PDA

View Full Version : droge hoofdhuid


Indodani
20 maart 2005, 17:50
Ik was mijn haren 1 keer per week met head & shoulders. Ik merk dat ik na het wassen en mijn haar fohnen ik heel erge droge hoofdhuid heb. Vooral bij mijn inhammen. Als ik dat probeer weg te krabben neem ik altijd haar mee. Wat kan ik hieraan doen? Ook voel ik wel eens bij mijn inham een heel klein bolletje en dan wrijf ik erover heen en heb dan een haartje met een wat grote bol aan de uiteinde. Dit haartje is ook heel kort en volgens mij zijn dat haartjes wat nooit meer teruggroeit en zo breid dat zich verder uit bij de inhammen. Weet iemand wat dit precies is en hoe ik mijn haar het beste kan wassen?

Tiuri
20 maart 2005, 18:39
ik zou per direct stoppen met H&S, da's troep.

Indodani
20 maart 2005, 22:38
ik zou per direct stoppen met H&S, da's troep.

Waarom is dat troep? Ik heb ook andere soort van shampoo in de vorm van een zeepje. mischien moet ik dat maar gebruiken...

Welk shampoo is dat goed tegen droge huid zodat ik na het wassen niet meer iets weg hoef te krabben?

Tiuri
20 maart 2005, 22:41
Waarom is dat troep? Ik heb ook andere soort van shampoo in de vorm van een zeepje. mischien moet ik dat maar gebruiken...

Welk shampoo is dat goed tegen droge huid zodat ik na het wassen niet meer iets weg hoef te krabben?H&S is gewoon erg agressieve shampoo. Een goeie shampoo tegen roos is Rooscure met het werkzame bestanddeel ketoconazol. Beschermt je ook meteen tegen kaal worden. Zie het haarwoordenboekje voor meer info.

Wat helpt tegen droge hoofdhuid is moeilijk te zeggen. De truc is niet te weinig je haar wassen, maar ook niet te vaak (iedere dag wassen is teveel voor sommigen). Het wassen met een pH-neutrale shampoo kan ook helpen. Verder is het een idee je te laten informeren in een zeep- en shampoo-speciaalzaak. Maar de truc is vaak niet grijpen naar dure middelen!

Indodani
21 maart 2005, 17:07
H&S is gewoon erg agressieve shampoo. Een goeie shampoo tegen roos is Rooscure met het werkzame bestanddeel ketoconazol. Beschermt je ook meteen tegen kaal worden. Zie het haarwoordenboekje voor meer info.

Wat helpt tegen droge hoofdhuid is moeilijk te zeggen. De truc is niet te weinig je haar wassen, maar ook niet te vaak (iedere dag wassen is teveel voor sommigen). Het wassen met een pH-neutrale shampoo kan ook helpen. Verder is het een idee je te laten informeren in een zeep- en shampoo-speciaalzaak. Maar de truc is vaak niet grijpen naar dure middelen!

Ok bedankt Laurensj voor je tip maar hoe weet je zo zeker dat Rooscure wel goed is en je hoofdhuid beschermt tegen kaalheid?

Kan ik Rooscure gewoon bij de kruidvat kopen of een andere drogisterij?

Morientes
21 maart 2005, 17:45
Ok bedankt Laurensj voor je tip maar hoe weet je zo zeker dat Rooscure wel goed is en je hoofdhuid beschermt tegen kaalheid?

Kan ik Rooscure gewoon bij de kruidvat kopen of een andere drogisterij?

Kruidvat, DA en menig ander drogisterij

Tiuri
21 maart 2005, 19:18
Ok bedankt Laurensj voor je tip maar hoe weet je zo zeker dat Rooscure wel goed is en je hoofdhuid beschermt tegen kaalheid?

Kan ik Rooscure gewoon bij de kruidvat kopen of een andere drogisterij?Staat allemaal ook in het Haarwoordenboekje.