PDA

View Full Version : Inflammation of niet?!!


mokammetje
12 februari 2005, 15:32
Ik wilde het even hebben over Inflammation..

Ik had een tijd lang last van jeuk op mijn hoofd, ik voelde gewoon dat mijn haarzakje opgevreten werden.. Maar als ik Mijn hoofd kaal scheer of heel kort scheer dan heb ik hier geen last meer van ?? kan het dan zijn dat de jeuk die ik daarvoor had geen Inflammation zijn.. wat kan het anders zijn....

Misschien een Tip.. Hoofd kaalscheren ben je van je inflammation af.... :D :D

Haarmannetje
12 februari 2005, 16:26
Het lijkt mij niet dat je hoofd kaalscheren iets doet aan eventuele inflammation, dus het zal bij jou iets anders zijn geweest. Misschien had je stress en zorgde dat voor een verhoogde talgafscheiding of een gisting, waardoor er jeuk en irritatie ontstond tussen de haren? Dat is namelijk niet onwaarschijnlijk.

mokammetje
12 februari 2005, 18:00
haarmannetje >> gepaste naam :D


Ik dacht altijd dat het inflammation was of iets dergelijks en ik merk niet dat ik een vettere hoofdhuid heb.. maarja het zal dan wel wat anders zijn geweest.. Nog bedankt voor jouw reactie...



MSi

Skybax
15 februari 2005, 01:15
wat is inflammation eigenlijk?

stefanD
16 februari 2005, 23:20
heb ook altijd last gehad van jeuk vooral op de beginnende inhammen, wist toen niet eens wat imflammation inhoudt maar sinds anderhalve week gebruik ik alopesan 400 en de jeuk is helemaal verdwenen! op een enkele keer na dan misschien maar daar heeft iedereen wel last van. heb wel trouwens vorige week een keer met een anti-roos shampoo van mijn moeder per ongeluk gewassen, misschien dat dat effect had...

Unknown
17 februari 2005, 19:14
Hebben jullie welleens elvive sos verzorging antiroos geprobeerd tegen die jeuk/inflamation?....bij mij werkt het in iedergeval wel de jeuk verdwijnt dan binnen een paar minuten.
Grz Xander

brandonvts
18 februari 2005, 16:08
Wie kan mij vertellen wat inflammation is? Ik heb ook tijden last gehad van jeuk en vooral bij waar nu mijn inhammen zijn. Ik gebruik sinds paar maanden Sunsel shampoo werkt perfect geen last meer van jeuk of vette hoofdhuid. Sinds ik dit gebruik valt mijn haar ook niet meer uit.

high
18 februari 2005, 16:52
ik heb er ook wel eens last van vooral bij veel lichamelijke inspanning.