PDA

View Full Version : Nieuw op het forum


scorpio5
17 januari 2005, 10:53
Hallo iedereen,
Eindelijk de knoop doorgehakt en mezelf geregistreerd... Als ik de berichtjes lees, lijkt het wel dat er zoveel mensen met AA te kampen hebben, terwijl er nooit over gepraat wordt, het lijkt wel erger dan kanker of aids. In ieder geval voelt het leuk aan dat we er hier over kunnen praten.
Ik ga me niet lang en uitgebreid presenteren, daar hou ik niet zo van.
Ik ben een vrouw van 41 jaar en lijd nu ruim tien jaar aan AA. Gelukkig is enkel mijn hoofdhaar eraan gegaan. Enkel mijn familie en mijn beste vriendin weten ervan en zo wil ik het ook houden.
Na veel vallen en opstaan, heb ik eindelijk een deftige synthetische pruik gevonden waarmee ik 1 à 1,5 jaar mee rondkom. De pruik is voor mij heel natuurlijk geworden, hoewel ik nog danig gestresseerd raak als ik hoor dat er wind op komst is of als ik mij onder mensen dien te begeven die mij niet kennen... Maar het valt al bij al nog mee.
Zijn er hier Belgische vrouwen die van gedachten willen wisselen ?
:cool:

Saar
18 januari 2005, 12:51
Welkom hier! Hopelijk heb je er wat aan...

Groeten Sara

Monique1
31 januari 2005, 14:57
Hoi,

Bij mij weten ook nog maar twee mensen het. Me zus en een vriend. Mijn ouders die nog in Nederland wonen weten nog niets.

Ook welkom,

Monique

Lies86
31 januari 2005, 15:11
Hoi hoi,

Mag dan geen belg zijn maar wil wel van gedachten wisselen hoor!
Ik heb nu ruim 7 jaar AA waarvan ik nu ongeveer 5 jaar helemaal kaal ben!
tussendoor wel een paar keer haar gehad. Maar ik ben nu volledig kaal,
Kijk maar eens op mijn website (de link staat in mijn profiel)
Daar kun je hele mijn verhaal lezen, foto's van mijn oude pruiken zien en zien hoe mijn pruiken gemaakt werden!

Hopelijk vind je steun hier,

Lies

Monique1
31 januari 2005, 15:40
Hoi,

Ik heb net je website bekeken. Vind het mooi dat je de foto's erop zet. Goed hoor. Ik vind mooi te zien hoe dat gaat met pruiken.
Ik woon in Spanje en ik kan hier maar erg weinig vinden over AA. Ook voor pruiken is het erg moeilijk.

Heb op het forum al goeie tips gelezen over wenkbrauwen. Ik had nooit gedacht dat die zo belangrijk zijn voor je gezicht.

Nog complimenten voor je mooie website.

Lies86
1 februari 2005, 16:56
Thanks!!
Jammer dat het daar moeilijker te vinden is.
Misschien verder zoeken met nederlandse pagina;s
zoeken in google wil ook nog wel eens helpen!

Thanks voor je complimentjes!
Lies

yasmine
18 februari 2005, 21:16
Hoi hoi,

Mag dan geen belg zijn maar wil wel van gedachten wisselen hoor!
Ik heb nu ruim 7 jaar AA waarvan ik nu ongeveer 5 jaar helemaal kaal ben!
tussendoor wel een paar keer haar gehad. Maar ik ben nu volledig kaal,
Kijk maar eens op mijn website (de link staat in mijn profiel)
Daar kun je hele mijn verhaal lezen, foto's van mijn oude pruiken zien en zien hoe mijn pruiken gemaakt werden!

Hopelijk vind je steun hier,

Lies



hoi lies86

ik heb 1 vraagje.
hoe heet jou site???????

van yasmine:rolleyes:



p.s. heb ook een ''pruik''

Lies86
1 april 2006, 16:09
Heey Jasmine....

Mijn website kun je vinden op www.anneliesbessels.nl (http://www.anneliesbessels.nl)

Groetjes!