PDA

View Full Version : Isabelle


ilseke
6 juli 2002, 07:59
Hoi Isabelle,
ben de laatste paar dagen aan je aan het denken.
Weet je al iets van school?
Wat ga je nu doen?
Hoe is het met je? Ben je al op kamp geweest?
Laat eens iets horen aub.
Liefs,
Ilse

Isabelle
9 juli 2002, 23:39
Hey Ilse, (en de anderen ook natuurlijk! )

Sorry dat ik de laatste tijd niet meer op het forum heb geschreven...ik kom af en toe wel nog es lezen op het forum, maar zelf schrijven lijkt me de laatste tijd niet meer te lukken. Ik wil wel, maar wordt steeds heel zenuwachtig als ik eraan begin.

Vooreerst wil ik iedereen bedanken van op de ttm-ontmoeting..ik weet het , ben een beetje laat hé..Jullie zijn echt allemaal heel lieve en fantastisch mensen. Van de eerste tot de laatste! Monique bedankt voor de heel warme ontvangst en Bolleke nogmaals bedankt dat ik met je meerijden kon en ik mag natuurlijk 'de webmaster!' ook niet vergeten hé...waar stonden we zonder hem? :-) En iedereen bedankt voor de openheid!

Heb nu iets meer dan twee weken gedaan met de examens...en de dagen erop voelde ik me op en top! Niets kon me tegenhouden, ik was 'weer' de wereld te rijk! Ik weet nu ondertussen wel dat er steeds een moment van desillusie komt..voel die steeds aan komen. De euforische gevoelens slaan na een dag of 4 steeds om , maar ik kan steeds de schijn hoog houden hoor. Heb ook mijn uitslag ontvangen..ik wist dat mijn resultaten allesbehalve goed gingen zijn, maar toch als je het zwart op wit ziet staan..aw doet toch even pijn. Oké ik weet wel, was er veel te laat aan begonnen en mijn eerste jaar aan de univ. is ook niet evident . Is nu voorbij en moet me dus herpakken...heeft geen zin om bij de pakken te blijven zitten. Ik heb 8 tweede zits..slechts twee vrijstellingen. Heb besloten om er voor te gaan en ze dus allemaal mee te doen. Vanaf morgen ga ik terug naar Gent om te beginnen blokken voor de mijn tweede zit in augustus en september...Heb mijn tijd hard nodig. De 'Gentse Feesten' in aantocht...wordt verlijdelijk! :-) Maar overdag studeren en 's avonds ontspannen hé ..moet toch ook kunnen hé :-) Als er iemand es zin heeft om es een dagje naar Gent te komen, altijd welkom hé! :-) Es een dagje uit de boeken is ook nodig of ik haal augustus niet meer! :)

Vorige week, ben ik op kamp geweest met de scouts als fourier (om te koken dus) met 6 en 7 jarigen, viel goed mee. De dag ervoor had ik het natuurlijk in mijn hoofd gekregen om niet meer mee te gaan, wat als de kinderen zich vragen zouden gaan stellen over mijn haar en waarom ik steeds dat sjaaltje draag en het feit dat ik zo dik ben etc...Ik kon de anderen moeilijk in de steek laten en ben dan toch meegeweest...Zoals verwacht kreeg ik wel die vraag veel te horen 'Isabelle, waarom draag jij altijd een sjaaltje?' En ze hadden er dan natuurlijk een spelletje van gemaakt om mijn sjaaltje van mijn hoofd te proberen halen. Ik weet wel het zijn kinderen en tja hoe zou je zelf zijn hé.....:-) Algemeen viel het kamp wel goed mee :) Ben zaterdag dan naar PoléPolé-festival geweest, zo wereldmuziek etc, heel leuk :) Op momenten dat ik bezig ben en niet denk aan mijn herexamens dan gaat het heel goed met mijn haar...maar de laatste dagen al weer wat moeilijker, gewoon omdat ik weet dat ik weer supergestressed zal zijn...maar ik sla me er wel door, ik moet wel! ;)

Vele groetjes en hou jullie allemaal goed! Ik beloof wat meer van me te laten horen!

Isabelle*

ilseke
10 juli 2002, 08:09
He meisje,
ben blij van je te horen. Mocht je zin hebben om eens af te spreken, je laat maar iets weten. Je mag altijd bij mij thuis komen dan maak ik je een lekkere maaltijd klaar (want eerlijk, wat eet je op kot?) en kunnen we nog wat kletsen. Je zal mij ook wel bijna elke dag op Gentse Feesten vinden (Baudelopark e.d.), aangezien jij ook meestal in die buurt uithangt is de kans groot dat we elkaar daar treffen.
Ben trots op je dat je de moed hebt om je 2de zit mee te doen, vooral als je toch graag die studie wil verder zetten. Ik wil je steunen, dus als je even een hart onder de riem nodig hebt bel me gerust (dag of nacht het maakt me niet uit) Oh ja, ik ben met verlof vanaf de Gentse Fieste t.e.m. 5 augustus (ben dus overdag te bereiken thuis) Wel ben ik naar Dranouter in aug. Maar we zullen elkaar daarvoor zeker al gezien hebben?!:D
Lieve groetjes,
Ilse

Isabelle
10 juli 2002, 10:56
Hey Ilse ;-)

Heel erg bedankt! :) Vanavond trek ik met pak en zak naar Gent...in de hoop morgen deftig te kunnen beginnen...maja ik ken mezelf, zal in de loop van de dag zeker nog es naar de solden willen gaan kijken...een arm schaapke zoals ik die geen kleren heeft ;-) lol Nee serieus, ik voel dat ik moet bezig blijven en dus geen tijd hebben om aan andere dingen te denken. Moet mezelf een bepaald ritme aanleren, probeer de laatste dagen steeds rond half negen- negen uur op te staan..integenstelling tot andere vakantiedagen waar ik dikwijls tot na de middag in mijn bed blijf liggen...met gevolg dat ik de hele dag moe rondloop en 's nachts tuurlijk niet slapen kan..

Wat betreft wat ik eet op mijn kot valt heel goed mee hoor :-) Kook zelf ook graag en over het algemeen nodig ik dan wel mensen uit om samen te eten...maar aangezien ik de enige ben die in Gent blokt voor tweede zit, moet ik niet echt op veel gezelschap rekenen. Je (en de anderen tuurlijk ook!!)bent ook altijd welkom bij mij hé, dat weet je toch hé!

Vele groetjes en hou jullie goed!

Isabelle*