PDA

View Full Version : boek over aa


tinny
30 maart 2005, 10:26
hojs iedereen...
het is misschien een rare vraag...maar 'kz it er al ff mee...weet er misschien iemand of er een boek bestaat over een meisje/jongen met AA ??

liefs...tinneke
xxx

aurelie
30 maart 2005, 10:39
jah das eigelijk wel waar da zou k ook wel tof vinde as daar een boek over is.Ik zelf ken er nog geen eigelijk dus zal je ook ni kunne verder helpe.

Véél liefs XXXXXXXX... ;)

Saar
30 maart 2005, 12:38
Ik zou zeggen pak een pen en begin... :D Ik zou het echt niet weten

francisca82
30 maart 2005, 16:52
:cool: Ja, ik vind een boek eigenlijk ook wel leuk! :D

Wie bied zich aan? :P

francisca82
30 maart 2005, 16:54
Hallo everybody!! :)

Weet iemand of er een site bestaat waar je kan chatten met mensen die AA hebben?

Groetjes,

Francisca

rie
30 maart 2005, 17:23
Wat dacht je om hier mensen om hun adres te vragen??

aurelie
30 maart 2005, 19:50
Hallo everybody!! :)

Weet iemand of er een site bestaat waar je kan chatten met mensen die AA hebben?

Groetjes,

Francisca

heyy :)
ik denk dat je dan best enkele mensen hun e-mail adres vraagt dan kan je toch op msn praten.Heb ik trouwens ook gedaan ;)

lieve zoen XXXX

Janne
31 maart 2005, 11:01
ik heb wel een stukje hier ooit neergezet, over een meisje met AA

tinny
31 maart 2005, 12:48
ik heb wel een stukje hier ooit neergezet, over een meisje met AA
hoj Janne,
je hebt hier ooit een stuk neergezet over een meisje met AA, of heb 'k dat verkeerd begrepen?? maar weet je miss ook of er een boek over iemand met AA bestaat??
liefs...

Sarahtjen
12 december 2006, 19:34
Hallo Tinny,

Ik kan je wel even een en ander vertellen. Een titel van een boek over AA weet ik zelf niet. Het enige wat ik je wel kan zeggen dat ik eventueel van plan ben om een boek zelf te schrijven hierover aangezien ik ook AA heb. Al sinds mijn 6 jaar... Je mag mij altijd toevoegen op msn als je wil.
Afin, iedereen die met mij wil praten hierover mag dat.

Groetjes,

Sarah

Lies86
13 december 2006, 15:24
Hoi sarah

Dit is al een oude post, waarschijnlijk heef tinny inmiddels al een hoop antwoorden.
Daarom is het ook niet verstandig om allerlei oude posts naar boven te halen om informatie aan te vullen.
Wel kan dit als je zelf info wilt over het zelfde onderwerp en het er nog niet in staat.

De AAPV (alopecia areata patienten vereniging) in nederland heeft 2 engelstalige boeken in de verkoop geschreven voor kinderen met AA.
Ook hebben ze diverse brochures over verschillende onderwerpen rondom jongeren met AA.....

Misschien heb je er wat aan sarah!

Annelies