PDA

View Full Version : Leden Foto's !!!


Pagina's : [1] 2 3

Bootyman
18 februari 2005, 08:26
Wazzaaaaap !!!

kevin
18 februari 2005, 10:14
Aaaaaaah :eek:

Op die foto's zie je gewoon goed dat de voorkant van me kop helemaal kaal gaat worden me kruin duurt gelukkig wel wat langer :crybaby:

Maar zien jullie ook dat me haar te redden is er zijn nog dunne haren bij me inhammen, je ziet duidelijk dat me kop voor me 30e kaal gaat worden als ik er niks aan doe.

Ik heb me kop gewoon kaal geschoren omdat het lekkerder aanvoelt en beter is voor je haar, want als ik het laat groeien ziet het er niet uit bij de inhammen :crybaby:

Beste Laurens hoe is jou regime ? je hebt best zware medicijnen ? heeft het een duidelijke werking ?

Slecht ziet het er niet uit. Als je het kan behouden en dat kan met de huidige middelen dan zou ik tevreden zijn...

Jaapie
18 februari 2005, 11:45
Vergeet alopesan.
Ga naar je huisarts en vraag om finasteride en nizoral 2%.

Hellen
18 februari 2005, 14:12
Is dit topic "men only"?

Tiuri
18 februari 2005, 14:14
Is dit topic "men only"?Tuurlijk niet! :)

Hellen
18 februari 2005, 14:20
Okee dan..ik ga niet zo graag op de foto, maar ik heb er wel een waarop ik "het" nog best goed heb verstopt. Je ziet vooraan en bovenop wel dat het dunner is, maar met veel voorzichtig kammen en dan flink lak erop, zeg maar, valt het nog mee. Recentelijk heb ik pas écht enge foto's gemaakt...1 dag na het haarwassen. Schokkend zijn die (vind ik) . Maar goed...die komen nog wel een keer. Ik bouw de spanning maar rustig op;) Ik heb alleen iets wat mij nogal typisch mannelijk aandoet: beginnend dunner wordende inhammen. Je kunt het op deze, zwart-wit, foto een beetje zien. Hij is nogal groot, dus niet schrikken he ..ik ben het maar....

http://img.photobucket.com/albums/v494/VerdaniHelios/zw-w170404KLEIN.jpg

Tiuri
18 februari 2005, 15:34
Op die foto ziet het er in ieder geval zeer hoopvol uit Hellen, ik zou zo niet zeggen dat je AGA hebt.

Hellen
18 februari 2005, 15:46
Dat is altijd leuk om te horen, zeker gezien het feit, dat ik ..als het los zit..toch duidelijk wél AGA heb.Zwart-wit maakt het kennelijk een stuk beter op de een of andere manier. En ...ik ben wel erg goed in het "eruit halen wat erop zit" zeg maar :D

Maar laat je niet bedriegen: als er licht op schijnt, zie je zelfs als ik het deels opsteek tot halverwege mijn hoofd de huid goed doorschijnen. Los haar met een scheiding ( wat je met lang haar onvermijdelijk hebt) doe ik alleen als ik er Toppik op strooi, anders is het echt geen gezicht. Gedeeltelijk of geheel naar achter gekamd en vastgezet werkt nog het beste. Niet te strak naar achter, anders schijnt de maan nog door de bomen heen, maar dan is het nog werkbaar. En bij een dag totaal geen zin in opbossen, Toppik of whatever doe ik een greep in mijn sjaaltjesverzameling. De snelheid van het steeds dunner worden is wel toegenomen en zonder haarlak zie je een hele krans van allerlei pluishaar daar waar het dunner wordt, dus ik ben benieuwd hoe lang ik het er nog zo "normaal" mogelijk kan laten uitzien...

Voor nu doorsta ik de test nog wel dus :P

Tiuri
18 februari 2005, 15:49
Okee Hellen. Ik vind dat je geen slecht regimen hebt, maar is minoxidil of de lasercomb niets voor jou?

Hellen
18 februari 2005, 15:53
Okee Hellen. Ik vind dat je geen slecht regimen hebt, maar is minoxidil of de lasercomb niets voor jou?

Tja.....ik dub nog een beetje. Elders in het "vrouwengedeelte" heb ik ook al iets neergezet, wat mijn misschien wat karige regime verklaart. lees maar:



http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=5736

Ook wat de heren betreft ben ik wel benieuwd naar hun mening over mijn spinsels. Maar goed..misschien moeten we hier verder on-topic blijven en er ergens anders verder over bomen?

Druifstuif
18 februari 2005, 16:36
@bootyman: met finasteride of dutasteride plus eventueel rooscure en minoxidil denk ik dat er bij jou nog best wat van te maken is.

@Hellen: jet ziet idd niet echt dat je AGA hebt. Ik zou gewoon zeggen dat je iemand bent die wat dunner haar heeft.

Jullie zij iig allebei STUKKEN beter af dan mij.

pkeijzer72
18 februari 2005, 16:48
@bootyman,

In theorie vind ik het nog wel meevallen.... jij heb tenminste nog een duidelijk "streep", die nog mooi breed is.... ik zou beginnen met een extern product naar keuze (ik gebruik bioscalin), en zorg ervoor dat het van binnenuit ook goed zit met de diverse producten naar keuze..... P-5-p en MSM zijn mijn favorieten. (plantina multi fit en Hair balanse, kmoet merk nog fff opzoeken)...

@Hellen,

Als het echt zo erg is als je verteld, vind ik dat je het netjes camoufleert. ik heb bij de kapper ook een keer toppik op mijn hoofd gehad, maar ergerde mij er zelf een beetje aan.... op zwaar kale inhammen moet je het ook niet doen.....(p.s. coole ketting trouwens)

en inderdaad.... jullie zijn ook stukken beter af dan mij (niet om zielig te doen ofzo).... maar ik had altijd begrepen dat er nix aan te doen is omdat het in de familie zit......tja......en dan begin je natuurlijk altijd te laat... najah.. beter laat dan nooit zeg maar.....

shyra
18 februari 2005, 17:12
Hellen,

Ik geef er zelfs complimenten voor. Ik vind dat je heel mooi haar hebt en
net zoals de rest ik zie erook niets van.

Groet,
Shyra

Hellen
18 februari 2005, 17:40
Okee.ik verstop het goed...en de foto is al iets ouder. Ik vind het wel heel lullig voor sommigen van jullie, dat ik het nog zo goed weet te verstoppen, terwijl er voor jullie al geen verstoppen meer aan is :confused:

pkeijzer72
18 februari 2005, 22:14
ach, je went eran, ik ben allang al blij voor jou dat je het nog kunt camoufleren.... ik heb mijn inhammen al zo lang dat mensen me niet eens anders zouden herkennen.... hehehe... na ja... ach.. ik ben allang al blij dat er zoveel lotgenoten zijn die elkaar een handje kunnen helpen en een hart onder de riem kunnen steken als dat nodig is..

Druifstuif
19 februari 2005, 17:16
Okee.ik verstop het goed...en de foto is al iets ouder. Ik vind het wel heel lullig voor sommigen van jullie, dat ik het nog zo goed weet te verstoppen, terwijl er voor jullie al geen verstoppen meer aan is :confused:
Als je het niet meer kan verstoppen heeft dat ook zo zijn voordelen: je bent er veel minder mee bezig in (en op) je hoofd!

Het zorgt (bij mij dan) voor meer acceptatie van het feit dat je haar uitvalt.

Hellen
19 februari 2005, 19:11
Hmm je hebt een punt Druifstuif! Als er echt geen ontkomen meer aan is, wordt je wel gewongen om er relaxter mee om te gaan. Ik besef ook wel, dat ik een stuk fake-acceptatie heb nu. Ik ben er niet hysterisch onder ( dat was ik maar 1 dag, de dag dat ik de uitslag kreeg) , maar barst ook niet bepaald van de zelf-acceptatie. Ik middel me er maar een beetje in.

hairry
21 februari 2005, 19:57
Is dit topic "men only"?

eh, Hellen:P ,hoe oud ben je?

Hellen
21 februari 2005, 21:32
Nou..ik héb een profiel Hairry, maar speciaal voor jou wil ik mijn leeftijd wel "en plein public" melden hoor : 33 herfsten ( lente's is niet echt van toepassing als je in oktober geboren bent;) )

Tiuri
21 februari 2005, 21:35
bloeit hier iets moois op? :rolleyes:

pkeijzer72
22 februari 2005, 16:52
Ik denk het.... 33 herfsten.... en ook nog eens niet lelijk..... hehehe


nee hoor... geintje... ik ben al 7 jaar samen en 3 jaar verloofd

pkeijzer72

Cloud
22 februari 2005, 19:36
Hey Hellen,
Late reactie: je haar ziet er goed uit! Je zou niet zeggen dat je AGA hebt.

Cloud (33 winters ;) )

hairry
22 februari 2005, 20:19
Nou..ik héb een profiel Hairry, maar speciaal voor jou wil ik mijn leeftijd wel "en plein public" melden hoor : 33 herfsten ( lente's is niet echt van toepassing als je in oktober geboren bent;) )

dat is nou lief van je Hellen ,maar 33!!! ,dat zou je echt niet zeggen hoor.je lijkt veel jonger... wat ik over je haar kan zeggen,is dat het mij niet echt opvalt dat het dunner is (geworden) ,maar wat wil je dan ook met zo"n oog verblindende schoonheid

Hellen
23 februari 2005, 10:04
okee...ik zit nu zo --> :o want ik kan slecht tegen complimentjes. Ik heb inmiddels foto's gemaakt die er wel heeeel anders uitzien, maar mijn online foto-album doet even moeilijk Dus die zet ik er later nog op..als ik durf. Wabnt het ziet er heel anders uit...

Businessaccount
23 februari 2005, 15:15
@ Hellen:)

Het is op dit moment misschien overbodig dat ik OOK nog eens mijn mening geef maar ik moet me toch aansluiten bij een aantal andere forumleden voor mij: ik zie op die foto geen sporen van haaruitval, nu zeg je zelf dat het in het echt erger is dan op die foto, je weet zelf natuurlijk het beste hoe de situatie van je haar is. Nou ben ik geen arts maar kan het niet zijn dat het ook voor een gedeelte tussen de oren zit?
Begrijp me a.u.b. niet verkeerd, maar soms denken mensen negatiever over zichzelf dan de rest van de mensen.

Succes:)

hairry
23 februari 2005, 15:28
okee...ik zit nu zo --> :o want ik kan slecht tegen complimentjes. Ik heb inmiddels foto's gemaakt die er wel heeeel anders uitzien, maar mijn online foto-album doet even moeilijk Dus die zet ik er later nog op..als ik durf. Wabnt het ziet er heel anders uit...


HAha! die Hellen.dat mag best gezegd worden hoor.maar ik snap het wel,zelf kijk je daar toch altijd anders tegen aan.maar ik ben natuurlijk wel benieuwd naar je andere foto"s.

Hellen
24 februari 2005, 10:52
Nou ben ik geen arts maar kan het niet zijn dat het ook voor een gedeelte tussen de oren zit?


Ik wou dat dat waar was..maar er is AGA door een gewone dermatoloog en daarna nog door één van de heren uit de stal van Boersma vastgesteld Op foto's is duidelijk te zien dat het bovenop stukken dunner is dan het haar op mijn achterhoofd bijvoorbeeld. Naast dunner, zijn er ook minder haren te zien. Zolang ik he tmaar niet los draag, valt de schade inderdaad een heel eind mee.

En ik dacht juist een hele tijd dat het alleen aan mij lag, totdat mensen die mij een tijdje niet hadden gezien tegen me fluisterden "het lijkt wel of je haar een stuk dunner is". Als het bij die mensne ook tussen de oren zou zitten dan zou er sprake moeten zijn van een collectieve hysterie he ;)

Okee, hierbij 2 foto's nog geen etmaal gemaakt na een haarwassing. Het is bij mij niet alleen dunner, maar ook steeds vetter aan het worden. Je zult zien waarom ik het , zonder Toppik, liever niet meer los draag op dag 2. De eerste is wat wazig, maar omdat je toch nog goed kunt zien hoe het eruit ziet, zet ik um er toch bij.


http://img.photobucket.com/albums/v716/Hydrangeaonline/haar1.jpg


hier is het gedeeltelijk vastgezet



http://img.photobucket.com/albums/v716/Hydrangeaonline/haar2.jpg

hier los

shyra
25 februari 2005, 10:09
Hellen,


Ik vind het heel moedig van je dat je toch de foto's geplaatst hebt.
Je kan het op de eerste foto inderdaad goed zien dat je veel haren
verloren hebt. Op de tweede kan ik het niet zien eigenlijk?
Ik dacht trouwens dat AGA bij vrouwen bij de scheiding begon.

Groet,
Shyra

Hellen
25 februari 2005, 11:09
Moed..nah.ik confronteer mezelf maar graag met de keiharde feiten. Vluchten kan toch niet meer :confused: De tweede foto is wat kleiner, maar je kijkt, zeker vooraan door de haren heen op de contouren van mijn hoofd. Dat lichte wat je ziet is geen glans, maar allemaal hoofdhuid.

Tja ik heb een nogal mannelijke versie geloof ik, terwijl ik echt een vrouwtje ben hoor..... Het is het allerergst vooraan en in het midden op mijn hoofd , maar ook bij mijn slapen is het niet meer helemaal jé van hét. Als het naar achter gekamd is, dan heb ik aan beide zijden ( als je voor me staat links meer dan rechts) ook beginnende inhammetjes.

Maar goed Ik ben benieuwd of er nog meer mensen hun foto's durven plaatsen, want het wordt anders wel heel erg een topic wat om mij draait en hoewel ik graag mijn ervaringen met jullie deel, is dit niet het grote Hellen's-haar-topic. Dus leden.kom op als je durft!

Ik ben straks lekker weg, weekendje Veluwe, dus ik hoop als ik maandag terug ben meer reacties tegen te komen!

pizzacat
25 februari 2005, 12:33
Ik zal binnenkort ff wat eropgooien, maar het valt bij mij niet zo op omdat het diffuus is. Misschien dat ik ergens een foto met wat meer licht/spots heb.

cherifo
26 februari 2005, 14:08
okee...ik zit nu zo --> :o want ik kan slecht tegen complimentjes. Ik heb inmiddels foto's gemaakt die er wel heeeel anders uitzien, maar mijn online foto-album doet even moeilijk Dus die zet ik er later nog op..als ik durf. Wabnt het ziet er heel anders uit...
hallo hellen..heel knap van je hoor..dat geeft ieder van ons meer moed op de plaatjes te plaatsen hier op het web..dat wil zeker iets zeggen over je karakter!!
enne ik moet eerlijk zeggen dat je er heel goed uitziet..met of zonder haar :D

ik probeer ook enkele plaatjes te plaatsen maar het lukt me nog steeds niet..

Hellen
1 maart 2005, 09:26
Hmm jammer....nog geen andere foto's. Ik was nog wel zo benieuwd :(

Als je problemen hebt met plaatsen van een foto kan één van de mod's misschien even helpen?

Ariba
2 maart 2005, 23:34
Geen foto, maar wel een plaatje van zoals het bij mij is ongeveer

kipje
8 maart 2005, 19:57
Ik heb ook geen foto ... maar wel deze link(s)

http://judelawfan.net/gallery/albums/userpics/premieres/Cold%20Mountain%20-%20Rome/coldrome08.jpg

http://judelawfan.net/gallery/albums/userpics/premieres/Cold%20Mountain%20-%20Rome/normal_coldrome04.jpg

mijn haar is exact hetzelfde als dat van de gozer op de foto :crybaby: :eek: ( niet zelfde kapsel maar wel exact zelfde haarlijn). Bij mij word het alleen een stuk dunner voorop :crybaby: :crybaby: en ik kan mn hoofdhuid al goed zien overdag. ( of een zacht lampje is al voldoende :eek: ). Ben nu pas 19 ... vreselijk.

