PDA

View Full Version : Positieve ervaringen met een HT hier posten


Tiuri
27 juli 2004, 16:49
Wil iedereen die een POSITIEVE ervaring heeft gehad met een haartransplantatie dat hier posten? Niet dat ik er geinteresseerd in ben, integendeel, maar ik vraag me af of iemand mij van het idee af kan brengen dat de mannen met de mooie resultaten (en zonder pijn/ellende) alleen bestaan in de folders van de HT-bedrijven.

Dus post hier als je positieve ervaringen hebt met een HT. Vermeld er dan ook bij hoe oud je bent en wanneer je de HT hebt gedaan, want een NW2 opvullen kan natuurlijk iedereen mooi doen maar dat is na 10 jaar niks meer waard.

Ik ben dus vooral op zoek naar mannen die bijv. een NW4, 5, 6 of 7 hadden en die nu tevreden zijn.

Mannen die banden hebben met welk HT-bedrijf dan ook (bijv. jornkielman, bverotti) gelieve NIET reageren om objectiviteit na te streven.

Mijn vriendelijke dank.

veens764
28 juli 2004, 21:07
je vergeet hairplus erbij te zetten die niet moeten reageren

remi123
29 juli 2004, 10:11
Een kennis van mij die niet op dit forum zit, heeft een HT gedaan.
Hij is nu 29 jaar en was echt volledig kaal.

Hij heeft nu na 1 jaar een paar kleine dungezaaide haartjes, beetje dons zeg maar. Het moet nog groeien. Maar volgens vrienden van hem, baalde hij verschikkelijk dat hij een HT had gedaan. Voornamelijk vanwege het geld en het resultaat.

Aan de andere kant zie ik bij hem wel vooruitgang en hij straalt zelfvetrouwen uit.

Welk bedrijf en hoeveel grafts is niet bekend. Misschien ga ik hem dat eens een keer vragen.

Tiuri
29 juli 2004, 10:29
Een kennis van mij die niet op dit forum zit, heeft een HT gedaan.
Hij is nu 29 jaar en was echt volledig kaal. Hij heeft nu na 1 jaar een paar kleine dungezaaide haartjes, beetje dons zeg maar. Het moet nog groeien. Maar volgens vrienden van hem, baalde hij verschikkelijk dat hij een HT had gedaan. Voornamelijk vanwege het geld en het resultaat.
Oeps :confused: :confused: :confused:
om te voorkomen dat dit weer een rampenverhalenthread wordt, vraag ik nogmaals nadrukkelijk hier alleen POSITIEVE ervaringen te posten.

Mailman
31 juli 2004, 20:48
Ik zou zeggen kijk hier eens: http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?p=17778#post17778 Kort verhaaltje plus foto's over mijn HT.

Tiuri
6 augustus 2004, 15:26
bedankt voor je reactie Smorlez!

211 views...
1 positief...

Als ik een thread had geopend met NEGATIEVE ervaringen, had ik nu al 30 pagina's vol gehad.

nog meer mensen POSITIEF of is dit het?? ik moet het er wel uittrekken zeg... :confused:

djekson
6 augustus 2004, 18:22
Volgens mij besteden de mensen die blij met hun HT zijn, minder tijd aan forums als deze. Ik heb ook te maken met haaruitval, maar denk er niet vaak aan. Als ik er aan denk voel ik me down en dan ga ik allerlei info opzoeken en lees dan ook vaak op dit forum.

Ik denk dus dat er op dit forum veel mensen zitten die klote voelen door hun mislute HT of door haaruitval. Mensen die er blij mee zijn doen andere leuke dingen lijkt mij, dus daarom ook minder positieve reacties...

Mailman
6 augustus 2004, 21:08
Zoiets denk ik ook. Want wanneer je ht's geslaagd zijn heb je eigenlijk weinig reden om hier op haarweb rond te kijken. Medicijnen zijn vaak toch niet meer nodig. Ik had voor m'n behandeling nog niet van haarweb gehoord. Maar uit nieuwsgierigheid heb ik me toch aangemeld.

Picard
12 augustus 2004, 00:51
Ik heb ook lange tijd gedacht dat dit forum een vertekend beeld geeft omdat positieve mensen dit soort sites minder zouden bezoeken. Echter sinds een aantal weken kijk ik ook af en toe op het deel over haarwerken en daar zijn de reacties een stuk milder (in die zin dat daar geen algehele diepgewortelde haat tegen de bijbehorende bedrijven lijkt te zitten).

Ik weet nog steeds niet of de negatieve reacties over HT's op deze site een goed beeld van de werkelijkheid geven of dat het gaat om niet-representatieve incidenten. Maar zolang er geen goede objectieve informatie over tevredenheid na een HT is, ben ik niet bereid het risico te nemen (vooral vanwege de onomkeerbaarheid). Hoewel een haarwerk mij eerst helemaal drie keer niks leek, overweeg ik door de aanbevelingen op dat deel van het forum binnenkort toch eens een afspraak te maken met een medihair leverancier.

