PDA

View Full Version : Son of Sam (G)EEN bedrieger!


sonofsam
15 februari 2005, 20:54
Beste mensen,

Ik ben nog 4 uur terug of ik kom er achter dat het Haarweb compleet over me heen gevallen is.

Naar het schijnt gelooft opeens niemand meer in de "Son of Sam". Aanleiding? Blijkbaar zit ene Ephrapha met eenzelfde IP-adres als ik op het Haarweb te chatten.

Er zijn 2 verklaringen mogelijk:
1. Ik ben een oplichter
2. Ephrapha gebruikt hetzelfe IP-adres als ik

Ik ben geen oplichter. Dus moet punt 2 wel op gaan. De afdeling waar ik zit heeft ongeveer 40 computers, allen met dezelfde IP-adres. Hoe het verder in het AMC is, kan ik niet zeggen, misschien hebben de overige computers ook eenzelfde adres. Waar ik naartoe wil: iemand gebruikt die computers en chat hier op het forum. Doch Ephrapha en ik zijn niet hetzelfde!

Laurens heeft daarnaast blijkbaar lopen bellen met het AMC om te vragen of het onderzoek naar de SOS-pil loopt. Hij heeft daarbij te horen gekregen dat dit onderzoek niet loopt. Het onderzoek wat ik doe gaat 1. niet gebukt onder de naam SOS, 2. is een particulier onderzoek dat gesubsidieerd wordt door het AMC, maar waarbij het protocol en het patent op mijn naam staan. Als je iemand in het AMC zou vragen naar de SOS-pil, kunnen ze dit ALLEEN weten als ze in het onderzoeksteam zitten.

Ik vind het spijtig dat ik blijkbaar mijn krediet bij jullie heb verspeelt, maar ik vind het nog spijtiger dat Laurens, Haarmannetje en Jaapie in mijn personal stuff lopen te zitten. Dat KAN simpelweg NIET. Temeer omdat ik in deze niet fout zit, ook al denken jullie dat klaarblijkelijk wel.

Wat Ephrapha betreft: ik weet simpelweg niet wie die is. Misschien iemand uit mijn team, al geloof ik daar niet in. Misschien 1 van de 10000 mensen die elke dag het AMC binnenwandelen. Iedereen kan hier de computers gebruiken!

Voor dat jullie een foutief oordeel over mijn vellen:
Heb ik ooit iemand fout advies gegeven op dit web?
Heb ik ooit een PM niet juist beantwoord?
Heb ik ooit GELD voor de SOS-pil gevraagd?
Heb ik ooit om ROEM of RECLAME gevraagd op dit web?

Als ik echt onbetrouwbaar ben en leugenachtig, dan moet er op TENMINSTE 1 van deze punten met "ja" geantwoord worden.

Laurensj, Haarmannetje en Jaapie: bedenk ZEER goed wat voor fout jullie kunnen maken door mij TEN ONRECHTE af te schilderen als een bedrieger!

Laurens: was het niet IK die jou onlangs een baan aanbood?

Groet,
Son of Sam

Haarmannetje
15 februari 2005, 20:56
Sam, je leugens zijn bekend. Je bent een oplichter! Verklaar eerst maaar eens waarom het AMC heeft aangegeven dat er helemaal geen onderzoek bestaat, zoals jij die beschrijft? Je probeert je er wel uit te lullen hier, maar kom nou, als er zo'n onderzoek bestaat, dan hadden ze die info wel kunnen geven.

Tiuri
15 februari 2005, 20:57
HAHA hij houdt vol!! :D

Ik heb niet gevraagd naar de SOS-pil, ik heb gevraagd of er een onderzoek gaande is naar een haarpil. Niemand kende een dergelijk onderzoek, niemand kende jouw echte naam.

Wat betreft je IP's: ephrapha heeft zowel dezelfde AMC-IP's als dezelfde Thuis-IP's. Er is geen twijfel over mogelijk dat jullie dezelfde personen zijn.

Het spel is uit (o)sam(a), face it.

sonofsam
15 februari 2005, 20:59
Sam, je leugens zijn bekend. Je bent een oplichter! Verklaar eerst maaar eens waarom het AMC heeft aangegeven dat er helemaal geen onderzoek bestaat, zoals jij die beschrijft?

Omdat ik een onderzoek doe naar een enzym-achtige substantie, het LC8. Je denkt toch niet dat ik een subsidie heb gekregen door te zeggen dat ik onderzoek doe naar haarverlies?

Jullie maken een fout, ik kan niet anders concluderen.

SoS

PS Ephrapha: lees je PM en snel graag!

japiejaap
15 februari 2005, 21:00
het is heel goed mogenlijk dat alle computers hetzelfde ip hebben op het amc. Elke computer heeft een eigen netwerk ip en gaat naar buiten het internet op via een router. En dat ip van die router zien wij.

Tiuri
15 februari 2005, 21:00
het is heel goed mogenlijk dat alle computers hetzelfde ip hebben op het amc. Elke computer heeft een eigen netwerk ip en gaat naar buiten het internet op via een router. En dat is ip van die router zien wij.zoals gezegd komt niet alleen het AMC-adres overeen, OOK zijn thuis-IP.

Haarmannetje
15 februari 2005, 21:01
Omdat ik een onderzoek doe naar een enzym-achtige substantie, het LC8. Je denkt toch niet dat ik een subsidie heb gekregen door te zeggen dat ik onderzoek doe naar haarverlies?

Jullie maken een fout, ik kan niet anders concluderen.

SoS

PS Ephrapha: lees je PM en snel graag!
Oke, dus als men wederom het AMC zouden bellen met de vraag naar een onderzoek naar LC8, dan zal men bevestiging krijgen?

Tiuri
15 februari 2005, 21:05
ik ben benieuwd wanneer Ephrapha ten tonele wordt gevoerd...

"Ephrapha, je hebt een PM!" :D :D :D :D

sonofsam
15 februari 2005, 21:05
Oke, dus als men wederom het AMC zouden bellen met de vraag naar een onderzoek naar LC8, dan zal men bevestiging krijgen?

Kun jij je nog herinneren dat ik na mijn eerste post over de SOS-pil jou heb gemaand om NIET als een recherche het AMC te gaan bellen, omdat dat dat MIJN BAAN kan kosten?

Wat probeer je aan te richten? Loop ik niet wekenlang mensen op te roepen om deel te nemen aan het PHASE II onderzoek naar de pil? Hoe kan ik ze dit vragen als het niet bestaat?!?!

Denk aub goed na: als ik mijn baan verlies, dan zweer ik dat er geen Phase II komt. Ben jij niet bereid om een paar maanden te wachten met je oordeel?

Is dat TEVEEL gevraagd?

Het spijt me zeer, maar jullie zitten er dit keer naast.

laurens: van jou had ik meer verwacht!

SoS

Jaapie
15 februari 2005, 21:06
Het kan zijn dat alle computers dezelfde gateway gebruiken van het AMC, maar hoe verklaar jij dat de IP-adressen van prive-lijnen (thuis) ook exact overeenkomen?

japiejaap
15 februari 2005, 21:06
ow sorry laurensj daar las ik ff overheen. Dan is het idd een oplichter :mad:

Tiuri
15 februari 2005, 21:07
Sam, tegen mij zeg je dat je in Rome bent om je patent te verkopen van je pilletje. Je logt tijdens je vakantie nog 3x in met 'sonofsam', 3x gewoon uit Nederland.

Je verhaal hangt van de leugens aan elkaar! Get councelling...

Cloud
15 februari 2005, 21:07
Sam, hoe verklaar je dat je thuis-IPadres overeenkomt met dat van Ephrapha?

Haarmannetje
15 februari 2005, 21:08
Kun jij je nog herinneren dat ik na mijn eerste post over de SOS-pil jou heb gemaand om NIET als een recherche het AMC te gaan bellen, omdat dat dat MIJN BAAN kan kosten?
Ja hallo, die vlieger gaat niet meer op. Er is nu te veel onzekerheid. Dat is natuurlijk een erg gemakkelijke manier om niet nagetrokken te worden. Ik denk dat zo'n telefoontje toch wel wat waard is, Sam.

Wat probeer je aan te richten? Loop ik niet wekenlang mensen op te roepen om deel te nemen aan het PHASE II onderzoek naar de pil? Hoe kan ik ze dit vragen als het niet bestaat?!?!
Omdat het pas over een jaar wordt georganiseerd en jij dan lekker lang de tijd hebt om mensen hier aan het lijntje te houden.