Lies86
8 maart 2005, 20:29
Hey ik vind het bij deze man helemaal niet zo lelijk hoor!!!

Lies
Ps, dit betekend niet dat ik het niet begrijp dat je het erg vind!!!

kloete
23 juni 2005, 19:53
Kijk en oordeel. De zwarte lijn was de oorspronkelijke haarlijn. In het midden wordt het dunner, wat je nou niet goed ziet.

kloete
24 juni 2005, 10:57
Ik hoop het, ik hoop het, ik hoop het! Zag laatst een foto van mij opa, die had volgens mij veel haar alleen wel grote inhammen. En mijn vader op wie ik heel veel lijk lichamelijk, heeft ook nog veel haar voor een 63 jarige.

Deckard
24 juni 2005, 11:04
Kijk en oordeel. De zwarte lijn was de oorspronkelijke haarlijn. In het midden wordt het dunner, wat je nou niet goed ziet.

Ik wou dat mijn haar nog zo mooi was....

Rein
25 juni 2005, 13:52
http://img291.echo.cx/img291/4723/hjas06089oh.th.jpg (http://img291.echo.cx/my.php?image=hjas06089oh.jpg)

Dit is een foto van mij, ik ben die gast met dat zwarte haar, die zo achterdochtig in de kamera kijkt. Als je foto aanklikt is t wat duidelijker. Dit is anderhalf jaar na haartransplantatie en met redelijk wat Topik (Tob ik??:P) in me haar.

kloete
25 juni 2005, 15:06
hoe was de situatie voor je HT?

Rein
25 juni 2005, 17:20
hoe was de situatie voor je HT?

Daar heb ik wel genoeg foto's van maar die zou ik eerst is ff online moeten zetten dan, alleen weet ik (nog!!) niet hoe dat moet. Ik wil dit eigenlijk nog wel een keertje doen omdat ik ook nog allemaal foto's heb van LA die gemaakt zijn in het jaar nadat ik HT heb laten uitvoeren. Geeft wel goed beeld van wat je kan verwachten.:)

kloete
25 juni 2005, 18:51
Dat lijkt me niet geheel overbodig!!!!!!

Ganescha
26 juni 2005, 12:12
Nou Hellen ik zal ook maar even een foto plaatsen ;) Zo komt er nog leven in deze tread..

Misschien zien jullie niet dat ik AGA heb. Wel wil ik erbij zeggen dat ik nog maar 21 ben en het bij mij net een jaar bezig is (of hoe je het wil zeggen). Ik heb hieronder een voor en na foto geplaatst. Ik ben toch zeker de helft van mijn haar verloren en hoop ergens dat het nu ophoud, maar als ik naar m'n moeder kijk denk ik dat het nog wel doorzet :crybaby:

Nou hierbij mijn VOOR foto:
http://storage.msn.com/x1pFv1qNu5qoEnBex4X1NQQ-zPvoU6SxQ582cNZ0gOJPsDt7LL-7Ymxi1OQtF8EI9q5ex6CDplLALwhm1Zy2LVk1N8JK2OnQZQpQd lSxNLQbdgyrgVfVfX5M_OZgaNTUdyTx_ye_P6iv51N1ZXM52vZ bA




En dit is mijn haar zoals het NU is:
http://storage.msn.com/x1pFv1qNu5qoEnBex4X1NQQ-zPvoU6SxQ582cNZ0gOJPsDzKRV_c-S64EylUI2eqA05zjL-iO3r9BIaB9SwUHTNJEEeQIHuNlEEcTPz2MN3l9axnH2LD_PmsV hhnQ4uu-GJwNhKr37MrgpL9bKxAkTWuQ

Tiuri
27 juni 2005, 00:21
ik zie niks :P

Rein
27 juni 2005, 00:23
ik zie niks :P

Ik dacht dat ik de enige was, maar ik zie ook niks.

Ganescha
27 juni 2005, 10:54
Huh :crybaby: Ik zie ze wel !! Das vreemd..

Cloud
27 juni 2005, 11:06
Misschien moet je geregistreerd zijn op storage.msn.com om de foto's te kunnen zien?

Je kan je foto's ook gewoon uploaden van je computer als je bij Additional Options (onderaan het scherm waar je je bericht intypt) kiest voor Manage attachments.

Cloud
27 juni 2005, 11:08
Aha, nu zie ik de foto's wel. Je moet gewoon inloggen met je MSN account en dan krijg je ze te zien.

Cloud
27 juni 2005, 11:26
Toen ik deze thread opende verscheen bij mij automatisch een inlog-pop-up :eek: Heb dan mijn hotmailadres en paswoord gegeven, en het werkte.

Cloud
27 juni 2005, 13:04
Probeer het zo eens. Je gaat naar de kruisjes waar de foto's horen te staan, je vraagt de Eigenschappen op, de URL die je dan ziet copieer je naar je webbrowser, en dan word je gevraagd om in te loggen.

Buutnlander
27 juni 2005, 14:29
Nope lukt nog steeds niet

Ganescha
27 juni 2005, 14:40
Ok nogmaals mijn foto's... Thanx Cloud


Voor:
http://www.haarweb.nl/forum/attachment.php?attachmentid=819&stc=1



Na:
http://www.haarweb.nl/forum/attachment.php?attachmentid=818&stc=1

En m'n haar is vandaag weer DRAMA!! UITVAL is niet normaal :crybaby: Maarja ik begin er al aan te wennen :confused:

Buutnlander
27 juni 2005, 15:05
Daaamn dat ziet er niet slecht uit:D En wat staat er op je t-shirt: I'm still a virgin;) Hoe oud ben je btw?

Tiuri
27 juni 2005, 15:08
Daaamn dat ziet er niet slecht uit:D En wat staat er op je t-shirt: I'm still a virgin;) Hoe oud ben je btw?forget it buutnlander, ze heeft al iemand :P

Haarmannetje
27 juni 2005, 15:08
Daaamn dat ziet er niet slecht uit:D En wat staat er op je t-shirt: I'm still a virgin;) Hoe oud ben je btw?
Zeg, dit is geen dating-site ;). Maar ik ben wel benieuwd naar het antwoord, Ganescha ;).

Picaroon
27 juni 2005, 15:09
Hallo daar... Je ziet er hartstikke goed uit joh! Zolang die foto's, ook de "NA-foto", representatief zijn voor je haar-looks zou ik me echt niet druk maken.

Deckard
27 juni 2005, 15:25
Oké. Dan zal ik je ego ook even strelen;) .

Je ziet er goed uit op alletwee de foto's!

Waarom ben je eigenlijk gestopt met Keto?

Ganescha
27 juni 2005, 15:32
Ehm :o :o en bedankt! Leuk hoor die reacties, maar zoals ik altijd zeg: "Het zijn mijn innerlijke kwaliteiten en niet mijn uiterlijk ;) " De wijze woorden.. En ik ben 21 btw..

Oja buutnlander er staat : "I'm still a virgin" met daaronder "Unfortunatelly this is a very old shirt"... Vond het wel een grappig shirt, maar toch iets teveel mensen die je aanstaren. Dus niet tevaak aantrekken d8 ik..

Haarmannetje
27 juni 2005, 15:38
Ehm :o :o en bedankt! Leuk hoor die reacties, maar zoals ik altijd zeg: "Het zijn mijn innerlijke kwaliteiten en niet mijn uiterlijk ;) " De wijze woorden.. En ik ben 21 btw..
Wijze woorden, Ganescha!

Oja buutnlander er staat : "I'm still a virgin" met daaronder "Unfortunatelly this is a very old shirt"... Vond het wel een grappig shirt, maar toch iets teveel mensen die je aanstaren. Dus niet tevaak aantrekken d8 ik..
Wel flauw dat je alleen de bovenste tekst op de foto laat zien ;).

Ganescha
27 juni 2005, 15:43
hahaha had ik niet eens door hoor :D Maar is een virgin zo interessant dan? haha (sorry ik wijk af)

Ganescha
27 juni 2005, 15:44
Oja deckard ik ben gestopt met KETO, omdat ik eigenlijk niet zoveel branderigheid en jeuk meer had EINDELIJK!! Ik heb een gevoelige huid en het is best agressief merk ik. ALs ik het gebruikt heb is mijn hoofdhuid erg gevoelig..

Haarmannetje
27 juni 2005, 15:48
hahaha had ik niet eens door hoor :D Maar is een virgin zo interessant dan? haha (sorry ik wijk af)
Jazeker, voordat ik ga trouwen met een vrouw moet ze sowieso eerst gecontroleerd worden op maagdelijkheid.

high
27 juni 2005, 16:08
He Ganescha beschuitje eten? :D :P

hoi
27 juni 2005, 17:10
Dat shirt ken ik, erg vet!

kevin
27 juni 2005, 18:21
Jazeker, voordat ik ga trouwen met een vrouw moet ze sowieso eerst gecontroleerd worden op maagdelijkheid.

Hahaha ben het met je eens ja. Iemand die al 1000 gasten heeft gehad hoe ik echt echt niet.

sigur
27 juni 2005, 19:17
Hahaha ben het met je eens ja. Iemand die al 1000 gasten heeft gehad hoe ik echt echt niet.


Kevinme, na één keer geslachtsgemeenschap verliest een vrouw al haar maagdelijkheid hoor;)

Ganescha
27 juni 2005, 19:22
Kevinme, na één keer geslachtsgemeenschap verliest een vrouw al haar maagdelijkheid hoor;)

hahaha :D das een hele goeie..

sigur
27 juni 2005, 19:23
Ganescha, je bent een mooie meid met een mooie uitstraling, hierin zie ik totaal geen verschil met de voor en na- foto, wat dat betreft hoef je je niet al te druk te maken, je haar (meer of minder) kan je uitstraling niet van je afnemen.

Grappig hoe de mannen hier reageren, is er een bloem in de buurt, dan komen alle bijtjes aangevlogen:D

Ganescha
27 juni 2005, 19:27
Ganescha, je bent een mooie meid met een mooie uitstraling, hierin zie ik totaal geen verschil met de voor en na- foto, wat dat betreft hoef je je niet al te druk te maken, je haar (meer of minder) kan je uitstraling niet van je afnemen.

Grappig hoe de mannen hier als bijtjes op honing reageren:D

Nou het is toch echt wel erger dan het lijkt.. Helaas! Kan het ook echt niet langer dan dit dragen. En nu is het al piekerig. Maar eh wat een ontzettend leuk bericht van je :D Dat doet me goed:o Vind mezelf namelijk niet echt eh interesssant qua uiterlijk/uitstraling.. Vooral niet sinds mn haar. M'n karakter daarintegen is beter hoor :rolleyes: haha en ja die mannen. Idd grappig ;)

kevin
27 juni 2005, 19:29
Kevinme, na één keer geslachtsgemeenschap verliest een vrouw al haar maagdelijkheid hoor;)

Ik ben stiekum ook een vrouw hoor..


Nee, maar dat wist ik wel. Ging er gewoon om dat ik liever een "schoon" iemand hebt.

sigur
27 juni 2005, 19:36
het :D Dat doet me goed:o Vind mezelf namelijk niet echt eh interesssant qua uiterlijk/uitstraling..

Zonde dat je je eigen schoonheid niet ziet. Kon je jezelf maar eens zien zoals de mensen jou hier overduidelijk zien!:)

sigur
27 juni 2005, 19:48
Ganescha, ben je van de jeuk af dankzij de Androcur? Helpt dit middel je ook tegen haarverlies?

Ganescha
27 juni 2005, 20:25
Ganescha, ben je van de jeuk af dankzij de Androcur? Helpt dit middel je ook tegen haarverlies?

Nee volgensmij komt het doordat ik ketoconazole gebruikte. Heb er nu praktisch gezien geen last meer van. Wel van ee nextreem droge huid en dus ook schilfers. Androcur is erg zwaar. Ik ben erg moe en vaak hoofdpijn en m'n haaruitval is nog steeds pittig. Ik zit op een wasdag zeker op zo'n 200 haren die ik verlies. Normaal denk ik rond de 100.

sigur
27 juni 2005, 20:37
Bedoel je dat sinds je Androcur gebruikt de haaruitval is verergerd? Of merk je gewoon geen verschil?

Ganescha
27 juni 2005, 20:45
Bedoel je dat sinds je Androcur gebruikt de haaruitval is verergerd? Of merk je gewoon geen verschil?

Ik merk eigenlijk geen verschil.. Eerst d8 ik dat het stabiliseerde en nu tja. Maar ik moet wel zeggen dat ik zo dom was om 1 maand 2 pillen teveel te nemen en de maand erop 2 dagen te vergeten.. :confused:

sigur
27 juni 2005, 20:51
Dat lijkt me niet zo heel erg hoor, als je er een keer twee vergeet ofzo.
Hoelang ben je nu aan de Androcur? (vaak heeft de Androcur toch wel een inwerktijd nodig van 3 maanden/7 maanden).

Ganescha
27 juni 2005, 21:20
Dat lijkt me niet zo heel erg hoor, als je er een keer twee vergeet ofzo.
Hoelang ben je nu aan de Androcur? (vaak heeft de Androcur toch wel een inwerktijd nodig van 3 maanden/7 maanden).

Volgensmij is dit maand 4.

Haarmannetje
27 juni 2005, 22:57
Zonde dat je je eigen schoonheid niet ziet. Kon je jezelf maar eens zien zoals de mensen jou hier overduidelijk zien!:)
En dan? Een arrogant trutje worden? Ik vind dat ze juist een goede instelling heeft. Het zou niet uit moeten maken. Ook hoe het mannelijk volk hier weer reageert, het is eigenlijk best triest (ja, ik heb zelf ook een opmerking gemaakt). Je zult zien dat al deze kerels zich vanaf nu heel tactisch zullen opstellen tegenover haar, met impliciet de hoop op meer :).

Dit is een haarforum, geen vleeskeuring.

pizzacat
28 juni 2005, 00:42
En dan? Een arrogant trutje worden? Ik vind dat ze juist een goede instelling heeft. Het zou niet uit moeten maken. Ook hoe het mannelijk volk hier weer reageert, het is eigenlijk best triest (ja, ik heb zelf ook een opmerking gemaakt). Je zult zien dat al deze kerels zich vanaf nu heel tactisch zullen opstellen tegenover haar, met impliciet de hoop op meer :).

Dit is een haarforum, geen vleeskeuring.


Je denkt soms teveel in extremen Haarmannetje, een stuk zelfvertrouwen en zelfwaardering kunnen nooit kwaad. Ik vind dat ze te bescheiden is, ze ziet er leuk uit.

Haarmannetje
28 juni 2005, 00:47
Je denkt soms teveel in extremen Haarmannetje, een stuk zelfvertrouwen en zelfwaardering kunnen nooit kwaad. Ik vind dat ze te bescheiden is, ze ziet er leuk uit.
Uiteraard, maar ik heb zelf niet het idee dat zij onzeker is over haar uiterlijk. Ik kan mij dat niet voorstellen, aangezien ze ongetwijfeld vaker complimenten zal hebben gehad. Ze benadrukt enkel dat ze vooral haar innerlijk belangrijk vindt tijdens het contact.