MVG Picard
(25 jaar,
NW 3 (hele dunne voorkant, kruin begint een beetje te kalen),
Propecia sinds 1/6/04 (op advies van transhair(!))

Haarzoeker
12 augustus 2004, 01:22
Picard, waarom scheer je het niet gewoon kaal. Ik denk dat een haarwerk je leven voor een te groot gedeelte beheerst net als haaruitval nu met je doet. En dan het vertellen tegen een vrouw, om maar te zwijgen dat ze het zelf ontdekt, lijkt me ook erg pijnlijk.

Henk
12 augustus 2004, 09:19
Ik weet nog steeds niet of de negatieve reacties over HT's op deze site een goed beeld van de werkelijkheid geven of dat het gaat om niet-representatieve incidenten.

Dat vraag ik mezelf ook wel eens af. Het kan natuurlijk zijn dat ze zo tevreden zijn dat ze geen interesse in Haarweb hebben.
Maar een feit blijft dat hier wel behoorlijk negatieve verhalen staan.

Picard
13 augustus 2004, 03:51
Picard, waarom scheer je het niet gewoon kaal.

Ik denk dat ik er op dit moment beter uit zie dan wanneer ik alles kaalscheer. (Toevallig vond ik recent op http://www.dhi.gr/english/dhimethods/patient24.html iemand die wat betreft haar erg op mij lijkt (bovenste vier foto's). Ik denk dat ik er nog net iets meer heb staan.) Ik heb er in het dagelijks leven ook geen last van alleen is het een beetje jammer dat contact met het andere geslacht al een paar jaar op een wat laag pitje staat.

Ik denk dat een haarwerk je leven voor een te groot gedeelte beheerst net als haaruitval nu met je doet.

Gevoelsmatig deel ik het bezwaar. Echter de reacties op het haarwerkforum zijn zodanig positief dat ik begin te vermoeden dat mijn gevoel wel eens misplaatst zou kunnen zijn. Met een haartransplantatie is het net omgekeerd: gevoelsmatig lijkt het me een perfecte oplossing maar oiv van de voortdurende stroom negatieve berichten lijkt het me toch verstandiger om zo'n groot onomkeerbaar risico (voorlopig) maar niet te nemen.

Haarzoeker, kun jij misschien onder je volgende bericht ook zetten wat jouw achtergrond is (wel geen HT/haarwerk?, medicijnen?,tevreden?, leeftijd, Norwood?)

Overigens nog de kanttekening dat (zowel voor haarwerken als voor haartransplantaties) er eigenlijk maar enkele (onafhankelijke) mensen met eigen ervaringen zijn die hun ervaring (vaak herhaaldelijk) delen. (En een aantal mensen zonder eigen ervaring maar wel met een uitgesproken mening.) Eigenlijk te weinig om een betrouwbaar beeld te krijgen zelfs al zouden die mensen een aselecte steekproef zijn. Jorn (jij leest vast mee!), waarom financiert Transhair niet eens een onderzoek naar tevredenheid van een HT door bijvoorbeeld de consumentenbond gebaseerd op een steekproef uit de klanten die jullie hebben behandeld. Als de resultaten zijn zoals jij ons wilt doen geloven is dat de ultieme reclame voor Transhair en heb je die investering zo terug. En als de resultaten zijn zoals door sommigen op dit forum wordt beweerd kun je heel binnenkort een andere werkgever zoeken. :)

Laurensj, ik heb het idee dat sinds je bericht van 6/8 het oorspronkelijke onderwerp van de threat een beetje beëindigd is (wegens gebrek aan inzendingen). Mocht dat niet zo zijn, laat het me weten en dan verwijder ik deze (veel te lange, niet ter zake doende) inzending.

Mailman
13 augustus 2004, 14:31
Picard. Wat de reactie van Laurensj ook zal zijn op jouw laatste vraag, ik zie graag dat je deze post laat staan vanwege het interessante karakter ervan.

Vg. Smorlez

Haarzoeker
13 augustus 2004, 15:03
Hoi picard,

Bedankt voor je reactie. Ik heb zelf erg last van diffuse thinning, dus haaruitval op de gehele bovenkant van mijn hoofd en ietwat opkomende inhammen. ik heb voor 4jaar succes gehad met propecia en daarna begon de haaruitval weer in dezelfde hevigheid als voor propecia. Daarnaast nog minox geprobeerd, maar dat vond ik niet prettig, die jeuk en moeilijk om gel te gebruiken. Ook nog innovate gebruikt, maar dit was een regelrechte scam.

Ben bij veel ht en haarwerkstudio's geweest, maar ik ben er nu wel achter dat ze zich heel begaan voordoen maar uiteindelijk alleen op je geld uit zijn. Mocht je toch een haarwerk willen dan raadt ik je haartendens in Woerden aan, deze mensen zijn wel begaan met het lot van hun klanten.

Ik persoonlijk denk, als jij dezelfde haarssituatie als die bovenste fot uit jouw link hebt dat je beter kaal kunt gaan. Ik vind ook de foto's waarop hij kaalgeschoren is, hij er veel beter uitziet dan 6 maanden na de procedure.

