PDA

View Full Version : Wie heeft er ervaring met difencypron??


Marloes
25 juni 2002, 12:52
Op dit moment loop ik al een tijdje bij de dermatoloog en moet ik iedere week de helft van mijn hoofd insmeren met difencypron. dit gaat in verschillende verhoudingen en ik heb nu 0,5%. Ik zou graag van andere willen weten of jullie hier al ervaringen mee hebben.

Mijn dermatoloog gelooft alleen in deze behandeling, hij zegt als dit niet werkt kan ik niets meer voor je doen.

Graag jullie reacties

Marloes

Chris
8 juli 2002, 16:58
Hoi Marloes,

Kijk eens op: http://www.haarweb.nl/Persoonlijke_verhalen/persoonlijke_verhaal_anja.htm

Anja is lid van HaarWeb, dus je kan met haar contact opnemen.

Chris.

JustMe
8 juli 2002, 18:10
Ik ben ook onder behandeling, maar ik weet niet precies hoe mijn behandeling heet. Ik heb nu 0,05% volgens mij. Maar het hoogste is 2% en ik heb al verschillende mensen gehoord die zeiden dat ze al hoger waren, maar mijn arts zegt dat dat niet kan... zijn er meerdere behandelingen??

JustMe
9 juli 2002, 17:38
Ik moest vandaag weer naar de huidarts en ik heb ff gevraagd hoe het heet, nou dat van mij heet dus diphencipron.
Ik heb nu 0,05%. En het gaat heel erg goed.
Het gaat altijd jeuken en dan horen er haartjes te komen.
Oohja! Tegen mij hadden ze het niet gezegd, maar je meot altijd 24 uur wachten met je haar wassen, of met je hoofd onder de kraan, zeg maar.

Bij mij werkt deze behandeling dus :)
Ik hoop echt voor je dat hij bij jou ook werkt!

Kuzzz

Marloes
28 juli 2002, 17:39
Ik ben net terug van vakantie en heb me er 2 weken niet mee bezig gehouden en ook weining in de spiegel gekeken en nu heb ik dons haartjes op mijn hoofd ontdekt, dus ik denk dat het eindelijk gaat werken
Van de week even terug naar mijn dokter om na te vragen of het inderdaad goed gaat.
Er is dus toch nog hoop

gr Marloes

kimmiegirl
18 augustus 2002, 17:48
NIET AAN BEGINNEN!!! ik heb 2 keer deze behanding gehad.. een keer toen ie nog niet bekend was en toen was ik heen van dee eerste mensjes.. en de 2 keer was half jaartje terug.. beide keertjes is mijn haar daarna alleen maar erger uitgevallen :-( xxx

Marloes
19 augustus 2002, 13:12
dat vind ik erg vervelend om te horen, maar ik heb ook positieve reacties over dit product gehad, van mensen erg dicht in mijn omgevening en daarom geef ik het nog niet op.

Op dit moment is het mijn enige strohalm, en de dokter heeft ook gezegd dat 30 a 40% kans is dat het zou werken en bij dit percentage zat jij niet bij maar ik hoop dat ik daar wel bij zit.

Wat betreft haaruitval, ik ben nu toch helemaal kaal dus erger dan dit kan het toch niet worden.

Maar toch bedankt voor je reactie en succes

marloes