Ik kan mij die opmerking ook wel voorstellen, want zie wat er hier gebeurt. Mensen zien die foto en meteen is dat het enige wat er bij bepaalde niet nader te noemen heren gaat tellen. Dat wil ze natuurlijk voorkomen.

pizzacat
28 juni 2005, 00:54
ff een paar fotos van mij, door mn diffuse AGA valt het nauwelijks op, misschien dat ik eens een paar foto's met nat haar kan maken.

http://img.villagephotos.com/p/2004-8/816736/sven4.jpg

http://img.villagephotos.com/p/2004-8/816736/Sven3.jpg

pizzacat
28 juni 2005, 00:58
Uiteraard, maar ik heb zelf niet het idee dat zij onzeker is over haar uiterlijk. Ik kan mij dat niet voorstellen, aangezien ze ongetwijfeld vaker complimenten zal hebben gehad. Ze benadrukt enkel dat ze vooral haar innerlijk belangrijk vindt tijdens het contact.

Ik kan mij die opmerking ook wel voorstellen, want zie wat er hier gebeurt. Mensen zien die foto en meteen is dat het enige wat er bij bepaalde niet nader te noemen heren gaat tellen. Dat wil ze natuurlijk voorkomen.

IK zeg altijd maar, je moet door het uiterlijk naar het innerlijk kijken. Het is gewoon een belangrijke factor in veel relaties. Ik moet iemand aantrekkelijk vinden om er op af te stappen. Stel ik wil een relatie beginnen, dan moet ze ook een leuk karakter/innerlijk hebben.

Haarmannetje
28 juni 2005, 01:00
ff een paar fotos van mij, door mn diffuse AGA valt het nauwelijks op, misschien dat ik eens een paar foto's met nat haar kan maken.
Diffuus? Je hebt toch ook inhammen? :confused:

pizzacat
28 juni 2005, 01:12
Diffuus? Je hebt toch ook inhammen? :confused:

Welnee, mijn haarlijn lijkt me heel normaal voor iemand van 27. Daarnaast kan diffuse AGA ook in combinatie met een normaal AGA patroon voorkomen, er zijn ook allerlei mengvormen.

Haarmannetje
28 juni 2005, 01:23
Welnee, mijn haarlijn lijkt me heel normaal voor iemand van 27. Daarnaast kan diffuse AGA ook in combinatie met een normaal AGA patroon voorkomen, er zijn ook allerlei mengvormen.
Ja uiteraard, het is ook zeker normaal voor 27 en het ziet er ook zeker goed uit, maar het lijkt op die bovenste foto wel echt op een beginnende inham aan de haarlijn te zien. Ik denk dat als het zo is, dat je het dan over een jaar wel heel goed zult kunnen zien. Tenzij je regimen dat voorkomt natuurlijk.

Ganescha
28 juni 2005, 09:01
Uiteraard, maar ik heb zelf niet het idee dat zij onzeker is over haar uiterlijk. Ik kan mij dat niet voorstellen, aangezien ze ongetwijfeld vaker complimenten zal hebben gehad. Ze benadrukt enkel dat ze vooral haar innerlijk belangrijk vindt tijdens het contact. Ik kan mij die opmerking ook wel voorstellen, want zie wat er hier gebeurt. Mensen zien die foto en meteen is dat het enige wat er bij bepaalde niet nader te noemen heren gaat tellen. Dat wil ze natuurlijk voorkomen.

Even een beetje rechttrekken hoor. Ik heb idd wel vaker complimenten gehad, maar ik snap het ECHT niet helemaal. Ik ben dus serieus wel onzeker,en het klinkt cliché, maar het komt voornamelijk door mijn haar. Altijd het idee dat mensen het zien. Daarvoor was ik iets zelfverzekerder, maar arrogant'in verste verte niet. Vind mezelf geen monster hoor ;) , maar dat ik er goed uitzie. En natuurlijk vind ik het fijn om te horen.. Welke vrouw/man niet? Maar idd haarmannetje het innerlijk doet me echt veel. Wat je uitstraalt komt ook vaak van binnen. En ik weet dus wel dat ik best kwaliteiten heb ;)

Even voorbeeldje nog: Ik had b.v. een ontzettend mooie ex, die werkelijk waar nog niks van deze wereld geleerd heeft. Zeg maar het type: "Ik vind je lekker dus wil ik je altijd terug...min of meer voor de..." U get it? En DAT komt mij beetje de keel uit. Zo een andere ex van me (ja het is wat dat ge-ex :P ) die had gewoon wel iets over zich, maar was cker niet mooi ofzo, maar had werkelijk alles over voor goede relatie. (monde alleen uit in vriendschap) Maar das beetje mijn verklaring.

Maar ok: Het uiterlijk zie je als eerst.. Er moet wel 'iets' zijn natuurlijk :)

sigur
28 juni 2005, 09:47
En dan? Een arrogant trutje worden? Ik vind dat ze juist een goede instelling heeft. Het zou niet uit moeten maken. Ook hoe het mannelijk volk hier weer reageert, het is eigenlijk best triest (ja, ik heb zelf ook een opmerking gemaakt). Je zult zien dat al deze kerels zich vanaf nu heel tactisch zullen opstellen tegenover haar, met impliciet de hoop op meer :).

Dit is een haarforum, geen vleeskeuring.


Haarmannetje, ik bedoelde wat Pizzacat heel goed heeft verwoord.
Je wordt echt geen arrogante trut als je meer zelfvetrouwen hebt. Begrijp me goed, ik hou ook niet van arrogante mensen, maar ben wel voor zelfvertrouwen, ik vind dit totaal twee verschillende dingen. Het valt me juist op dat veel mensen in de maatschappij juist arrogant zijn (lijken) juist doordat ze weinig zelfvertrouwen hebben, dit proberen ze op deze manier dan te verbergen (kijk bijv. naar die kerels die overdreven breed gaan lopen) die willen hun negatieve innerlijke gedachte over zichzlf compenseren. Het valt mij op (in mijn eigen omgeving) de mensen die tevreden zijn met zichzelf, juist helemaal niet arrogant zijn, omdat zij dit niet nodig hebben.
Het gaat om tevreden zijn over jezelf en niet om arrogantie, daarom schreef ik dit op.
Tevreden zijn met jezelf (innerlijk en uitstraling)is erg goed voor je innerlijke rust en hoe je de wereld tegemoet gaat en heeft niets te maken met anderen en arrogant worden naar anderen toe.

En over de mannen hier op Genascha reageren, is in mijn ogen helemaal niet verkeerd. Het is toch ook een vorm van een hart onder de riem steken.
En ach..de reacties zijn toch ook wel grappig?
Ik heb geen vulgaire opmerking gehoord hoor!
En over wat je zei dat ze vast wel zal weten dat ze er goed uitziet omdat ze vast wel vaker een compliment heeft gehad, zo makkelijk ligt dat niet, omdat een ander je innerlijke gevoel naar jezelf toe niet kan veranderen, dat kun je alleen maar zelf.

Maar Genascha lijkt me inderdaad geen 'zwak' type. Dat je foto's op het haarweb plaats, omgeacht of het mooie foto's zijn of geen mooie foto's zijn, getuigt van een sterk karakter.

Ganescha
28 juni 2005, 10:28
Haarmannetje, ik bedoelde wat Pizzacat heel goed heeft verwoord.
Je wordt echt geen arrogante trut als je meer zelfvetrouwen hebt. Begrijp me goed, ik hou ook niet van arrogante mensen, maar ben wel voor zelfvertrouwen, ik vind dit totaal twee verschillende dingen.[QUOTE=sigur]

Helemaal mee eens!!

[QUOTE=sigur]En over wat je zei dat ze vast wel zal weten dat ze er goed uitziet omdat ze vast wel vaker een compliment heeft gehad, zo makkelijk ligt dat niet, omdat een ander je innerlijke gevoel naar jezelf toe niet kan veranderen, dat kun je alleen maar zelf.[QUOTE=sigur]

Mooi verwoord :D

[QUOTE=sigur]Maar Genascha lijkt me inderdaad geen 'zwak' type. Dat je foto's op het haarweb plaats, omgeacht of het mooie foto's zijn of geen mooie foto's zijn, getuigt van een sterk karakter.

Dank je Sigur :) Had geen sterk karakter hoor, maar mede dankzij lotgenoten begin ik de AGA steeds meer te accepteren. En het zijn niet eens m'n mooiste foto's hoor.. Ik wou ook gewoon even laten zien hoe mijn situatie is. En de reacties duiden erop dat het opzich nog niet opvalt.. Dat doet me goed :rolleyes:

Haarmannetje
28 juni 2005, 10:31
Mensen, mensen, rustig aan. Ik wilde geen kritiek leveren! Er was sprake van een misverstand. Ik had het idee dat Ganescha niet onzeker was. Dat beeld had ik mede van haar, juist omdat zij ook haar foto's heeft geplaatst. Pizzacat maakte die opmerking, waarbij het op mij over kwam alsof het zo bedoeld was, dat ze best wel, gezien de foto's, wat arrogant mocht zijn. Dus excuses :).

Arrogantie vind ik een vorm van onzekerheid, net als jij sigur. Ik moest lachen toen ik dat las van mannen die overdreven breed gaan lopen. Een klasgenoot van mij op de middelbare school deed dat ook. En het grappige was: iedereen keek er doorheen en zag zijn onzekerheid, en hij maar denken dat hij als de stoere man van de klas overkwam :). Lijkt mij allemaal nergens voor nodig.

Dus ja, ik ben het met jullie eens: zelfverzekerd zijn en zelfvertrouwen hebben zijn positieve eigenschappen en dat is wat anders dan arrogant zijn... een negatieve eigenschap.

Haarmannetje
28 juni 2005, 10:33
Overigens, ik heb ook geen kritiek willen uiten op de reacties van anderen op de foto's van Ganescha. Integendeel, ook ik heb moeten lachen om die reeks reacties :D.

sigur
28 juni 2005, 10:37
[QUOTE=Haarmannetj)
Ik moest lachen toen ik dat las van mannen die overdreven breed gaan lopen. Een klasgenoot van mij op de middelbare school deed dat ook. En het grappige was: iedereen keek er doorheen en zag zijn onzekerheid, en hij maar denken dat hij als de stoere man van de klas overkwam :). Lijkt mij allemaal nergens voor nodig.
QUOTE]

:D ha, ha, precies ja!
Ik knap echt heel erg af van die breed lopende mannen!

Haarmannetje
28 juni 2005, 10:41
:D ha, ha, precies ja!
Ik knap echt heel erg af van die breed lopende mannen!
Ja, het valt gewoon op. Je ziet in één oog opslag dat iemand breder loopt dan dat hij is. Dat moet iedereen zelf weten natuurlijk, maar ik persoonlijk vind het wat onzinnig. Ten eerste omdat het opvalt en ten tweede omdat ik niet snap dat zo breed mogelijk zijn zoveel voordelen heeft (maar dat is natuurlijk persoonlijk).

sigur
28 juni 2005, 17:36
Welke inhammen?

Haarmannetje
28 juni 2005, 17:44
Voor iemand die 28 jaar is, vind ik niet dat je hoeft te klagen.

sigur
28 juni 2005, 17:44
Hé 4TBull4, het ziet er oké uit hoor, helemaal geen zichtbaar probleem, althans dat vind ik.

Wanneer stopte je haar met uitvallen? Na hoeveel weken of maanden Fina?

sigur
28 juni 2005, 18:03
Hé Ganescha,

je schreef dat je een drogere huid hebt gekregen vanwege de Androcur, geldt dit ook voor je hoofdhuid? Ik bedoel, zijn je haren nu minder snel vet?

Bas6562
28 juni 2005, 19:35
Welke inhammen?

Idd, welke inhammen? Als dat al inhammen zijn, heb ik al wel NW8...

Haarmannetje
28 juni 2005, 20:20
ik ben begin maart -dit jaar- begonnen met fina. Ik had echt veel last van haaruitval...Ik zit voor mijn werk hele dagen achter de pc en dan merk je wel wat er uitvalt op een dag. Nu isdat minimaal :) .
Het is sowieso heel normaal dat er overdag haren uitvallen :).

Deckard
28 juni 2005, 20:56
ff een paar fotos van mij, door mn diffuse AGA valt het nauwelijks op, misschien dat ik eens een paar foto's met nat haar kan maken.

http://img.villagephotos.com/p/2004-8/816736/sven4.jpg

http://img.villagephotos.com/p/2004-8/816736/Sven3.jpg

Ik wou dat ik nog zo'n mooi haar had...

kevin
28 juni 2005, 21:21
T4bul4 R4s4 en Pizzacat, als ik jullie ooit zie klagen over hoe weining haar je wel niet hebt, vermoord ik jullie ;)

Serieus, jullie hebben echt veel haar nog en ik zou er reuze blij mee zijn om zoveel te hebben.

Ganescha
28 juni 2005, 21:38
En dan word er gezegd dat ik er goed uitzie>? PIZZACAT BESCHUITJE ETEN :o :P

ycelik
28 juni 2005, 21:53
Jooow soms reageren jullie zo van ow ik heb geen uitstraling, i don't look good etc.
Maar als ik de foto''s van mensen heb gezien , moet ik wel zeggen dat jullie er allemaal zo normaal en gewoon goed uitzien.
Als ik soms lees dan zie ik mijn gedachtes een gast dan die van de zijkant zijn haren over zijn hoofd heen kamt en dan dik , kort is , etc.
(ps. geen belediging op wie kort of dik is).
Maar jullie bleiken heel anders te zijn.

ycelik
28 juni 2005, 22:00
Nou jah voor Privacy redenen zou ik niet mijn pic willen posten hahah maar jah zou lachen zijn als ik haarmannetje opeens bij de zaak waar ik werk zie om iets te kopen , of wie dan ook hahha.
Here goes nothing,
Basicly hierbij is het gebleven geen verslechtering niks.
En mijn haar valt heel licht uit , dus geen honderd 200 haren maar meer 30 40 -50 wel tot mijn inhammen zo ver waren echt veel uitval gehad.
Het is een foto met veel licht kunnen jullie het beter zien.
http://images.sugababes.nl/user_pics/473/473543_8fa841e4fd.jpg

Ganescha
28 juni 2005, 22:03
Jooow soms reageren jullie zo van ow ik heb geen uitstraling, i don't look good etc.
Maar als ik de foto''s van mensen heb gezien , moet ik wel zeggen dat jullie er allemaal zo normaal en gewoon goed uitzien.
Als ik soms lees dan zie ik mijn gedachtes een gast dan die van de zijkant zijn haren over zijn hoofd heen kamt en dan dik , kort is , etc.
(ps. geen belediging op wie kort of dik is).
Maar jullie bleiken heel anders te zijn.

