PDA

View Full Version : haargroei tot een bepaalde lengte ??


myriamf
26 februari 2005, 22:52
Hallo iedereen,

Ik hoop echt dat iemand me kan helpen met het volgende:
Ik heb een bepaalde plek aan mijn achterhoofd dat maar tot een bepaalde lengte groeit en dan precies stopt met groeien, waarom zeg ik "precies", omdat dit stuk vele korter is dan de rest en het een uitsteeksel is, terwijl de rest mooi in "model" valt !!! Daardoor kan ik mijn haar nooit volledig loslaten, tenzij ik met DRIE spiegels tegelijk werk en de nodige gel gebruik om dit plat te krijgen.
Ik ben helemaal geen ijdeltuit of zo, maar dit is echt heel vervelend en echt geen zicht!!! Ik heb reeds mijn haar héél kort laten knippen met de hoop dat dit stuk terug mee normaal zou groeien samen met de rest, maar jullie raden het al, idem result! Ben wel ooit op mijn achterhoofd gevallen en misschien kan dit er mee te maken hebben, maar waarom groeit het dan nog tot maar die bepaalde lengte ? Ik steek bijna nooit mijn haar in een paardenstaart, dus aan het elastiekje of verstikking kan het niet liggen. Verschillende kappers heb ik erover aangesproken, die wisten mij ook niet de helpen. De dokter weet het aan stress. Ik heb amper last van stress en dan nog, ik loop met dit probleem al jaren rond, dus moest het van stress zijn geweest dan kan dit niet jaren zo duren.

Ik hoop dat iemand mij hier mee kan verderhelpen, want ik weet het niet meer :-(

Alvast bedankt voor reacties

Janne
28 februari 2005, 13:01
euhm, geen idee...je zou het eens aan een dermataloog kunnen vragen in het ziekenhuis, waarschijnlijk kan het iets te maken hebben met beschadigde haarzakjes tijdens die val..

myriamf
7 maart 2005, 15:53
Afspraak is al gemaakt en hopelijk zou de dermatoloog mij verder kunnen helpen.

Dank je Janne voor je reactie en raad :-)

Het is blijkbaar wel een probleem dat weinigen herkennen daar jou reactie de enige is :-(

Nu hopen dat de dermatoloog de oplossing weet, ik hou je op de hoogte !

groetjes