PDA

View Full Version : Leuk nieuwtje!


mirjam
17 juli 2002, 19:19
Hallo allemaal!

Hier weer eens even een berichtje van mij. Het is erg druk geweest de afgelopen tijd, maar nog twee dagen en dan heb ik heerlijk vakantie. Maar dat is het leuke nieuwtje niet het leuke nieuws is dat ik zwanger ben. Een aantal van jullie wisten dat al maar gisteren ben ik voor het eerst naar de verloskundige geweest en heb het hartje gehoord. Eerst hoorde ze niks maar later gelukkig wel en het klonk allemaal goed volgens haar. Best spannend allemaal hoor, ik merk wel dat dat een beetje z'n weerslag heeft op het trekken terwijl ik dat nu juist eigenlijk helemaal niet wil. Maar in ieder geval ga ik proberen zo ontspannen mogelijk van de zwangerschap en de vakantie te genieten. Ik ben nu 3 maanden zwanger en als het goed is uitgerekend op 26 januari...

Groetjes aan jullie allemaal
Liefs van Mirjam

monique3
17 juli 2002, 19:51
Hoi Mirjam, gefeliciteerd !!
Wat leuk he, die eerste controle, het horen van het hartje, spannend!!
Het maakt het echt definitief dat je zwanger bent, ik vond het zelf ook een hoogtepunt, en daarna komt de eerste echo, ook zoiets geweldigs om mee te maken.
Ja, geniet er maar van, en wat het plukken betreft, laat het maar over je heen komen.
Want het is gewoon erg spannend zo'n eerste keer zwanger, en als jij je beter voelt terwijl je wat haren trekt, nou dan doe het maar. Dat is beter dan een moeder die zo nerveus word, dat het niet gezond is voor jou en voor het kindje.
Nouja, begrijp me niet verkeerd, als je het plukken kan laten, is het mooi, maar ik weet van mezelf nog dat het mij ook niet lukte, dus....
Ik hoop dat je een fijne zwangerschap hebt, liefs van monique3.

lotte
17 juli 2002, 22:18
van harte proficiat met je zwangerschap! geniet er maar lekker van!Ja Ja, zo,n eerste keer is erg spannend allemaal, maar wel ontzettend leuk!
Niet te veel op de zwangerschapsforums zitten op internet he, want anders raken we je hier een beetje kwijt!:D(grapje natuurlijk)
groetjes en een fijne zwangerschap zonder misselijkheid gewenst door Lotte.

ilseke
17 juli 2002, 22:37
Hoi Mirjam,
ook van mij een dikke proficiat met je zwangerschap!!!
Geniet maar volop (allé hopelijk zonder al te veel ochtendmisselijkheid of zo)
Ben blij voor je!!!
groetjes,
Ilse;)

Oilily
18 juli 2002, 10:20
Ook nen dikke proficiat van mij! Veel geluk en rust in deze periode

groetjes!

Madelief
30 juli 2002, 23:05
Gefeliciteerd, ...........zo bijzonder zo'n klein mensje in je buik. Geniet ervan. Groetjes Madelief

leanore
31 juli 2002, 23:28
Gefeliciteerd!! Hoe lang ben je nu zwanger? Lijkt mij ook wel wat, een klein babytje in mijn buik! Niet teveel misselijk worden etc!
Groeten

mirjam
4 augustus 2002, 21:04
Hoi allemaal,

Beadankt voor de lieve reacties. Ik ben op vakantie geweest dus ik heb een poosje niet op het forum kunnen lezen maar ik heb het nu weer allemaal gelezen...
Ik ben nu 15 weken zwanger en 13 aug. ga ik voor de tweede keer naar de verloskundige, omdat we nu vakantie hebben hebben we al heel wat spulletjes voor de babykamer gekocht, erg leuk!

Groetjes aan jullie allemaal,
Mirjam