Ja ik begrijp goed wat je bedoeld hoor, maar het is toch echt vaak dat iemand die met een probleem zit (of het nu haar, gewicht etc. is) zichzelf iig niet 100% in zijn vel voelt zitten. Ik heb een vriendin die model is en die vindt zichzelf ook echt niet bijzonder. Klinkt ook weer vreemd (hoor je al zeggen: ja tuurlijk), maar ze voelt zich gewoon normaal. Ik vind haar wel mooi:) Zo mooi zelfs dat ik mijn bi-feelings op haar kan uitoefenen hahahah :D (sorry:o ), Maargoed dat ze zichzelf niet bijzonder vindt zegt toch wel iets. En het maakt haar juist mooi dat ze zichzelf niet bijzonder mooi vindt. Mij hoor je b.v. niet zeggen dat ik mezelf lelijk vindt. Alleen sinds AGA ben ik niet meer wie ik was.. Wat onzekerder en tja "haar" zie ik toch als schoonheid van een vrouw. Misschien is het puur het gevoel dat zo'n persoon op dat moment heeft. In een momentopname kan iemand sneller zeggen dat ie zichzelf geen uitstraling vindt hebben b.v.

ycelik
28 juni 2005, 22:15
Weetje wat het voor mij heeft gedaan?
Gewoon het feit dat ik jong ben en dat ik door die kut AGA en Onzekerheid, zo veel gemist hebt , zoveel gepikerd heb over de stomste dingen , zo onzeker ben geweest.
Begin mezelf steeds meer te accepteren en ben zo lekker in mijn vel de laatste tijd.
Ongelofelijk , ALWAYS LOOK ON THE BRIGHT SIDE OF LIFE of NO NEED TO RUN OR HIDE IT'S A WONDERFULL WONDERFULL LIFE.
Dit speelt de hele dagen nu in mijn kopje.
En weetje het leven biedt veel echt veel, alleen al kunnen ruiken of zien of horen is meer waard dan haren die niet gevoelig voor dht zijn.

ycelik
28 juni 2005, 22:19
Ik zal je 1 ding vertellen als een meisje op mij zou afstappen met AA of AGA zou ik haar dus echt nooit beordelen op haar haar.
Mooie bijzaak , als ze maar die lieve uitstraling heeft die mooie lach en die vrouwelijke trekjes weetje.
Of als een vrouw hirutisme zou hebben want, je moet verder kijken dan dit soort kleine stomme dingen.
Tuurlijk ik zou het iets minder aantrekkelijk vinden maar believe me als ze die ogen heeft die mooie lippen en die vrouw bewegingen, weet niet hoe ik het moet uitleggen.
Dan is het echt genoeg.
Maar heej als het mij ooit door het lot gegund word om een relatie met een meisje die de uiterlijk van die braziliaans meisje uit onm bezit nou soooooooo be it.

Ganescha
28 juni 2005, 22:24
Weetje wat het voor mij heeft gedaan?
Gewoon het feit dat ik jong ben en dat ik door die kut AGA en Onzekerheid, zo veel gemist hebt , zoveel gepikerd heb over de stomste dingen , zo onzeker ben geweest.
Begin mezelf steeds meer te accepteren en ben zo lekker in mijn vel de laatste tijd.
Ongelofelijk , ALWAYS LOOK ON THE BRIGHT SIDE OF LIFE of NO NEED TO RUN OR HIDE IT'S A WONDERFULL WONDERFULL LIFE.
Dit speelt de hele dagen nu in mijn kopje.
En weetje het leven biedt veel echt veel, alleen al kunnen ruiken of zien of horen is meer waard dan haren die niet gevoelig voor dht zijn.

Ja dat realiseerde ik me ook toen ik min of meer niet meer naar buiten ging.. Psycho dacht ik. Die instelling begin ik mezelf nu ook aan te meten en met effect, want heb wel ff me P gehaald en alle vakken van het 2e jaar. En niet net, maar ruim. Daarnaast probeer ik steeds meer te denken: "Later kan je een haarwerk nemen en als mn haar het enige is dat ik moet bijwerken wat zeur ik dan".. Vrienden/ vriendinnen/mensen in m'n omgeving en m'n toekomstige man natuurlijk ;) moeten me maar nemen zoals ik ben. Ik weet wat ik qua karakter te bieden hebt (dan maar op dat gebied wat arroganter) Daarmee kan ik wel wat vrouwen met glanzend dik mooi haar uit de weg slaan hoor ;) Dus ycelik ik sluit me bij je aan :D

ycelik
28 juni 2005, 22:28
Oke :D zo is het gewoon.
En haarmannetje denkt wel ongeveer hetzelfde.
Hahah moet lachen hoe die soms niet kan hebben als mensen schoonheid defineren hier in deze forum.
Want ik ben het er ook mee eens mooi zijn kan in zo veel verschillende manieren , You gotta have mojo baby.

Ganescha
28 juni 2005, 22:35
Oke :D zo is het gewoon.
En haarmannetje denkt wel ongeveer hetzelfde.
Hahah moet lachen hoe die soms niet kan hebben als mensen schoonheid defineren hier in deze forum.
Want ik ben het er ook mee eens mooi zijn kan in zo veel verschillende manieren , You gotta have mojo baby.

haha idd :D Dat er zulke mannen bestonden trouwens.. Gaat ineens een wereld voor me open :rolleyes:

ycelik
28 juni 2005, 22:45
Tjaah waneer je een probleem hebt als aga ga je pas echt begrijpen hoe het is om een ander in zijn waarde te laten.
Om niet andermans onzekerheiden in hun gezicht te smijten.
En vooral in een partner , als een meisje een beetje mollig buikje heeft so be it, dikke dijen so what.Haar op de armen wat maakt het uit je moet verder kijken daarom snap ik mijn vader's relatie met die van mijn moeder, mijn moeder is een heel mooi vrouw don't get me wrong , maar toch ze is niet een vogue model ofzo en dat hoeft ze niet te zijn ze is zo begripvol en lief.
Maar ik in mijn oppervlakkige tijden kon dat nooit snappen, maar nu wel door al dat shit , door al die slechte en goede dagen , door dik en dun, zijn ze nog bijelkaar en steunen en houden veel van elkaar nou dat is wat telt, niet een meisje die 30 kg weegt en die maaltijd na maaltijd kots, noem maar es iets extreems..

Haarmannetje
28 juni 2005, 22:48
Met alle respect, maar ik begin mij hier toch wel bijzonder te ergeren in dit topic. Het is hier geen vleeskeuring en ook geen datingsite! Goed dat mensen hun haarstatus posten, maar kom op he, er zijn hier ook mensen die er veel erger aan toe zijn en het is dan niet bepaald fijn om die massale aanbidding te moeten lezen! Waar is dat nu goed voor????

Haarmannetje
28 juni 2005, 22:51
Oke :D zo is het gewoon.
En haarmannetje denkt wel ongeveer hetzelfde.
Hahah moet lachen hoe die soms niet kan hebben als mensen schoonheid defineren hier in deze forum.
Want ik ben het er ook mee eens mooi zijn kan in zo veel verschillende manieren , You gotta have mojo baby.
Heej Ycelik :). Je haar ziet er nog prima ui! Mooie kwaliteit enzovoort! Zal wel grappig zijn, inderdaad, wanneer ik je eens tegenkom en zeg "hallo Ycelik, ik ben Haarmannetje!" Hehe :).

Maar over je opmerking hier. Ik kan het wel hebben, iedereen moet dat zelf weten. Ik vind het echter nergens op slaan. Als ik dan zo'n thread lees en ik kom op een post waar men naar mijn mening weer iets roept wat niet waar is, of waar niemand beter van wordt, dan gaat mijn bloed koken en MOET ik reageren. Ik kan soms wat fel uit de hoek komen en soms heb ik daar achteraf wel wat spijt van.

ycelik
28 juni 2005, 22:54
Jah ik weet het ook wel joh, het valt wel mee met die felheid ben blij dat jij dingen vanuit jouw standpunt bekijkt en niet als een zombie meelopt.
(ps wijs niemand aan en wil ook niemand beledigen , maar ik ken mensen in het echt leven die dat wel doen).

Ganescha
28 juni 2005, 22:58
[QUOTE=Maar over je opmerking hier. Ik kan het wel hebben, iedereen moet dat zelf weten. Ik vind het echter nergens op slaan. Als ik dan zo'n thread lees en ik kom op een post waar men naar mijn mening weer iets roept wat niet waar is, of waar niemand beter van wordt, dan gaat mijn bloed koken en MOET ik reageren. Ik kan soms wat fel uit de hoek komen en soms heb ik daar achteraf wel wat spijt van.[/QUOTE]

Eh haarmannetje.. Sorry dat ik het zeg, maar op het gemiddelde forum kan je alles zeggen en als je iets niet aanstaat over een bepaalde tread reageer je niet. Begrijp best dat je niet zit te wachten op dating, maar zoals ik b.v. zeg: Mag ik beschuitje met pizzacat eten.. Das niet direct een datingidee :confused: Vond die mannenreacties funny enne zo word ook eens duidelijk dat er verschil in denkwijze is betreft relaties. En ik wou dus ff reageren dat pizzacat me ook ff in mn netvlies schoot:P Jezelf niet opf*cken.. Gewoon niet meer deze tread lezen :rolleyes:

Haarmannetje
28 juni 2005, 22:59
Jah ik weet het ook wel joh, het valt wel mee met die felheid ben blij dat jij dingen vanuit jouw standpunt bekijkt en niet als een zombie meelopt.
(ps wijs niemand aan en wil ook niemand beledigen , maar ik ken mensen in het echt leven die dat wel doen).
Ik ken ook mensen die dat doen inderdaad. Moet iedereen zelf weten, maar ik laat mij niet iets opleggen! Een poos geleden werd ik hier voor "rare" uitgemaakt omdat ik inhammen mooi vind kunnen staan. Ja sorry hoor, maar dan moet ik even reageren. Iedereen moet lekker doen waar hij of zij zin in heeft, maar ik zal mij met hand en tand verzetten tegen de creatie van een maatschappij waarbij ik straks alleen maar wordt geaccepteerd als ik met die krankzinnige tendens van de uiterlijke perfectionering meedoe. Dan vertrek ik per direct en ga van een afstand heerlijk genieten onder het genot van een glas rode wijn hoe dit land zich naar de vernieling helpt :).

Gisteren zag ik toevallig dat programma "Extreme Makeover"... de triestheid mensen.

kloete
28 juni 2005, 23:01
obessed much?

kevin
28 juni 2005, 23:02
Heej Ycelik :). Je haar ziet er nog prima ui! Mooie kwaliteit enzovoort! Zal wel grappig zijn, inderdaad, wanneer ik je eens tegenkom en zeg "hallo Ycelik, ik ben Haarmannetje!" Hehe :).

Maar over je opmerking hier. Ik kan het wel hebben, iedereen moet dat zelf weten. Ik vind het echter nergens op slaan. Als ik dan zo'n thread lees en ik kom op een post waar men naar mijn mening weer iets roept wat niet waar is, of waar niemand beter van wordt, dan gaat mijn bloed koken en MOET ik reageren. Ik kan soms wat fel uit de hoek komen en soms heb ik daar achteraf wel wat spijt van.

Ja, kan mij nog herinneringen dat je mij veel haaruitval toewenste ;)

Haarmannetje
28 juni 2005, 23:02
Eh haarmannetje.. Sorry dat ik het zeg, maar op het gemiddelde forum kan je alles zeggen en als je iets niet aanstaat over een bepaalde tread reageer je niet. Begrijp best dat je niet zit te wachten op dating, maar zoals ik b.v. zeg: Mag ik beschuitje met pizzacat eten.. Das niet direct een datingidee :confused: Vond die mannenreacties funny enne zo word ook eens duidelijk dat er verschil in denkwijze is betreft relaties. En ik wou dus ff reageren dat pizzacat me ook ff in mn netvlies schoot:P Jezelf niet opf*cken.. Gewoon niet meer deze tread lezen :rolleyes:
Die quote die jij van mij aanhaalt ging nu net niet over deze thread ;). Ik reageerde daarmee op Ycelik's opmerking hoe ik soms mij uitlaat over onderwerpen over het uiterlijk :).

En overigens, op een forum welke gericht is op een specifiek onderwerp kun je naar mijn mening dus NIET alles zeggen.

Haarmannetje
28 juni 2005, 23:03
Ja, kan mij nog herinneringen dat je mij veel haaruitval toewenste ;)
Jou ook al :o? Oei, dit gaat niet goed met mij :).

Haarmannetje
28 juni 2005, 23:03
obessed much?
Heb je het tegen mij :)?

kevin
28 juni 2005, 23:04
Jou ook al :o? Oei, dit gaat niet goed met mij :).

Ach een paar woorden kunnen een wereld van verschil maken he ;)

(edit) bedankt ;) (edit)

Haarmannetje
28 juni 2005, 23:05
Ach een paar woorden kunnen een wereld van verschil maken he ;)
Ja zeker weten :). Hey, maar bij deze alsnog mijn excuses!

pizzacat
29 juni 2005, 12:50
So dit topic is wel ff wat vooruit geknald zeg.
@haarmannetje: Mensen zijn gewoon visueel ingesteld, ongeacht maatschappij en mate van emancipatie, dit is zo primair, genetisch ingebakken, dat je het niet kan uitbannen. Maar ter nuancering, mooi omvat ook uitstraling en je uitstraling/mojo/karma/sexappeal stijgt als je goed in je vel zit.

Kijk eens naar andere culturen: bv maori's, indianen, allerhande afrikaanse stammen etc. Allemaal tatoeages, sierraden, versieringen; ijdelheid zit in de mens. Ons huidige ontwikkelingsnivo in onze westerse maatschappij staat ons misschien toe meer tijd en middelen eraan te spenderen, maar ik denk dat de 'mooi factor' an sich niet groter is geworden.

Haarmannetje
29 juni 2005, 14:04
So dit topic is wel ff wat vooruit geknald zeg.
@haarmannetje: Mensen zijn gewoon visueel ingesteld, ongeacht maatschappij en mate van emancipatie, dit is zo primair, genetisch ingebakken, dat je het niet kan uitbannen. Maar ter nuancering, mooi omvat ook uitstraling en je uitstraling/mojo/karma/sexappeal stijgt als je goed in je vel zit.

Kijk eens naar andere culturen: bv maori's, indianen, allerhande afrikaanse stammen etc. Allemaal tatoeages, sierraden, versieringen; ijdelheid zit in de mens. Ons huidige ontwikkelingsnivo in onze westerse maatschappij staat ons misschien toe meer tijd en middelen eraan te spenderen, maar ik denk dat de 'mooi factor' an sich niet groter is geworden.
Dat ontken ik ook helemaal niet :). Maar zoals Carla Rus gisteren heel mooi zei in het programma 'God bestaat niet' (ik citeer uit de vrije hand): "het gaat de verkeerde kant op wanneer wij op basis van reden onze instincten gebruiken als vrijbrief om deze te volgen." Ik zie dat dus als een volledigheid: wij zijn op een bepaald niveau instinctief en primitief, net als dieren, maar wij zijn ons daar bewust van en wij kunnen keuzes maken. Tegenwoordig zie je dat mensen heel snel zeggen: "ach, zo zijn wij als mensen, dat is onze aard." Ja, daa-aag, dat is wel heel eenvoudig. Overigens snap ik dan niet dat we dat argument aanvoeren voor seksuele moraal, maar het opeens niet kan wanneer iemand met dat argument aan zou komen bij het plegen van een moord ("tja, het is een primitieve gedragsvorm").

jongen25
29 juni 2005, 14:21
Haha, tsja, even off-topic over dat programma 'God bestaat niet': Muntz en Van der Windt hoeven maar op een knopje te drukken (als Hitler met Zyklon B door Wenen lopen, of als predikant van de ongelovige goegemeente de mensheid voor de gevaren van het geloven waarschuwen) en respectievelijk Mulisch en de VPRO en Christenunie en SGP staan op hun achterste benen.
Ik vind het een prima programma: de slechte smaak zoals geetaleerd in Muntz' sketches, vormen een mooie dekmantel om te kijken of Nederlandse christenen inderdaad weerbaarder voor spot/ kritiek zijn dan de Nederlandse moslims. Het voorlopige antwoord (een aanzienlijk gedeelte niet) geeft te denken.
Sorry, dat ffkes tussendoor.:)

Buutnlander
29 juni 2005, 16:27
Met alle respect Haarmannetje, volgens mij ben jij een individu die niet alleen onzeker is over zijn uiterlijk, maar ook over zijn leven.(Misschien dat je ooit gepest bent) Steeds zie ik weer posts van jou, waarvan ik denk moet je nou weer zo fel reageren:confused:.
Misschien zit ik er finaal naast, maar dan nog. Als het aan jou ligt maakt niemand zich meer op, kamt niemand zijn haren meer. Mensen zien de hele dag eruit of ze net wakker zijn.
Je hebt het over een Westers maatschappij waarin iedereen er ideaal uit MOET zien, dit is gedeeltelijk waar, maar vergeet niet dat mensen er ook ideaal uit WILLEN zien, ongeacht het nou komt door de Westerse maatschappelijke druk of omdat ze het persoonlijk willen.
Ik persoonlijk vind het heel leuk om mezelf ''mooier'' te maken, zoals mijn haren stylen, aan mijn lichaam werken, leuke kleren halen. Als je weet dat je er goed uiziet, dan voel je je ook een stuk zekerder.

