PDA

View Full Version : Excuses van Haarman / Jaapie?


Ephrapha
14 februari 2005, 21:14
Misschien kunnen Haarmannetje en Jaapie hun excuses aanbieden voor hun belachelijke aantijgingen aan mijn adres? Dat zou op zijn minst op zijn plaats zijn.

Ik weet niet wie Son of Sam is, maar het kan me ook geen ene FOK schelen.

japiejaap
14 februari 2005, 21:29
als je op het amc werkt ken je hem mischien wel

Ephrapha
14 februari 2005, 21:32
als je op het amc werkt ken je hem mischien wel

Het AMC is een groot gebouw. En de naam "Son of Sam" is een schuilnaam, in case you haven't noticed.

japiejaap
14 februari 2005, 21:34
i did not failed to notice. maar hij doet onderzoek naar een pil tegen haarverlies in het amc dat moet je dan toch wel aanspreken lijkt mij?

Ephrapha
14 februari 2005, 21:36
i did not failed to notice. maar hij doet onderzoek naar een pil tegen haarverlies in het amc dat moet je dan toch wel aanspreken lijkt mij?

heb je een naam? een afdeling? de naam van de supervisor? het patent-nummer van de pil? de officiele startdatum van het onderzoek? Met die gegevens heb ik hem snel opgespoord, maar de naam Son of Sam zegt mij net zoveel als een drol een koe wat zegt

japiejaap
14 februari 2005, 21:39
nope dat heb ik niet hij post namenlijk onder een schuilnaam :P. en laat zich voorderest daar ook niet over uit. Maar hoeveel baanbrekende onderzoeken naar haaruitval kunnen er zijn op het amc?

Ephrapha
14 februari 2005, 21:42
nope dat heb ik niet hij post namenlijk onder een schuilnaam :P. en laat zich voorderest daar ook niet over uit. Maar hoeveel baanbrekende onderzoeken naar haaruitval kunnen er zijn op het amc?

Het lijkt me stug dat hij een onderzoek naar haaruitval doet. Althans, misschien doet hij dat wel, maar hij zal dat dan nooit onder die naam doen. In het AMC geven ze namelijk 0,0 cent uit aan ijdelheids-problematiek. Dus als hij al een onderzoek naar haaruitval doet, dan zal hij het een andere naam geven.

By the way: wie zegt dat Son of Sam een man is? Misschien is het wel een dame :D

Jaapie
14 februari 2005, 21:43
Ik bied mijn excuses helemaal niet aan. Ik wil eerst bewijzen zien.

Ephrapha
14 februari 2005, 21:45
Ik bied mijn excuses helemaal niet aan. Ik wil eerst bewijzen zien.

Bewijzen van jouw domheid? Dan verwijs ik je graag naar jouw laatste IQ-test.

Jaapie
14 februari 2005, 21:48
Je voelt je zeker wel superieur he? Met mijn IQ is niets mis. In september begin ik met de studie geneeskunde hopelijk aan de UvA.

Ephrapha
14 februari 2005, 21:50
Je voelt je zeker wel superieur he? Met mijn IQ is niets mis. In september begin ik met de studie geneeskunde hopelijk aan de UvA.

je gaat BEGINNEN? dat wil nog niet zeggen dat je ook wat gaat halen. Als je dan toch zo brutaal bent, kun je misschien zelf op onderzoek uit naar jouw "complot-theorie"

Jaapie
14 februari 2005, 21:51
je gaat BEGINNEN? dat wil nog niet zeggen dat je ook wat gaat halen. Als je dan toch zo brutaal bent, kun je misschien zelf op onderzoek uit naar jouw "complot-theorie"

Dat zou kunnen door mij je naam, en telefoonnummer te PM'en?

Ephrapha
14 februari 2005, 21:53
Dat zou kunnen door mij je naam, en telefoonnummer te PM'en?

Ik kan je wel het telefoonnummer geven van een goede psychiater, misschien kun je jezelf laten behandelen voor een anti-sociale persoonlijkheidsstoornis met narcistische en paranoide kenmerken.

Ephrapha
14 februari 2005, 21:58
En die Haarmietje eh Haarmannetje is ook met de noorderzon verdwenen. Was zeker ook te koppig om te erkennen dat hij er naast zat met zijn domme beschuldiging

Ephrapha
14 februari 2005, 22:14
Ik snap er niets van! waarom moet het weer zo verharden? Jaapie en Haarman komen met beschuldigen die ze niet kunnen onderbouwen. Ik snap dat niet. Als 1 van jullie wat wil melden, prima, maar ga geen beschuldigingen uiten.

Haarmannetje
14 februari 2005, 22:32
En die Haarmietje eh Haarmannetje is ook met de noorderzon verdwenen. Was zeker ook te koppig om te erkennen dat hij er naast zat met zijn domme beschuldiging
Doe eens normaal, idioot. Ik ben niet te koppig. Je gedraagt je als een halve gare. Voor een nieuweling heb je toch al een aardig grote mond. Bewijs, zoals Jaapie zegt, maar eens dat je niet liegt.

Ephrapha
14 februari 2005, 22:34
Doe eens normaal, idioot. Ik ben niet te koppig. Je gedraagt je als een halve gare. Voor een nieuweling heb je toch al een aardig grote mond. Bewijs, zoals Jaapie zegt, maar eens dat je niet liegt.