Denk aub goed na: als ik mijn baan verlies, dan zweer ik dat er geen Phase II komt. Ben jij niet bereid om een paar maanden te wachten met je oordeel?
Mijn oordeel heb ik helaas al gevormd. Jij bent nu aan zet om je onschuld te bewijzen. Kom met documenten of met foto's enzovoort.

sonofsam
15 februari 2005, 21:09
Het kan zijn dat alle computers dezelfde gateway gebruiken van het AMC, maar hoe verklaar jij dat de IP-adressen van prive-lijnen (thuis) ook exact overeenkomen?

Hoezo "thuis"???

Ik gebruik een x-aantal publieke computers. Wat nog meer waar is: ze hebben zelfs geen wachtwoord hier.

Tiuri
15 februari 2005, 21:10
Hoezo "thuis"???

Ik gebruik een x-aantal publieke computers. Wat nog meer waar is: ze hebben zelfs geen wachtwoord hier.Hoezo thuis??

Het IP-adres van je computer THUIS komt overeen met de IP van Ephrapha!

Je bent er bij osaampje, geen gelul meer. Over een dag zijn we van je verlost.

Jaapie
15 februari 2005, 21:11
Hoezo "thuis"???

Ik gebruik een x-aantal publieke computers. Wat nog meer waar is: ze hebben zelfs geen wachtwoord hier.

thuis1 (het ~) 1 woning waarin iem. woont => home, honk, tehuishttp://www.vandale.nl/images/furniture/n.gifthuis2 (bw.) 1 naar huis 2 waar men woont 3 op het eigen terrein <=> uitDuidelijk?

sonofsam
15 februari 2005, 21:11
Sam, tegen mij zeg je dat je in Rome bent om je patent te verkopen van je pilletje. Je logt tijdens je vakantie nog 3x in met 'sonofsam', 3x gewoon uit Nederland.

Je verhaal hangt van de leugens aan elkaar! Get councelling...

1. Ik heb gezegd dat ik naar Rome ga: heb ik je jou de volgende dag soms niet een PM gestuurd met de mededeling dat ik LATER vertrek. waarom zet je die PM niet effe in deze thread! lijkt me wel wat bewijs in mijn voordeel.
2. ik heb nooit gezegd dat ik wat ga verkopen. ik zei dat ik een aanbieding zou gaan krijgen

Laurens: nou moet jij mij toch echt effe gaan vertellen: HEB ik JOU OOIT slecht ADVIES gegeven?

Dat geldt ook voor Haarmannetje...

Haarmannetje
15 februari 2005, 21:13
Dat geldt ook voor Haarmannetje...
Advies? Welk korte termijn advies heb jij gegeven? Bij jou is alles op de langere termijn, omdat je daarmee uitstel van executie mogelijk maakt. Nou jongen, de tijd van executie is nu dan helaas voor jou wel aangebroken!

Jaapie
15 februari 2005, 21:13
Kom dan eens met bewijzen, in plaats van dat slappe geleuter.

sonofsam
15 februari 2005, 21:13
Stel: ik heb gelijk en jullie hebben ongelijk...

Zou dat niet voor een aardschok zorgen?

Tiuri
15 februari 2005, 21:13
1. Ik heb gezegd dat ik naar Rome ga: heb ik je jou de volgende dag soms niet een PM gestuurd met de mededeling dat ik LATER vertrek. waarom zet je die PM niet effe in deze thread! lijkt me wel wat bewijs in mijn voordeel.Okee! :D Normaal blijven PM's privé, maar als je er zelf om vraagt:

Je berichtje:

08-02-2005, 21:54
4de aanbieding, ietsje pietsje groter?

Beste Tiuri,

Ten eerste: wat ik je nu ga vertellen, wil ik het liefst dat je dat voor je houdt.

Ik heb je de afgelopen dagen al verteld dat ik meerdere aanbiedingen heb gekregen op het patent van de LC/LD-8 (SOS-trial).

Vanochtend moest ik mij melden bij mijn werkgever. Hij zei dat ik ALWEER een aanbieding heb gekregen. Hij wilde mij echter niet vertellen om welk bedrag het gaat, want dat wist hij zelf ook niet. Meer dubieus is echter de aanbieding van het bedrijf - dat ik nu effe in het midden laat - om overmorgen (donderdag) 10 februari met mijn baas naar Rome te vliegen en daar het aanbod te bespreken. Hoewel ik geen serieuse plannen heb om op een aabod in te gaan, ben ik wel van plan om te gaan. Mijn baas vroeg het en dat was een retorische vraag. Ik zal van 10 feb. tot en met 15 feb wegblijven.

Ik zal op het haarweb wel laten weten dat ik "op vakantie ben" en dat ik niet bereikbaar ben in die week. Ik krijg nogal veel PM'tjes namelijk.

Ik ben benieuwd wat mij daar verteld gaat worden. Ik zal je wel op de hoogte brengen volgende week, vermoedelijk woensdag.

Son of Sam

:rolleyes:

Haarmannetje
15 februari 2005, 21:14
Stel: ik heb gelijk en jullie hebben ongelijk...

Zou dat niet voor een aardschok zorgen?
Stel, stel, stel... je stelt al de hele tijd. Zoals Jaapie zegt: kom dan met ECHTE bewijzen. Niets geen gestel, maar laten zien!

Vince001
15 februari 2005, 21:15
Sam, je NAW gegevens zijn uit je IP adres af te lezen! Laten we ons daarop richten. Niet je adviezen!

(Enne, je woont vast in het internetcafe waar Ephrapha af en toe binnenwandelt. :confused:)

Haarmannetje
15 februari 2005, 21:16
Sam, je NAW gegevens zijn uit je IP adres af te lezen! Laten we ons daarop richten. Niet je adviezen!

(Enne, je woont vast in het internetcafe waar Ephrapha af en toe binnenwandelt. :confused:)
Het HaarWeb-knokteam moet daar maar eens gebruik van maken ;).

sonofsam
15 februari 2005, 21:16
Advies? Welk korte termijn advies heb jij gegeven? Bij jou is alles op de langere termijn, omdat je daarmee uitstel van executie mogelijk maakt. Nou jongen, de tijd van executie is nu dan helaas voor jou wel aangebroken!

Alles wat ik OOIT heb gepost op dit forum: p-5-p, groene thee temperatuur, kraanwater-kalk, haar-regimes, theorieen pver haar.....ZOEK alles maar op, vraag het aan een expert voor mijn part.

Als ik een bedrieger ben, dan betekent dat per definitie dat ik niets van haar afweet en dat mijn theorieen niet kloppen. Zoek wat op svp en je zult zien dat ik wel degelijk gelijk heb!

joeser
15 februari 2005, 21:16
Sorry jongens, ik wil me nergens mee bemoeien waar ik niet alles van af weet, maar ik schrik wel enorm van deze plotselinge ontwikkeling hier.
Ik moet zeggen dat ik op dit moment het nog vrij ongeloofwaardig vind dat Son of Sam een bedrieger zou zijn. Wel zou ik heel graag zien dat dit gauw wordt opgelost/uitgepraat. Wat zijn nou precies alle punten waarover jullie je bedenkingen hebben, dan kan Son of Sam daar stuk voor stuk op ingaan.

Tiuri
15 februari 2005, 21:17
Sorry jongens, ik wil me nergens mee bemoeien waar ik niet alles van af weet, maar ik schrik wel enorm van deze plotselinge ontwikkeling hier.
Ik moet zeggen dat ik op dit moment het nog vrij ongeloofwaardig vind dat Son of Sam een bedrieger zou zijn. Wel zou ik heel graag zien dat dit gauw wordt opgelost/uitgepraat. Wat zijn nou precies alle punten waarover jullie je bedenkingen hebben, dan kan Son of Sam daar stuk voor stuk op ingaan.Joeser, zie http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?p=58159#post58159

japiejaap
15 februari 2005, 21:17
hoe weten jullie eigenlijk dat het ze thuis ip is?

Tiuri
15 februari 2005, 21:18
hoe weten jullie eigenlijk dat het ze thuis ip is?dat blijkt uit de host name.

Vince001
15 februari 2005, 21:18
hoe weten jullie eigenlijk dat het ze thuis ip is?
Daar doel ik dus op. In welk toeval geloof jij, Japiejaap??

Haarmannetje
15 februari 2005, 21:19
Alles wat ik OOIT heb gepost op dit forum: p-5-p, groene thee temperatuur, kraanwater-kalk, haar-regimes, theorieen pver haar.....ZOEK alles maar op, vraag het aan een expert voor mijn part.
Precies! Net zoals jij ook de experts hebt geraadpleegd om aan die informatie te komen. Zo kom je betrouwbaarder over. Het is met voorbedachte rade geweest. Gewoon wat andere verifieerbare informatie erbij geven en je verhult je duistere praktijken omtrent de SOS-pil mooi!

