PDA

View Full Version : Permanente ontharing en toch in de zon


notsosmooth
6 februari 2005, 20:38
Hallo,

Ik las een tijdje terug ergens een advertentie in een blad over een systeem voor permanente ontharing waarbij je toch gewoon de zon in kan, of in ieder geval niet een aantal maanden van te voren hoeft te stoppen met zonnen, dat weet ik niet precies :confused:

Dat blad heb ik niet meer en was vergeten de advertentie uit te scheuren, maar weet iemand waar ik zoiets kan vinden? Ik vind het met name interessant voor ontharing in het gezicht. Anderhalf tot twee jaar niet in de zon met het gezicht lijkt me geen pretje namelijk..

Groetjes

Problem
11 februari 2005, 11:18
Hoi,
Ik dacht als eerste aan de diode laser toen ik je vraag las, maar ik twijfel nu, want daarbij mag je ook geen zongebruinde huid hebben. Maar volgens mij heb je bij alle lasers of flitslampen wel dat je huid niet teveel gekleurd mag zijn door de zon. In ieder geval moet je haar pigment bevatten, anders zijn ze niet te vernietigen. En door de zon kan het verschil qua kleur tussen huid en haar verkleind worden, waardoor het laseren moeilijker gemaakt word. En het gaat niet om periodes van jaren dat je niet in de zon mag, maar van weken of een maand of 2 a 3 :)
Ik hoop dat ik het goed heb uitgelegd, maar dat is wat mij duidelijk is gworden van het internet. Misschien kan je zelf ook nog op het internet zoeken, er is veel te vinden over de flitslampen of de laser.
Succes!

Doei