Picaroon
29 juni 2005, 16:29
Uiteraard, maar ik heb zelf niet het idee dat zij onzeker is over haar uiterlijk. Ik kan mij dat niet voorstellen, aangezien ze ongetwijfeld vaker complimenten zal hebben gehad. Ze benadrukt enkel dat ze vooral haar innerlijk belangrijk vindt tijdens het contact.

Ik kan mij die opmerking ook wel voorstellen, want zie wat er hier gebeurt. Mensen zien die foto en meteen is dat het enige wat er bij bepaalde niet nader te noemen heren gaat tellen. Dat wil ze natuurlijk voorkomen.

Haarmannetje, je posts willen nog wel eens overlopen van de vooringenomenheid en meestal kan ik daar wel om lachen... (sterker nog, ben zelf ook een en al pride & prejudice), maar dit gaat me iets te ver: waar haal jij de wijsheid vandaan om de oprechtheid van mijn reactie (en die van anderen) op Ganesha's post in twijfel te kunnen trekken???

Picaroon
29 juni 2005, 16:32
ff een paar fotos van mij, door mn diffuse AGA valt het nauwelijks op, misschien dat ik eens een paar foto's met nat haar kan maken.

http://img.villagephotos.com/p/2004-8/816736/sven4.jpg

http://img.villagephotos.com/p/2004-8/816736/Sven3.jpg


He pizzacat: diffuse haaruitval, inhammen? wat is het probleem? Ik zie het niet... (BTW hoofdhuid is bij iedreen zichtbaar met nat haar)

Haarmannetje
29 juni 2005, 16:49
Oke, mensen, ik wilde het rustiger aan gaan doen, maar men vraagt er kennelijk om :rolleyes:.

Met alle respect Haarmannetje, volgens mij ben jij een individu die niet alleen onzeker is over zijn uiterlijk, maar ook over zijn leven.(Misschien dat je ooit gepest bent) Steeds zie ik weer posts van jou, waarvan ik denk moet je nou weer zo fel reageren:confused:.
Misschien zit ik er finaal naast, maar dan nog. Als het aan jou ligt maakt niemand zich meer op, kamt niemand zijn haren meer. Mensen zien de hele dag eruit of ze net wakker zijn.
Je hebt het over een Westers maatschappij waarin iedereen er ideaal uit MOET zien, dit is gedeeltelijk waar, maar vergeet niet dat mensen er ook ideaal uit WILLEN zien, ongeacht het nou komt door de Westerse maatschappelijke druk of omdat ze het persoonlijk willen.
Ik persoonlijk vind het heel leuk om mezelf ''mooier'' te maken, zoals mijn haren stylen, aan mijn lichaam werken, leuke kleren halen. Als je weet dat je er goed uiziet, dan voel je je ook een stuk zekerder.

Je hebt het kennelijk niet helemaal begrepen. Waaruit blijkt dat ik onzeker ben over mijn uiterlijk en over mijn leven? Leer eens begrijpend te lezen! Ongelofelijk, dus omdat ik een individu ben zoals IK ben en het mij aan mijn reet kan roesten wat een ander van mij vindt, ben ik onzeker? Daar verlies je mij toch even hoor, in die logica. Nee, aan de andere kant heb je de mensen die zich voortdurend zorgen maken of ze wel worden geaccepteerd door hun omgeving vanwege hun uiterlijk... tja, zelfverzekerheid alom bij die mensen.

Nee, gepest ben ik ook niet. Sterker nog, ik kijk met veel geluk en plezier terug naar mijn jeugd. Vreemd dat je hiermee komt aanzetten. Dat is wel de ultieme manier om iemand in een hokje te plaatsen om vervolgens diegene zijn visie niet serieus te nemen.

Alleen al het feit dat jij denkt dat je er in het Westen ideaal uit MOET zien, geeft al aan dat jij er niet veel van begrepen hebt. Je leeft in een illusie, jongen. Een zeepbel van commercie en media-invloed en maar denken dat je de wijsheid van het leven in pacht hebt. En ik geloof niet dat mensen er naar een ideaalbeeld uit willen zien vanuit zichzelf. Dat is je reinste onzin. Mensen willen er zo uitzien, omdat het van hen verwacht wordt door een select groepje idioten.

Het feit dat jij met voorbeelden aan komt zetten dat ik niet wil dat mensen hun haren kammen enzovoort geeft ook mooi weer hoe weinig je begrijpt van mijn bijdragen. Ik zou zeggen, lees ze nog eens rustig door op je gemak.

Haarmannetje
29 juni 2005, 16:54
Haarmannetje, je posts willen nog wel eens overlopen van de vooringenomenheid en meestal kan ik daar wel om lachen... (sterker nog, ben zelf ook een en al pride & prejudice), maar dit gaat me iets te ver: waar haal jij de wijsheid vandaan om de oprechtheid van mijn reactie (en die van anderen) op Ganesha's post in twijfel te kunnen trekken???
Oprechtheid? Daar twijfel ik helemaal niet aan. Hoe kom je erbij?

hoi
29 juni 2005, 19:22
ff een paar fotos van mij, door mn diffuse AGA valt het nauwelijks op, misschien dat ik eens een paar foto's met nat haar kan maken.

http://img.villagephotos.com/p/2004-8/816736/sven4.jpg

http://img.villagephotos.com/p/2004-8/816736/Sven3.jpg

Inderdaad, je haar lijkt nog perfect moet ik zeggen hoor!

Buutnlander
29 juni 2005, 19:45
Zo ziet het er bij mij ook exact uit!! Ook dat driehoekje bij de slapen. Maar ik weet en zie dat het aan het uitdunnen is, maar de buitenwereld levert dezelfde reacties als pizzacat ze nu krijgt.

pizzacat
29 juni 2005, 20:04
Zo ziet het er bij mij ook exact uit!! Ook dat driehoekje bij de slapen. Maar ik weet en zie dat het aan het uitdunnen is, maar de buitenwereld levert dezelfde reacties als pizzacat ze nu krijgt.


Het was natuurlijk redelijk donker toen de fotos genomen werden. En voorlopig ben ik tevereden met mn regime, het is gestabiliseerd en iets verbeterd. Bij diffuus snijdt het mes aan 2 kanten, als het nog niet ver gevorderd is, valt het niet op, er is echter een omslagmoment waarop het opeens wel duidelijk wordt, Als dat moment komt gaat de boel gemilimeterd.


@ Haarmannetje. Dat ontken ik ook helemaal niet . Maar zoals Carla Rus gisteren heel mooi zei in het programma 'God bestaat niet' (ik citeer uit de vrije hand): "het gaat de verkeerde kant op wanneer wij op basis van reden onze instincten gebruiken als vrijbrief om deze te volgen." Ik zie dat dus als een volledigheid: wij zijn op een bepaald niveau instinctief en primitief, net als dieren, maar wij zijn ons daar bewust van en wij kunnen keuzes maken. Tegenwoordig zie je dat mensen heel snel zeggen: "ach, zo zijn wij als mensen, dat is onze aard." Ja, daa-aag, dat is wel heel eenvoudig. Overigens snap ik dan niet dat we dat argument aanvoeren voor seksuele moraal, maar het opeens niet kan wanneer iemand met dat argument aan zou komen bij het plegen van een moord ("tja, het is een primitieve gedragsvorm").

Een initiele reactie op een stimulus (uiterlijk in dit geval) is redelijk primair, het lijkt soms alsof dat je beangstigd.

Stel je voor: Ik zie een lekker ding lopen, dat rtealiseer je je nog niet eens maar je bent al in staat van arousel, je sympathisch zenuwstelsel heeft de boel ff aangezwengeld. Een halve seconde later heb ik het bewust door: een lekker ding. Vervolgens zorgt mijn bewustzijn voor een keten van gedachten: een cognitief proces dat er voor zorgt dat ik me keurig blijf gedragen. Zoals onze sociale norm het voorschrijft. Maar dat onbewuste, vaak moeilijk te verwoorden onderbuikgevoel, bepaalt bijna altijd of je iemand echt leuk vindt.


Moord is geen primitieve gedragsvorm, dat is agressie, en dat wordt tot op zekere hoogte in onze machismo maatschappij getolereerd. Ik zie echter agressie als veel destructiever dan seks, ik vind ze niet direct te vergelijken.

Haarmannetje
29 juni 2005, 20:26
Pizzacat, hoe bedoel je dat het mij zou beangstigen? Ik WEET zelf ook wel dat het zo is :). Maar wij zijn mensen en in staat om te relativeren. Tegenwoordig zijn er echter veel mensen, zoals ook op dit forum, die dergelijke primitieve mechanismen accepteren als "zo is de mens nu eenmaal." Dat is een zwakke redenering en ik ben het met Carla Rus eens dat je dan wel goed verkeerd bezig bent. Je hoeft het niet te ontkennen over tegen te werken, maar dat is weer een andere uiterste. Ik vind het 'gevaarlijk' om de waarden en normen van een samenleving te baseren op onze primitieve instincten onder de noemer van "we zijn als mensen ook gewoon dieren." Ik sta daar gewoon boven, ik voel mij niet onzeker, ik ben niet bang, ik vind het simpelweg lachwekkend. Zo lang mensen zichzelf zo willen opstellen is het geen probleem, maar ik schiet wel even in het harnas wanneer mensen mij een dergelijke instelling willen opleggen en mij voor "raar" uitmaken omdat ik het er niet mee eens ben. Ga dan eens even heel snel weg, denk ik dan.

Bas6562
29 juni 2005, 20:46
Haha, tsja, even off-topic over dat programma 'God bestaat niet': Muntz en Van der Windt hoeven maar op een knopje te drukken (als Hitler met Zyklon B door Wenen lopen, of als predikant van de ongelovige goegemeente de mensheid voor de gevaren van het geloven waarschuwen) en respectievelijk Mulisch en de VPRO en Christenunie en SGP staan op hun achterste benen.
Ik vind het een prima programma: de slechte smaak zoals geetaleerd in Muntz' sketches, vormen een mooie dekmantel om te kijken of Nederlandse christenen inderdaad weerbaarder voor spot/ kritiek zijn dan de Nederlandse moslims. Het voorlopige antwoord (een aanzienlijk gedeelte niet) geeft te denken.
Sorry, dat ffkes tussendoor.:)

Ook ff snel off-topic dan.:D Ben ook een Nederlandse christen en ben persoonlijk wel weerbaar tegen spot/kritiek van dergelijke gasten zoals Muntz enzo. Omdat t er natuurlijk wel bovenop ligt. Niet dat ik naar die programma's kijk ofzo, maar dat is meer omdat t ik niet zo boeiend en interessant vindt en omdat t persoonlijk maar weinig toevoegt aan een eventuele discussie over t bestaan van God. Daarnaast zou een wetenschapper mij er toch niet van kunnen overtuigen dat God niet bestaat. Evenmin als de wetenschap mij t bewijs voor evolutie zou kunnen leveren. Maar goed, het leek mij wel interessant als Muntz en consorten ook een programma maakten dat gericht was op Nederlandse moslims, maar dan bekruipt mij t gevoel dat ze dat maar niet doen uit angst om t risico te lopen naast Van Gogh te komen liggen. Maar doe dat eens als je echt left hebt, met t huidige programma weet je toch dat christenen zullen reageren, dat is voorspelbaar.

Vertig
29 juni 2005, 23:33
Ja, kan mij nog herinneringen dat je mij veel haaruitval toewenste ;)

that makes two of us :D..
sja... haarmannetje is un bitch...:D

Haarmannetje
29 juni 2005, 23:38
that makes two of us :D..
sja... haarmannetje is un bitch...:D
:D dit topic wordt nog wel gezellig!

ycelik
29 juni 2005, 23:42
Wow haarmannetje :D
Haar uitval wensen is niet cool man maar jah.
Vertigo , Rasengan :D.
Het is echt een super serie he heb alle afleveringen tot nu toe gekeken.

Haarmannetje
29 juni 2005, 23:49
Wow haarmannetje :D
Haar uitval wensen is niet cool man maar jah.
Nee, weet ik. Ik ben er ook niet trots op. Maar ik heb een bepaald mensbeeld en wereldbeeld en als mensen bijvoorbeeld steen en been klagen over iets als haaruitval en er een probleem van maken in de zin van dat ze daardoor minder waard zouden zijn binnen de samenleving dan heb ik zoiets van "het is een les om te leren." Ik zeg niet dat Vertig en Kevinme zo zijn toen ik die opmerkingen plaatste, maar op dat moment had ik dat idee en door de hitte van de 'strijd' flap ik zoiets er nog wel eens snel uit.

ycelik
29 juni 2005, 23:53
Je hebt gelijk over het feit dat sommigen zeggen dat ze pas met die nieuwe uiterlijk bij make me beautifull, bij de maatschappij kunnen horen.
Staat er niet altijd op die posters van DE MAATSCHAPPIJ DAT BEN JIJ.
In plaats van de MAATSCHAPPIJ DAT BEN JIJ*.
*mensen met AA , AGA, Handicap, Scheve neus etc. lichamelijk onvolkomenheden(volgens onze maatstaven) vallen buiten.

ycelik
29 juni 2005, 23:57
Wel moet ik zeggen dat onze samenleving soms hard kan zijn.
En misschien kan ik me het niet indenken omdat mijn uiterlijk niet in mijn weg zit, ik kom volgens mijn baas representatief over dus.
Maar het is wel sneu dat mensen als het hun echt gebeurt , door hun uiterlijk worden afgewezen, dat ze daardoor geen baan kunnen krijgen.
Soms dan denk ik als ik een baas was en ik zou twee vrouwen met precies dezelfde vaardigheden krijgen die dan solliciteren bij mij ,en dat de ene mooi is naar mij mening en de andere niet mooi is , zou ik toch voor de mooi vrouw kiezen, hypocriet maar waar.

Haarmannetje
30 juni 2005, 00:03
Je hebt gelijk over het feit dat sommigen zeggen dat ze pas met die nieuwe uiterlijk bij make me beautifull, bij de maatschappij kunnen horen.
Staat er niet altijd op die posters van DE MAATSCHAPPIJ DAT BEN JIJ.
In plaats van de MAATSCHAPPIJ DAT BEN JIJ*.
*mensen met AA , AGA, Handicap, Scheve neus etc. lichamelijk onvolkomenheden(volgens onze maatstaven) vallen buiten.
Ja, jammer dat die mensen zo moeten lijden. Dat het al zo ver gekomen is, want we moeten natuurlijk zo'n probleem niet bagataliseren. Die mensen lijden echt. Psychologische hulp zou een goed alternatief zijn. Ja, of we lappen ze weer helemaal op tot het ideaalbeeld van de samenleving. He ja, gezellig, een samenleving met etalagepoppen :).

Maar ach, ik heb voor mijzelf besloten er afstand van te nemen. Ik wil mij er niet meer druk over maken. Ik kan er verder niets tegen doen en gelukkig ken ik de maatschappij niet op die manier. En als het mij de heet onder de voetjes wordt kan ik altijd nog vertrekken :). Maar geen haar op mijn hoofd die er ook maar één moment aan denkt om er in mee te gaan en dat is het voordeel van mijn AGA, ik hoef er steeds minder lang over na te denken dan :D.