Als ik een bedrieger ben, dan betekent dat per definitie dat ik niets van haar afweet en dat mijn theorieen niet kloppen. Zoek wat op svp en je zult zien dat ik wel degelijk gelijk heb!
Ik zie niet in wat dit met elkaar te maken heeft. Veel mensen weten hier veel over haar onderhand en iedereen hier zou zijn of haar medeleden kunnen oplichten met een een vals onderzoek. Dat je veel over haar weet kan dus zijn, maar dat is geen bewijs tegen je leugens omtrent de SOS-pil!

Jaapie
15 februari 2005, 21:19
Alles wat ik OOIT heb gepost op dit forum: p-5-p, groene thee temperatuur, kraanwater-kalk, haar-regimes, theorieen pver haar.....ZOEK alles maar op, vraag het aan een expert voor mijn part.

Als ik een bedrieger ben, dan betekent dat per definitie dat ik niets van haar afweet en dat mijn theorieen niet kloppen. Zoek wat op svp en je zult zien dat ik wel degelijk gelijk heb!

CONCRETE BEWIJZEN m.b.t. je onderzoek.

sonofsam
15 februari 2005, 21:20
Ik heb blijkbaar geen krediet meer, ik kan niet tot een andere conclusie komen....

Bedenk goed wat het betekent als ik gelijk heb en jullie ernaast. Dan verspeel je een one-life-chance.

Is er EEN manier waarop ik jullie duidelijk kan maken dat jullie ernaast zitten?

Is er niemand die beweert dat ik hem ooit geholpen heb?

Haarmannetje
15 februari 2005, 21:21
Ik heb blijkbaar geen krediet meer, ik kan niet tot een andere conclusie komen....

Bedenk goed wat het betekent als ik gelijk heb en jullie ernaast. Dan verspeel je een one-life-chance.

Is er EEN manier waarop ik jullie duidelijk kan maken dat jullie ernaast zitten?

Is er niemand die beweert dat ik hem ooit geholpen heb?
Je redeneert in kringetjes! Er is één manier: geef bewijzen zoals foto's van resultaten, documenten enzovoort enzovoort. Met gelul kom je er niet meer.

En japiejaap en joeser, laat jullie niet inpalmen door Sam. Het is jammer dat de SOS-pil onzin is gebleken, maar we moeten het accepteren!

Jaapie
15 februari 2005, 21:21
Ik heb blijkbaar geen krediet meer, ik kan niet tot een andere conclusie komen....

Bedenk goed wat het betekent als ik gelijk heb en jullie ernaast. Dan verspeel je een one-life-chance.

Is er EEN manier waarop ik jullie duidelijk kan maken dat jullie ernaast zitten?

Is er niemand die beweert dat ik hem ooit geholpen heb?

CONCERETE BEWIJZEN m.b.t. je onderzoek.

sonofsam
15 februari 2005, 21:22
En dan de allerbelangrijkste vraag. Als jullie hem willen beantwoorden, doe dat dan graag zonder cynisme.

Komt ie: waarom zou ik zoiets doen? welk voordeel "kleeft" er voor mij aan? geld? nee dat kan niet want ik vraag niets. Roem? Nee, want ik post alles onder een schuilnaam.

Ik heb toch niets te winnen met een fictief verhaal?

Haarmannetje
15 februari 2005, 21:23
En dan de allerbelangrijkste vraag. Als jullie hem willen beantwoorden, doe dat dan graag zonder cynisme.

Komt ie: waarom zou ik zoiets doen? welk voordeel "kleeft" er voor mij aan? geld? nee dat kan niet want ik vraag niets. Roem? Nee, want ik post alles onder een schuilnaam.

Ik heb toch niets te winnen met een fictief verhaal?
Je zult niet de enige verwarde ziel op aarde zijn. Dus ook zonder motief blijf je voor mij verdacht.

Tiuri
15 februari 2005, 21:23
achteraf vind ik nog het meest grappige van het verhaal dat je "twee grijze, NIET-KALENDE mannen" aan je onderzoek hebt toegevoegd, "omdat 20 een mooier aantal is dan 18"

dat is nog eens wetenschappelijk :D :D

Haarmannetje
15 februari 2005, 21:24
achteraf vind ik nog het meest grappige van het verhaal dat je "twee grijze, NIET-KALENDE mannen aan je onderzoek hebt toegevoegd omdat 20 een mooier aantal is dan 18"

dat is nog eens wetenschappelijk :D :D
Hahahaha, inderdaad is dat achteraf toch best hilarisch! Wat een onderzoeker zeg! Puik werk: we voegen nog twee personen toe om het af te ronden... mwoh... moet kunnen... aldus SoS.

Biljartbal
15 februari 2005, 21:26
Als oplichter zijnde weet sonofsam dan wel behoorlijk veel van AGA. Dus zelf denk ik niet dat hij de boel oplicht. Een oplichter zou wel om geld vragen, een oplichter zou valse theorien verkondingen.

We hebben niks te verliezen als we hem geloven. Als die pil er komt, mooi is dat dan. Als ie er niet komt..nou pech dan maar.

Ik bedoel, ik heb mij hoop niet gevestigd op die pil.

Haarmannetje
15 februari 2005, 21:28
Als oplichter zijnde weet sonofsam dan wel behoorlijk veel van AGA. Dus zelf denk ik niet dat hij de boel oplicht. Een oplichter zou wel om geld vragen, een oplichter zou valse theorien verkondingen.
Veel mensen die op internet vuile spelletjes spelen doen het voor de kick omdat de anonimiteit ze die mogelijkheid geeft. Dit is echt geen unieke situatie hoor. Integendeel, dit is een klassiek geval van internetoplichting.

We hebben niks te verliezen als we hem geloven. Als die pil er komt, mooi is dat dan. Als ie er niet komt..nou pech dan maar.

Ik bedoel, ik heb mij hoop niet gevestigd op die pil.
Jij niet nee, maar veel anderen wel. Men wordt misleid en dat kunnen we toch niet toestaan? Kom nou zeg, alsof je een psychopaat gewoon los wilt laten lopen in je stad.

Tiuri
15 februari 2005, 21:30
inderdaad hoeft het motief helemaal geen geld te zijn!!! Dit is een fantastische kick voor een pathalogische leugenaar.

Vince001
15 februari 2005, 21:30
Als oplichter zijnde weet sonofsam dan wel behoorlijk veel van AGA. Dus zelf denk ik niet dat hij de boel oplicht. Een oplichter zou wel om geld vragen, een oplichter zou valse theorien verkondingen.

Ook een begenadigd schilder kan een vervalser zijn ;)

Biljartbal
15 februari 2005, 21:32
Veel mensen die op internet vuile spelletjes spelen doen het voor de kick omdat de anonimiteit ze die mogelijkheid geeft. Dit is echt geen unieke situatie hoor. Integendeel, dit is een klassiek geval van internetoplichting.


Jij niet nee, maar veel anderen wel. Men wordt misleid en dat kunnen we toch niet toestaan? Kom nou zeg, alsof je een psychopaat gewoon los wilt laten lopen in je stad.


Dat is het probleem denk ik Haarmannetje, wij geloven snel bepaalde mensen en stoppen al onze hoop erin. Ik niet meer na innovate. Dus ik neem dit niet echt hoop op. Als sonofsam de boel oplicht, boeien...zolang hij mij maar niet met geld oplicht. Als die pil komt zie ik het wel. Tot die tijd zit ik aan mn fluridil

joeser
15 februari 2005, 21:32
Laurensj,

Ik was er inmiddels terechtgekomen. Ik ben me helemaal te pletter geschrokken, echt...
Toch, nog steeds, vind ik sommige dingen vaag. Ik ken gewoonweg niet alle feiten, dus het is mij niet helemaal duidelijk of alles goed is verlopen. Maar ik stel mijn vertrouwen in het oordeel van de moderators en hoop later iets meer details te horen.
Wat een ontzettend schokkend verhaal.

Haarmannetje
15 februari 2005, 21:35
Dat is het probleem denk ik Haarmannetje, wij geloven snel bepaalde mensen en stoppen al onze hoop erin. Ik niet meer na innovate. Dus ik neem dit niet echt hoop op. Als sonofsam de boel oplicht, boeien...zolang hij mij maar niet met geld oplicht. Als die pil komt zie ik het wel. Tot die tijd zit ik aan mn fluridil
Jij gebruikt ook Fluridil :)? Best veel tegenwoordig hier :). Maar inderdaad, ik heb hetzelfde als jij, maar er zijn veeeeel meer gebruikers hier. En veel laten zich er wel helemaal door meeslepen.

Tiuri
15 februari 2005, 21:36
Luister mensen, mij maakt het niet uit wie jullie geloven.

Het management heeft wel z'n conclusies getrokken, doen jullie dat maar allemaal voorzich. Wij kunnen niemand dwingen ons te geloven. Je zou kunnen overwegen zelf te bellen als je me niet gelooft.

Ik voelde mij echter wel genoodzaakt iedereen te waarschuwen, want ik weet niet wat de motieven van Osama zijn. Wie weet wil hij wel mensen vergiftigen met nep-pillen. Dat wilde ik dus voor zijn. Dat mag paranoia klinken, maar iemand die zo hard kan liegen is vast tot meer in staat.

Deze discussie is voor mij dus zinloos: wij hebben onze conclusies getrokken op grond van keiharde bewijzen. Doen jullie dat voor jezelf, maar pas op met wat je aanneemt. Er lopen een hoop gekken rond op deze aardbol!

Biljartbal
15 februari 2005, 21:37
Jij gebruikt ook Fluridil :)? Best veel tegenwoordig hier :). Maar inderdaad, ik heb hetzelfde als jij, maar er zijn veeeeel meer gebruikers hier. En veel laten zich er wel helemaal door meeslepen.


Jep dag 2 van fluridil Prima SPUL!!!! :D

sonofsam
15 februari 2005, 21:44
Laurens: blijkbaar is er geen enkele manier om jou te overtuigen of de rest.

Als later zal blijken dat ik gelijk heb, dan zul je wel anders naar de wereld gaan kijken.

Niettemin leg ik me neer bij jullie oordeel.

Moet ik nu het haarweb verlaten?

Son of Sam

PS jullie hoeven me niet te bannen: als jullie me weg willen hebben, zal ik gaan

Tiuri
15 februari 2005, 21:44
PS jullie hoeven me niet te bannen: als jullie me weg willen hebben, zal ik gaanaahhh zielig :crybaby: :crybaby:

De accounts sonofsam en Ephrapha worden sowieso verbannen. Je mag natuurlijk ook nu al weggaan: hoe sneller hoe beter.

sonofsam
15 februari 2005, 21:49
Wanneer gaat de ban er op? Hoelang krijg ik nog om mijn gelijk te bewijzen?

PS je hoeft niet zo cynisch te doen, ook al zul je wel voor 100% in je gelijk geloven

Tiuri
15 februari 2005, 21:52
Wanneer gaat de ban er op? Hoelang krijg ik nog om mijn gelijk te bewijzen?

PS je hoeft niet zo cynisch te doen, ook al zul je wel voor 100% in je gelijk gelovenMORGEN word je van de site verbannen. En je hebt geen tijd meer om je gelijk te bewijzen, aangezien je ongelijk al keihard is vastgesteld.

sonofsam
15 februari 2005, 22:04
Dan zal ik zeker gaan, helaas.

Toch zul je - als je mijn posts lees over de verschillende onderwerpen - niet kunnen ontkennen dat ik veel nuttige info heb verstrekt aan dit Haarweb.

Dat ik nu niet een en ander kan bewijzen is frustrerend, doch simpelweg de waarheid.

Als laurens, haarmannetje of een van de moderators iets wil bespreken, dan sta ik daar voor open.

Haarmannetje
15 februari 2005, 22:06
En dan even een gepaste songtekst van Pink Floyd, The Wall, Goodbye Cruel World:

Goodbye cruel world,
I'm leaving you today.
Goodbye,
Goodbye,
Goodbye.

Goodbye, all you people,
There's nothing you can say
To make me change my mind.
Goodbye.

Tiuri
15 februari 2005, 22:07
Dan zal ik zeker gaan, helaas.

Toch zul je - als je mijn posts lees over de verschillende onderwerpen - niet kunnen ontkennen dat ik veel nuttige info heb verstrekt aan dit Haarweb.

Dat ik nu niet een en ander kan bewijzen is frustrerend, doch simpelweg de waarheid.

Als laurens, haarmannetje of een van de moderators iets wil bespreken, dan sta ik daar voor open.Er valt niets te bespreken! Je gaat weg en je blijft weg.

Oh ja, en check nog ff deze site (http://www.riaggamersfoort.nl/index.php?p=acute).

Haarmannetje
15 februari 2005, 22:08
Dan zal ik zeker gaan, helaas.

Toch zul je - als je mijn posts lees over de verschillende onderwerpen - niet kunnen ontkennen dat ik veel nuttige info heb verstrekt aan dit Haarweb.

Dat ik nu niet een en ander kan bewijzen is frustrerend, doch simpelweg de waarheid.

Als laurens, haarmannetje of een van de moderators iets wil bespreken, dan sta ik daar voor open.
Nuttige info? Iedereen kan die informatie voor zichzelf opzoeken. Jij hebt die info gebruikt als dekmantel voor je praktijken. Waarom hou je nu niet gewoon op?

Uitgeblust
15 februari 2005, 22:10
Tja .. eigenlijk toch geen slecht idee: de afbraak van DHT stimuleren, ware het dat DHT zelf een afbraakproduct is. Ik weet niet wie gelijk heeft in deze discussie, maar die SoS-topic (en alle wondermiddel-topics in het algemeen) zinde me vanaf dag 1 al niet. Ben dan toch wel het type dat eerst de kat uit de boom kijkt.

schimpie
15 februari 2005, 22:27
Als ik zo deze site eens goed bekijk dan kan ik niet anders zeggen dat ik sterk de indruk krijg dat zo'n 30% van alles wat opgeschreven wordt, geschreven wordt door mensen die er alleen maar profijt van hebben als er bepaalde medicijnen verkocht worden.Beste mensen,

Ik ben nog 4 uur terug of ik kom er achter dat het Haarweb compleet over me heen gevallen is.

Naar het schijnt gelooft opeens niemand meer in de "Son of Sam". Aanleiding? Blijkbaar zit ene Ephrapha met eenzelfde IP-adres als ik op het Haarweb te chatten.

Er zijn 2 verklaringen mogelijk:
1. Ik ben een oplichter
2. Ephrapha gebruikt hetzelfe IP-adres als ik

Ik ben geen oplichter. Dus moet punt 2 wel op gaan. De afdeling waar ik zit heeft ongeveer 40 computers, allen met dezelfde IP-adres. Hoe het verder in het AMC is, kan ik niet zeggen, misschien hebben de overige computers ook eenzelfde adres. Waar ik naartoe wil: iemand gebruikt die computers en chat hier op het forum. Doch Ephrapha en ik zijn niet hetzelfde!

Laurens heeft daarnaast blijkbaar lopen bellen met het AMC om te vragen of het onderzoek naar de SOS-pil loopt. Hij heeft daarbij te horen gekregen dat dit onderzoek niet loopt. Het onderzoek wat ik doe gaat 1. niet gebukt onder de naam SOS, 2. is een particulier onderzoek dat gesubsidieerd wordt door het AMC, maar waarbij het protocol en het patent op mijn naam staan. Als je iemand in het AMC zou vragen naar de SOS-pil, kunnen ze dit ALLEEN weten als ze in het onderzoeksteam zitten.

Ik vind het spijtig dat ik blijkbaar mijn krediet bij jullie heb verspeelt, maar ik vind het nog spijtiger dat Laurens, Haarmannetje en Jaapie in mijn personal stuff lopen te zitten. Dat KAN simpelweg NIET. Temeer omdat ik in deze niet fout zit, ook al denken jullie dat klaarblijkelijk wel.

Wat Ephrapha betreft: ik weet simpelweg niet wie die is. Misschien iemand uit mijn team, al geloof ik daar niet in. Misschien 1 van de 10000 mensen die elke dag het AMC binnenwandelen. Iedereen kan hier de computers gebruiken!

Voor dat jullie een foutief oordeel over mijn vellen:
Heb ik ooit iemand fout advies gegeven op dit web?
Heb ik ooit een PM niet juist beantwoord?
Heb ik ooit GELD voor de SOS-pil gevraagd?
Heb ik ooit om ROEM of RECLAME gevraagd op dit web?

Als ik echt onbetrouwbaar ben en leugenachtig, dan moet er op TENMINSTE 1 van deze punten met "ja" geantwoord worden.

Laurensj, Haarmannetje en Jaapie: bedenk ZEER goed wat voor fout jullie kunnen maken door mij TEN ONRECHTE af te schilderen als een bedrieger!

Laurens: was het niet IK die jou onlangs een baan aanbood?

Groet,
Son of Sam

Haarmannetje
15 februari 2005, 22:28
Als ik zo deze site eens goed bekijk dan kan ik niet anders zeggen dat ik sterk de indruk krijg dat zo'n 30% van alles wat opgeschreven wordt, geschreven wordt door mensen die er alleen maar profijt van hebben als er bepaalde medicijnen verkocht worden.
Wat bedoel je daarmee? Dat deze site tijdverspilling is?

peter10
15 februari 2005, 22:38
toch valt niet te ontkennen dat Son of Sam wel gezorgd heeft voor de meest spannende haarwebdag in het ene jaar dat ik dit forum bezoek !

