PDA

View Full Version : Een goede kapper in de buurt van Groningen


high
8 februari 2005, 17:06
ik heb nu m'n haar al 4-5 maand lang laten groeien en het is een beste bos geworden nu wil ik naar de kapper gaan maar wel naar een goeie kapper niet een van aaaa dat kan wel met de tondeuze!

Mischien hebben jullie nog tips voor kapper in in en rond Groningen voor redelijk lang haar

alvast bedankt

jongen25
8 februari 2005, 17:36
k Ga altijd naar Kapsones op de Folkingestraat... Ze leveren kapsels in alle soorten en maten. k Heb zelf ook wat langer haar en ben vrijwel altijd tevreden met het resultaat.

pizzacat
8 februari 2005, 17:49
Ik, als luie student, ga naar het kappertje op de hoek van de straat. Zij houden ook een beetje mijn haarstatus in de gaten.

Je kunt wel naar hippe kappers als Koppie Koppie, maar je loopt het risico een asymetrisch kapsel te krijgen, dat je zelf vervolgens niet meer in model krijgt. hebben een paar vrienden van mij wel gehad...heel hip toen ze de zaak uitkwamen, maar daarna niet meer te reconstruerem hehe.

jean-bob
9 februari 2005, 00:13
Ik ging altijd naar zo'n herenkapper (ze hebben nu ook een damessalon aangebouwd volgens mij) aan de westerhaven (tegenover de nieuwe mac donalds). Niet echt een bijzondere kapper ofzo, maar ik was wel tevreden altijd en niet te duur. Nu doet mijn vriendin, kapster in spe, het :D. Je kan je trouwens goedkoop laten knippen door kapsters in opleiding (bijv. bij het alfa college of noorderpoort).

britt
21 februari 2005, 21:24
Dit laatste vind ik een goed alternative er staat een leuke amerikaanse dame Jannet genaamd met veel vak ervaring. Je hebt bij de diamantlaan ook nog style hairprofessionals in de peolestraat heb je ook nog style hairprofessionals voorheen aura, ook wel bekent als de goedkope kapper en bij de florakade heb je.... he ook al een style hairprofessionals voor heen Crazy look . en eh de opleidings kapsalon is toevallig ook van style hairprofessionals. Kijk ook eens op www.stylekappers.nl (http://www.stylekappers.nl) de site is een klijn beetje verouderd maar nog steeds trendy.

Salvamia
23 februari 2005, 21:01
www.hairstylingvivienne.nl deze kapster kan werkelijk alles van extensions, hairweaves, haarwerken tot uuuuhhh gewoon knippen :D

karin_inline
4 maart 2005, 07:39
Ik ben een TTM-er en ik wordt altijd geknipt door (zelfs nu ik verhuisd ben naar Assen) D-hairfashion. Ik laat me daar altijd alleeen maar knippen door Desiree zelf maar ze is een topper. Hoe ze met lang haar is weet ik trouwens niet. Weet wel dat ze enorm hoge eisen stelt aan haar stagiaires.
D-Hairfashion (http://www.dhairfasion.nl)

greetz

Karin

karin_inline
4 maart 2005, 12:27
beste business account

ik weet niet waarom je dit bericht geplaatst hebt maar ik persoonlijk zie er de lol niet van in. OP de TTM zitten voornamelijk dames en ik ben van mijzelf absoluut niet preuts maar dit bericht kan ik noch plaatsen en waarderen.

Karin

Businessaccount
4 maart 2005, 13:15
Beste Karin,

Mocht ik jou of andere dames op enige wijze beledigd hebben, dan bied ik daar oprecht mijn excuses voor aan.

karin_inline
4 maart 2005, 14:04
Ik zie dat je je post verwijderd hebt (of is verwijderd), dank je wel.

Businessaccount
4 maart 2005, 18:42
Graag gedaan;) :)

pizzacat
5 mei 2005, 11:23
je zoekt een goeie kapper in groningen ???dan heb je nu 1 gevonden ...rachel

Je orakelt of je maakt reclame....

pizzacat
3 juni 2005, 21:28
jammer dat je dat zo opvat..ik gaf alleen antwoord op een vraag das alles..en als dat op deze manier wordt opgevat dan vindt ik dat jammer..

meestal als ik op deze site wat zeg is dat op een heel ander gebied,dus jammer dat je me verkeerd interrupteert ..

rachelxx

Je snapt me niet...of je biedt bij deze jezelf aan als zijnde een goede kapper, dat is reclame. Dat is dan een constatering, ik spreek er geen waardeoordeel over uit. Optie 2 is dat je orakelt; je bedoelt iets dat wij niet uit de tekst hebben kunnen maken.

karin_inline
8 juni 2005, 18:20
Ik kan me bij Pizzacat aansluiten bij deze. Heb getwijfelt er wat van te zeggen omdat ik het ook reclame vond maar vond dat het nog wel zou moeten kunnen als het hier bij bleef. ZOu je kunnen uitleggen wat je dan WEL bedoelt Rachelxxx??