En je kunt ook nog toppik gebruiken om je haar dikker te laten lijken.

Jet
1 september 2004, 22:21
ik ben dan wel geen man, maar heb wel een positieve ervaring met een HT. Heb vorig jaar een HT laten doen bij Transhair. Ik heb er lang over nagedacht, maar het leek me uiteindelijk de enige oplossing. Mijn haar was bovenop mijn hoofd echt heel dun geworden en vond dat echt heel erg. Inmiddels is het aan het groeien. Het is dus nog niet "op lengte" maar ik krijg wel reacties van mensen. Alleen mijn familie weet dat ik een HT heb gedaan, maar kreeg laatst een opmerking van iemand die ik ken (een man) wat ik toch had gedaan dat ik opeens zoveel haar had :) Ik heb t maar in het midden gelaten maar was natuurlijk wel blij. Zelf zie je de ontwikkeling niet zo, omdat het heel geleidelijk gaat, maar toen ik laatst bij de nacontrole de foto's van een jaar geleden te zien kreeg, schrok ik me rot! Het is nog niet helemaal dekkend en dat zal het ook waarschijnlijk niet worden (890 impl.) maar ik ben allang blij. Als mijn haar in de toekomst nog verder uit zou vallen, zou ik een tweede HT doen.
Overigens weet ik niet of ik het gedaan had als ik een man was geweest. Ik vind kale(nde) mannen helemaal niet zo erg, zolang ze geen flapjes haar over kun hoofd gaan leggen om het te bedekken.

ever
1 september 2004, 23:11
ik ben dan wel geen man, maar heb wel een positieve ervaring met een HT. Heb vorig jaar een HT laten doen bij Transhair. Ik heb er lang over nagedacht, maar het leek me uiteindelijk de enige oplossing. Mijn haar was bovenop mijn hoofd echt heel dun geworden en vond dat echt heel erg. Inmiddels is het aan het groeien. Het is dus nog niet "op lengte" maar ik krijg wel reacties van mensen. Alleen mijn familie weet dat ik een HT heb gedaan, maar kreeg laatst een opmerking van iemand die ik ken (een man) wat ik toch had gedaan dat ik opeens zoveel haar had :) Ik heb t maar in het midden gelaten maar was natuurlijk wel blij. Zelf zie je de ontwikkeling niet zo, omdat het heel geleidelijk gaat, maar toen ik laatst bij de nacontrole de foto's van een jaar geleden te zien kreeg, schrok ik me rot! Het is nog niet helemaal dekkend en dat zal het ook waarschijnlijk niet worden (890 impl.) maar ik ben allang blij. Als mijn haar in de toekomst nog verder uit zou vallen, zou ik een tweede HT doen.
Overigens weet ik niet of ik het gedaan had als ik een man was geweest. Ik vind kale(nde) mannen helemaal niet zo erg, zolang ze geen flapjes haar over kun hoofd gaan leggen om het te bedekken.
ben blij voor je dat het zo goed heeft mogen uitpakken , kan je misschien ook iets vertellen over je litteken ?


Ever.

ever
2 september 2004, 20:15
kwam na enig speurwerk op het net een tevreden klant van LA tegen.
hij heeft zijn behandeling beschreven in een web-log , www.hairlase.web-log.nl (http://www.hairlase.web-log.nl/)

oordeel zelf maar wat je ervan vindt.

ever
2 september 2004, 21:30
kwam na enig speurwerk op het net een tevreden klant van LA tegen.
hij heeft zijn behandeling beschreven in een web-log , www.hairlase.web-log.nl (http://www.hairlase.web-log.nl/)

oordeel zelf maar wat je ervan vindt.

Reken er maar op dat hij gewoon korting heeft gekregen door dit verhaaltje op te schrijven. Anders ga je niet zo met je hoofd op internet.Aan zo iets zat ik ook al te denken.(tis een mooie reclame folder)

Henk
2 september 2004, 21:54
Als het je niet uitmaakt dat iedereen het weet, dan kun je er waarschijnlijk wel een flinke korting mee krijgen.

Eminem
7 september 2004, 23:29
kwam na enig speurwerk op het net een tevreden klant van LA tegen.
hij heeft zijn behandeling beschreven in een web-log , www.hairlase.web-log.nl (http://www.hairlase.web-log.nl/)

oordeel zelf maar wat je ervan vindt.

Ondanks zijn haar aan de achterkant wat langer is vind ik het litteken nog steeds opvallen en erg fors.