Vince001
15 februari 2005, 22:43
Als ik zo deze site eens goed bekijk dan kan ik niet anders zeggen dat ik sterk de indruk krijg dat zo'n 30% van alles wat opgeschreven wordt, geschreven wordt door mensen die er alleen maar profijt van hebben als er bepaalde medicijnen verkocht worden.
Tjonge, dat heb je snel bekeken. Goede eerste post zeg. ;)

sonofsam
15 februari 2005, 23:11
DIT WORDT MIJN ALLERLAATSTE POST OP HET HAARWEB:

Voor al mijn sceptici: ik kom terug met bewijzen.

Ciao,

The Son of Sam

THE HIGHER YOU BUILD YOUR BARRIERS, THE TALLER I BECOME.
THE FURTHER YOU TAKE MY RIGHTS AWAY, THE FASTER I WILL RUN.

Haarmannetje
15 februari 2005, 23:14
DIT WORDT MIJN ALLERLAATSTE POST OP HET HAARWEB:

Voor al mijn sceptici: ik kom terug met bewijzen.

Ciao,

The Son of Sam

THE HIGHER YOU BUILD YOUR BARRIERS, THE TALLER I BECOME.
THE FURTHER YOU TAKE MY RIGHTS AWAY, THE FASTER I WILL RUN.
SoS, je kunt beter nu met bewijzen komen (gerelateerd aan de SOS-pil), of je komt helemaal niet meer terug.

Haarmannetje
15 februari 2005, 23:15
http://www.madlantern.com/clipart/clips/atmosphere/lightning.gif
And now, the end is near,
And so I face the final curtain.
My friends, I'll say it clear;
I'll state my case of which I'm certain.

I've lived a life that's full -
I've travelled each and every highway.
And more, much more than this,
I did it my way.

Regrets? I've had a few,
But then again, too few to mention.
I did what I had to do
And saw it through without exemption.

I planned each charted course -
Each careful step along the byway,
And more, much more than this,
I did it my way.

Yes, there were times, I'm sure you knew,
When I bit off more than I could chew,
But through it all, when there was doubt,
I ate it up and spit it out.
I faced it all and I stood tall
And did it my way.

I've loved, I've laughed and cried,
I've had my fill - my share of losing.
But now, as tears subside,
I find it all so amusing.

To think I did all that,
And may I say, not in a shy way -
Oh no. Oh no, not me.
I did it my way.

For what is a man? What has he got?
If not himself - Then he has naught.
To say the things he truly feels
And not the words of one who kneels.
The record shows I took the blows
And did it my way.

Yes, it was my way.

lanne
15 februari 2005, 23:16
Ik heb blijkbaar geen krediet meer, ik kan niet tot een andere conclusie komen....

Bedenk goed wat het betekent als ik gelijk heb en jullie ernaast. Dan verspeel je een one-life-chance.

Is er EEN manier waarop ik jullie duidelijk kan maken dat jullie ernaast zitten?

Is er niemand die beweert dat ik hem ooit geholpen heb?


Hi Sonofsam of Schimpie,

Wat is je email-adress waarop mensen die dat willen er voor kunnen kiezen om je eventueel te mailen?

Tiuri
15 februari 2005, 23:16
DIT WORDT MIJN ALLERLAATSTE POST OP HET HAARWEB:

Voor al mijn sceptici: ik kom terug met bewijzen.

Ciao,

The Son of Sam

THE HIGHER YOU BUILD YOUR BARRIERS, THE TALLER I BECOME.
THE FURTHER YOU TAKE MY RIGHTS AWAY, THE FASTER I WILL RUN. :yawn: :yawn: :yawn: :sleepy:

Tsss sick hoor, nu nog doorgaan met die bizarre leugens van je. Get a life.

Mcsnip
15 februari 2005, 23:16
Jammer, dat er altijd mensen zijn die sites proberen te frustreren en daarmee andere mensen in de zeik nemen, dan is bannen de enigste oplossing! Maarja, de nadelen van i-net.....

Cloud
15 februari 2005, 23:23
Bewijs voor de SOSpil leveren was zo gemakkelijk geweest. Sam had bv zijn baas onze webmaster kunnen laten contacteren.

Erg zwak dat hij niet toegeeft ook de Ephrapha-account te hebben gecreëerd.
Nog los van de IP-adressen leken Sam en Ephrapha net een Siamese tweeling: exact dezelfde leeftijd, zelfs allebei steenbokken, exact hetzelfde regime, identiek gevoel voor humor, dezelfde schrijfstijl, allebei onderzoekers in het AMC, en ook de nickname Ephrapha zal bij Sam zeker een belletje doen rinkelen.
Indien ze elkaar écht niet kennen moeten ze hoogdringend eens bij elkaar op de koffie gaan. :)

Noodlesoup
15 februari 2005, 23:26
Geef hem de kans om zichzelf te bewijzen, en ban hem niet. Maak alleen de afspraak dat ie niet zijn SOS pil kan promoten, zodat nieuwe gebruikers niet de dupe worden van een mogelijke scam.

Tiuri
15 februari 2005, 23:28
Geef hem de kans om zichzelf te bewijzen, en ban hem niet. Maak alleen de afspraak dat ie niet zijn SOS pil kan promoten, zodat nieuwe gebruikers niet de dupe worden van een mogelijke scam.We bannen hem wel. De SOS-pil bestaat niet. En ook al zou hij wel bestaan (wat niet zo is): dan nog zou hij drie keer het huishoudelijk reglement hebben geschonden (door dat gedoe met Ephrapha).

Mille
15 februari 2005, 23:52
ik kom een dagje niet kijken hier, en kijk wat voor sensatie ik weer mis :P

Robert18
16 februari 2005, 00:26
Bwaaahahaha!

En wie had er dus gelijk? :) Ik dus. Niet dat ik het in dit geval leuk vind om gelijk te hebben, maar ja. Van fouten leer je, en ik heb dus al jaren geleden genoeg fouten gemaakt en gezien, dat ik vanaf het begin SonOfSam niet goed vertrouwde. Iedereen had het natuurlijk al moeten weten toen ie weigerde foto's te laten zien, maar ja, zó veel mensen hier zijn veel te naief. Het enige wat SonOfSam met zich meehad, was dat ie leuk met wetenschappelijke termen kon rondstrooien. Of de wetenschappelijke onderbouwing erachter klopte zou ik niet weten... Heeft iemand dat ooit zelf uitgezocht?
Trouwens, dat ie op vakantie ging, geloofde ik eigenlijk ook al niet. En dan heet ie nog Osama ook... Tja, ik zeg maar niks. Die Osama is zeer ziek. Dat blijkt ook wel uit al z'n uitspraken, met 'toekomstig wereldleider' etc. Eerst dacht ik dat ie liep te grappen, maar dit soort opmerkingen heeft hij wel zó vaak geplaatst, dat ie er volgens mij helemaal heilig van overtuigd is dat ie echt wereldleider zal worden ofzo. Ik hoop dat er gepaste actie tegen hem genomen word door de juiste instanties zodat hij eens flink onder handen genomen kan worden.

MENSEN, WEES ALSTJEBLIEFT IN DE TOEKOMST NIET MEER ZO VERSCHRIKKELIJK DESPERAAT EN NAIEF, want je stoot je kop zo weer.

En loop voortaan niet te zeiken over mij, als ik 'weer eens' sceptisch/negatief ben, aub.

lanne
16 februari 2005, 00:27
Ik wou net zeggen, wie post er nog ff wat.
Om 12 uur is het sluitingstijd namelijk.
Laat we het nog even spannend houden tot het bittere eind.

Als Sonofsam, zich dan ook ff wil melden...
Heb je nog iets toe te voegen aan je argumentatie?

Haarmannetje
16 februari 2005, 00:29
Robert, ik vind het niet terecht van je dat je nu gaat beginnen met een steek onder de gordel richting de moslimdilemma's. Dat heeft hier niets mee te maken. Doe eens niet zo negatief.

Mailman
16 februari 2005, 00:30
Thread-titel even aangepast naar iets neutralers. Laat iedereen zelf maar beslissen of SoS (g)een bedrieger is.

Tiuri
16 februari 2005, 00:32
Robert, ik vind het niet terecht van je dat je nu gaat beginnen met een steek onder de gordel richting de moslimdilemma's. Dat heeft hier niets mee te maken. Doe eens niet zo negatief.haha krijgen we hier weer een moslim-discussie :rolleyes:

PS het is niet klokslag middernacht hoor dat ie verwijderd wordt. Gewoon morgen in de loop van de dag, als we eens zin hebben.

