PDA

View Full Version : Wat moet ik hiermee...


Marga
18 maart 2005, 09:57
Zoals ik heb gezegt heb ik net een telefonisch consult gehad met de dermatoloog...alles wat ik hier gelezen heb...ANTWOORD...onzin...!
Hij zei zelfs ik heb gestudeerd in nijmegen en het is gewoon een haarziekte waar helemaal niets aan te doen is...AA heeft helemaal niets te maken met de schildklier...(want dan heb je lichamelijke klachten)...je moet niet zoveel op het i-net lezen want dat is een klein groepje...en het nadeel van i-net is dat iedereen er zomaar op mag zetten wat ie wil...:mad: ...het enige wat ik wijzer ben geworden is dat inderdaad hoe langer de haren wegblijven hoe groter de kans is dat het niet meer terugkomt...

Kortom ik moest me er maar bij neerleggen...helaas zit ik zo niet in elkaar..:confused:
zijn antwoord daarop was dat ikzelf hulp moest zoeken...! waarop ik heb geantwoord dat ze die wel aan hadden mogen bieden...omdat ik me al 3 maanden "gek" aan het maken ben...dus ik heb weer een lekkere domper gehad vanmorgen want hij wilde zelfs geen bloed afnemen om te kijken of het lichaam antistoffen aanmaakt tegen de schildklier...(was weer een sprankje hoop voor mij) n.a.v. de posting van Assie in het topic van Edith...maar ik wacht de uitslag van Assie even af...dus Assie laat het a.u.b. zo snel mogelijk weten want ik ga een second opinion aanvragen en dat zal wel een tijdje op zich laten wachten want er staat overal een wachtlijst...

Wat moet ik nu doen...volgens deze dermatoloog schaadt ik Nikki er alleen mee als ik erop doorga...pffff ik weet het ff niet meer...:crybaby:

Ik hou jullie op de hoogte...:confused:

Groet Marga XXX :frusty:

Saar
18 maart 2005, 12:04