PDA

View Full Version : De Backstreetboys komen weer terug


Vince001
3 februari 2005, 14:31
Toch eindelijk weer eens goed nieuws in deze koude, donkere wereld! (snif)...De Backstreet Boys komen weer terug

AMSTERDAM - Het nieuwe album van de Backstreet Boys verschijnt begin juni. Deze maand komt de eerste single van het nog titelloze album uit. Dat zegt de band in een interview met MTV.com. Volgens bandlid Howie Dorough nemen de Backstreet Boys met hun nieuwe album afstand van de popmuziek en schuiven de vijf heren meer op richting rock.

De laatste jaren was het stil rond de Amerikaanse band. Het laatste album van de heren, 'Black & blue' stamt uit 2000. De band heeft het afgelopen jaar aan de nieuwe cd gewerkt. "De inhoud van de nummers is serieuzer dan voorheen", zegt manager Johnny Wright in het interview. Dorough, Kevin Richardson, Brian Littrell, A.J. McLean en Nick Carter zouden volwassen zijn geworden en nu zingen over de liefdesperikelen van mannen in plaats van jongens.


In juli gaan de Backstreet Boys op wereldtournee om hun nieuwe album te promoten.


Bron (http://www.nu.nl/news.jsp?n=476775&c=62)

high
3 februari 2005, 14:38
nou ja zeg hier zit ik niet echt op te wachten :( ze zullen wel door het geld heen zijn :D

Vince001
3 februari 2005, 14:44
nou ja zeg hier zit ik niet echt op te wachten Echt niet? Kom op man, één van de grootste bands die de popmuziek ooit voortgebracht heeft.

Tiuri
3 februari 2005, 14:44
Ik vind het fantastisch nieuws!! :D

Echt camp man, de BSB!

Vince001
3 februari 2005, 15:09
Ik vind het fantastisch nieuws!! :D

Echt camp man, de BSB!
Haha! Precies, camp!

Maar ze gaan nu de rock in met teksten over echte mannen-onderwerpen! Hmmm... dan staan ze vast dit jaar al op Dynamo Open Air! :P

jongen25
3 februari 2005, 15:44
Mijn idee van de Hel is 'the best of BSB' voor eeuwig op repeat. Heb ik al een keer meegemaakt in een eettentje, en heb toen de serveerster gevraagd of ie alsjeblieft af mocht.

japiejaap
9 februari 2005, 08:46
backstreet boys pfff daar zit ik dus echt niet op te wachten

Colinhos
9 februari 2005, 11:27
That makes you larger than life! :P

pizzacat
9 februari 2005, 11:39
The Call is een vet goed nummer.

Jaapie
9 februari 2005, 12:08
The horror, the horrrror! aaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh

Eefje
9 februari 2005, 19:30
Echt niet? Kom op man, één van de grootste bands die de popmuziek ooit voortgebracht heeft.

Westlife is stukken beter!!!! :D

kevin
9 februari 2005, 22:19
Volgens mij denk het merendeel van de vrouwen :worship:
En het merendeel van de mannen :yawn: en :puke: