PDA

View Full Version : Soort inhammen - 16 jaar


Kenny
10 februari 2005, 23:33
Hallo, ik ben een jongen van 16 jaar en ben best tevreden over mun blonde haar, het zit snel goed.

Alleen mun vader heeft soort inhammen, het haar bovenop het voorhoofd zeg maar is aan de zijkant zeg maar een beetje weg waardoor ie zeg maar een brede streep haar heeft van het midden ofzo naar voren, maar aan de zijkanten van het voorhoofd zit geen haar, snappen jullie het nog? Mijn broer van 19 heeft dit ook al een aantal jaren en eerst niet, en hij heeft het meer dan mun vader.

Ik begin het nu ook te krijgen dat het haar daar langzaam zon streep haar word zeg maar, en dat wil ik echt niet, ik vind het eerlijk gezegd heel stom lijken :( en het is genant. Is er wat aan te doen of is het verstandig naar de huisarts te gaan met dit probleem? De haren in deze streken laten ook eerder los als achter op het hoofd...het gaat heel langzaam maar zeker.



Ik voeg even een foto toe om het makkelijker te maken, het is een domme google foto maar het maakt het probleem wel duidelijk :D

Deckard
10 februari 2005, 23:56
Bolle ogen, glibberig, nat en happend naar lucht...

En die vis ziet er ook niet best uit trouwens.

Maar effe zonder dollen!
Dat is echt AGA, maar dat je vader nog kaler wordt staat niet vast hoor. Het hoeft ook niet zo te zijn dat jij dezelfde haargrens krijgt maar het behoord wel tot de mogelijkheden.
Het misstaat je pa bepaald niet ,maar is hij er wel ok mee dat je zomaar foto's van hem op het net plaatst?

Tiuri
11 februari 2005, 00:01
beste kenny, me baserend op je verhaal is het duidelijk AGA waar je mee te maken hebt. Het is verstandig snel in te grijpen: hoe sneller, hoe beter het resultaat.

HELAAS ben je nog te jong voor DHT-remmers; voor de meesten werkt dit goed maar jij hebt het hormoon zeker 2 jaar nog hard nodig. Als je er echt iets aan wilt doen, richt je dan op topische middelen (= middelen die je moet smeren) zoals spironolacton, minoxidil en fluridil. ALs je dan 2 of 3 jaar verder bent kun je een overstap naar propecia overwegen.

Kenny
11 februari 2005, 18:10
Das niet mun vader op de foto hoor....:D, gewoon een foto met google gevonden, dus op het web stond ie zowiezo al.

Heeft iemand info over dat AGA? En waarom heb ik die HST hormoon ofzo nog nodig? Is het ook mogelijk om de verloren haren terug te krijgen?

Kan ik het beste naar de dokter gaan met dit probleem?

Deckard
11 februari 2005, 19:57
AGA is mannelijke kaalheid en bijna dit hele forum gaat daar over. Gewoon goed rondneuzen.

Kenny
11 februari 2005, 23:22
Maar wat zeggen jullie?

Zal ik ermee naar de dokter gaan en hem iets laten voorschrijven, of zelf met middeltjes gaan "klooien"??

En is het mogelijk de haartjes die verloren zijn terug te krijgen?

Deckard
12 februari 2005, 14:03
Maar wat zeggen jullie?

Die hele forum staat vol met dingen die wij zeggen, probeer er nu eerst maar eens de tijd voor te nemen. Ieder persoon is anders en niet ieder persoon is met dezelfde middeltjes geholpen.

Zal ik ermee naar de dokter gaan en hem iets laten voorschrijven, of zelf met middeltjes gaan "klooien"?

Gaan klooien is sowieso een slecht idee. Je kan naar de dokter gaan maar die zal je echt geen Finasteride of iets zwaarders voor stellen omdat dit met je hormoonhuishouding rommelt en daar ben jij nog veels te klein voor, sorry.

En is het mogelijk de haartjes die verloren zijn terug te krijgen?

Ja.

Kenny
12 februari 2005, 18:59
"daar ben jij nog veels te klein voor, sorry."




Hahaha, ik ben 2,05M :). Klein he?

Maar oke, ik snap wat je bedoelt :D

Deckard
12 februari 2005, 19:22
Jeezus, ga basketballen joh!:D

Maar het is gewoon een feit dat de meeste écht goed werkende middellen erg sterk zijn en daar moet je niet al te vroeg mee beginnen.
Maar misschien dat je een goed alternatief kunt vinden op het forum. Kijk rond en verbaas je...

ken
12 februari 2005, 21:02
beste kenny, me baserend op je verhaal is het duidelijk AGA waar je mee te maken hebt. Het is verstandig snel in te grijpen: hoe sneller, hoe beter het resultaat.

HELAAS ben je nog te jong voor DHT-remmers; voor de meesten werkt dit goed maar jij hebt het hormoon zeker 2 jaar nog hard nodig. Als je er echt iets aan wilt doen, richt je dan op topische middelen (= middelen die je moet smeren) zoals spironolacton, minoxidil en fluridil. ALs je dan 2 of 3 jaar verder bent kun je een overstap naar propecia overwegen.


16 jaar te jong? :confused:

Ik ben nu 17 en neem nu ook al zo'n 7 maanden propecia en minoxidil het werkt best en heb nergens last van. Het is gewoon door de dermatoloog voorgeschreven! Ik dacht ook dat ik te jong was maar volgens was dat niet erg en kon er niks gebeuren. Ik moet ook gewoon om de 3 maanden naar een controle bij de arts en ze controleren, via bloedprikken, ook mijn lever.

Dus kenny als ik jou was zou ik gewoon naar een dermatoloog gaan.

laterz,

ken :D

Deckard
12 februari 2005, 21:12
Wát?! Dat kan toch niet?

:confused:

Haarmannetje
12 februari 2005, 22:37
Ik kan niet begrijpen dat een arts finasteride voorschrijft aan een 17-jarige. Dat vind ik persoonlijk zeer onverantwoord. Vergeet niet dat de seksuele rijping nog niet geheel voltooid hoeft te zijn op die leeftijd en als dat zo is, dan kan het gebruik van DHT-remmers wel degelijk kwaad.

ken
13 februari 2005, 11:37
Ik kan niet begrijpen dat een arts finasteride voorschrijft aan een 17-jarige. Dat vind ik persoonlijk zeer onverantwoord. Vergeet niet dat de seksuele rijping nog niet geheel voltooid hoeft te zijn op die leeftijd en als dat zo is, dan kan het gebruik van DHT-remmers wel degelijk kwaad.



Wat kan het dan kwaad? :eek:
Kan je wat precieser zijn wat er dan kan gebeuren?
Ik zat al op mijn dertiende in de puberteit, dus ik ben misschien al wat eerder volwassen!?
Dus kan je alsjeblieft zeggen wat er fout kan gaan dan kan ik er nog eens goed met die gast van de dermatoloog over hebben!

de groeten,
ken

Deckard
13 februari 2005, 11:46
Ik wil je niet bang maken, maar als zoveel van de oudere gebruikers hier al over bijwerkingen spreken wat moet een 17-jarige dan met dat spul?

Ik wil je niet bang maken hoor, misschien ben je idd wel vroeg aan het puberen gegaan en maakt het voor jou niets meer uit maar ik zou je arts toch eens aan zijn oor trekken.

Kweenie... vind het maar een raar verhaal.

DHTkiller
13 februari 2005, 12:07
Ik denk niet dat een 17-jarige jongen ernstige bijwerkingen kan ondervinden met het gebruik van fina, ik ben natuurlijk geen arts, maar er is heel veel positieve data te vinden over finasteride op lange termijn. In de Propecia-trails waren proefpersonen gebruikt varierend in de leeftijd van 18 tot 41 jaar, zo slecht kan fina volgens mij dan ook niet zijn. Als een jongen vroegtijdig met AGA krijgt te maken, dan is er sprake van 5-ar activiteit, produktie van DHT en gevoelige haarwortels (het is duidelijk geen kind meer omdat mpb intreedt).

Kenny
14 februari 2005, 12:39
Staat dat smeerspul en ander uitwendig spul bekend goed te werken? Of helpt dat meestal niet zoveel?

Ik zal deze week maar eens een dokters afspraak maken denk ik.

Boemi
14 februari 2005, 13:47
Staat dat smeerspul en ander uitwendig spul bekend goed te werken? Of helpt dat meestal niet zoveel?

Ik zal deze week maar eens een dokters afspraak maken denk ik.

daar zit ik nou ook mee. Ik ben een 17 jarige jongen heb diepe inhammen. Ik ben al bij de dokter geweest maar die zei dat hij niks voor mij kon doen en dat minoxdel je impotentie verlaagd.

maar zoals kenny al zegt wat is het beste product en waar het meest resultaat mee is geboekt?

Wat kan ik tegen mijn huisarts zeggen om hem overtehalen om mij de producten voor te schrijven

Kenny
14 februari 2005, 14:56
Ik heb (nog) geen diepe inhammen en het doel is gewoon de inhammen niet dieper te laten komen en het zou mooi zijn dat de kleine dunne haartjes (donshaartjes) weer lang worden.

Ik wil een goed middel maar geen spul dat mijn puberteit gaat dwars zitten

Boemi
14 februari 2005, 16:12
Ik heb (nog) geen diepe inhammen en het doel is gewoon de inhammen niet dieper te laten komen en het zou mooi zijn dat de kleine dunne haartjes (donshaartjes) weer lang worden.

Ik wil een goed middel maar geen spul dat mijn puberteit gaat dwars zitten

dat wil ik nou ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kenny
14 februari 2005, 16:31
Hey mensen,

Is dat goed mogelijk met alleen smeerspul of moet ik daar orale medicijnen ofzo voor nemen? Ik wil dus niet iets wat mijn puberteit dwars zit...!


Ik ga liever niet naar de dokter als ie me toch niet helpt, het is zowiezo al genant genoeg al valt het nu nog heel erg mee met mun inhammen.

Tiuri
14 februari 2005, 19:29
Ik heb (nog) geen diepe inhammen en het doel is gewoon de inhammen niet dieper te laten komen en het zou mooi zijn dat de kleine dunne haartjes (donshaartjes) weer lang worden.

Ik wil een goed middel maar geen spul dat mijn puberteit gaat dwars zittenJa dat willen we allemaal wel....

Kom op mensen, gedraag jullie eens als volwassen kerels en zoek zelf eens uit via het forum wat mogelijk is en wat niet...

Ik zal jullie alvast verklappen: hergroei is erg moeilijk. En er is niet een wonderformule waarmee dat te bereiken is: iedereen reageert anders op middelen. Voor de een helpt minox fantastisch, voor de ander totaal niet maar die heeft dan weer veel baat bij fina. Lees je dus goed in (bijv. mbv het haarwoordenboekje) en maak zelf een keuze. bespreek dat vervolgens het liefst met een huisarts of dermatoloog.

maar samenvattend is behoud het best haalbare met de huidige middelen.

Kenny
17 februari 2005, 23:37
Bah, wat een klotezooi is dit zeg :(

Stomme debiele inhammen.... ik lees zon beetje dat de goeie producten als propecia en die zware shit die met hormonen kloot het beste werkt. Precies wat ik niet mag omdat ik nog in de puberteit zit. (16)

Mun moeder gaat 10 dagen op vakantie vanaf morgen en ik ga mun vader niet over het probleem vertellen dus het duurt nog wel 2 weken voordat ik bij de dokter kom. Maar AGA gaat heel langzaam dus 2 weken wachten maakt niet veel uit toch? Ik ben benieuwd wat doktertje zeg, het zal wel niks worden met die smeermiddelen enzo...

:(, naarmate de inhammen heel langzaam dieper worden krijg ik minder zelfvertrouwen, ik moet snel een goed middel krijgen.

AnthonieH
18 februari 2005, 09:13
:(, naarmate de inhammen heel langzaam dieper worden krijg ik minder zelfvertrouwen, ik moet snel een goed middel krijgen.Kenny, ik ben zelf begonnen met ruim 2 jaar alleen minoxidil te gebruiken. In de zwakste vorm, 2%. In die tijd is bij mij het dieper worden van de inhammen gestopt (voor mijn gevoel meteen al) en mijn kruin is weer goed begroeid geraakt. Minoxidil is eenvoudig te verkrijgen.

Je bent je op dit moment misschien wat te veel bewust van je haar. Een bezoek aan de dokter is sowieso verstandig, maar zelfs als hij of zij vindt dat er niets aan de hand is, dan nog zou je minoxidil kunnen overwegen. Het geeft je op zijn minst weer het gevoel dat jij de baas bent en niet je inhammen.

Toen ik jouw leeftijd had, had ik ook zo'n moment dat ik dacht dat ik echt kaal ging worden. Ik herinner me nog dat ik rond mijn 18e amper mijn haar dorst te wassen. Toen ik dat uiteindelijk weer wel deed merkte ik dat het eigenlijk wel meeviel. Vet haar plakt bij mij meer tegen de hoofdhuid en met mijn blonde haar valt het dan minder op en lijkt er dus minder haar te zijn. Ik herinner me ook dat het voor mij aanleiding was om eens een andere coupe te vragen bij de kapper, misschien ook een idee voor je.

Kop op!

pkeijzer72
18 februari 2005, 22:52
Bah, wat een klotezooi is dit zeg :(

Stomme debiele inhammen.... ik lees zon beetje dat de goeie producten als propecia en die zware shit die met hormonen kloot het beste werkt. Precies wat ik niet mag omdat ik nog in de puberteit zit. (16)

:(, naarmate de inhammen heel langzaam dieper worden krijg ik minder zelfvertrouwen, ik moet snel een goed middel krijgen.

Hai Kenny....

Ik begrijp PRECIES wat je bedoelt.... bij mij begon het ook op die leeftijd al.. zelfs daarvoor al.. alleen had ik toendertijd begrepen dat het erfelijk was en dat dat normaal was en dat er nix an te doen was blahblah... stom he?... nooit aan gedacht dat er misschien WEL wat aan te doen was wat toen misschien niemand nog wist (iig in ons gezin)..... ik ben blij dat jij wel zo slim bent om verder te denken dan dat.... als je dan weer 16 jaar verder was dan had je net als ik NW schaal 3 gehad... m.a.w. HEEL diepe inhammen en nog net een dunbezaaide stripe in het midden.... jij hebt nu nog alle kans om met wat mildere middelen te beginenn zodat je niet aan de zware medicijnen hoeft..

je kunt bijv. al beginnen met msm en p-5-p, en zoals ik vandaag geleerd heb kun je gingko biloba gebruiken... en natuurlijk (ga ik weer) een natuurproduct als bioscalin (elixer en shampoo).... heeft bij mij in 7 weken ook al geholpen....

moet natuurlijk niet, maar je kunt het proberen.... hoef je ook je hormonen niet door de war te gooien....

kijk maar wat je doet... k probeer alleen te helpen..

groetjes
Pkeijzer72

Tiuri
18 februari 2005, 22:56
het is een misvatting dat als je AGA nog niet ver gevorderd is, dat de "lichte middelen" dan afdoende zijn. Het gaat om hoe agressief de AGA is, en niet om hoe ver het is.

Met enkel de middelen MSM en Saw palmetto zal nagenoeg niemand in staat zijn AGA te stoppen, ongeacht hoe ver het is gevorderd.

den oli
19 februari 2005, 13:46
Kan iemand me wat meer kwijt over dat BIOSCALIN?

Ik wil het ook vooral stoppen met natuurlijke producten...

Morientes
19 februari 2005, 14:07
zie deze thread:

http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=306

pkeijzer72
19 februari 2005, 21:40
het is een misvatting dat als je AGA nog niet ver gevorderd is, dat de "lichte middelen" dan afdoende zijn. Het gaat om hoe agressief de AGA is, en niet om hoe ver het is.

Met enkel de middelen MSM en Saw palmetto zal nagenoeg niemand in staat zijn AGA te stoppen, ongeacht hoe ver het is gevorderd.

zeg ik ook niet, alleen omdat hij bang is om met zware medicijnen zn hormonen door de war te schoppen.... dat is het.....

grtx
pkeijzer72

Kenny
20 februari 2005, 00:29
Kan het niet zijn dat juist door mijn grote hormonen productie vanwege de puberteit, de AGA ontstaat? En dat het na de puberteit ophoud?
Dan kan ik mischien met producten die mun hormonen niet in de war schoppen de AGA stoppen en als ik dan na de puberteit stop zou ik niks meer nodig hebben mischien?

Mijn vader heeft alleen 2 inhammen, al zolang ik weet. Maar voor de rest is ie nergens kaal en hij is ook nergens op zun hoofd kalend. Zun inhammen zijn ook niet dieper geworden zolang ik me kan herinneren, en hij is 45. Mijn opa (zijn vader) was ook nergens kaal, of hij inhammen had weet ik niet meer.)

Mun broer heeft veel diepere inhammen of dat lijkt zo omdat hij korter haar heeft dan mun pa en omdat hij jong is (19).

Haarmannetje
20 februari 2005, 01:08
Kenny, na je pubertijd stopt je hormonenproductie niet hoor, dus om die reden zou het niet na je pubertijd ophouden. Je kunt daar wel genetisch voor aangelegd zijn, maar dat is een ander punt.

Kenny
20 februari 2005, 13:38
Hey, kijk eens op deze site.

Wat vinden jullie van dit product?

http://www.folligro.nl/index.php

Zou het geschikt zijn en goed werken?

Tiuri
20 februari 2005, 17:56
Kenny, voor vragen over middeltjes moet je in de rubriek Medicijnen/Haargroeimiddelen zijn. Gebruik de search: over Folligro is al veel gezegd (het is troep).

Boemi
22 februari 2005, 12:33
Ik ben gisteren naar de huisarts geweest voor de 2 maal (met de informatie die ik hier heb gehaald) heb hem alles laten lezen en besproken maar hij wijgerde mij minoxidel te geven omdat volgens hem invloed heeft op je hormonen. Ik ben met hem een flinke discussie aangegaan maar die niets opleverde.

Toen heb ik hem gevraagd om een verwijzing naar een dermatoloog. Die heeft hij mij gegeven en ik ga vandaag een afspraken maken.

Zijn er nog dingen die ik tegen de dermatoloog kan zeggen zodat hij mij toch medicijnen voorschrijft, want die flikker huisarts heeft een briefje bijgeschreven dat ik er mee moest leren leven.

Deze gozer solliciteerd gewoon om een baksteen door zijn Vw Touareg

Jaapie
22 februari 2005, 13:09
Ik ben gisteren naar de huisarts geweest voor de 2 maal (met de informatie die ik hier heb gehaald) heb hem alles laten lezen en besproken maar hij wijgerde mij minoxidel te geven omdat volgens hem invloed heeft op je hormonen. Ik ben met hem een flinke discussie aangegaan maar die niets opleverde.

Toen heb ik hem gevraagd om een verwijzing naar een dermatoloog. Die heeft hij mij gegeven en ik ga vandaag een afspraken maken.

