PDA

View Full Version : Vakantie


Mieze
28 juni 2002, 10:21
Hoi allemaal,

Pas net ontdekt dit forum, wel een uitkomst!

Ik had een vraagje, en wellicht staat het elders op dit forum, maar ik heb niet de tijd op het moment om alles te scannen op wat ik zoek. Ik ga op vakantie en heb nogal last van overbeharing. Nou ben ik zelf een beetje tegen het gebruik van allerlei middelen, ook op de lange duur, alleen maar voor de ijdelheid, immers, beetje overbeharing is slechts niet mooi. Maar wat kan ik doen om het tijdelijk te verhelpen, want op een zonnig eiland wil ik misschien ook wel zwemmen. Het gaat vooral om benen.

Tips?

groetjes Mieze

Francien
28 juni 2002, 12:52
Ik scheer dan meestal als ik wil zwemmen. Nu hars ik het grootste deel en doe de haartjes die over blijven met een epileerapparaat. Dan zijn ze zo'n 2-3 weken weg. Toen ik op vakantie ging deed ik dat van te voren en tijdens de reis verder scheren als het nodig was.

Magnolia
28 juni 2002, 14:50
Hoi Mieze,

Ik ga zelf volgende week op vakantie. Ik hars mijn benen. Je moet maar even kijken bij de thread harsen, daar heb ik beschreven wat voor soort ik gebruik.

Als je meer wilt weten hoor ik het wel.

Groetjes Magnolia

Mieze
30 juni 2002, 10:43
Haai,

Tx voor de reactie. Scheren is eigenlijk niet genoeg he? Harsen heb ik nooit gedaan, is dat pijnlijk?
In elk geval genoeg turkse winkels in deze grote stad.

En zo'n epileerapparaat, wat kost dat? Ik ben een arme student :-(.
Zal eens even op dat andere forum surfen.

Groetsels Mieze

Magnolia
30 juni 2002, 16:13
Hoi Mieze,

Ik ben ook een arme student. Harsen is in het begin wel pijnlijk ja, maar alles went net als een vent :D. Ik zou zeggen probeer het eens. Ik heb zelf ook een epilieer apparaat, maar ik moet zeggen dat dat pijnlijker is dan harsen. Groetjes Magnolia

Petra01
8 juli 2002, 10:27
Mieze,

ik heb een epileerapparaat voor je, de Braun Silk-epil. Ik wil 'm niet meer gebruiken [doet bij mij erg zeer....] Als je je adres even doorgeeft [evt. privemail], stuur ik 'm asap naar je op.

Groet,
Petra

Francien
17 juli 2002, 12:40
Voordat ik we ga hars ik het grootste gedeelte wat er over is doe ik met m'n epileerapparaat. Tijdens de vakantie scheer ik wat dan opkomt.