Tiuri
8 september 2004, 00:00
Laurensj, ik heb het idee dat sinds je bericht van 6/8 het oorspronkelijke onderwerp van de threat een beetje beëindigd is (wegens gebrek aan inzendingen). Mocht dat niet zo zijn, laat het me weten en dan verwijder ik deze (veel te lange, niet ter zake doende) inzending.
Beste Picard, ik vind je inzending fantastisch en ik wil dan ook niet dat je m verwijdert!! :) Bedankt voor je reactie!

test123
29 januari 2005, 19:18
Het verbaast me dat ik op dit forum zoveel negatieve dingen lees over haartransplantaties en de klinieken. Ik heb mij georienteerd bij Laser Aesthetic en Transhair. Ik heb gekozen voor Transhair om diverse redenen die nog steeds gelden. Ik heb nu 3 transplantaties ondergaan bij Transhair en ben daar zeer tevreden over. Het verwachtingspatroon werd van meet af aan duidelijk geschetst. Ook het bestaan van propecia is me gemeld. Omdat ik initieel geen zin had om mijn leven lang propecia te gebruiken ben ik daar niet aan begonnen. (Terugkijkend zou ik hier nu overigens wel voor kiezen). De eerste transplantatie heb ik 1999 op mijn 27-e ondergaan (>800 grafts). In december 2001 nogmaals ~800 en in december 2004 nog 700. De enige echte last die ik van de operaties had was de eerste 2 nachten. Het was lastig een goede houding te vinden om te kunnen slapen. Ik heb mezelf vervolgens zo'n 10 dagen " low profile" opgesteld en niemand die het niet wist heeft er iets van gezien (of in ieder geval niets gezegd :D. Maar ik ben overtuigd van het eerste). Daarna is het wachten tot de haren beginnen te groeien en dat gebeurd dan ook echt. Het is denk ik essentieel dat mensen zich ervan bewust zijn dat 1 transplantatie geen dekkend resultaat geeft op een volledig kaal gebied. Na 2 transplantaties is het dusdanig dekkend dat het er prima uitziet. Omgerekend in euro's hebben deze 3 ingrepen in totaal 15116 euro gekost. De eerste keer is relatief duurder. Alles bijeen een enorme berg geld inderdaad en het spreekt voor zich dat hier een aantal mensen zeer goed van leven. Maar ik voel me prima en vermoed dat dit anders was geweest als ik het niet had gedaan. En dus was het zijn geld waard. Ik kan het ook zo dragen als ik wil alleen heel kort zou ik zelf niet doen
Ik werk overigens niet bij transhair en heb er geen enkel belang in/bij :P

cherifo
30 januari 2005, 03:48
Ik denk dat ik er op dit moment beter uit zie dan wanneer ik alles kaalscheer. (Toevallig vond ik recent op http://www.dhi.gr/english/dhimethods/patient24.html iemand die wat betreft haar erg op mij lijkt (bovenste vier foto's). Ik denk dat ik er nog net iets meer heb staan.) Ik heb er in het dagelijks leven ook geen last van alleen is het een beetje jammer dat contact met het andere geslacht al een paar jaar op een wat laag pitje staat.

waar heb je deze site gehaald ..stond er ook niet vermeld waar hij het heeft laten doen en prijs enzo?
lijkt me wel een fue methode..

gijsje
31 januari 2005, 15:22
Hoor wel eens vaker dat bij een ht ook je haren die je nog hebt op je hoofd uitvallen door het inplanten van de nieuwe haren, de welbekende naschok.

1 Is dit waar?
2 Is dat bij alle methoden zo?

bverotti
31 januari 2005, 16:44
Gijsje,
Ik denk niet dat het om naschok gaat. Wat wel kan gebeuren als je tussen bestaande haartjes gaan transplanteren is dat deze reeds verzwakt zijn door DHT. Als je dan een hoop gaatjes maakt en de doorbloeding tijdelijk verstoort dan zou het kunnen dat deze toch al zwakke haartjes het een HT niet overleven of nog sneller verzwakken. Zonder HT zouden ze dan ook wel uitvallen, maar het zou enkel wat langer duren. Dat wordt ook bij elke consultatie duidelijk gezegd.
Daarom is het ook nooit een goed idee om tussen haartjes te gaan planten waar er nog een hoge dichtheid aanwezig is.
Een bijkomende reden : tussen bestaande haren transplanteren kan, maar als je ze niet kort laat scheren is de kans op beschadiging van de bestaande wortels veel groter. De chirurg kan uiteraard veel beter zien als er geen bestaande haartjes zijn zicht belemmeren. Dit is 1 van de redenen waarom wij altijd aanraden om het implantatiegebied te laten scheren als er bestaand haartjes staan.
BV

test123
2 februari 2005, 22:48
Bij mij zijn er bij alle HT's nauwelijks haren uitgevallen die er al stonden . Bij de eerste HT is er ook getransplanteerd tussen haren die m.i. nog behoorlijk dicht bijeen stonden. Er vielen er wel een paar uit merkte ik met wassen maar dit zag ik alleen daaraan. Als ik met een spiegel op mijn hoofd keek en alleen daarnaar had gekeken, dan had ik het niet gemerkt. Ook waren mijn haren niet kort geschoren. Wellicht is kort scheren iets makkelijker voor de arts maar opzij duwen gaat blijkbaar dusdanig goed dat de artsen er niet om vragen. Succes!