Jij loopt mij te beschuldigen, de bewijslast ligt bij jou, niet bij mij

Ephrapha
14 februari 2005, 22:38
Is er niet de kleinste kans dat jullie er dit keer naast zitten?

Ephrapha
14 februari 2005, 22:55
Haarman, Jaapie: lees jullie PM's effe...

Haarmannetje
14 februari 2005, 23:26
Is er niet de kleinste kans dat jullie er dit keer naast zitten?
Nee. Maar mag ik vragen wat jij hier op dit forum komt doen?

peter10
15 februari 2005, 13:40
sorry, ik heb er een hekel aan om mensen te controleren, maar opvallend is wel dat Son Of Sam zegt dat ie tot en met 15 feb. op vakantie is en niet kan reageren en dat zijn laatste activity : Yesterday 18:26 was, dus blijkbaar bezoekt hij nog wel het forum.
Dat maakt het allemaal wel nog verdachter. En de regimen lijken ook wel verdacht veel op elkaar, maar goed, tot zover de speculaties.


Nogmaals, ik baal ervan om me te verlagen tot dit check-up niveau, maar ik zag het toevallig in zijn profile......

Lies86
15 februari 2005, 13:48
Heren, Heren
Ik weet niet wat er allemaal aan de hand is,
Maar vanwaar ruzie?
Trouwens het forum is niet bedoeld om elkaar de ogen uit te steken.
Laten we het gewoon gezellig houden! Er is al genoeg elende in deze wereld!!!

Lies

kevin
15 februari 2005, 14:18
Ik vind dat er teveel gezeken wordt en er te snel conslusies getrokken worden. Niks wat hier gezegd wordt is waterdicht en berust niet op feiten.

peter10
15 februari 2005, 14:42
Ik vind dat er teveel gezeken wordt en er te snel conslusies getrokken worden. Niks wat hier gezegd wordt is waterdicht en berust niet op feiten.

Nou ja, feit 1 is dat Son of Sam zegt dat ie t/m de 15e op vakantie is en niet kan reageren, feit 2 is dat Son of Sam ondertussen gewoon dit forum bezoekt.
Waterdicht is het allesbehalve, maar toch wel verdacht.

groeten,

S.Holmes

kevin
15 februari 2005, 14:50
Nou ja, feit 1 is dat Son of Sam zegt dat ie t/m de 15e op vakantie is en niet kan reageren, feit 2 is dat Son of Sam ondertussen gewoon dit forum bezoekt.
Waterdicht is het allesbehalve, maar toch wel verdacht.

groeten,

S.Holmes

Ik heb hem niet zien posten/bezoeken.

Cloud
15 februari 2005, 15:05
sorry, ik heb er een hekel aan om mensen te controleren, maar opvallend is wel dat Son Of Sam zegt dat ie tot en met 15 feb. op vakantie is en niet kan reageren en dat zijn laatste activity : Yesterday 18:26 was, dus blijkbaar bezoekt hij nog wel het forum.

Ja, die vervelende cookies in de computer toch! :)

Haarmannetje
15 februari 2005, 16:50
Ja, die vervelende cookies in de computer toch! :)
Hahahaha, scherp!

Dit is namelijk een hele goede verklaring, mensen. Son of Sam heeft waarschijnlijk niet eraan gedacht om eerst zijn cookies uit zijn browser te verwijderen, voordat hij zijn gloednieuwe creatie wilde verzorgen.

Haarmannetje
15 februari 2005, 16:52
Heren, Heren
Ik weet niet wat er allemaal aan de hand is,
Maar vanwaar ruzie?
Trouwens het forum is niet bedoeld om elkaar de ogen uit te steken.
Laten we het gewoon gezellig houden! Er is al genoeg elende in deze wereld!!!

Lies
Beste Lies, hoewel ik het natuurlijk helemaal met je laatste twee zinnen eens ben, hebben we er in dit geval niet veel aan, vrees ik. We worden belazerd door een idioot en dat kunnen we niet laten gebeuren. Veel mensen hebben veel tijd, energie en hoop gestoken in de ontwikkeling van de SOS-pil en de kans ik groot dat dat allemaal voor niets is geweest.

Epharpha IS Son of Sam!

Lies86
15 februari 2005, 18:08
Epharpha IS Son of Sam!

Dat had ik niet helemaal meegekregen!
Sterker nog ik weet geeneens WAAROVER jullie ruzie maken.
Maar toch, ik denk niet dat iemand hier iets mee opschiet.
Maar misschien bemoei ik me ook wel ten onrechte met dit hele gebeuren.
Probeer elkaar heel te laten zou ik zeggen!

Lies

Tiuri
15 februari 2005, 18:32
zie: http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?p=58159#post58159

Eefje
15 februari 2005, 19:50
Het niveau daalt!!!
:rolleyes:

Haarmannetje
15 februari 2005, 19:54
Het niveau daalt!!!
:rolleyes:
Nu wel ;)...

Jaapie
15 februari 2005, 19:54
Het niveau daalt!!!
:rolleyes:

Idd, wie start er dan ook een topic over Twarres :eek:

Mailman
15 februari 2005, 23:47
Onderwerp doet niet meer terzake.