Haarmannetje
16 februari 2005, 00:32
haha krijgen we hier weer een moslim-discussie

PS het is niet klokslag middernacht hoor dat ie verwijderd wordt. Gewoon morgen in de loop van de dag, als we eens zin hebben.
Hahahahaha... "als we eens zin hebben," de vernedering... :D!

Robert18
16 februari 2005, 00:44
Is het misschien mogelijk dat er aangifte wordt gedaan tegen Osama? Zal wel moeilijk zijn... Maar wie weet. Het is een potentieel gevaarlijk iemand. Als alles door had gegaan, en er zou een Phase II komen (Phase II, die benaming van SoS heb ik ook altijd al belachelijk gevonden, zo direct gekopieerd van de FDA-onderzoeken uit de VS, maar goed) dan had ie misschien zo tientallen, zo niet honderden naive mensen kunnen vergiftigen. Want intelligent zal ie vast wel zijn.

Hij's dus moslim, intelligent, en leugenachtig/levend in een waanwereld.
Gevaarlijk dus.

pizzacat
16 februari 2005, 01:20
Is het misschien mogelijk dat er aangifte wordt gedaan tegen Osama? Zal wel moeilijk zijn... Maar wie weet. Het is een potentieel gevaarlijk iemand. Als alles door had gegaan, en er zou een Phase II komen (Phase II, die benaming van SoS heb ik ook altijd al belachelijk gevonden, zo direct gekopieerd van de FDA-onderzoeken uit de VS, maar goed) dan had ie misschien zo tientallen, zo niet honderden naive mensen kunnen vergiftigen. Want intelligent zal ie vast wel zijn.

Hij's dus moslim, intelligent, en leugenachtig/levend in een waanwereld.
Gevaarlijk dus.

Hij heeft een arabische naam, dat impliceert echter niet direct dat hij moslim is. Hij is al een groot genoeg enigma, laten we dat ook niet verder opblazen.

Daarnaast, Ik ga uit van het goede in de mens, en af en toe ga je dan op je bek. Dat accepteer ik volledig. Ik heb geen zin om als wantrouwend, achterdochtig persoon, altijd speculerend op mogelijke 'alterior motives', mens door het leven te gaan.
Dat wil niet zeggen dat ik niet kritisch ben.
You win some, you lose some.

Baldwin
16 februari 2005, 01:22
Wat een verhaal.

En het leerde me ook iets over mezelf. Want hoezeer ik me soms kon ergeren aan Sams vaagheid, hoezeer ik me ook verbaasde over z'n onwetenschappelijke manier van posten (stellingen doen zonder die te falsifiëren, weinig tot nooit bronnen vermelden), hoezeer ik z'n redeneringen soms egocentrische cirkeltjes vond... toch gaf ik hem het voordeel van de twijfel. Omdat ik hem wou geloven.

Mensen hebben nu eenmaal een hoop hoop in zich. Het is hun grootste talent. Het is hun grootste zwakte.

Ach.

lanne
16 februari 2005, 01:28
Wat een verhaal.

En het leerde me ook iets over mezelf. Want hoezeer ik me soms kon ergeren aan Sams vaagheid, hoezeer ik me ook verbaasde over z'n onwetenschappelijke manier van posten (stellingen doen zonder die te falsifiëren, weinig tot nooit bronnen vermelden), hoezeer ik z'n redeneringen soms egocentrische cirkeltjes vond... toch gaf ik hem het voordeel van de twijfel. Omdat ik hem wou geloven.

Mensen hebben nu eenmaal een hoop hoop in zich. Het is hun grootste talent. Het is hun grootste zwakte.

Ach.


Dat heb je mooi en treffend gezegd.

lexx
16 februari 2005, 01:37
Wat een verhaal.

En het leerde me ook iets over mezelf. Want hoezeer ik me soms kon ergeren aan Sams vaagheid, hoezeer ik me ook verbaasde over z'n onwetenschappelijke manier van posten (stellingen doen zonder die te falsifiëren, weinig tot nooit bronnen vermelden), hoezeer ik z'n redeneringen soms egocentrische cirkeltjes vond... toch gaf ik hem het voordeel van de twijfel. Omdat ik hem wou geloven.

Mensen hebben nu eenmaal een hoop hoop in zich. Het is hun grootste talent. Het is hun grootste zwakte.

Ach.

Persoonlijk denk ik dat je hiermee de spijker op z'n kop slaat, in ieder geval bij mij. Ik moet zeggen dat ik me behoorlijk schaam dat ik dit ooit serieus heb genomen, maar goed.

Als je trouwens even bedenkt wat een ongelofelijke hoeveelheid tijd dit gekost moet hebben, zeker gezien de contacten die hij via o.a. PM heeft moeten onderhouden, sjezus.....

lanne
16 februari 2005, 01:47
Dat heb je mooi en treffend gezegd.


Je bedoelde trouwens denk ik niet falsifieren, maar..

Baldwin
16 februari 2005, 01:49
verifiëren :D

Ik moet mijn woordenboekje updaten.

Druifstuif
16 februari 2005, 01:52
Ik moet zeggen dat ik het toch wel een goede grap vind. Mij heeft ie ook een tijdje aan het lijntje kunnen houden.

Pas toen hij met zijn "update" van het onderzoek kwam ben ik eigenlijk pas écht gaan twijfelen. Zo als het beschreven werd zou het een wondermiddel zijn... Bijna volledig herstel, het medicijn niet blijvend hoeven slikken en geen negatieve bijwerkingen, dat wou er bij mij niet echt in.

Moet zeggen dat ie het wel slim gespeeld heeft met zijn verklaringen waarom hij geen foto's wou plaatsen.

Tiuri
16 februari 2005, 01:55
Ik herken me er volledig in, Baldwin en anderen.

Het is een flinke domper. Ik was er goed in gaan geloven, ondanks alle onwaarschijnlijkheden en tegenstrijdigheden. Je moet ook eens weten hoeveel uren ik op MSN met hem hierover gepraat heb. Zijn leugenachtigheid is niet te bevatten. Gelukkig hield ik door de kritische blik van sommige van mijn HaarWeb-maatjes altijd wel een slag om de arm, waardoor ik nooit blind ben gaan geloven. Toch overheerste bij mij na afloop ook teleurstelling en bitterheid.

Mijn motieven hem te geloven waren vooral:

a. Ik wil het heel graag dus het MOET zo zijn;
b. Iemand zal nooit zo ver gaan met liegen.

Ik heb door Osama twee lessen geleerd:

a. Wens en realiteit moeten gescheiden blijven;
b. Sommige mensen kunnen ziekelijk hard liegen en bedriegen.

Geen leuke lessen, maar wel leerzaam. Ik zet negatieve energie om in positieve: in plaats van me kwaad te maken trek ik me daar dan maar aan op.

Let's move on.

Tiuri
16 februari 2005, 02:14
Ik moet zeggen dat ik het toch wel een goede grap vind. Mij heeft ie ook een tijdje aan het lijntje kunnen houden.Ik snap serieus niet hoe je dit een "goeie grap" kan noemen. Ik vind het ziekelijk. Het riekt naar een serieuze psychische storing bij die jongen, wat ik je brom.

Wanhopige haarverliezers zo lang aan het lijntje houden en hoop geven... ik rol over de grond van het lachen hoor! :confused:

Druifstuif
16 februari 2005, 02:17
Ik snap serieus niet hoe je dit een "goeie grap" kan noemen. Ik vind het ziekelijk. Het riekt naar een serieuze psychische storing bij die jongen, wat ik je brom.
Ik heb nogal een cru gevoel voor humor. Vroeg kaal worden leidt tot verbittering...

Maar je moet idd wel behoorlijk hard geen leven hebben als je zo'n grap op gaat zetten.

Tiuri
16 februari 2005, 02:49
Ik kan nog wel effe doorgaan, maar om nu toch nog ff een leugen van Osama uit te lichten:


Dit schreef hij in de eerste post van deze thread:

Beste mensen,

Ik ben nog 4 uur terug of ik kom er achter dat het Haarweb compleet over me heen gevallen is.Hij insinueert hier dus mee dat hij net terug uit Rome is. Hij vertelde mij dat hij in Rome zou zijn om het patent voor zijn "wonderpil" te verkopen; zie deze post (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?p=58225#post58225).

