PDA

View Full Version : Waarom het haar niet wat langer laten groeien?


Serious
27 januari 2005, 17:37
Waarom het haar niet wat langer laten groeien? Dan valt de kaalheid toch ook een stuk minder op (of zelfs niet) :confused:

Jaapie
27 januari 2005, 18:13
Het klinkt raar, maar dan valt het juist op.

Franky430
27 januari 2005, 18:44
Inderdaad, heb dit zelf ook gemerkt. Hoe langer je haar, hoe sneller het opvalt dat je kaal bent.

Haarmannetje
27 januari 2005, 19:16
Ik heb mijn haar ook vrij 'lang' en bij mij valt het niet op. Als ik zeg tegen sommige mensen dat ik kalend ben, geloven ze me niet :).

Ik heb het overigens niet wat langer, omdat ik mijn kaalheid wil verbergen (ik draag mijn haar soms ook gewoon zo, dat je mijn inhammen duidelijk kunt zien), maar omdat ik gewoon niet hou van kort haar.

Jaapie
27 januari 2005, 19:43
Ik heb mijn haar ook vrij 'lang' en bij mij valt het niet op. Als ik zeg tegen sommige mensen dat ik kalend ben, geloven ze me niet :).

Ik heb het overigens niet wat langer, omdat ik mijn kaalheid wil verbergen (ik draag mijn haar soms ook gewoon zo, dat je mijn inhammen duidelijk kunt zien), maar omdat ik gewoon niet hou van kort haar.

Hehe ik had verwacht dat jij een monnikskapsel had.

Haarmannetje
27 januari 2005, 20:26
Hehe ik had verwacht dat jij een monnikskapsel had.
:D! (Waarom ;)?)

Lies86
27 januari 2005, 20:34
:D! (Waarom ;)?)

Omdat je soms met van die vreselijk geleerde antwoorden komt!! ;) ;)
Hihi nee hoor!
Alles goed verder? heb je al weer een tijdje gemist op msn!!

SPreek je vast wel weer snel!!

Liefs
Lies

Jaapie
27 januari 2005, 20:56
:D! (Waarom ;)?)

digitale evangelist :D

Serious
28 januari 2005, 18:54
Het klinkt raar, maar dan valt het juist op.

idd dat klinkt raar... :crybaby:
als je kort haar hebt, dan zie je altijd gelijk... lang haar niet.. ?!

Eminem
28 januari 2005, 19:05
idd dat klinkt raar... :crybaby:
als je kort haar hebt, dan zie je altijd gelijk... lang haar niet.. ?!

Hoe je het went of keert, bij beiden valt het op, of je het nou lang of kort heb...

Morientes
28 januari 2005, 20:47
Hoe je het went of keert, bij beiden valt het op, of je het nou lang of kort heb...

ja vind ik ook, ik hou persoonlijk meer van wat langer haar maar daar valt het net zo goed bij op dus maakt niet veel uit!

Haarmannetje
29 januari 2005, 12:34
Het hoeft totaal niet op te vallen hoor... zie:

http://www.allposters.com/IMAGES/PA/6550121.jpg
(wijlen John Lennon)

De beste man had behoorlijke inhammen, maar door juiste trucjes kun je toch veel bereiken. Je moet dan natuurlijk nog wel voldoende haar over hebben in het midden.

Cloud
29 januari 2005, 13:41
Denk dat veel ook afhangt van je haarverliespatroon. Inhammen kan je inderdaad nog goed camoufleren als je voor de rest dik haar hebt, maar als je diffuus haarverlies hebt is kort haar veel beter. Dan toont het ook dikker.

cherifo
30 januari 2005, 03:17
Denk dat veel ook afhangt van je haarverliespatroon. Inhammen kan je inderdaad nog goed camoufleren als je voor de rest dik haar hebt, maar als je diffuus haarverlies hebt is kort haar veel beter. Dan toont het ook dikker.
ik heb het nu echt beide geprobeerd en ik moet zeggen dat het meer opvalt als het korter is geknipt..
ik heb namelijk overal dik haar enkel bovenop (vanaf de kruin tot vooraan heeeeel dun haar,waar je de hoofdhuid kan doorzien) dus ja het best vind ik wel kort..maar je kijk er ook door hoor!!