Karin

A.B.
31 oktober 2011, 14:35
Pas op ik ben een ex werknemer van de Tien euro Kapper. Er zijn een paar weetjes wat mensen in het Noorden moeten weten, regelmatig word je door niet gecertificeerde of stagaires geknipt, ze doen anders vermoeden. De stagaires worden 9 van de tien keer begeleid door mensen die hier geen certificaat voor hebben behaald. Verder is de Tien euro kapper een stichting waarvan het rechtspersoon in Tailand zit en de eigeneer R.G. in Duitsland woont, hij betaald werknemers regelmatig niet uit en vanwege zijn ingewikkelde constructies het praktisch onmogelijk om hem bij de rechter voor te dragen en nog moeilijker om vervolgens het geld waar je recht op hebt te krijgen. De FIOD en Belastingdienst en de Kvk zijn al tijden achter hem aan maar kunnen het hem momenteel alleen moeilijk maken, maar hij weet de harde klappen te omzeilen door juridische foutjes in de wet. Hij staat met de helft van de tien euro kappers niet ingeschreven bij de KVK (dit kan nagevraagd worden bij de kvk zelf). Doordat hij niet ingeschrevn staat bij de Kvk bouwen zijn werknemers geen pensioen op en zijn ze niet verzekerd. De Tien euro kapper is een stichting o.a. stichting arme herenkappers stichting anjabie en nog wat stichtingen is hij begonnen om belasting te onderduiken, hij hoeft zo minder geld aan de staat af te staan. PAS DUS OP MET HEM ALS KLANT ZIJNDE HEM TE HELPEN WERKNEMERS EN DE BELASTINGBETALER TE BEDONDEREN. Verder krijg je waar voor je geld voor tien euro krijg je in tien min een echte tien euro kapsel, beter besteed je 3,50 euro meer en ben je blij met je kapsel

A.B.
31 oktober 2011, 14:37
Pas op ik ben een ex werknemer van de Tien euro Kapper. Er zijn een paar weetjes wat mensen in het Noorden moeten weten, regelmatig word je door niet gecertificeerde of stagaires geknipt, ze doen anders vermoeden. De stagaires worden 9 van de tien keer begeleid door mensen die hier geen certificaat voor hebben behaald. Verder is de Tien euro kapper een stichting waarvan het rechtspersoon in Tailand zit en de eigeneer R.G. in Duitsland woont, hij betaald werknemers regelmatig niet uit en vanwege zijn ingewikkelde constructies het praktisch onmogelijk om hem bij de rechter voor te dragen en nog moeilijker om vervolgens het geld waar je recht op hebt te krijgen. De FIOD en Belastingdienst en de Kvk zijn al tijden achter hem aan maar kunnen het hem momenteel alleen moeilijk maken, maar hij weet de harde klappen te omzeilen door juridische foutjes in de wet. Hij staat met de helft van de tien euro kappers niet ingeschreven bij de KVK (dit kan nagevraagd worden bij de kvk zelf). Doordat hij niet ingeschrevn staat bij de Kvk bouwen zijn werknemers geen pensioen op en zijn ze niet verzekerd. De Tien euro kapper is een stichting o.a. stichting arme herenkappers stichting anjabie en nog wat stichtingen is hij begonnen om belasting te onderduiken, hij hoeft zo minder geld aan de staat af te staan. PAS DUS OP MET HEM ALS KLANT ZIJNDE HEM TE HELPEN WERKNEMERS EN DE BELASTINGBETALER TE BEDONDEREN. Verder krijg je waar voor je geld voor tien euro krijg je in tien min een echte tien euro kapsel, beter besteed je 3,50 euro meer en ben je blij met je kapsel (tientjes kapper, knipboulevard behoord ook bij de tien euro kapper)

fireblade 512
11 januari 2012, 16:30
Ik, als luie student, ga naar het kappertje op de hoek van de straat. Zij houden ook een beetje mijn haarstatus in de gaten.

Je kunt wel naar hippe kappers als Koppie Koppie, maar je loopt het risico een asymetrisch kapsel te krijgen, dat je zelf vervolgens niet meer in model krijgt. hebben een paar vrienden van mij wel gehad...heel hip toen ze de zaak uitkwamen, maar daarna niet meer te reconstruerem hehe.

welk kappertje is dat, waar?