PDA

View Full Version : waar is Pindakaas?????????


Haarzoeker
9 maart 2005, 13:02
Sinds Augustus 2004 heeft Pindakaas niks meer gepost op het forum. Heeft er iemand persoonlijk contact met hem. ik vind het nml erg vreemd dat hij niet meer aanwezig is, hoop dat er niks ernstigs is gebeurt.

Jaapie
9 maart 2005, 13:23
Hij was het niet eens met de richtlijnen van haarweb, omdat er zo veel gesencureerd word en verwijdert door moderators.

Roland
9 maart 2005, 13:45
Toevallig, zat deze week ook nog eens te kijken wanneer hij nog ingelogd had. Jammer dat ie weg is, had altijd echt meteen overal een zinnig en onderbouwd antwoord op, vond ik dan toch..Ook voor nieuwelingen enzo stond ie altijd gelijk klaar met een antwoord

Mailman
9 maart 2005, 15:50
Verplaatst van 'Haarproblemen bij mannen' naar 'VAENW'. Heeft niet direct zoveel met Haaproblemen te maken

Robert18
9 maart 2005, 15:59
Geef hem eens ongelijk...
Dit forum is op veel punten erg kinderachtig en autoritair. Hoewel de 'ordehandhaving' de laatste tijd naar mijn mening wel iets soepeler is geworden (positief) is juist de kwaliteit lager geworden door vele newbies die irritante vragen stellen en irritante onoverzichtelijke topics openen. Verder is nog eens meer dan de helft van de topics hier voor voor vrouwen die hun haren uit hun hoofd trekken als er iemand een scheet laat... Ik zou dat soort topics graag in een ander forum zien. Is dat niet wat trouwens, deze website opsplitsen in een deel voor kalende mensen, en een deel voor mensen die hun haar uit hun hoofd trekken? Dan hoef ik niet telkens die zoetsappige topictitels door te scrollen als ik de nieuwe posts bekijk.

Maar goed, Pindakaas heeft dit forum dus gewoon de rug toegekeerd. Erg jammer, maar goed begrijpbaar.

dian
9 maart 2005, 20:29
Hoi Robert.

Ik stel zo voor dat jij hetzelfde doet, het haarweb de rug toe keren. Dit forum is voor een ieder met haarproblemen en als jij niet tegen de zoetsappige topics van ons ttm-ers kunt moet je wegblijven uit het ttm gedeelte!! Je bent een van de meest bekrompen mensen die ik ooit online tegen ben gekomen en je hebt het EQ van een pot augurken, neem me niet kwalijk.

Gegroet
Dian

Robert18
9 maart 2005, 22:54
Het is niet EQ, maar IQ.

(sta je dan voor lul of niet?)

Tiuri
9 maart 2005, 22:57
Het is niet EQ, maar IQ.

(sta je dan voor lul of niet?)HAHA! :D

foutje robert! :) google eerst voordat je iets zegt :)

dian
9 maart 2005, 22:58
Het is niet EQ, maar IQ.

(sta je dan voor lul of niet?)

Zucht, ik wordt zo moe van jou.

IQ is de afkorting van intelligentiequotiënt. Intelligentie quotiënt is het cijfer dat intelligentie aanduidt. Dat cijfer is bij jou waarschijnlijk net zo groot als je schoenmaat.
De afkorting EQ staat voor emotionele intelligentie en verwijst naar een soort wijsheid die niets te maken heeft met het behalen van hoge schoolcijfers of een succesvolle carrière. Dit cijfer is bij jou dus net zo groot als het cijfer wat een pot augurken zou halen namelijk O...

Sukkel, wie is hier nu dom???

Robert18
9 maart 2005, 23:09
Ik heb ook eerst gechecked wat EQ betekent, namelijk:

1 mate waarin iem. zijn eigen emoties doorziet en in staat is deze effectief te gebruiken [emotionele-intelligentiequotiënt]

Ik zie niet hoe Dian in kan zien hoe goed ik mijn eigen emoties doorzie. Ik ben juist een heel emotioneel persoon en kan m'n emoties ook effectief gebruiken.
Dat jij Dian, je zo op je teentjes getrapt voelt en zo pissig persoonlijk op mij reageert vertelt meer over jouw EQ dan de mijne.

Mailman
9 maart 2005, 23:25
EQ betekent houdt onder andere sensitief zijn in. HaarWeb is bedoelt om sensitiviteit te kunnen verwachten van LOTgenoten. Niet geouwehoer aan te horen van zeikerds. Als je het hier niet bevalt dan blijf je toch lekker weg.

S-L-O-T!