Zijn er nog dingen die ik tegen de dermatoloog kan zeggen zodat hij mij toch medicijnen voorschrijft, want die flikker huisarts heeft een briefje bijgeschreven dat ik er mee moest leren leven.

Deze gozer solliciteerd gewoon om een baksteen door zijn Vw Touareg

Minoxidil die invloed heeft op hormonen? Sinds wanneer??
Anyway, dermatologen doen daar niet zo moeilijk over.

Boemi
22 februari 2005, 15:18
heb een afspraak gemaakt met de dermatoloog.

6 april

rooscure helpt dat tegen haaruitval?

als het wel zo is begin ik er gelijk aan

pkeijzer72
22 februari 2005, 16:31
Kenny, voor vragen over middeltjes moet je in de rubriek Medicijnen/Haargroeimiddelen zijn. Gebruik de search: over Folligro is al veel gezegd (het is troep).

Laurensj,
Is het hoofdbestanddeel van folligro niet saw palmetto???..... als folligro troep is, waarom slikt men dan nog steeds saw palmetto???..

gewoon vraagje hoor.... ik heb ook op het punt gestaan die mondspray te kopen... totdat ik het prijskaartje zag zeg maar

Tiuri
22 februari 2005, 17:41
maar hij wijgerde mij minoxidel te geven omdat volgens hem invloed heeft op je hormonen.Minoxidil heeft geen invloed op de hormonen, finasteride wel.
rooscure helpt dat tegen haaruitval?ja rooscure helpt tegen haaruitval. zie de subrubriek Medicijnen/Haargroeimiddelen plus het bijbehorende haarwoordenboekje.
Laurensj,
Is het hoofdbestanddeel van folligro niet saw palmetto???..... als folligro troep is, waarom slikt men dan nog steeds saw palmetto???..

gewoon vraagje hoor.... ik heb ook op het punt gestaan die mondspray te kopen... totdat ik het prijskaartje zag zeg maarIk heb eerlijk gezegd geen idee wat er in Folligro zit, maar volgens mij is het geen saw palmetto hoor. Ik heb het op een blauwe maandag eens geprobeerd uit te zoeken maar ik werd er geen wijs uit. Vager kan niet. Zie het haarwoordenboekje voor een samenvatting van mijn bevindingen. Maar verder heb ik geen zin meer om energie te steken in dat flutmiddel.

en wat betreft Saw Palmetto... sja ik ben er nooit een grote fan geweest.

Verdere discussies over middeltjes gaarne in de juiste rubriek.

Kenny
4 april 2005, 12:28
Ik ben donderdag (eindelijk) naar de dokter geweest en die zij dat er niks aan te doen was. Degenen die middeltjes verkopen gaat het alleen maar om geld. Hij is het me me eens dat er op forums als deze mensen zijn die zeggen dat ze tevreden zijn over een product. Maar hij verklaart dat als het product na een tijdje niet meer werkt de mensen niet meer te zien zijn op forums en dus uiteindelijk gewoon doorkalen. Minoxidil zou ie nooit aan me voorschrijven zij hij, dat doet ie sowiezo nooit. Omdat hij het niet op zun geweten wou hebben dat ik pigmentvlekken (bijwerking) zou kunnen krijgen, die gaan nooit meer weg.

Kortom de dokter zegt dat er dus niks aan te doen is en zelfs de allerzwaarste middelen maar eventjes werken.

Wat denken jullie hier van??

Ik ben bang dat ik dus gewoon moet wachten totdat de inhammen "klaar" zijn en dan een haartransplantatie moet ondergaan.

Heeft iemand een idee voor kapsels voor mensen met inhammen?? fotos??

