalt via overschrijving (maar dat is omslachtig: buitenlandse rekeningen).
Of je stuurt een 'bubbel'envelop op met daarin 20 euro en je adres. Dan steek ik daarin het boek en stuur het gewoon terug... (16.95 euro + portkosten)
Denk er eens over na, oké?

Aan alle anderen: sorry voor mijn afwezigheid. Ik heb het (te) druk, volgende week twee zware examens en tijdgebrek! :( :( :(
Maar ik vergeet jullie niet!

Warme groet, Daniëla

lisa12
17 januari 2005, 14:28
Hoi Bolleke,


Misschien kan je schoonmoeder ook een boek voor mij meenemen (weet je al ongeveer wanneer ze naar amsterdam komt)?
Ik hoor nog wel hoe en waar...
Alvast bedankt.

Groet Lisa

grietje
19 januari 2005, 01:01
Wanneer komt je moeder weer naar Amsterdam??
Dan kan ik het net zo goed halen bij haar, scheelt me weer in de portokosten.
Ik heb nu het boek te leen van Liesbeth, maar wil wel graag een eigen exemplaar, voor eventuele belangstellenden.
Als je laat weten wanneer je moeder naar A'dam komt en waar ze dan is, dan moet het toch deze keer wel goed komen???

grietje

bolleke
21 januari 2005, 12:33
Hoi Grietje en Lisa en alle anderen,

Sorry dat ik een tijdje niets van me laat horen. Ik heb het vreselijk druk en (o.a. daardoor?) ook een ernstige terugval. Het gaat dus eventjes niet zo goed met mij, maar ik wil nu eerst die examens doen en het daarna iets kalmer aan doen. Alhoewel dit studiejaar er niet zo rustig uitziet... projecten, taken, examens enz... Toch zet ik nu door, al moeten daarbij haren sneuvelen, so what, dan is het maar zo. Ik heb vroeger deze studies niet kunnen aanvangen omwille van ttm, deze keer zet ik ttm op de tweede plaats en ga ik voor. Basta.
Komt daar ook bij dat ik (door omstandigheden) mijn schoonmoeder nog niet gezien heb dit jaar en ook niet meer zal bereiken voor morgen. Dus pech, geen boeken in Amsterdam morgen. No panic, ze blijven hier liggen... misschien kom ik wel eens tot bij jullie???

Sorry, het is eventjes niet anders.
Bolleke (Daniëla)


Ook voor jou MhT: jouw envelop ligt hier klaar, het boek is gesigneerd. Ik moet alleen nog tot bij het postkantoor raken... :( .
Het komt... even geduld, oké?
Sorry voor de last, ben nooit een goede zakenvrouw geweest.