PDA

View Full Version : Wie kent de produkten van Toppic Cosmetic Alkmaar?


Madelief
27 januari 2005, 20:02
Kent iemand Toppic Cosmetic in Alkmaar? en de produkten toppic hair fibers en full more?
Het zijn producten waarmee je dunne/kalende plekken kunt camoufleren?
Kijk voor info op www.Newappearance.nl
Ben benieuwd?
groeten van Madelief :)

lanne
27 januari 2005, 21:57
Kent iemand Toppic Cosmetic in Alkmaar? en de produkten toppic en full more?
Het zijn producten waarmee je dunne/kalende plekken kunt camoufleren?
Kijk voor info op www.Newappearance.nl
Ben benieuwd?
groeten van Madelief :)


Ik weet niet of dat goedje Toppic- een soort poeder om je haar dikker te laten lijken van die firma is. Maar als dat zo is, dan vind ik het niks. Ik heb het een keer bij een haarwerkbedrijf geprobeerd, maar ik kon het zien zitten op mijn eigen hoofdhuid en het jeukte bij mij als een gek.
Ik vond het niet mooi en natuurlijk er uit zien. Bovendien geen zin om een gevoel van luizen op je kop, te hebben de hele dag.
Maargoed misschien bevalt het wel voor mensen die dichter haar hebben.
Mij in iedergeval niet.
Ik vraag me trouwens op zich ook af of het wel zo gezond is al die chemie op je hoofdhuid.
Er heeft ook net een berichtje in de krant gestaan dat heel veel cosmetica schadelijke stoffen bevatten. Schadelijk voor volwassenen maar nog meer voor baby's.
Sodium Laurelsulfate, parabenen en ga zo maar door.
Het zit in bijna alle producten die je bij de etos en drogist kan kopen.
Er zijn natuurlijke vervangers voor, maar de industrie kiest gewoon voor de goedkope. Je koopt dus eigenlijk een mooi potje waar o.a. remolie in zit die ook in auto's gaat. Lekker gezond....
Ik koop dus tegenwoordig alleen nog maar de echt natuurlijke merken, die je bijv. bij een biowinkel of bij weleda kan krijgen.

Madelief
27 januari 2005, 22:58
Klopt, het is inderdaad een poeder dat je op de dunne plekken strooit. Zelf gebruik ik niet de poeder, maar de spray (full more). Ik ben het met je eens dat je tussen haren door het wel op je hoofdhuid ziet zitten. Het wordt er ook wel bij gezegd dat je nog wel wat haren of dunne, nieuwe, kleine haartjes moet hebben waar het zich aan kan hechten. Ik ben dus ook niet volledig kaal, heb kale plekken , maar op het grootste deel van mijn hoofd zit nog wel haar. Voor mij camoufleert het in ieder geval de erg opvallende kale plekken in het haar. De aandacht gaat zo niet meteen naar die plekken toe.
Wat betreft een chemisch troepje?? Tja ik weet het niet, hopelijk brengt het geen schade toe aan de haren en hoofdhuid. Uiteraard wordt het verkocht als niet schadelijk, de toekomst zal het uitwijzen. Ik ben goed van vertrouwen en hoop dat dat vertrouwen terrecht is???...en of het remolie o.i.d. is dat ik in mijn haren spuit, ik weet het niet. Voor mij is het op dit moment een middel dat mij me in ieder geval nu steunt en daar geniet ik dan maar van. Natuurlijk hoop ik niet dat het op een grote telleurstelling uitdraait, want eerlijk gezegd kan ik dat helemaal niet gebruiken. Ik zie wel.
groeten madelief :)

Madelief
28 januari 2005, 21:30
Vandaag ben ik naar mijn eigen kapper geweest. Heb mijn haren weer in model laten knippen en ze heeft de kalende plekken gecamoufleerd met full more. Zij kende het product niet, maar vond het een verrassend resultaat geven. Het leek haar ook niet een of ander chemisch goedje. Ook heb ik nog contact met de zaak gehad waar ik het vandaan heb. Heb nog eens uitdrukkelijk gevraagd of het geen schadelijke gevolgen zou hebben. Zullen zij ook niet anders zeggen misschien, maar zolang zij het verkochten en gebruikten hadden ze er nog nooit klachten over gehad, alleen maar erg enthousiaste klanten.???
Maar goed, ik gebruik het nog maar een maand dus kan nog niet echt van ervaring spreken. Ik ga het in ieder geval nog wel even door gebruiken.
...En de kapster zag nieuwe haartjes doorkomen en dat is voor mij ook een enorme opluchting.
Groeten van Madelief :)

vonnes
30 januari 2005, 00:31
Hoi, ik gebruik ook al een tijdje toppik om de scheiding bovenop wat te camoufleren en ik ben erg errug blij mee!! Het is gemalen wol, wat statisch wordt in je haar, dus absoluut ongevaarlijk!! :) Wel heel duur!!
groetjes vonne

Madelief
30 januari 2005, 20:02
Leuk iemand te horen die ook toppics gebruikt. Gebruik jij de toppic hairfibers of de full more spray? ...en ja, goedkoop is het niet. Alles wat speciaal is, schijnt duur te moeten zijn :confused:
groeten van Madelief :)

keki
6 juli 2006, 17:55
toppik heeft nu een nieuw product namelijk New- Placentyne haargroei stimulerings middel in de vorm van Shampoo masker en ampullen zeker niet duur en zeker het proberen waard, heeft mij namelijk ook voortreffelijk geholpen

Salvamia
16 september 2006, 20:28
Ik heb de resultaten van Toppic gezien en ze zijn verbluffend mooi, gewoon eens proberen zou ik adviseren (en nee heb geen aandelen :D )