Doei,
Kenny

kevin
4 april 2005, 12:30
Ik ben donderdag (eindelijk) naar de dokter geweest en die zij dat er niks aan te doen was. Degenen die middeltjes verkopen gaat het alleen maar om geld. Hij is het me me eens dat er op forums als deze mensen zijn die zeggen dat ze tevreden zijn over een product. Maar hij verklaart dat als het product na een tijdje niet meer werkt de mensen niet meer te zien zijn op forums en dus uiteindelijk gewoon doorkalen. Minoxidil zou ie nooit aan me voorschrijven zij hij, dat doet ie sowiezo nooit. Omdat hij het niet op zun geweten wou hebben dat ik pigmentvlekken (bijwerking) zou kunnen krijgen, die gaan nooit meer weg.

Kortom de dokter zegt dat er dus niks aan te doen is en zelfs de allerzwaarste middelen maar eventjes werken.

Wat denken jullie hier van??

Ik ben bang dat ik dus gewoon moet wachten totdat de inhammen "klaar" zijn en dan een haartransplantatie moet ondergaan.

Heeft iemand een idee voor kapsels voor mensen met inhammen?? fotos??

Doei,
Kenny

Ja, kijk hier (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=6097) maar.

AnthonieH
4 april 2005, 14:30
Kortom de dokter zegt dat er dus niks aan te doen is en zelfs de allerzwaarste middelen maar eventjes werken.Kenny, bedenk dat een huisarts een generalist is. Hij weet van alles wat. Maar dat betekent dus ook dat ie heel veel dingen in de gaten moet houden en dat ie maar een klein deel van zijn aandacht bij de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van haaruitval heeft. Bovendien zal het hoofdzakelijk zijn aandacht hebben als het deel uitmaakt van een ziektebeeld en genetisch bepaalde mannelijke kaalheid is niet echt een ziekte. Beschouw je huisarts dus niet als dé autoriteit op het gebied van haaruitval.

Er zijn wel degelijk goede onderzoeken die staven dat minoxidil en met name finasteride -ook op de langere termijn- effect hebben. Statistisch dan, want wat het voor jou persoonlijk zal doen kan niemand garanderen.

Voed jezelf op, zou ik zeggen. Lees dit forum kritisch, zoek met de termen die je hier leert eens wat rond op Internet, scheid zin van onzin en bedenk dan wat je verder zou willen doen.

Haarmannetje
4 april 2005, 17:15
Kenny, wachten tot je inhammen klaar zijn en dan een HT? En wat dan? Wachten tot de overige haren uitvallen en dan weer een HT? Enzovoort enzovoort? Je zit dan ook nog met donorhaar, dat wellicht niet toereikend is voor volledige dekking. Als je een HT overweegt, dan zou ik aanraden om dan helemaal te wachten tot het bittere einde. Alleen dan is goed in te schatten wat de mogelijkheden zijn, want die zijn namelijk alles behalve eindeloos.

high
5 april 2005, 10:17
voor kapsels zie http://www.kappersite.nl/modellenboek/

pizzacat
5 april 2005, 14:57
Ik ben donderdag (eindelijk) naar de dokter geweest en die zij dat er niks aan te doen was. Degenen die middeltjes verkopen gaat het alleen maar om geld. Hij is het me me eens dat er op forums als deze mensen zijn die zeggen dat ze tevreden zijn over een product. Maar hij verklaart dat als het product na een tijdje niet meer werkt de mensen niet meer te zien zijn op forums en dus uiteindelijk gewoon doorkalen. Minoxidil zou ie nooit aan me voorschrijven zij hij, dat doet ie sowiezo nooit. Omdat hij het niet op zun geweten wou hebben dat ik pigmentvlekken (bijwerking) zou kunnen krijgen, die gaan nooit meer weg.

Kortom de dokter zegt dat er dus niks aan te doen is en zelfs de allerzwaarste middelen maar eventjes werken.

Wat denken jullie hier van??

Ik ben bang dat ik dus gewoon moet wachten totdat de inhammen "klaar" zijn en dan een haartransplantatie moet ondergaan.

Heeft iemand een idee voor kapsels voor mensen met inhammen?? fotos??

Doei,
Kenny

Pigmentvlekken van minox? Dat is nieuw voor me...