hairry
6 februari 2005, 17:17
dit is dan wel nieuw voor mij,maar ik heb ook een haartransplantatie laten doen bij Transhair tussen (ook bestaande haren) en er viel een paar maanden later behoorlijk wat haar uit,ik heb Transhair hiervoor benadert en deze zeiden dat dat kwam door de na schok van de transplantatie en dat deze uitgevallen haren weer allemaal terug zouden komen,niets om je ongerust over te maken zo beloofden ze mij!

nu bijna een jaar later vond ik toch dat de getransplanteerde haren niet aansloten op mijn bestaande haren en besloot om dus nog maar een transplantatie te laten doen bij transhair.aangekomen bij het consult gesprek beweerde de adviseur welke ik zijn naam (nog) niet ga noemen, dat ik alle haren die destijds uitgevallen zijn ,weer allemaal terug heb gekregen.daar had ik eigenlijk wel van het begin af aan mijn twijfels bij en op de dag van de transplantatie zei de chirurg dat ik toch flink wat kaler was geworden.ik geloof er ook eerder in dat als je tussen of naast haar dat toch al gaat uitvallen transplanteerd ,dat de boel dan eerder of in 1 klap kan uitvallen zoals bij mij het geval was.maar leuk is het naturlijk niet want je wilt er toch zo lang mogelijk van genieten en als je dan een keer door je haar wrijft en heel de wasbak ligt ineens vol dan is dat wel even schrikken hoor.nu is er gelukkig veel tussen al getransplanteerd haar geplant dus ik verwacht dat het dit keer minder zal zijn.maar ik weet in ieder geval wat er nu kan gebeuren en dat ik misschien beter nog een paar jaartjes had kunnen wachten tot de dunbehaarde zone helemaal kaal was


Gijsje,
Ik denk niet dat het om naschok gaat. Wat wel kan gebeuren als je tussen bestaande haartjes gaan transplanteren is dat deze reeds verzwakt zijn door DHT. Als je dan een hoop gaatjes maakt en de doorbloeding tijdelijk verstoort dan zou het kunnen dat deze toch al zwakke haartjes het een HT niet overleven of nog sneller verzwakken. Zonder HT zouden ze dan ook wel uitvallen, maar het zou enkel wat langer duren. Dat wordt ook bij elke consultatie duidelijk gezegd.
Daarom is het ook nooit een goed idee om tussen haartjes te gaan planten waar er nog een hoge dichtheid aanwezig is.
Een bijkomende reden : tussen bestaande haren transplanteren kan, maar als je ze niet kort laat scheren is de kans op beschadiging van de bestaande wortels veel groter. De chirurg kan uiteraard veel beter zien als er geen bestaande haartjes zijn zicht belemmeren. Dit is 1 van de redenen waarom wij altijd aanraden om het implantatiegebied te laten scheren als er bestaand haartjes staan.
BV

bverotti
6 februari 2005, 21:56
Als je tussen bestaande haren gaat inplanten dan moet je een goede studie doen om de situatie te kunnen inschatten.
Het heeft geen zin om tussen bestaande haren te transplanteren waar de dichtheid te groot is. Het gevaar op permanente schock loss bestaat en ook zou er ongewild schade worden aangericht aan bestaande haartjes door de chirurg. In principe kan het dus wel zijn dat je na de transplantatie daardoor geen 'winst' boekt, integendeel het omgekeerde zou kunnen optreden zoals hairry het blijkbaar heeft meegemaakt.

BV

BomB
13 februari 2005, 20:29
Toen ik nog weleens bij de FEBO bij de Arena in AMsterdam-Bijlmer kwam
werkte daar denk ik een Iranier of zo. Hij was zeker op zijn minst Norwood 6.
Op een gegeven moment zag ik wat haartjes bij hem opkomen. Ik dacht,
verrek die vent heeft haartransplantatie gehad. Het was niks. Hij keek ook
steeds van ik moet nodig huilen. Maar na 2 maanden of zo kon ik stinkend jaloers op hem zijn:
Zijn haar was behoorlijk dik geworden. Hij werkte dus in een snackbar
met veel vette smoke misschien helpt het als toppic, wel was hij kaal op zijn kruin gebleven. Het kan dus wel met een haartransplantatie.
Wie weet wie die man was en waar hij het heeft laten doen.

Buutnlander
14 februari 2005, 16:53
Hey dat is mijn vader!! Hij gebruikt elke dag nizoral en heeft nu bijna een volle bos!!

BomB
14 februari 2005, 18:08
IK Geloof daar 123 zo niks van:confused: ook gezien zijn leeftijd!!
Paar strik vragen:crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby: .
In welk jaar en welke periode was dat dan??
Had hij een snor?
Had ie een krans?
Werkt hij daar nog?
Wie gelooft dit:frusty: .....met nizoral, wat is dat nou weer ?