Haarmannetje
30 juni 2005, 00:11
Wel moet ik zeggen dat onze samenleving soms hard kan zijn.
En misschien kan ik me het niet indenken omdat mijn uiterlijk niet in mijn weg zit, ik kom volgens mijn baas representatief over dus.
Maar het is wel sneu dat mensen als het hun echt gebeurt , door hun uiterlijk worden afgewezen, dat ze daardoor geen baan kunnen krijgen.
Soms dan denk ik als ik een baas was en ik zou twee vrouwen met precies dezelfde vaardigheden krijgen die dan solliciteren bij mij ,en dat de ene mooi is naar mij mening en de andere niet mooi is , zou ik toch voor de mooi vrouw kiezen, hypocriet maar waar.
Uiteraard is dat heel vervelend. Ik zelf heb er ook geen nadelen van ondervonden tot dusver, gelukkig. Tijdens een stage van mijn vorige studie heb ik bijvoorbeeld, als broekie :), een aantal klanten mogen ontvangen, besprekingen met ze voeren enzovoort en dan heb ik het echt over grote klanten die ook iedere keer met ons in zee gingen en uiterst tevreden waren. Dus dan zal dat wel snor zitten. Dus ja, misschien praat ook ik er te eenvoudig over. Maar ik merk wel dat ik op zo'n manier niet naar mensen kijk. Voor mijzelf niet. Ik heb niets aan het uiterlijk van iemand. Daar kan ik niets mee. Ja, tuurlijk, voor mij moet een liefdespartner iemand zijn tot wie ik mij visueel ook aangetrokken voel, maar dat heeft niets met één of ander maatschappelijk ideaal te maken.

Maar het valt mij op dat veel mensen dat ook vreemd vinden tegenwoordig. Men probeert je dan in allerlei hokjes te stoppen: raar, vreemd, of iemand die gepest is enzovoort.

Het Westen, het Mekka voor bekrompen geesten :).

ycelik
30 juni 2005, 00:12
Jah dat je zo in die hoekjes wordt geplaats vindt ik ook een beetje sterk soms.

Vertig
30 juni 2005, 00:22
Wow haarmannetje :D
Haar uitval wensen is niet cool man maar jah.
Vertigo , Rasengan :D.
Het is echt een super serie he heb alle afleveringen tot nu toe gekeken.

zkr bruutte serie :P. k heb ook alle afleveringen al gezien, behalve die van vorige week *schaam schaam* :rolleyes: ga ik nu kijken denk. (oh en moet de film ook nog zien:P)

zal ik mijn fotos ook maar es posten, fotos zijn denk half jaar oud ofzow... ut is immedels erger, k zal morgen nieuwe fotos sturen..

ycelik
30 juni 2005, 00:25
Ziet er netjes uit!
Jammer dat je zegt dat het verergerd is.
Trouwens ik ga zo controleren of de nieuwe aflevering al uit is.
Ow jah bleach and basilisk zijn ook vette series.

Haarmannetje
30 juni 2005, 00:44
Beste mensen,

Ik ben van plan een betoog te schrijven met mijn visie op het onderwerp welke mijn reputatie meer schaadt dan goed doet, wanneer ik mij er mee bemoei en dat is niet mijn uitgangspunt. Dus ik wil mijn verhaal, mijn visie, graag goed opschrijven in één betoog om het één en ander duidelijk te maken, waarbij ik goed kan nadenken over hetgeen ik wil zeggen. Dus die houden jullie van mij te goed :). Met een beetje geluk morgen ;).

pizzacat
30 juni 2005, 11:42
Pizzacat, hoe bedoel je dat het mij zou beangstigen? Ik WEET zelf ook wel dat het zo is :). Maar wij zijn mensen en in staat om te relativeren. Tegenwoordig zijn er echter veel mensen, zoals ook op dit forum, die dergelijke primitieve mechanismen accepteren als "zo is de mens nu eenmaal." Dat is een zwakke redenering en ik ben het met Carla Rus eens dat je dan wel goed verkeerd bezig bent. Je hoeft het niet te ontkennen over tegen te werken, maar dat is weer een andere uiterste. Ik vind het 'gevaarlijk' om de waarden en normen van een samenleving te baseren op onze primitieve instincten onder de noemer van "we zijn als mensen ook gewoon dieren." Ik sta daar gewoon boven, ik voel mij niet onzeker, ik ben niet bang, ik vind het simpelweg lachwekkend. Zo lang mensen zichzelf zo willen opstellen is het geen probleem, maar ik schiet wel even in het harnas wanneer mensen mij een dergelijke instelling willen opleggen en mij voor "raar" uitmaken omdat ik het er niet mee eens ben. Ga dan eens even heel snel weg, denk ik dan.


nog ff voor je je betoog gaat doen.

De meeste 'animale/primair' reacties vinden plaats voordat jij er bewust op kan inspelen; er valt geen keuze in te maken. zoals ik al eerder uitlegde heeft zich al een indruk gevormd zonder dat je het doorhebt. Die indruk kan nog wel bijgestuurd worden evenals je reactie erop, maar er is al veel gebeurd dat je niet mee hebt gekregen.

Daarnaast zijn het helemaal geen primitieve mechanismen, bv: onze hersenen categoriseren sensorische informatie aan de hand van schemata (een soort stereotypen). Dat hebben we harststikke nodig, anders zouden we gek worden van de stortvloed aan informatie die we allemaal zouden moeten beoordelen.
Die schemata zijn 'gekleurd', niet objectief. maar daar heb je geen invloed op, pas als je bewust met een onderwerp bezig bent kun je die stereotypen bijsturen.

Ik weet ook niet waar je het vandaan haalt dat het 'mensen zijn dieren' als excuus word gebruikt. Ik zal dat iig nooit aanvoeren.

Je moet onze ratio/beschaving zien als een schil die om het dier heenzit. Die heeft een sterk medierende werking die schil, maar processen vinden eerst plaats in de kern (het dier) alvorens ze worden getoetst aan sociale normen en waarden door onze ratio.

Haarmannetje
30 juni 2005, 11:55
Pizzacat, dat begrijp ik allemaal wel, dat het 'onderhuids' zo werkt. Ik ontken dergelijke processen ook niet. Overigens weet ik daar ook te weinig van om er over te kunnen oordelen. Maar in hoeverre vormt dat een argument voor gedrag in de praktijk? Als ik iemand ontmoet die ik op het eerste gezicht maar niets vind, dan kan ik rationeel nadenken en mijzelf op de hoogte brengen van het feit dat "ik bevooroordeeld ben op dat moment en dat ik er wel eens heel goed naast kan zitten." Dat kan ieder mens. Het is slechts gemakzucht om af te gaan op je instinct. Het gedrag van mensen 'goedpraten' door te wijzen die elementaire mechanismen in de hersenen vind ik niet juist.

Ganescha
30 juni 2005, 13:04
Maar in hoeverre vormt dat een argument voor gedrag in de praktijk? Als ik iemand ontmoet die ik op het eerste gezicht maar niets vind, dan kan ik rationeel nadenken en mijzelf op de hoogte brengen van het feit dat "ik bevooroordeeld ben op dat moment en dat ik er wel eens heel goed naast kan zitten." Dat kan ieder mens. Het is slechts gemakzucht om af te gaan op je instinct. Het gedrag van mensen 'goedpraten' door te wijzen die elementaire mechanismen in de hersenen vind ik niet juist.

Ik denk dat dat juist de verklaring is voor het gedrag in de praktijk.. Toch? Juist datgeen wat onderhuids gaat werken zorgt voor je gevoel/reactie op dat moment. Maar haarmannetje je zegt:"als ik iemand ontmoet die ik op het eerste gezicht maar niets vind". Hier komt het sentimentele vrouwengebrabbel weer, maar 'niets' bedoel je dan echt niets? Of gewoon dat je niet direct een klik hebt. Ik bedoel het is mij wel eens overkomen dat ik in het begin dacht 'aardig maar niet meer' en toch op den duur kwamen interesse en persoonlijkheid behoorlijk overeen. En toen groeide er toch echt wel wat. Ik vind het zo'n onzin om direct bij iemand een klik te moeten hebben. Wel leuk natuurlijk, maar vaak kom je er juist daarna pas achter dat die persoon dingen heeft die je totaal niet trekken. Misschien weer beetje vrouwelijke gedachte, maargoed zo zie ik het.

Haarmannetje
30 juni 2005, 15:09
Ik denk dat dat juist de verklaring is voor het gedrag in de praktijk.. Toch? Juist datgeen wat onderhuids gaat werken zorgt voor je gevoel/reactie op dat moment.
Ja, maar dat is dus nu net datgene wat ik niet ontken :). Ik zeg juist dat het 'onderhuidse' geen geldig argument mag zijn voor je gedrag. Dat je als het ware impulsief reageert op de eerste de beste instinctieve gevoelens die boven komen.

Maar haarmannetje je zegt:"als ik iemand ontmoet die ik op het eerste gezicht maar niets vind". Hier komt het sentimentele vrouwengebrabbel weer, maar 'niets' bedoel je dan echt niets? Of gewoon dat je niet direct een klik hebt. Ik bedoel het is mij wel eens overkomen dat ik in het begin dacht 'aardig maar niet meer' en toch op den duur kwamen interesse en persoonlijkheid behoorlijk overeen. En toen groeide er toch echt wel wat. Ik vind het zo'n onzin om direct bij iemand een klik te moeten hebben. Wel leuk natuurlijk, maar vaak kom je er juist daarna pas achter dat die persoon dingen heeft die je totaal niet trekken. Misschien weer beetje vrouwelijke gedachte, maargoed zo zie ik het.
Dat kan zowel 'niets niets' zijn, als 'niet veel bijzonders, maar oke' :). En het gaat ook niet alleen om vrouwen, ik doelde op iedereen die ik potentieel tegen kan komen. Bijvoorbeeld: het gebrabbel hier dat kaalheid niet kan in onze samenleving, want het is niet perfect / niet mooi, vind ik zwak. Dan kunnen we wel zeggen: "het is onze primaire beoordeling welke zegt dat het niet mooi is," maar dat is dus geen argument. De mens is rationeel genoeg om daar overheen te stappen.

Ganescha
30 juni 2005, 17:20
Dat kan zowel 'niets niets' zijn, als 'niet veel bijzonders, maar oke' :). En het gaat ook niet alleen om vrouwen, ik doelde op iedereen die ik potentieel tegen kan komen. Bijvoorbeeld: het gebrabbel hier dat kaalheid niet kan in onze samenleving, want het is niet perfect / niet mooi, vind ik zwak. Dan kunnen we wel zeggen: "het is onze primaire beoordeling welke zegt dat het niet mooi is," maar dat is dus geen argument. De mens is rationeel genoeg om daar overheen te stappen.

Ja ok dan ben ik het aardig met je eens.. Toch zie ik dat het in de praktijk wel de mensen zijn die haarproblemen hebben die beklemtonen dat kaalheid niet kan. In mijn omgeving zeggen toch ook veel mensen dat ze nooit geen kale man of vrouw zouden willen hebben b.v. Tamelijk oppervlakkig.
Ik moet wel zeggen dat ik het soms bescheur van het lachen als ik die overdreven mannen en vrouwen voor alle spiegels in de stad zie staan en dan voornamelijk bij de personen die ik ken weet dat ze b.v. vreemdgaan. Gemeen van me misschien, maar die types denken altijd 'de beste', 'de mooiste', 'de onovertreffende', te zijn. Die MOETEN gewoon een keer flink onderuit gaan. Zelfvertrouwen/zelfwaardering ok, maar arrogantie :confused: Nah.. een klein beetje heeft dan wel weer wat :D

Picaroon
30 juni 2005, 17:29
Zijn jullie helemaal niet sceptisch als je met een onbekend iemand te maken krijgt die jou op basis van je instinct antipathiek is? Als ik iemand ontmoet met wie ik gevoelsmatig niet zoveel heb, dan ben ik altijd wat gereserveerd ook al ontbreekt daarvoor een rationele onderbouwing... Niet dat ik de betreffende persoon dan echt zal mijden, maar ik zal hem/haar ook niet snel opzoeken.

Voorbeeld
Ik mag dan single zijn, bij een meisje tot wie ik me fysiek niet echt voel aangetrokken, zal ik nooit aansturen op een contact dat uitmondt in daten.
Een gast die ik helemaal niet ken, maar wiens gedrag ik nogal aanstellerig vind, hoef ik echt niet zo nodig beter te leren kennen.

Tuurlijk kan het zijn dat zo iemand bij nader inzien best wel ok blijkt te zijn, maar toch, tijd is kostbaar: die investeer ik liever aan personen die mij meer van hun relaxtheid weten te overtuigen...

Haarmannetje
30 juni 2005, 19:55
Ja ok dan ben ik het aardig met je eens.. Toch zie ik dat het in de praktijk wel de mensen zijn die haarproblemen hebben die beklemtonen dat kaalheid niet kan. In mijn omgeving zeggen toch ook veel mensen dat ze nooit geen kale man of vrouw zouden willen hebben b.v. Tamelijk oppervlakkig.
Ik moet wel zeggen dat ik het soms bescheur van het lachen als ik die overdreven mannen en vrouwen voor alle spiegels in de stad zie staan en dan voornamelijk bij de personen die ik ken weet dat ze b.v. vreemdgaan. Gemeen van me misschien, maar die types denken altijd 'de beste', 'de mooiste', 'de onovertreffende', te zijn. Die MOETEN gewoon een keer flink onderuit gaan. Zelfvertrouwen/zelfwaardering ok, maar arrogantie :confused: Nah.. een klein beetje heeft dan wel weer wat :D
Ja, maar het is kennelijk heel erg omgevingsafhankelijk. Ik heb werkelijk nog nooit iemand gehoord in mijn omgeving die er zo'n probleem van maakte. Ja, eetje, een oude studiegenoot van mij die zich op wil hangen op het moment dat het begint op te vallen.

ycelik
30 juni 2005, 22:13
Ik ken zo'n jongen uit mijn klas die zegt als hij ooit vroegtijdig kal zou worden zou hij willen doodgaan.
Oook zoiets doms weetje, nadat je kaal ben heeft het leven zeker nog veel moois in petto hoor.

Haarmannetje
30 juni 2005, 22:43
Ik ken zo'n jongen uit mijn klas die zegt als hij ooit vroegtijdig kal zou worden zou hij willen doodgaan.
Oook zoiets doms weetje, nadat je kaal ben heeft het leven zeker nog veel moois in petto hoor.
Ja, zoveeeeeeeel mannen gaan voor de bijl. Kijk maar eens rond op een willekeurige dag wanneer het druk in de straat.

shyra
1 juli 2005, 10:25
Heeej Ganesha,

Een beetje een late reactie van mij. Maar meid je mag er zeker wezen hoor.
Je ziet er nog steeds goed uit. Keep it going on girl!
Apart dat mensen er toch anders uit zien dan dat je het in je hoofd hebt.
Ik dacht dat je een hindoestaans meisje was aangezien je naam erg
hindoestaans is.

Gr,
Shyra

Ganescha
1 juli 2005, 14:04
Heeej Ganesha,

Een beetje een late reactie van mij. Maar meid je mag er zeker wezen hoor.
Je ziet er nog steeds goed uit. Keep it going on girl!
Apart dat mensen er toch anders uit zien dan dat je het in je hoofd hebt.
Ik dacht dat je een hindoestaans meisje was aangezien je naam erg
hindoestaans is.

Gr,
Shyra

Hi Shyra,

Dank je wel voor je compliment hoor :) En haha hindoe tja ik ben beetje weg van Ganescha. Vraag me niet waarom, maar vind het erg mooi en interessant. Vandaar me naam.

Ganescha
1 juli 2005, 17:03
wat is Ganescha?