In de komende dagen logt sonofsam toch nog een aantal keer vanuit Nederland in op HaarWeb, ondanks het feit dat hij dan in Rome behoort te zitten. Waarschijnlijk omdat Osama was vergeten zijn cookies te wissen, waardoor hij automatisch werd aangemeld met zijn sonofsam-account, in plaats van zijn Ephrapha-account :D Iedere keer als dat gebeurde, logde hij snel uit met zijn sonofsam-account, en enkele seconden later kwam dan ineens (what a surprise ;)) Ephrapha online! :D

1. Ik heb gezegd dat ik naar Rome ga: heb ik je jou de volgende dag soms niet een PM gestuurd met de mededeling dat ik LATER vertrek. waarom zet je die PM niet effe in deze thread! lijkt me wel wat bewijs in mijn voordeel.Inderdaad heeft hij tegen mij gezegd dat hij later zou vertrekken, nadat ik hem betrapt had in de online-list op de dag dat hij al in Rome had moeten zijn.

Onze PM-wisseling:

10-02-2005, 18:03
Re: hey

Quote:
Originally Posted by laurensj
hey wat doe jij nou in de online-list? hoor jij niet in het vliegtuig te zitten naar zonniger oorden?? :rolleyes:

Ik vertrek pas morgen! Het is 1 dag uitgesteld...
...niettemin mag ik daar wsch. extra lang blijven (bijv. 7 dagen ofzo...)

SoS

Hij zei dus dat hij langer zou mogen blijven in Rome... Hij zou eerst dinsdag de 15de terugkomen, nu dus later. Echter: sonofsam's eerste post na zijn "vakantie" is alweer op de 15de, terwijl ik hem - gebaseerd op deze post - toch zeker niet voor de 17de terug verwachtte...

De zoveelste leugen dus...

mjoy
16 februari 2005, 03:03
Of misschien nog beter: wie heeft het lef om naar het AMC te trekken om te zien of Mister SOS echt bestaat en niet één of andere psychopaat die ergens op een donker zolderkamertje vanachter zijn pc de wereld wil overnemen door
alle dagen onzin te posten om allerlei forums.


Ik quote even mijzelf enkele dagen geleden gepost in de sos-pil thread...
wat ik vreesde is dus uitgekomen.. :crybaby:


....
Hij's dus moslim, intelligent, en leugenachtig/levend in een waanwereld.
Gevaarlijk dus.

Robert18, wil je nu zeggen dat wanneer iemand moslim is dat die iemand ook meteen gevaarlijk is ?

lanne
16 februari 2005, 08:23
Ik heb buiten dit haarweb wat dingen na getrokken en ben tot de conclusie gekomen, dat Ephrapha en Sonofsam dezelfde persoon zijn.
Dezelfde groffe schrijfstijl van E., en anderzijds dezelfde uitlatingen zoals Sonofsam die ook kan doen.
De info stamde al uit 2001, maar was identiek aan de huidige manier van reageren.

Biljartbal
16 februari 2005, 08:41
En dan heet ie nog Osama ook... Tja, ik zeg maar niks. Die Osama is zeer ziek. Dat .

Was Ken geen oplichter dan?

Diksy
16 februari 2005, 08:51
Beste leden.

In de thread over de SOS pil schreef ik : "WAKKER WORDEN"

Er zijn echter nog steeds slapers onder ons. (wishfull thinking) Stop je energie in andere zaken.

Aan Laurensj. het verzoek om ook deze tread the sluiten.

Diksy

Jaapie
16 februari 2005, 09:28
Beste leden.

In de thread over de SOS pil schreef ik : "WAKKER WORDEN"

Er zijn echter nog steeds slapers onder ons. (wishfull thinking) Stop je energie in andere zaken.

Aan Laurensj. het verzoek om ook deze tread the sluiten.

Diksy

Neuh, de thread is er nog niet aan toe om gesloten te worden.

Robert18
16 februari 2005, 09:48
Robert18, wil je nu zeggen dat wanneer iemand moslim is dat die iemand ook meteen gevaarlijk is ?

Brilletje kopen?

Robert18
16 februari 2005, 09:48
Was Ken geen oplichter dan?

Dit is duidelijk een ander geval, omdat Osama niet uit was op geldelijk gewin.

mjoy
16 februari 2005, 10:41
Brilletje kopen?
Ik kan nog altijd niet zien waarom het woordje moslim daar in die zin staat.
Zolals jij het neerschrijft zijn christenen, joden, boedhisten,.. die ook leugenachtig en intelligent zijn niet gevaarlijk.

Trouwens wie zegt dat hij moslim.

Cloud
16 februari 2005, 14:01
De info stamde al uit 2001, maar was identiek aan de huidige manier van reageren.
Over welke info heb je het, lanne?

pizzacat
16 februari 2005, 16:18
Beste leden.

In de thread over de SOS pil schreef ik : "WAKKER WORDEN"

Er zijn echter nog steeds slapers onder ons. (wishfull thinking) Stop je energie in andere zaken.

Aan Laurensj. het verzoek om ook deze tread the sluiten.

Diksy
Ah daar was ie, de klokkenluider;)
Ach, laat de mensen hier nog ff naborrelen over dit avontuur.

Suske en Wiske en de opzichtige oplichter.

Akkerdjie!! miljaar!!

Cloud
16 februari 2005, 16:35
Arme Lambik......

Diksy
16 februari 2005, 17:18
Beste Pizzacat,

IIk weet uit welingelichte bron dat in September er een website komt die gaat heten: www.haaruitvalfabels.nl. Dan kan je je hart ophalen.
Haal alvast nog maar wat borrels in huis.

Gegroet, Diksy (en dit is echt de laatste op deze tread)

pizzacat
16 februari 2005, 17:26
Ik zit hier al met klamme handjes.....oh nee, dat komt door mn tentamen zo direct;).
Maar wat moeten we daar dan mee? De meeste fabeltjes zijn hier redelijk bekend. Is er niet een lijst met fabeltjes in de Haarweb FAQ opgenomen? Anders een goed idee, lijkt me.

Buutnlander
16 februari 2005, 17:39
Ik kan nog altijd niet zien waarom het woordje moslim daar in die zin staat.
Zolals jij het neerschrijft zijn christenen, joden, boedhisten,.. die ook leugenachtig en intelligent zijn niet gevaarlijk.

Trouwens wie zegt dat hij moslim.

En wat dan nog als hij moslim is, omdat er een groep moslim extrimisten op de aardbol rondlopen die aanslagen pleegt en door de indoctrinatie van de media, de helft, wat zeg ik driekwart van de mensheid denkt dat elke moslim een potentiele TERRORIST is???? De psyche van de mens is makkelijk te beinvloeden, zoals hier ook weer gebleken met het SOS-affaire.

Henk
16 februari 2005, 17:44
Heeft er misschien wel eens iemand over nagedacht dat het S.O.S. zijn doel was om Haarweb te verlaten? Hij wist dat (als hij maar goed zijn best zou doen) hij hier wel weggestuurd zou worden. Geloven jullie nu echt dat hij zo dom zou zijn om zo opvallend de fout in te gaan.

kevin
16 februari 2005, 17:55
Heeft er misschien wel eens iemand over nagedacht dat het S.O.S. zijn doel was om Haarweb te verlaten? Hij wist dat (als hij maar goed zijn best zou doen) hij hier wel weggestuurd zou worden. Geloven jullie nu echt dat hij zo dom zou zijn om zo opvallend de fout in te gaan.

Nee.......

Tiuri
16 februari 2005, 17:57
ik denk wel dat hij zo dom is! :D

raar maar waar! op medisch gebied is ie niet dom, maar verder wel (heel erg).

Robert18
16 februari 2005, 19:36
Inderdaad, wat betreft computers/internet is ie inderdaad dom, anders was ie nooit zo overduidelijk de fout in gegaan. En hij is ook dom omdat ie denkt dat ie er nog onderuit kan komen met allerlei smoesjes.

Dan sta je pas echt voor lul.

Vince001
16 februari 2005, 19:42
Heeft er misschien wel eens iemand over nagedacht dat het S.O.S. zijn doel was om Haarweb te verlaten? Hij wist dat (als hij maar goed zijn best zou doen) hij hier wel weggestuurd zou worden. Geloven jullie nu echt dat hij zo dom zou zijn om zo opvallend de fout in te gaan.
Ik heb daar idd wel over nagedacht...

Maar ik ben 't toch met Laurens eens. Hij mag goed zijn in wat hij doet, maar in bepaalde opzichten is meneer toch niet briljant genoeg... Had na al zn bluf vast verwacht dat men hier ook wel in zou trappen.