BomB
8 maart 2005, 18:24
ER is dus niemand met een positieve ervaring??:( :( :( :( :( :o

husa
9 maart 2005, 00:41
Ik ben zelf drie keer behandeld ,en moet zeggen het valt altijd tegen het resultaat.Ook al vertellen ze je dat de eerste keer niet helemaal dekkend zal zijn valt het verwachtings patroon altijd tegen.Maar ik denk wel als ik het niet gedaan had,ik nu wel gedeeltelijk kaal had geweest. ik heb er dus geen spijt van.
Zit er zelf aan te denken om mijn inhammen wat voller te laten maken ,maar dan op de FUE methode.En laat de dokters of de vertegenwoordigers u niet wijs laten maken dat het pijnloos is want dat is het absoluut niet en ook die napijn is ook geen pretje.Die spuiten in je hoofd zijn geen pretje,en het idee dat ze in je hoofd aan snijden zijn van achteren is ook geen fijn idee.Ik zelf zei na de eerst behandeling dat ik er nooit meer aan zou beginnen,en heb nu al weer drie ht weg.Ik zal er bij vermelden dat ik het heb laten doen bij transhair. De service was best wel goed alleen die dokter neidel vond ik maar een vervelend mannetje .Hij gaf me het gevoel dat hij op de lopende band aan het werk was.
Derde ht kreeg ikvergoed van transhair omdat het gewoon niet echt goed was aangeslagen dat was de goede service van transhair.Vraag me alleen af of het met een FUE wel goed aanslaat????????????????:D

BomB
9 maart 2005, 19:36
Mijn eertste HT deed echt geen pijn. Totaal niet. (2)

De tweede wel. De vent sneed aan de rechterkant wat hard/snel.
Soms wachten ze niet tot de verdoving al voor 100 prct. werkt.
Probeer wat tijd te winnen. Door even wat te vragen.
Na de tweede ht kon ik me nek wat moeilijk draaien.
Strak gevoel van achteren maar verdween na een maand totaal.
Helemaal geen last van napijn. Wel op die plek waar ie wat wild sneed.
Maar na een maand verdween het ook.

Wel duurde het steeds een maand voordat die wondjes
verdwenen. Geen roodheid. Wel enorme vervellingen.
Met een natte zachte tandborstel voorzichtig weghalen op
een natte hoofdhuid.
Wel verhoorning/schilfers. Met 2x head and shoulders wegwassen.
Dus Polen is eigenlijk beter dan Rotterdam.


Je kunt altijd nog kijken op kalend.nl
Zorg wel dat je de bestelde hoeveelheid krijgt.
Tot Ziens in Poland....................:P
Je kunt ook spierballen gaan kweken om je image op
te vijzelen:cool: .

hairry
9 maart 2005, 20:46
Mijn eertste HT deed echt geen pijn. Totaal niet. (2)

De tweede wel. De vent sneed aan de rechterkant wat hard/snel.
Soms wachten ze niet tot de verdoving al voor 100 prct. werkt.
Probeer wat tijd te winnen. Door even wat te vragen.
Na de tweede ht kon ik me nek wat moeilijk draaien.
Strak gevoel van achteren maar verdween na een maand totaal.
Helemaal geen last van napijn. Wel op die plek waar ie wat wild sneed.
Maar na een maand verdween het ook.

Wel duurde het steeds een maand voordat die wondjes
verdwenen. Geen roodheid. Wel enorme vervellingen.
Met een natte zachte tandborstel voorzichtig weghalen op
een natte hoofdhuid.
Wel verhoorning/schilfers. Met 2x head and shoulders wegwassen.
Dus Polen is eigenlijk beter dan Rotterdam.
Je kunt altijd nog kijken op kalend.nl
Zorg wel dat je de bestelde hoeveelheid krijgt.
Tot Ziens in Poland....................:P
Je kunt ook spierballen gaan kweken om je image op
te vijzelen:cool: .


ik ben ook 2 keer behandeld bij Transhair en de eerste keer deed ook minder pijn dan de tweede,maar na de eerste ht verloor ik wel een heleboel haren zo"n 2 weken erna begon het. en bij de tweede die ik nu ruim een maand geleden heb gehad is het haarverlies tot nu toe veel en veel minder,ook ben ik 3 weken geleden begonnen met finasteride te slikken en gisteren weer begonnen met het beoefenen van body building wat ik al 5 jaar doe.wel vond ik vreemd toen ik een licht setje aan het bankdrukken was ,dat mijn hoofdhuid ineens begon te jeuken.pas toen ik stopte ging het gelijk weer weg.iemand hier een verklaring voor??:crybaby: :D

BomB
9 maart 2005, 20:50
Ik doe niet aan building my body.
Spul slik ik niet want ik heb geen verzekering en
heb gelezen dat het zelfs in je zaad komt etc.
HEt eerste jaar had ik wel last van kou op mijn haarwortels.
De eerste twee weken mag je geen intensieve dingen doen
heb ik op een nederlandse ht-fabriek site gelezen.
Ik ben zelf Norwood7 en dus heb ik zo'n zeven ht's van 2000
grafts nodig denk ik.
Want op een Amerikaanse site heb ik gelezen zo'n 9000 tot 12.000
grafts. HOPELOOS dus die haartransplantaties.
Veel schijnt ook van de dikte van je haar af te hangen heb
weer gelezen bij een discussie tussen twee chirurgen.

