PDA

View Full Version : Jeuk


isis
2 februari 2005, 21:22
Hallo allemaal.

Ook mijn huisarts denkt dat ik AA heb.Wat ik alleen ook heb is jeuk.Niet constant maar aanvallen. Zijn er nog meer mensen die hier ook last van hebben?

ag0807
3 februari 2005, 19:51
Hoi Isis,

Ik heb ook heel veel last van jeuk. Meestal heb ik dit 's avonds en s' nachts. Overdag heb ik er niet veel last van. Hoe is dat bij jou?

Groetjes Anouk

isis
4 februari 2005, 10:35
Hoi Anouk!

Bedankt dat je wou reageren!
Mijn jeuk is er ook niet constant maar met aanvallen verdeeld over de hele dag.Ik wordt er niet wakker van maar als ik dan toch wakker ben heb ik weer die jeuk en het is soms heel moeilijk om er niet te wrijven maar dat zal jij vast ook wel hebben!!En inderdaad in de ochtond,tijdens het douchen en net daarna.
Ik heb uit jou post begrepen dat je heel snel je haren bent verloren,hoe gaat het inmiddels met je? Begrijp ook heel goed als je niet wilt reageren hoor!
Groetjes isis

ag0807
17 februari 2005, 18:59
ik ben m'n haar in 3 a 4 maanden tijd helemaal kwijt geraakt en heb het nu sinds een maand of 5 weer helemaal terug. Afwachten nu wat het me gaat brengen, ik wacht geduldig af.

Anouk

isis
18 februari 2005, 18:40
Mijn haar valt nu heel snel uit. Er komen bijna elke dag nieuwe plekjes bij en de jeuk is echt verschrikkelijk.Als het ergens op mijn hoofd weer extreem begint te jeuken weet ik dat mijn haar daar ook weer gaat uitvallen.Toch blijkf ik hopen dat het stopt en dat het bij de plekken blijft wat ik nu heb. Ik blijf gelukkig wel positief,niemand kan het verloop ervan voorspellen en ik ga mijzelf in de tussentijd niet al te gek lopen maken! En inderdaad,geduldig afwachten is het enige wat je kan doen!ik ben m'n haar in 3 a 4 maanden tijd helemaal kwijt geraakt en heb het nu sinds een maand of 5 weer helemaal terug. Afwachten nu wat het me gaat brengen, ik wacht geduldig af.

Anouk

yasmine
19 februari 2005, 16:58
Mijn haar valt nu heel snel uit. Er komen bijna elke dag nieuwe plekjes bij en de jeuk is echt verschrikkelijk.Als het ergens op mijn hoofd weer extreem begint te jeuken weet ik dat mijn haar daar ook weer gaat uitvallen.Toch blijkf ik hopen dat het stopt en dat het bij de plekken blijft wat ik nu heb. Ik blijf gelukkig wel positief,niemand kan het verloop ervan voorspellen en ik ga mijzelf in de tussentijd niet al te gek lopen maken! En inderdaad,geduldig afwachten is het enige wat je kan doen!

hoi anouk en isis,

ik heb misschien wel een tip voor de jeuk.
ik doe op mijnplekken soms talk poeder dat helpt bij mij
misschien ook bij jullie

mijn hoofd is bijna kaalik heb nog maar een heel klein staartje
ik heb daardoor maar een pruik genomen

groetjes yasmine :worship:

isis
19 februari 2005, 20:57
Hoi Yasmine!

Bedankt voor de tip,ga hem zeker uitproberen en ik zal wel even laten weten of het heeft gewerkt!!
Groetjes isis
hoi anouk en isis,

ik heb misschien wel een tip voor de jeuk.
ik doe op mijnplekken soms talk poeder dat helpt bij mij
misschien ook bij jullie

mijn hoofd is bijna kaalik heb nog maar een heel klein staartje
ik heb daardoor maar een pruik genomen

groetjes yasmine :worship:

yasmine
22 februari 2005, 20:58
Hoi Yasmine!

Bedankt voor de tip,ga hem zeker uitproberen en ik zal wel even laten weten of het heeft gewerkt!!
Groetjes isis


hoi isis

bij mij werkt het wel
ik hoop dat het bij jou ook werkt

dat wou ik even zeggen

groetjes van yasmine :)

yasmine
22 februari 2005, 21:01
hoi iedereen

ik heb 1 goede tip
die bij mij wel werkt

doe talk poeder op de plekken waar je jeuk hebt
ik hoop dat het bij jullie werkt

groetjes van yasmine ;)

Janne
24 februari 2005, 22:48
of was je haar met Zwitsal shampoo

yasmine
25 februari 2005, 09:47
of was je haar met Zwitsal shampoo

ga ik proberen !!!!!:)