PDA

View Full Version : vraag!


cees
16 juli 2002, 11:43
Hallo, zoals ik al eerder had vermeld, zit ik vanaf deze week 5 mnd in indonesie. Maar vanaf dag twee, merkete ik al dat ik hier veel meer haaruitval heb, echt waar. Het is niet normaal, k zie bij het kammen onder de douche elke keer weer zo'n 6 haren mee gaan, dus als ik zo'n 10 keer kam, verlies ik al zo'n 60 haren, ik schrok me dood. Terwijl ik vlak voor dat ik hier heen ging nog bij het haarkabinet ben geweest om foto's te laten maken over mijn haarstatus en die zag er goed uit (veel dikke haren), volgens boersma hoefde ik me geen zorgen te maken. ik heb mijn finas hier ook mee naar toe genomen, maar mijn vraag is hoe kan ik nou plots zoveel haren per dag verliezen, zal het door de verandering van het klimaat komen ofzoiets.
Ik ben als den dood, dus hoop snel antwoord te krijgen.
groetje cees

Rocco
18 juli 2002, 01:43
Je haarwortels kunnen in een "shocktoestand" zijn. Ik zou me niet al teveel zorgen maken,want AA is niet iets dat zich ineens versnelt, het gaat altijd heel geleidelijk. Omdat je haren nu opeens meer uitvallen kan ik niet anders concluderen dan dat het aan het klimaat verandering ligt. Zolang je Fina slikt, dan zouden die haren moeten teruggroeien.


Groetjes

donniedarko
23 mei 2008, 15:38
hey cees hoe gaat het nu met je haaruitval ?

Dundee
23 mei 2008, 16:38
hey cees hoe gaat het nu met je haaruitval ?

Das al 6 jaar geleden man :rolleyes: '16 juli 2002 11:43' :o

mokammetje
26 mei 2008, 11:53
Das al 6 jaar geleden man :rolleyes: '16 juli 2002 11:43' :o

is hij nu al kaal of dood dan, dat hij het niet kan vragen?

Dundee
26 mei 2008, 14:56
is hij nu al kaal of dood dan, dat hij het niet kan vragen?

Wie weet ? ...stuur hem eens een PM anders ..;)