Ook of je haar lekker krult. Dat vult lekker op en gaar niet
meteen de lucht in met gaat ook meteen over het hoofd
als het net uit de wortel groeit.

Maar je kunt ook nog video kijken om nog meer :mad: DEPRI:mad: te worden.
ga naar:
http://www.hairtransplantmentor.com/hair-transplant-videos.htm
(druk daar op de oranje letters om video te kijken)
maar let op dit zijn 5 transplantaties al doet of dit er maar 3 zijn!!!)

Veel derpri to you!!!!:D :D :D :D:mad: :mad:

hairry
10 maart 2005, 11:44
Ik doe niet aan building my body.
Spul slik ik niet want ik heb geen verzekering en
heb gelezen dat het zelfs in je zaad komt etc.
HEt eerste jaar had ik wel last van kou op mijn haarwortels.
De eerste twee weken mag je geen intensieve dingen doen
heb ik op een nederlandse ht-fabriek site gelezen.
Ik ben zelf Norwood7 en dus heb ik zo'n zeven ht's van 2000
grafts nodig denk ik.
Want op een Amerikaanse site heb ik gelezen zo'n 9000 tot 12.000
grafts. HOPELOOS dus die haartransplantaties.
Veel schijnt ook van de dikte van je haar af te hangen heb
weer gelezen bij een discussie tussen twee chirurgen.

Ook of je haar lekker krult. Dat vult lekker op en gaar niet
meteen de lucht in met gaat ook meteen over het hoofd
als het net uit de wortel groeit.

Maar je kunt ook nog video kijken om nog meer :mad: DEPRI:mad: te worden.
ga naar:
http://www.hairtransplantmentor.com/hair-transplant-videos.htm
(druk daar op de oranje letters om video te kijken)
maar let op dit zijn 5 transplantaties al doet of dit er maar 3 zijn!!!)

Veel derpri to you!!!!:D :D :D :D:mad: :mad:


ik heb de foto"s en het filmpje gezien! en ik moet zeggen het is een mooie Reclame!!(voor hun).kloppen doet het natuurlijk van geen kanten!.je kunt zo"n resultaat qua dichtheid zoals op de foto"s en vooral de film die ik trouwens zeer belachelijk vond hoe die vent daar stond met z"n handdoekje door zijn haar te wrijven ,dus nooit bereiken met 3 haartransplantaties.want de man heeft ook een te groot kaal oppervlak ten opzichte van het (donor)haar wat hij nog heeft.dus extra verdichting zit er dan al niet meer in, het zal dus wel een foto en fim truukje zijn.inderdaad om Deprie van te worden(:mad:)
maar gelukkig weten wij wel beter:D!!

Rogier
10 maart 2005, 15:32
Dit filmpje is echt, alsmede zijn behandeling. (de belichting is gunstig voor een volle haardos) Deze kerel is behandeld door 1 van de top-klinieken op HT gebied, Hasson & Wong.

bverotti
10 maart 2005, 15:40
ik heb de foto"s en het filmpje gezien! en ik moet zeggen het is een mooie Reclame!!(voor hun).kloppen doet het natuurlijk van geen kanten!.je kunt zo"n resultaat qua dichtheid zoals op de foto"s en vooral de film die ik trouwens zeer belachelijk vond hoe die vent daar stond met z"n handdoekje door zijn haar te wrijven ,dus nooit bereiken met 3 haartransplantaties.want de man heeft ook een te groot kaal oppervlak ten opzichte van het (donor)haar wat hij nog heeft.dus extra verdichting zit er dan al niet meer in, het zal dus wel een foto en fim truukje zijn.inderdaad om Deprie van te worden(:mad:)
maar gelukkig weten wij wel beter:D!!

Sorry, maar aan dit filmpje is niet 'gewerkt', dit is de waarheid. Waarom ik dit zo goed weet ?? Heel eenvoudig, die kerel is Jo T., mijn vriend uit Vancouver. Vorig jaar heb ik tijdens de ISHRS hem ontmoet en wij zijn samen naar de H&W after party gegaan.
Ik geloof dat hij nu alles samen ongeveer 7500 grafts heeft laten transplanteren. Natuurlijk is dit niet voor iedereen mogelijk.
BV

BomB
10 maart 2005, 17:41
Als je goed leest heeft hij bij Hasson and wong er drie laten doen.
En meer dan tien jaar geleden 2 ouderwetse háartransplantaties
met grafts van 4 tot 6 haren per graft.
2 + 3 = 5
Natuurlijk wordt hij gebruikt als boegbeeld en doen ze extra hun
best want het is en blijft handwerk de ht's.
Misschien heeft hij er wel meer.
Kunnen ook wel verschillende personen zijn.
Het is misschien wel net zoals die tv-shop programma's op tv.
Altijd gaan die vlekken eruit. En heb je zo spieren en ben je
nog mager ook zonder bijna een krimp te hoeven uitvoeren.
Je kunt zijn foto's openen in photoshop o.i.d. en
het allemaal wat lichter zetten.