Ganescha is de olifanten god van de hindoes.

Ganescha
1 juli 2005, 17:06
http://www.hartfordadvocate.com/binary/51619-273-1/art_pic-2193.jpeg

Hier een plaatje :D

Vertig
1 juli 2005, 23:24
http://www.hartfordadvocate.com/binary/51619-273-1/art_pic-2193.jpeg

Hier een plaatje :D

wat een lekker ding gek!!!!!!:D

Haarmannetje
1 juli 2005, 23:27
En wat een slurf! We zouden er jaloers op kunnen worden. :cool:

Guoy
2 juli 2005, 14:35
Pizzacat, zou jij nog eens een foto willen laten zien waar wel iets op te zien valt? Ik kan echt niets zien bij jou! En als je haar nat is dan klopt het dat je je hoofdhuid kan zien. Helemaal met jou haarlengte. Dus misschien een detailfoto van boven? ALs ik een digitale camera heb doe ik het ook.

Ganescha
2 juli 2005, 18:57
wat een lekker ding gek!!!!!!:D

Ja lekker he :P Het was nou niet bepaald dat ik op Ganescha viel ofzo..

Ganescha
2 juli 2005, 18:58
En wat een slurf! We zouden er jaloers op kunnen worden. :cool:

haha En wat wil je daarmee zeggen haarmannetje?

Haarmannetje
2 juli 2005, 19:14
haha En wat wil je daarmee zeggen haarmannetje?
Euh................ :o

wilfried
2 juli 2005, 21:26
:p :p :p !!!

Guoy
2 juli 2005, 21:39
Heh? slurf? bizar!

pizzacat
2 juli 2005, 22:26
Pizzacat, zou jij nog eens een foto willen laten zien waar wel iets op te zien valt? Ik kan echt niets zien bij jou! En als je haar nat is dan klopt het dat je je hoofdhuid kan zien. Helemaal met jou haarlengte. Dus misschien een detailfoto van boven? ALs ik een digitale camera heb doe ik het ook.

Hmmm nee eigenlijk niet, en waarom? Het gaat me te ver..ik hoef geen macrofotos om mn haarsituatie te vergelijken, het heeft voor mij geen meerwaarde. Ik ga gewoon af op reacties uit mijn omgeving, sterker nog; ik wil eigenlijk zo weinig mogelijk energie eraan besteden. Ik snap dat het voor jullie jammer is, maar so be it.

Als ik een keer een andere gewone foto tegen kom die nuttig is zal ik hem wel posten. Maar AGA heb ik helaas echt, ook al lijkt het niet 123 zo.

Haarmannetje
2 juli 2005, 23:44
Heh? slurf? bizar!
Hoe bedoel je?

japiejaap
3 juli 2005, 00:35
nou pizzacat je haar ziet er perfect uit in mijn ogen echtwaar hele goede haarlijn nix op aantemerken.

shyra
3 juli 2005, 15:08
Hey Ganesha,

Hhahhaa......ik ken hem wel hoor.
Ben zelf hindoe....
Ik dacht dat die altijd blauw was.
Misschien ben ik wel in de war.
We zijn thuis niet zo hindoestaans:D .

Guoy
5 juli 2005, 00:53
Hmmm nee eigenlijk niet, en waarom? Het gaat me te ver..ik hoef geen macrofotos om mn haarsituatie te vergelijken, het heeft voor mij geen meerwaarde. Ik ga gewoon af op reacties uit mijn omgeving, sterker nog; ik wil eigenlijk zo weinig mogelijk energie eraan besteden. Ik snap dat het voor jullie jammer is, maar so be it.

Als ik een keer een andere gewone foto tegen kom die nuttig is zal ik hem wel posten. Maar AGA heb ik helaas echt, ook al lijkt het niet 123 zo.

Ok, prima, het maakt mij ook niet uit. Waarom je die eerdere foto's dan postte is me dan niet geheel duidelijk aangezien er daar totaal niets op te zien valt. Het enige wat er op te zien zou KUNNEN zijn is dat je misschien inhammen zou hebben wat haarmannetje opmerkte, maar wat jij ontkent en wat ik ook niet kan zien.

Maar ik dacht dat het hier vooral ging om foto's van je haarsituatie, maar als het een thread is om gewoon een foto te laten zien om de rest van haarwerp te tonen tegen wie ze het steeds hebben dan bied ik mijn excuses aan en heb ik niets gezegd! :)

Guoy
5 juli 2005, 00:55
Hoe bedoel je?

oh ja! Haarmannetje, het ging ineens over slurven wat ik vrij bizar vond zoals je al merkte. Voor de rest bedoel ik er niets mee.:D

pizzacat
5 juli 2005, 11:12
Ok, prima, het maakt mij ook niet uit. Waarom je die eerdere foto's dan postte is me dan niet geheel duidelijk aangezien er daar totaal niets op te zien valt. Het enige wat er op te zien zou KUNNEN zijn is dat je misschien inhammen zou hebben wat haarmannetje opmerkte, maar wat jij ontkent en wat ik ook niet kan zien.

Maar ik dacht dat het hier vooral ging om foto's van je haarsituatie, maar als het een thread is om gewoon een foto te laten zien om de rest van haarwerp te tonen tegen wie ze het steeds hebben dan bied ik mijn excuses aan en heb ik niets gezegd! :)

Dat is dus de grap met diffuse haaruitval, onder donkere omstandigheden valt er niet zo veel te zien. Zogezegd, als ik nog een andere betere 'bruikbare' foto tegenkom dan zal ik die ook posten.

Het is een beetje beide, laten zien wie je bent en je haarsituatie.

hoi
5 juli 2005, 12:42
http://img63.imageshack.us/img63/6189/bbvdf2lw.jpg (http://www.imageshack.us)

Vorig jaar zomer... intussen is het dus weer eens stuk verslechterd.. ben btw 19 jaar ook als is dat niet te zien aan mijn haarlijn :(

Buutnlander
5 juli 2005, 14:27
Pff jij bent er vroeg bij...:( Maar waarom ga je niet aan de dht-verkrachters en dergelijke. Alleen met Rooscure zul je niet veel bereiken jongeman!

hoi
5 juli 2005, 15:06
hey ja ik ga aan proscar beginnen.. maar geld is ook een probleem :D

Guoy
5 juli 2005, 15:28
hey ja ik ga aan proscar beginnen.. maar geld is ook een probleem :D

Tuurlijk niet. Je kunt het, als je het slim aanpakt, vergoed krijgen van de verzekering. proscar wordt vergoed, propecia niet terwijl ze hetzelfde werken. Laat je door je huisarts proscar voorgeschreven worden en je hebt het gratis.

hoi
5 juli 2005, 16:13
Mwa ik ga nooit naar de huisarts dus ook niet voor zoiets.
Maar ik vraag me af of het eigelijk nog wel nut heeft, mijn vader heeft ook alleen inhammen en verder (nog) geen last van kaalheid. Ik ook niet... dus misschien benk gewoon te laat er al mee..

jongen25
5 juli 2005, 16:19
Inhammen zijn natuurlijk een bepaalde vorm van kaalheid. Maar goed, bijna iedere volwassen man krijgt op een bepaalde leeftijd met een zekere vorm van inhammen te maken, daar is niets mis mee. Voor veel mensen is haarverlies rond de kruin een groter probleem. Als je vader dat niet heeft en jij ook niet, is er voorlopig (nog) geen man overboord. Mits je die groeiende inhammen kunt accepteren natuurlijk.

hoi
5 juli 2005, 16:36
ja verder is alles eigelijk nog super. En moet ook eerlijk bekennen dat het op die foto misschien wat erger op valt dan ik zelf soms zie. Sommige dagen valt het ook wel mee.. andere dagen weer juist niet. Maar proscar kan niet helpen voor dichtgroeiende inhammen dacht ik dus ff kijken wat voor inhammen is er eigelijk weinig op de markt wat goed kan helpen.

Buutnlander
5 juli 2005, 17:44
Heb je je moeders kant al bekeken dan? Alleen de haren je vader is niet alles.

cueball
5 juli 2005, 22:43
Als ik zo de foto's zo eens zie moet ik zeggen dat het bij de meeste personen wel meevalt. Ik zal binnenkort ook eens foto plaatsen.

hoi
5 juli 2005, 22:44
Mijn moeder heeft alleen zussen die zijn niet kaal ;)
Mijn opa wel, geen idee vanaf wanneer.

ycelik
5 juli 2005, 22:46
Jah vind ook dat het bij mij meevalt heb het al onderhand geaccepteerd.
Wil niet dat het erger word das alles met dit kan ik makkellijk leven.

Georgie
6 juli 2005, 15:21
Mijn moeder heeft alleen zussen die zijn niet kaal ;)
Mijn opa wel, geen idee vanaf wanneer.

Mijn moeder en mijn zus hebben AGA :( .

cueball
6 juli 2005, 18:39
Zoals je kunt zien is het frontaal niet veel meer. Mischien is het beter om het te millimeteren :confused: . :crybaby:

sarahxxx
6 juli 2005, 19:18
Domme vraag misschien, maar kan je alleen maar foto's posten wanneer die op een site staan??
(En hoe krijgen jullie foto's op het net?)


Groet!


Digibeet-Sarah

Edit: is mij intussen - hopelijk! - gelukt...

Haarmannetje
6 juli 2005, 19:25
Zoals je kunt zien is het frontaal niet veel meer. Mischien is het beter om het te millimeteren :confused: . :crybaby:
Waarom is het beter om het te millimeteren? Je hebt wel inhammen, maar verder is het nog mooi vol. Ik heb denk ik dezelfde soort inhammen, ook met een dergelijke breedte van het middenstuk, alleen heb ik een iets smaller voorhoofd geloof ik. Dat scheelt natuurlijk ook weer wat betreft de dekking.

Maar ik zie sowieso niet in waarom mensen meteen lopen te praten over millimeteren. Er zijn wel mooiere kapsels hoor dan millimeteren, ook met diepe inhammen.

sarahxxx
6 juli 2005, 19:53
Kan misschien ook ff mijn ganse smoelwerk erop plaatsen ;)


(Hier kwam ik vers van de kapster, dan wil het wel es een keertje goedvallen natuurlijk... Maar da's intussen al weer drie maanden geleden, en het is terug wel weer wat verergerd :crybaby:)

kevin
6 juli 2005, 20:22
Duidelijk is het ook niet te zien op de foto's, maar het ziet er nog goed en vol uit Sarah.

Morehair
6 juli 2005, 21:19
Je ziet er lekker uit hoor Sarah!:)

The Dude
6 juli 2005, 22:54
ja ziet er niet slecht uit

sarahxxx
7 juli 2005, 12:09
Lol, heren, het gaat hem hier wel over mijn haar ;)

@kevinme: Op mijn eerste geplaatste foto's kan je toch duidelijk zien dat ik vooraan op mijn hoofd een hoop haar verloren heb, vind ik toch zelf... Maar bedankt voor het compliment :)

Ganescha
7 juli 2005, 15:25
Hey sarah :)

Als ik jou haar zie, zie ik mijn haar. Exact hetzelfde idee. Maar je ziet er wel echt leuk uit :)

John..
7 juli 2005, 16:37
Lol, heren, het gaat hem hier wel over mijn haar ;)

@kevinme: Op mijn eerste geplaatste foto's kan je toch duidelijk zien dat ik vooraan op mijn hoofd een hoop haar verloren heb, vind ik toch zelf... Maar bedankt voor het compliment :)


Wel of geen haarproblemen, je ziet er gewoon goed uit.

hoi
7 juli 2005, 17:08
Zoals je kunt zien is het frontaal niet veel meer. Mischien is het beter om het te millimeteren :confused: . :crybaby:

Mij is het precies zo ver eigelijk, misschietn nog ietsjepietsje verder. Maar klote ja.. hoe oud ben jij?

cueball
7 juli 2005, 18:27
ik ben over een paar dagen pas 20 ;(

hoi
7 juli 2005, 19:53
ik ben over een paar dagen pas 20 ;(
Zit je helaas in het zelfde bootje als mij.. ik ben 19,5 ongeveer..

cueball
7 juli 2005, 20:11
Hoe snel is het bij jou allemaal gegaan dan? bij mij zag ik het toen ik 16 was :S het kaler worden ging toen nog redelijk traag. Tot feb dit jaar.

hoi
7 juli 2005, 22:48
Het viel me zelf eigelijk pas op toen ik reacties kreeg dat ik kaler werd.. en sinds dien is het eiglijk heel snel gegaan :(
maar ff oude foto's kijkend:

11-2002: Hier was het al een klein beetje begonnen
10-2003: Iets verder maar niks boeiend toen ging het nog langzaam.. ik denk vanaf toen is het erg snel gegaan..
07-2004: Toen was het zover als op die foto dus al erg ver..
nu: Eigelijk nog een stukje verder :( volgens mij is het laatste tijd ietsje langzamer gegaan.. maarja nu heb ik zeg maar ook al complete inhammen, zoveel verder kan het eigelijk niet gaan..

Dus toen ik 16 was is het ook begonnen wel wat langzamer.. sinds mijn 17de erg snel.. tot mijn 19de hoe het nu verder gaat geen idee.. ben ook pas toen ik bijna 19 was begonnen met iets. Daarvoor eigelijk nooit iets naar gezocht want dacht dat er toch niks tegen te doen was.

koekjes
10 juli 2005, 16:22
Ik zal vanavond ook even een paar foto's posten, zowel 'normale' foto's als macrofoto's (daar word je inderdaad niet blij van..). De eerste keer dat ik naar de dermatoloog ging, zei hij dat hij wel enigszins minder haargroei voorop zag, maar dat het ws geen AGA zou zijn. De tweede keer dat ik naar de dermatoloog ging (een andere man), zei hij dat hij helemaal niks zag :confused:. Goed, zelf zag ik natuurlijk wél verschil, maar die opmerking gaf me toch wat meer vertrouwen.
Tot dat een vriend van mij laatst zei, terwijl hij naar mn haar keek, 'hee, je wordt kaal' ..... :crybaby: . Sindsdien gaat het weer een stuk slechter met me.
Maar goed, foto's moet ik nog even uploaden dus.

-edit- foto's
close-up: http://members.lycos.nl/thunder110/IMG_0966.JPG
normaal: http://images.startpda.net/showImage.php/2150502_700_700_dZYl.jpeg
http://images.startpda.net/showImage.php/2902047_700_700_eHAp.jpeg

Met de dikte is verder niets mis, het is nog steeds een volle bos. Een maand geleden merkte diezelfde jongen ook op dat ik een kaal plekje had. Terwijl ik tot die dag altijd dacht dat ik het nog behoorlijk goed kon verbergen.

Tiuri
10 juli 2005, 21:56
Allemachtig wat zitten er een hoop mooie meiden op dit forum! :o

Bas6562
10 juli 2005, 22:13
Allemachtig wat zitten er een hoop mooie meiden op dit forum! :o

Ja, nou daar zeg je wat idd. Vooral die 3e foto van koekies, die mag er zijn. Helemaal t type waar ik op val, uiterlijk gezien dan he. Helaas is t andersom vaak niet zo:D .

Cloud
10 juli 2005, 22:17
Inderdaad, veel schoon vrouwvolk hier op het forum!

ycelik
10 juli 2005, 22:48
Uhm er valt niets te zien aan je haar hoor.
Je geeft zelf toe het is een volle bos.
Jah Cloud dat is zeker zo, helaas maar waar , jullie zijn uiterst gezellig alleen jammer dat jullie ook zoiets als AGA moeten ervaren.
Ik wou dat ik het voor ons allen kon weg wensen.