Morientes
30 januari 2005, 12:52
ik heb het nu echt beide geprobeerd en ik moet zeggen dat het meer opvalt als het korter is geknipt..
ik heb namelijk overal dik haar enkel bovenop (vanaf de kruin tot vooraan heeeeel dun haar,waar je de hoofdhuid kan doorzien) dus ja het best vind ik wel kort..maar je kijk er ook door hoor!!

precies cherifo dat uitvalspatroon heb ik ook en als je het goed kort heb kun je des te meer er doorheen kijken

cees
30 januari 2005, 15:42
Ik wissel ook veel van kapsel en moet wel zeggen, als ik het lang heb het lijkt of ik meer haaruitval heb..! Vooral met wassen is lang haar bij mij erg futloos, dus doe na het wassen er direct weer wax in.!
Als je het milimetert valt kaalheid denk het minst op!

Salvamia
30 januari 2005, 16:31
Ik heb pik zwart haar dan valt het pas op. Heb ze toen een tijdje wit/grijs geverft en toen viel het een stuk minder op.

En toen het niet meer te verdoezelen was een haaraanvulling genomen, waar ik tot nu toe geen spijt van heb.

Frodo
30 januari 2005, 17:46
Dus dat we maar snel grijs mogen worden ;)
Volgens mij heeft een echte grijze haar ook een andere structuur dan een haar met pigment, klopt dat ?

cherifo
31 januari 2005, 03:40
Ik heb pik zwart haar dan valt het pas op. Heb ze toen een tijdje wit/grijs geverft en toen viel het een stuk minder op.


volgens mij is het gewoon diegene die donkere haren heb, zoals ik pikzwart , valt de haarhuid het meeste op en dit omdat de hoofdhuid bleker is dan je eigen haar.
dus bij blonde mensen zul je niet zo snel doorkijken omdat het kleur verschil niet zo groot is tssn de hoofdhuid en de haren.

cherifo
31 januari 2005, 03:41
Dus dat we maar snel grijs mogen worden ;)
Volgens mij heeft een echte grijze haar ook een andere structuur dan een haar met pigment, klopt dat ?
grijze haren zijn gewoon veel dikker ..

Haarmannetje
31 januari 2005, 07:33
grijze haren zijn gewoon veel dikker ..
Ik denk zelf dat dat schijn is en ze vooral dikker lijken. Maar goed, het effect is hetzelfde... dus grijze haren... kom maar :D!

den oli
13 februari 2005, 13:54
Ik heb pik zwart haar dan valt het pas op. Heb ze toen een tijdje wit/grijs geverft en toen viel het een stuk minder op.

En toen het niet meer te verdoezelen was een haaraanvulling genomen, waar ik tot nu toe geen spijt van heb.

Haaraanvulling?

Salvamia
13 februari 2005, 15:35
Ja een "haaraanvulling" dat doe je met een systeem zo als ik ze lever.
Je vult het ontbrekende haar aan met een haaraanvulling.

cherifo
14 februari 2005, 03:33
Ja een "haaraanvulling" dat doe je met een systeem zo als ik ze lever.
Je vult het ontbrekende haar aan met een haaraanvulling.
nou ja duidelijk is dat hier niet hoor :confused:
wat ik hier uit versta is dat een haarvulling eigenlijk een haarvulling is.. ;)

Salvamia
14 februari 2005, 03:53
Nee haarAANvulling :D

cherifo
15 februari 2005, 00:02
Nee haarAANvulling :D
dat bedoelde ik ook Salvamia..

high
15 februari 2005, 10:31
hee ik laat ook me haar langer groeien het is al over me oren gegroeit over een tijdje zet ik een model er in en eens kijken hoe dat is :D

Salvamia
15 februari 2005, 10:34
Wisten jullie al dat haaraanvullingen ook met succes voor kale kruintjes gebruikt kunnen worden?.

Het niet alleen voor kale mensen een uitkomst, maar ook voor kallende mensen.

p.s. ik wist wel wat je bedoelde ;)