Hij is simpelweg door het ijs gezakt.

kevin
16 februari 2005, 20:01
Maar wat ik niet snap ik als het allemaal BS is, waarom hij in godsnaam een 2e account aanmaakt maar aanwijzigen naar het sonofsam account. Dat klopt toch gewoon niet? Domheid heeft hier niets mee te maken, het klopt gewoon niet..

mjoy
16 februari 2005, 21:04
Idd ik vind het zeer opvallend dat hij zo duidelijk in de fout is gegaan. Hij heeft hier iedereen maanden voor gek gehouden zonder dat er ook maar iemand zijn identiteit (bijna niemand dan) in vraag stelde. En dan opeens maakt hij een zo'n blunder die in schel contrast staat met het intelligentieniveau van al zijn voorgaande posts.
Wat ik mij ook afvraag is hoeveel voorbereidend werk hij in deze scam moet gestoken hebben. Ik bedoel zo verhaal als de sos pil met bijbehorende argumentatie zuig je niet in 5min uit je duim.

Baldwin
16 februari 2005, 21:56
En dan opeens maakt hij een zo'n blunder die in schel contrast staat met het intelligentieniveau van al zijn voorgaande posts.


Sams posts getuigden van een zekere kennis, ja. Er is mijns inziens een duidelijk verschil tussen kennis en intelligentie. Intelligentie impliceert ook bedachtzaamheid en zin voor nuance. Dingen die ik persoonlijk minder uit zijn posts kon opmaken.

Maar goed, Sam kan zich momenteel niet verdedigen, en ik mag/wil niet natrappen (waarom zou ik?) Wat mij betreft: zaak gesloten.

Ron
16 februari 2005, 22:19
Hebben jullie weleens gezocht op het internet naar Son of Sam?

Nate
16 februari 2005, 22:59
Hebben jullie weleens gezocht op het internet naar Son of Sam?


WoooW.....Son Of Sam is een alias voor een seriemoordenaar...krijg veel hits.. :eek:

oh ooh!!!!

Robert18
16 februari 2005, 23:20
Nou... Wees blij dat niemand ooit echt pillen van hem is gaan slikken.

Druifstuif
17 februari 2005, 00:13
Maar goed, Sam kan zich momenteel niet verdedigen, en ik mag/wil niet natrappen (waarom zou ik?) Wat mij betreft: zaak gesloten.
Volgens mij kan je hier niet eens meer lezen als je geen account hebt.

Maar ik denk dat we SoS nog wel eens terug gaan zien onder een andere naam.

Haarmannetje
17 februari 2005, 00:17
Volgens mij kan je hier niet eens meer lezen als je geen account hebt.

Maar ik denk dat we SoS nog wel eens terug gaan zien onder een andere naam.
Misschien ben jij wel stiekem SoS ;).

Druifstuif
17 februari 2005, 00:26
Misschien ben jij wel stiekem SoS ;).
We gaan iedereen zijn ip tracen!! :D

lanne
17 februari 2005, 01:27
Als ik zo deze site eens goed bekijk dan kan ik niet anders zeggen dat ik sterk de indruk krijg dat zo'n 30% van alles wat opgeschreven wordt, geschreven wordt door mensen die er alleen maar profijt van hebben als er bepaalde medicijnen verkocht worden.


Wat bedoel je daar mee Schimpie?
En over wie heb je het? Je schreef het nl. als reactie op de brief van Sonofsam.

lanne
17 februari 2005, 01:30
Volgens mij kan je hier niet eens meer lezen als je geen account hebt.

Maar ik denk dat we SoS nog wel eens terug gaan zien onder een andere naam.


Ach joh, dat is technisch makkelijk te omzeilen voor iemand die echt wil.
Daar kan geen webmaster wat aan doen tot het moment dat iemand weer door de mand valt.

En inderdaad, natuurlijk gaan we Sonofsam terug zien.
Hij had niet voor niks die leus: the more you take my rights away....

japiejaap
17 februari 2005, 21:05
Een gratis proxy is zo gevonden op google. Dus als sonofsam wil zit hij zo weer op dit forum.

Unknown
17 februari 2005, 22:17
Mischien is die son of sam wel geinspireerd hierdoor http://www.onlyhairloss.com/phpbb/viewtopic.php?t=17
lijkt wel een beetje op van wat hier zich afspeelde.

ietsmethaar
30 juni 2006, 09:50
Sommige ouwe koeien moet je in de sloot laten, maar de SoS-pil blijft een bijzonder verhaal. Sensationeel, verbazingwekkend en spannend. Het verbaasde me wel dat niemand hem echt confronteerde met zijn beweringen:

"Voorheen kale mannen(hoefijzer), nu nauwelijks te onderscheiden van mannen met een gezonde haardos."

en

"Inhammen: duidelijke en bijna volledige hergroei"

Na deze beweringen hadden natuurlijk, gezien de resultaten van andere haarmiddelen, gelijk alle alarmbellen moeten afgaan. Aan de andere kant kan je zeggen dat door deze vrij goede leugenaar, haarweb echt volwassen is geworden. Toch een positief bijeffect.

De SoS-thread is een echte aanrader. Een beetje lang, maar spannender dan een gemiddelde Hollywoodfilm, en met een extra dramatische ontmaskering, waarover ook nog een complottheorie bestaat.

Tiuri
30 juni 2006, 10:46
Sommige ouwe koeien moet je in de sloot laten, maar de SoS-pil blijft een bijzonder verhaal. Sensationeel, verbazingwekkend en spannend. Het verbaasde me wel dat niemand hem echt confronteerde met zijn beweringen:

"Voorheen kale mannen(hoefijzer), nu nauwelijks te onderscheiden van mannen met een gezonde haardos."

en

"Inhammen: duidelijke en bijna volledige hergroei"

Na deze beweringen hadden natuurlijk, gezien de resultaten van andere haarmiddelen, gelijk alle alarmbellen moeten afgaan.Dat is alleen te begrijpen door de mensen die toen actief waren. :P Overigens waren er best veel kritische geluiden te horen, met name van Haarmannetje.

Aan de andere kant kan je zeggen dat door deze vrij goede leugenaar, haarweb echt volwassen is geworden. Toch een positief bijeffect.Daar ben ik het niet mee eens. Als er nu weer zoiets zou gebeuren zou de overgrote meerderheid er weer net zo hard instinken. De haarverliezende mens is op de een of andere manier extreem vatbaar voor leugens en bedrog, iedere dag wordt er voor miljoenen in haarscams gehandeld.

De SoS-thread is een echte aanrader. Een beetje lang, maar spannender dan een gemiddelde Hollywoodfilm, en met een extra dramatische ontmaskering, waarover ook nog een complottheorie bestaat.Ja mee eens. :) Maar is nu je nieuwe hobby oude threads omhoog schoppen? :) Het heeft soms juist extra charme om dode threads dood te laten.

ietsmethaar
30 juni 2006, 11:01
Dat is alleen te begrijpen door de mensen die toen actief waren. :P Overigens waren er best veel kritische geluiden te horen, met name van Haarmannetje.

Inmiddels waren er al wat bedriegers geweest, die overigens als je het terugleest veel hetzelfde gedrag vertonen, nl iets beloven zonder de bewijzen klaar te hebben en onrealistisch boos reageren als er een kritische noot valt.

Daar ben ik het niet mee eens. Als er nu weer zoiets zou gebeuren zou de overgrote meerderheid er weer net zo hard instinken. De haarverliezende mens is op de een of andere manier extreem vatbaar voor leugens en bedrog, iedere dag wordt er voor miljoenen in haarscams gehandeld.

Maar met die volwassenheid bedoelde ik het forum en niet zo zeer de leden, want de moderators zijn er om ons te beschermen. Ik denk dat jij er persoonlijk ook wijzer van bent geworden, dus voel ik me veiliger (met jou) op dit forum dan voor de sos-pil.

Ja mee eens. :) Maar is nu je nieuwe hobby oude threads omhoog schoppen? :) Het heeft soms juist extra charme om dode threads dood te laten.

Hierop kan ik niet anders reageren dan dat ik gebruik maak van mijn recht om te posten op bestaande threads. Van de 10 oude posts waarop ik wil reageren, hou ik me 9 keer in. En laat ik me 1 keer gaan, omdat het onderwerp me te erg aanspreekt. Dus het antwoord is Ja, het is mijn hobby om oude onderwerpen weer even de revue te laten passeren, maar laat ik je gerust stellen. Inmiddels heb ik 85% van de voor mij geschikte forum onderwerpen al bekeken. Dus de schade valt te overzien.

Tiuri
30 juni 2006, 11:14
Ja je hebt gelijk dat bedriegers vaak hetzelfde patroon vertonen. Da's opzich wel goed om te weten. Nu ik er nog eens over nadenk is het misschien wel zo dat de hele SoS-affaire leerzaam is geweest. Het is in ieder geval goed om naar terug te verwijzen als zich weer eens iets voordoet. Sowieso hebben wij achter de schermen ook wel maatregelen getroffen om herhaling te voorkomen.
Wat betreft het kicken van oude threads: da's ok hoor. Op veel forums is het 'not done' maar ik hou ook wel van wat melancholisch terugblikken af en toe. ;)