Bart is ZAKENvriend natuurlijk............
Vraag me af wanneer Bart nu zelf zijn litteken op zijn achterhoofd
laat weg graften. Misschien laat ik het dan ook bij hem doen!!
Waar anders?
---------------------------------------------------------------------
:P MARKETING = hoe krijg ik jouw geld in mijn zak:P HHHeerlijk!!!!!!!!!!!!!!:D

hairry
10 maart 2005, 22:47
Als je goed leest heeft hij bij Hasson and wong er drie laten doen.
En meer dan tien jaar geleden 2 ouderwetse háartransplantaties
met grafts van 4 tot 6 haren per graft.
2 + 3 = 5
Natuurlijk wordt hij gebruikt als boegbeeld en doen ze extra hun
best want het is en blijft handwerk de ht's.
Misschien heeft hij er wel meer.
Kunnen ook wel verschillende personen zijn.
Het is misschien wel net zoals die tv-shop programma's op tv.
Altijd gaan die vlekken eruit. En heb je zo spieren en ben je
nog mager ook zonder bijna een krimp te hoeven uitvoeren.
Je kunt zijn foto's openen in photoshop o.i.d. en
het allemaal wat lichter zetten.

Bart is ZAKENvriend natuurlijk............
Vraag me af wanneer Bart nu zelf zijn litteken op zijn achterhoofd
laat weg graften. Misschien laat ik het dan ook bij hem doen!!
Waar anders?
---------------------------------------------------------------------
:P MARKETING = hoe krijg ik jouw geld in mijn zak:P HHHeerlijk!!!!!!!!!!!!!!:D

Geweldig! hoe Bomb hier weer op Kickt!!
heerlijk gewoon!:D

net zoals bij die Reclame"s van tel sell op T.V,van wilt u slechts in 2 weken een platte buik?! dat kan:P met de nieuwe ab-roller heeft u dat zo voor elkaar in slechts 5 minuten per dag.alleen zeggen ze er niet bij dat het niet bij iedereen werkt:D :D :D

bverotti
10 maart 2005, 22:52
He Bomb,

Wat dacht je van de volgende reklame/marketing stunt :

FUE voor 1 Euro per graft !!!!!

(kleine lettertjes : exclusief plaatselijke verdoving, verdoving kost 4 euro per graft)

Iemand interesse ?? :D

BomB
11 maart 2005, 17:05
Jij hebt tenminste nog kleine lettetjes.
Sommige hangen ze als een schilderij aan de muur (hans diks:D ).
Of laten je vlak voor de operatie een papiertje ondertekenen
dat je van alle rechten afstand doet terwijl er een
vertegenwoordiger special thuis is geweest waarmee
je alles geregeld dacht te hebben incl. handtek. (hans diks:D )
Polen houdt de handtek. zelf en er is geen copieermachien. Niks.

Nederlanders schijnen levenslange haargarantie te geven.
Let op in Nederland is levenslang geen levenslang.
Maar wat doet je bij een garantie conflict....:crybaby:

In dit verpleeghuis nam ik:confused: het duurste waspakket voor
mijn moeder zodat ik er niet zo emotioneel betrokken
zou zijn en niets meer hoefde te doen wat kleding betreft.

Echter ik kreeg een rekening die 2x zo hoog was dan
waarvoor ik ondertekende:mad: .
In de bibliotheek lag nl. een regelment o.i.d. waarin
stond dat de stoomkosten er niet inbegrepen waren:mad: :mad: .

ECHTER
Het verschil Mechelen-Istanbul 5-1,6
is wel erg groot.
Voor de goede orde het gaat hier niet om doelpunten
maar om uw eigen eur000,--'s wel te verstaan:P .

Rogier
11 maart 2005, 19:33
"don't argue with idiots, they will drag you down to their level and beat you with experience"

svendc
19 augustus 2005, 12:25
"don't argue with idiots, they will drag you down to their level and beat you with experience"

Wel rogier dat is nu es heel goeie slogan zie, daarbij valt me hier op dat misschien wel 90percent van de mensen hier over iemand anders spreekt en oordeelt, terwijl ze hun baseren op filmpjes, paar teksten en dan al heel overtuigd gaan doen.
Op dit moment ben ik niet echt pro of contra HT maar HT blijft een medische ingreep, waarbij we beetje voor god spelen en als je dan sommige resultatien ziet dan denk ik, tot wat zijn we toch al in staat. De enige manier die er ooit zal zijn om echt dik haar en mooi haar te hebben en blijven hebben zal eerder door het genetische aspect te wijzigen zijn dan achter het probleem te gaan aanhollen.
Dat is dan weer mijn visie. Maar onze generatie is daar nog niet op voorzien, dus moeten we ons behelpen met wat er op dit moment is.

gtz
Sven