PDA

View Full Version : Kaalheid bij familieleden


herman
22 januari 2005, 12:34
Ik vraag me af... iedereen van mijn moeders kant heeft nog heleboel haar. mijn opa, oom etc.. terwijl mijn pa zelf ook wel haar heeft maar wel inhammen en integendeel zijn broers niet. zou de kans groot worden dat ik later ook kaal wordt?

Haarmannetje
22 januari 2005, 14:01
Dat is moeilijk te zeggen natuurlijk. Dat hangt helemaal af van wie je die genen hebt. Als zowel je moeder als je vader genen van AGA draagt, dan is de kans natuurlijk ontzettend groot. Maar zelfs wanneer niemand in je familie te maken heeft met AGA, bestaat er een kans.

Hoe is jouw haarsituatie dan? Heb jij inhammen, dunner wordend haar en/of een kalende kruin? Als jij zelf tekenen ervaart van AGA, dan is het zoeken naar de kans natuurlijk niet meer nodig en heb je het gewoon.

herman
22 januari 2005, 18:59
beste haarmannetje..

Ik heb op dit moment nog heel veel haar opzich. je zou totaal niet zeggen dat ik kaal ben alleen ik merk wel dat ik vroeger bij mijn inhammen meerder haar heb gehad weet dit echt zeker. Nu is het toch klein beetje naar achteren getrokken maar niet zo dat het opvalt. Ik zie wel kleine haartje die volgens mij niet meer langer worden als dat terwijl dat eerst wel lange haren waren.
maarja hopen dat het niet verder naar achteren trekt....

Haarmannetje
22 januari 2005, 21:30
Herman, misschien heb jij dan de genen van je vader en krijg je enkel inhammen en verder niets :). Daar is nog wel mee te leven toch ;)?

herman
23 januari 2005, 01:15
pas nadat ik een vriendin heb :P

Haarmannetje
23 januari 2005, 08:57
pas nadat ik een vriendin heb :P
Alsof inhammen dat in de weg zullen staan... :confused:

Salvamia
23 januari 2005, 11:54
Ze zeggen dat als man zijnde je moet kijken naar de vader van je moeder.
De kans is namelijk groot dat je net zoveel og weinig haar als hem zult hebben.

Salva

Haarmannetje
23 januari 2005, 13:35
Ze zeggen dat als man zijnde je moet kijken naar de vader van je moeder.
De kans is namelijk groot dat je net zoveel og weinig haar als hem zult hebben.

Salva
Dat is onzin. De kans is even groot dat je het van de vader van je vader erft, of van je vader, of van je moeder, of de moeder van je moeder enzovoort.

cabello
25 januari 2005, 20:36
mijn vader, mijn vaders vader én diens vader

mijn moeder, mijn moeders vader, en diens vader

geen van allen kaal en een gezonde bos haar.

En toch echt wordt ik kaal, het is gewoon een kwestie van pech hebben denk ik.