Haarmannetje
10 juli 2005, 23:40
Ik wou dat ik het voor ons allen kon weg wensen.
Ik ook, Ycelik, ik ook.

kevin
11 juli 2005, 09:38
Ja het ziet er nog goed uit koekje, maar ik snap waarom je je zorgen maakt. Volgens mij heb je wel meer haar als de meesten die hier rondhangen. En als ik het goed hebt, hoeft AGA bij vrouwen niet volledig te worden, maar kan het blijven bij een paar plukken? Hoop doet leven.

shyra
11 juli 2005, 18:41
Koekje wat is eigenlijk jou diagnose....bij mij ziet het er nl. net zo uit
en ook mijn dokter zegt dat ik geen AGA heb terwijl ik toch sterk twijfel.

koekjes
11 juli 2005, 18:56
Als het bij een paar plukjes blijft, kevinme, zou ik daar echt wel genoegen mee kunnen nemen :D

@Shyra: de dermatoloog stelde bij mij ook geen AGA vast, maar alopecia traumatica (ik had die dag ook een elastiekje heel slapjes in mijn haar maar dat was ook al te strak volgens hem) :rolleyes: . De eerste keer ging ik in november, toen constateerde hij wel verminderde haardichtheid, de tweede keer ging ik in maart, en constateerde een andere dokter helemaal niks (whatever). De ene dag denk ik dat er geen achteruitgang is sinds november, terwijl ik de andere dag denk dat ik de volgende dag kaal ben (oké, een beetje overdreven :P).

Helemaal omdat mijn moeder ook AGA heeft (sinds ze in de overgang is), ben ik er ook extra alert op. Maar misschien dat ik het daarom mezelf ook juist aanpraat (dat hoop ik dan maar).

pizzacat
12 juli 2005, 23:01
@Koekje. Je moeder heeft ook AGA, dus het is zeker niet ondenkbaar dat jij er ook last van hebt/krijgt. Heb je de laatste tijd veel stress ervaren of vervelende dingen meegemaakt?

koekjes
13 juli 2005, 11:01
Nee, niet veel stress. Vorig jaar heb ik een sabbatical gehouden, dus toen ik het voor het eerst constateerde in oktober, kan het geen gevolg zijn van stress. Verder alleen een opa die in juni 2004 is overleden, maar ik trek me sterfgevallen altijd heel erg aan.

Ben ik trouwens de enige die het idee krijgt dat het laatste decennium AGA steeds vaker voorkomt bij vrouwen?

Picaroon
13 juli 2005, 12:26
Nee, niet veel stress. Vorig jaar heb ik een sabbatical gehouden, dus toen ik het voor het eerst constateerde in oktober, kan het geen gevolg zijn van stress. Verder alleen een opa die in juni 2004 is overleden, maar ik trek me sterfgevallen altijd heel erg aan.

Vervelende familieomstandigheden kunnen zeer zeker voor een flinke toename van haaruitval zorgen. Zeker als je schrijft dat je je e.e.a. zo aantrekt. Gaat dan misschien niet echt om "standaard" stress, eerder verdriet lijkt me, maar dat het het je haaruitval niettemin kan aanwakkeren heb ik om me heen toch echt al eerder gezien.

Misschien kun je 'stress' ook wel zo ruim opvatten dat al wat je "natuurlijke balans" verstoort, zoals een te grote werkdruk of een een sterfgeval, eronder valt. En dat alles behorende tot "stress in ruime zin" je haaruitval in de hand kan werken?

Ben ik trouwens de enige die het idee krijgt dat het laatste decennium AGA steeds vaker voorkomt bij vrouwen?

Nee je bent niet de enige, ik krijg dezelfde indruk. Tien jaar geleden had ik volgens mij nog nooit een vrouw met AGA gezien... nu toch echt wel meerdere malen. Heeft misschien ook te maken met het feit dat ik tegenwoordig meer oog heb voor het verschijnsel AGA, zowel bij mannen als bij vrouwen, nu ik zelf sinds een aantal jaar ook met het fenomeen te maken heb.

Oh ja, wat jouw situatie betreft... zelfs nu ik meer oog heb voor AGA (zoals ik net schrijf), zou ik jou afgaande op je foto's echt niet aanmerken als iemand met AGA. Mij is voornamelijk bijgebleven, met name na die derde foto gezien te hebben, dat je erg mooi bent.

AnthonieH
13 juli 2005, 13:14
Ik had in een andere thread (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?p=71792#post71792)beloofd om eens foto's van mezelf te plaatsen. Ik heb hard moeten zoeken en ik weet eerlijk niet of het effect wel zo heel goed zichtbaar is op die foto's. Er zou een soort protocol moeten komen voor het nemen van goede voor en na foto's :cool:

De foto's links zijn aan het eind van mijn zomervakantie vorig jaar genomen (Spanje) en de foto's rechts week geleden (een paar weken na mijn vakantie in alweer Spanje). Ze zijn wat moeilijk vergelijkbaar omdat de foto's links buiten met felle zon zijn genomen terwijl de wind mijn haar overeind overeind had doen staan. De foto's rechts zijn binnen genomen.

Wat ik zelf dus waarneem is vooral een donkerder haarkleur door meer (en dikkere) haren.

kevin
13 juli 2005, 13:52
Haarmannetje, ik ben erg benieuwd naar jou foto's. Heb je die misschien en wil je die posten?

Haarmannetje
14 juli 2005, 01:21
Haarmannetje, ik ben erg benieuwd naar jou foto's. Heb je die misschien en wil je die posten?
Euhhhhh daar moet ik even over nadenken hoor :). Waarom ben je er zo benieuwd naar :)?

kevin
14 juli 2005, 10:07
Euhhhhh daar moet ik even over nadenken hoor :). Waarom ben je er zo benieuwd naar :)?

Omdat je de meeste praatjes hebt ;) :D

Nee, omdat je Fluridil gebruikt en omdat je toch wel aardig bekend bent hier op HW.

ycelik
14 juli 2005, 10:16
Inderdaag AntonieH, kan zien dat je regimen echt iets voor je heeft betekend.

Vertig
17 juli 2005, 17:27
Omdat je de meeste praatjes hebt ;) :D

Nee, omdat je Fluridil gebruikt en omdat je toch wel aardig bekend bent hier op HW.

ik ben eik ook wel benieuwd:rolleyes:

Spike99
19 juli 2005, 08:07
om even een beeld te geven hoe het er sochtends uit ziet.:

http://img.photobucket.com/albums/v201/Spike99/zijkant.jpg (http://www.vbulletin.com/)(Linked)
http://img.photobucket.com/albums/v201/Spike99/voorkant.jpg (http://www.vbulletin.com/)(Linked)


Let wel ik heb het gister net zwart geverfd. En het is nog niet gekamt. Het lijkt op de foto voller dan het in werkelijkheid is. Dit komt omdat de webcam alles iets donkerder maakt. En de inham lijkt iets kleiner omdat het haar niet gekamt is. Zoals je kan zien zit achter het oor echt weinig haar. En heb ik een plekje aan de zijkant. En denk dat je ook wel kan zien dat me haar erg slap is als ik het heb gekleurd is het altijd iets steviger.

high
19 juli 2005, 10:58
He spike99 je haar verfen is niet erg goed voor je haar he, hoe lang doe je het al..

sarahxxx
19 juli 2005, 11:29
Hey Spike99,

Kan zo al raden in wat voor alternatieve wereld jij zit ;) Ik heb ook jaaaaaren mijn haren in- en inzwart geverfd; maar da's nu compleet geen zicht meer: het contrast met mijn bleke hoofdhuid laat de toestand van mijn haar alleen maar erger overkomen dan dat het in feite is... Daarom probeer ik het nu alleszins niet meer donkerder te verven, alhoewel ik daar wel erg veel spijt van heb; het contrast zwart haar-blauwe ogen is nu eenmaal zo leuk hé...

En gewoon es een keertje stoppen met verven? Niet omdat dat schadelijk is voor je haren (geloof ik gewoonweg niet, mijn haren zien er beter uit als ze geverfd zijn), maar misschien valt je haaruitval dan minder op?

Groet!

Sarah

Georgie
19 juli 2005, 11:40
Haarverven is, mits het goed gebeurt, niet slecht voor je haar. Als het slecht gebeurt kan het afbreken, maar de haarwortels worden niet vernietigd of beschadigd. Nog aan de dermatoloog gevraagd, overigens.

Spike, het ziet er echt niet zo erg uit. Misschien is het een idee wat Sarah zegt om het minder donker te laten verven. Hoe donkerder, hoe meer je de hoofdhuid ziet. Naturtint is een fijn merk, dat het haar minder beschadigt dan andere merken. Als je het lichter zou willen verven over het zwart heen zou ik dat overigens wel bij een kapper laten doen, anders krijg je vreemde effecten.
Ook een "gemengde" kleur geeft het haar vaak een veel voller aanzien (dus wat lichtere en donkere lokken afgewisseld). Kan heel mooi naturel gedaan worden tegenwoordig.

Heb je overigens verder een regimen?

Guoy
19 juli 2005, 16:03
het contrast zwart haar-blauwe ogen is nu eenmaal zo leuk hé...

Zwart haar en blauwe ogen is idd de meest mooie combi. Vooral bij meisjes, maar ik denk ook bij jongens. Toch doe ik het zelf niet aangezien ik toch vaak hoor dat haar verfen slecht is voor je haar, en dat je door je haar donkerder te verfen je hoofdhuid meer gaat zien.

ycelik
19 juli 2005, 16:08
Zwart haar blauwe ogen combi is echt super bij dames.
Kan me ogen nooit van zulke dames afhouden.
Ik heb zwart haar vanmezelf en vind het ook wel mooi maar zou niet erg vinden om highlights een keer aan te brengen(beetje coupe soleil).
Maar jah dan is de vraag waar vind ik iemand die het goed doet en nietzodanig dat mijn haren beschadigen.

Guoy
19 juli 2005, 16:34
Hier een mooi punkmeisje met zwart haar en blauwe ogen!

Ik ben helemaal verliefd!:)

http://brody.mohawk77.org/gallery/details.php?image_id=30

Zo dat is wel weer genoeg off-topic he?!:D

ycelik
19 juli 2005, 16:37
Off topic.
Dude you are going to kill me.
That is precies mijn type.
Every bit of her, die kapsel, die ogen de piercing:o

Guoy
19 juli 2005, 16:45
Wauw! jij bent ook into dat soort meisjes! ;) Gaaf ik ook. Je vind ze alleen op festivals als Lowlands enzo. Dat is echt een walhalla voor mij!

Sorry I'm killing you. Try to kill yourself by checking the entire website! ;)

sarahxxx
19 juli 2005, 16:49
Oooow je vindt die ook op andere plaatsen dan op Lowlands hoor :shiny:

Ik zit wel in het juiste milieu denk ik... En ja, heren, ik laat mijzelf ook dat vrouwelijk schoon welgevallen ;)

(Kleine edit, en sorry voor het off-topic zijn: aanrader voor de liefhebbers onder ons: http://suicidegirls.com/ )

:o

ycelik
19 juli 2005, 16:50
Hahah jah of niet dan ga ik weer de gitaar oppakken en dan fucking sentimental worden omdat ik in the mood for love ben hahaah neeh dankje.

Guoy
19 juli 2005, 16:55
Oooow je vindt die ook op andere plaatsen dan op Lowlands hoor :shiny:

Ik zit wel in het juiste milieu denk ik... En ja, heren, ik laat mijzelf ook dat vrouwelijk schoon welgevallen ;)

waar waar waar waar is dat milieu!? Milieu is gaaf! waar is dat milieu!?

sarahxxx
19 juli 2005, 16:56
Sja het gothic-milieu hé, maar dan niet die trienen in die lange gewaden, maar de iets ruigere dames ;)

ycelik
19 juli 2005, 16:58
Exactly die trienen met die lange gewaden vind ik dus niks.
De ruige dames woe:o

Guoy
19 juli 2005, 16:58
ja die lange gewaden is niet echt mijn ding. Hoewel sommige gothic meisjes het behoorlijk mooi kunnen maken. Meer punk dames als deze brody dalle van de website.

Guoy
19 juli 2005, 16:59
Exactly die trienen met die lange gewaden vind ik dus niks.
De ruige dames woe:o

woehoe! go ycelik! go ycelik! :D

sarahxxx
19 juli 2005, 16:59
Dan moeten "suicide girls" toch wel helemaal jullie ding zijn, niet?

Guoy
19 juli 2005, 17:00
ja ja! suicidegirls.com! yeah! :D

sarahxxx
19 juli 2005, 17:01
Lol, u bent kenner, Guoy ;)
(geweldige avatar, trouwens :D)

Guoy
19 juli 2005, 17:03
danku danku! de film is nog geweldiger! maar jij bent ook bekend met suicidegirls.com?

sarahxxx
19 juli 2005, 17:05
Jep, is één van mijn all time favourite movies :)

Met suicide girls ben ik bekend ja; heb ooit samen met een Nederlandse virtuele vriendin een poging ondernomen om een Belgisch-Nederlandse versie te maken, maar is nooit van de grond geraakt...

Guoy
19 juli 2005, 17:12
DOEH! wauw wat een geweldig initiatief! Ik word er helemaal blij van! :) Jammer dat het nooit gelukt is. :(

Buutnlander
19 juli 2005, 17:50
Gaat die site niet in de richting van porno, of zie ik dit verkeerd:o
Sorry ben niet zo'n aanhanger van het punk/gothic gebeuren. Maar sarah dus jij wilde een Belgisch/Nederlands versie maken van suicide girls, oftewel je wilde naakt poseren? Correct me if I'm wrong:D

sarahxxx
19 juli 2005, 17:52
Neen da's geen porno, verre van zelfs... Gewoon, het gaat om het sfeertje...

Die site die wij wilden maken, was niet de bedoeling om naaktfoto's op te plaatsen hoor, dus ga ik er zeker zelf mijn waren niet op uitstallen :)

Guoy
19 juli 2005, 18:05
suicidegirls.com is trouwens wel porno. Maar als ze niet naakt waren kan je hun tattoo's niet zien, en dat is ook part of it all!

sarahxxx
19 juli 2005, 18:06
Bij mijn weten is er nog steeds een verschil tussen naaktfotografie en porno ;)


(Edit: mijn excuses aan de moderator(s) van dienst, want ik ben wel erg off-topic gegaan :o)

kevin
19 juli 2005, 20:32
Sja het gothic-milieu hé, maar dan niet die trienen in die lange gewaden, maar de iets ruigere dames ;)

Ik snap die mensen echt niet. Vreselijk, waarom gedragen ze zich niet normaal. Maarja dat is mijn mening.

Spike99
19 juli 2005, 20:40
ff over gothic iedereen zo zijn smaak dus zeur niet. Jezus ik zeik jullie styl toch ook neit af. Probeer eens te snappen dat sommige mensne dat gewoon mooi vinden en het niet doen om te choqueren of anders te zijn.

en over mijn haar. als ik het lichter verf dsan lijkt het juist miinder haar. Dat zegt iedereen en mijn vrienden ook en ik ook. En als ik het niet verf dan is het half grijs.

kevin
19 juli 2005, 20:42
ff over gothic iedereen zo zijn smaak dus zeur niet. Jezus ik zeik jullie styl toch ook neit af. Probeer eens te snappen dat sommige mensne dat gewoon mooi vinden en het niet doen om te choqueren of anders te zijn.

en over mijn haar. als ik het lichter verf dsan lijkt het juist miinder haar. Dat zegt iedereen en mijn vrienden ook en ik ook. En als ik het niet verf dan is het half grijs.

Spelling? Zinsbouw? Mooi vinden? Grappig.

Spike99
19 juli 2005, 21:07
jaja nu weten we het wel. Ik ben niet goed in nederlands en zinsbouw sorry hoor.