PDA

View Full Version : Ook even voorstellen.


gait
16 januari 2005, 22:29
Hallo mensen, Ik heb voor een paar dagen al een reactie gegeven, maar het leek me wel zo netjes om me vooralsnog even voor te stellen. Ik ben Gait, 30 jaar en woon in Enschede. Ik heb sinds 12 jaar alopecia areata. Mijn eerste behandeling was met diphenyprone. Concentratie was 0.01%, waarvan ik een gigantische allergische reactie op kreeg. Therapie heb ik 9 maanden ondergaan, waarna haren weer tevoorschijn kwamen, echter zonder pigment. Niet echt mooier op geworden, maar wel haar :confused:. Daarna is het een aantal jaren rustig geweest totdat ik ging afstuderen. Haar begon weer uit te vallen. Heb toen psoricreme gebruikt. Drie maanden later was alles weer terug en met pigment :cool:. Tussendoor heb ik wel haaruitval gehad, maar niet gelokaliseerd op het hoofd. Momenteel weer een aanval van haaruitval en heb nu 4 plekken, waarvan 2 op mijn hoofd, 1 in mijn baardstreek en 1 op mijn been. Ik zou psoricreme weer gebruiken, maar is niet leverbaar (zie reactie elders). Heb momenteel de samenstelling gekregen van het goedje, waar ik morgen even over ga babbelen met de huisarts (waarvoor ik Ongeruste mam heel erg voor wil bedanken :cool:)

Groeten Gait