PDA

View Full Version : Toppik


bolleke
8 juli 2002, 22:56
Hallo allemaal,

Ik kreeg zaterdag een vriend over de vloer, met een foldertje dat hij gekregen had bij de kapper. Het ging nl. over een product 'Toppik' genaamd dat gebruikt wordt om je dunne haarbos voller te doen lijken. Hij dacht daarbij direct aan mij (hoe lief...).
Eventjes wat meer uitleg. Dit product heeft dus niets met TTM te maken, helpt je d'er niet vanaf, maar kan misschien voor sommigen onder ons een hulpmiddeltje zijn om d'er een beetje 'leuker uit te zien'... en zodoende wat meer zelfvertrouwen te krijgen.

Hoe werkt het precies? Eerst en vooral moet gezegd worden dat het alleen maar kan gebruikt worden bij dun haar, dus niet op kale plekken! En verder:

"Toppik vezels bestaan uit dezelfde natuurlijke keratine proteïnen als uw eigen haar. Door middel van een uniek proces past de structuur van deze vezels zich aan, zodat ze onopvallend opgaan in uw eigen haar. U ziet meteen een natuurlijke, volle bos haar... U kunt Toppik heel gemakkelijk aanbrengen door de speciale houder voorzichtig te schudden boven de dunne plekken in uw haar. Duizenden minuscule vezeltjes in UW haarkleur zullen zich in enkele seconden verweven met uw eigen haar. De vezels zijn statisch geladen en hechten zich daardoor zo perfect dat ze blijven zitten, zelfs bij regen en wind... Toppik is volkomen onzichtbaar, zelfs tot op een afstand van 5 cm...."

Willen jullie meer uitleg hierover dan zal ik daar graag voor jullie meer over vragen. Ikzelf ben er verder niet op ingegaan omdat ik niet van plan ben om het te gebruiken. Ik ben blij met wat ik heb, ik ben heel blij met hoe ik er NU uitzie en ik heb mezelf op deze manier ook aanvaard. Voor mij hoeft het dus niet, maar wie ben ik???
Als ik iemand van jullie kan helpen, zeg het maar!
ps: het is bij ons gewoon bij de kapper verkrijgbaar (maar niet bij elke kapper!)

Lieve groet, bolleke

Oilily
9 juli 2002, 15:12
Ik snap er niks van. Lijkt me een vies goedje, wat is het nu net dat je op je haar smeert? Een mousse die een vezel wordt of wat? En is dat duur zoiets en hoelang blijft het?

groetjes

waterlelie-elf
10 juli 2002, 23:09
Zie ook:
http://www.oplossingvoorkaalheid.nl/index.htm