Kenny
6 april 2005, 12:33
Tja, ik zal wel eens de forum doorlezen als ik tijd heb. Ik werk zon beetje 7 dagen in de week..

Maar als de dokter me niet helpt, wie moet me dan middelen voorschrijven. Mun dokter heeft dus niet gelijk dat er niks aan te doen is...

Maar ik wil liever niet gaan knoeien met middelen zonder professionele hulp, ik denk dat mun moeder dat ook vast niet wil...


@Haarmannetje,

ik weet 99,9% zeker dat het bij inhammen blijft, mijn vader heeft dat en is 45+ en is verder nergens kaal/kalend, alleen de inhammen. En mun broer heeft hetzelfde....

Waarschijnluijk krijg ik het ook gewoon door de genen zo :(, dus als ze over een paar jaar "klaar" zijn kan ik een haartransplantatie overwegen neem ik aan. Mischien dat het ook wel niet nodig is, als de inhammen zo blijven als nu valt het mee (maar ze blijven niet zo) maar ik zal snel info moeten zoeken om het te stoppen/remmen anders ben ik straks net zo ver heen als mun bro...

Groet,
Kenny

Boemi
6 april 2005, 14:53
ik heb echt een groot fucking probleem.


heb propercia voorgeschreven gekregen en kan het gewoon niet betalen. 30 stuks voor 47,50 euro.

ze willen mij echt falliet maken ongelooflijk

weet iemand misschien wat anders

jongen25
6 april 2005, 15:12
Bestel proscar via een online-apotheek (www.goedkopemedicijnen.nl (http://www.goedkopemedicijnen.nl) oid, weet de exacte link niet uit mijn hoofd). Proscar bevat 5mg finasteride, propecia 1 mg. Snijd de proscarpillen in vier en je bent stukken, maar dan ook stukken goedkoper uit.

Tiuri
6 april 2005, 16:17
ik heb echt een groot fucking probleem.


heb propercia voorgeschreven gekregen en kan het gewoon niet betalen. 30 stuks voor 47,50 euro.

ze willen mij echt falliet maken ongelooflijk

weet iemand misschien wat andersHey boemi, het is voldoende om je opmerkingen 1x te posten op het forum.

Boemi
6 april 2005, 22:33
Hey boemi, het is voldoende om je opmerkingen 1x te posten op het forum.

heb er een trauma aan over gehouden:crybaby:

Kenny
16 mei 2005, 17:43
Denken jullie dat dit kapsel mogelijk is met inhammen?

mokammetje
16 mei 2005, 19:37
van dat meisje ?:D denk het wel...

Kenny
17 mei 2005, 19:54
Van de jongens natuurlijk....

Buutnlander
17 mei 2005, 20:55
Tuurlijk is dat mogelijk, gewoon naar voren kammen die handel. (overigens niet erg mooi kapsel:P )

Haarmannetje
17 mei 2005, 22:19
Kenny, dat ligt natuurlijk aan het soort haar dat je hebt en de diepte van je inhammen :).

Narf717
18 mei 2005, 16:11
Weet iemand mij meer te vertellen hoe het zit met Maxilene?

Ik heb de website ervan uitgeplozen :

http://www.maxilene-haaruitvalshop.nl/index.htm ;

Maar ik wil weten of er al mensen zijn met positieve berichten ofzo...
Ik wil zowieso een dermatoloog spreken, moet ik er eerst wel eentje vinden :confused:, want ik vind maxilene wel erg duur namelijk.....

alvast bedankt!

greetz....

Tiuri
18 mei 2005, 16:33
Hey Narf,

Heb je het haarwoordenboekje al geraadpleegd? Er staat een helder stukje over Maxilene in. Ook vind je er een link naar een discussiethread over Maxilene.

De link naar het haarwoordenboekje vind je in mijn signature.

Narf717
18 mei 2005, 16:41
oh bedankt!

ja sorry, stom eigenlijk :S helemaal niet gezien.... ^^