PDA

View Full Version : E-mail conversatie met HT klinieken


kloete
30 maart 2005, 15:13
Misschien wel interessant om te lezen. Ik heb met HT gemaild, maar het dateert al van 8 oktober 2003...

Opmerking/Vraag:
Beste meneer/ mevrouw,

In de toekomst ben ik van plan om een haartransplantatie te ondergaan. Echter wanneer ik de foto's zie ben ik met alle respect niet onder de indruk van de resultaten. Zeker niet wanneer ik Jeroen Smits of Raymond van Barneveld op televisie zie. Dan denk ik: zij hebben een transplantie nodig. Ik kan eerlijk gezegd niet zien dat zij een haartransplantie hebben ondergaan, want je kan heel gemakkelijk op hun hoofdhuid kijken. Een volle bos hebben ze niet. Als ik een transplantatie zou nenem, dan zou ik het dubbele aantal 'crafts' (zeg ik het goed?) nemen. Of is dit niet aan te bevelen, omdat ik ook wel eens heb gehoord dat er een 'polleneffect' ontstaat. Maar als ik Jeroen en Barney zie, dan denk: moet ik daar 5000 euro voor betalen???

Een reactie stel ik zeer op prijs.

ANTWOORD VAN LASER-AESTHETIC

Een volle bos haar is met haartransplantatie niet mogelijk. Wij kunnen
niet toveren. Een dekkende haardos is misschien een beter woord.
Iedereen is afhankelijk van zijn eigen donorsituatie en persoonlijke
wensen. Tevens wordt er rekening gehouden met de toekomst.
Jeroen Smits heeft ooit jaren geleden zijn inhammen laten opvullen.
Zijn eigen haar is verder uitgevallen en hij zal het dus bij moeten
houden. Zijn 2 Hairlase behandeling staat nog dit jaar gereserveerd.
Barney heeft een beperkte donor situatie. Hij heeft dus niet genoeg
haar om zijn hele hoofd te doen en mocht hij achter op zijn hoofd, wat
dus niet behandeld is, kaler worden dan is er helaas niet genoeg haar
om te verplaatsen. Als Raymond het niet gedaan had was hij helemaal
kaal geweest. Wij als Laser Aesthetic vinden dat wij eerlijk advies
moeten geven en laten daarom ook de diverse mogelijkheden zien. Ik
nodig je daarom graag uit om eens een keer langs te komen voor een
gratis consult in een van onze vestigingen. Zwolle behoort ook tot de
mogelijkheden. Als het goed is heb je in januari van dit jaar een
brochure gehad.
Een polleneffect in onmogelijk met Hairlase. Natuurlijk ontstaat dat
wel met de conventionele methodes.
Kijk een op www.hairlase.nl (http://www.hairlase.nl/) en klik op "cases". Daar staan genoeg
voorbeelden die anders zijn dan Jeroen of Raymond.
Wij hopen je in de toekomst te begroeten in een van onze klinieken.

DIT IS EEN MAIL VAN HAIRPLUS

Het verschil tussen de klinieken is het gebruik van de laser of "manual slitting" bij het maken van de openingen waarin de micro-s/grafts worden geplaatst.

Onze mening, na 24 jaar ervaring, en meer dan 15.000 haartransplantaties, is, dat de laser niets toevoegt aan de kwaliteit van de behandeling of de hoeveelheid haren.

Manual slitting, ook wel de prikmethode genoemd, heeft meer mogelijkheden om een opening te maken die precies past bij de te plaatsen micro.

Om U uitgebreid te informeren verzoek ik U een afspraak te maken in een van onze consultkantoren door heel Nederland of in de kliniek te Rotterdam. Dit consult is uiteraard gratis en vrijblijvend.

MAIL VAN TRANSHAIR:

In antwoord op uw vraag: Wat is het wezenlijke verschil tussen Transhair en
Laser-Aesthetic?

Laser-Aesthetic was vroeger onze agent in Nederland. Wij kennen ze zeer goed.

Laser-Aesthetic is een goede kliniek die qua kwaliteit vergelijkbaar is met ons.
Beide klinieken kunnen zich meten met de besten in de wereld. Het essentiële
verschil tussen beide is dat wij niet uitsluitend met laser behandelen maar met
name bij verdichtingbehandelingen met onze gepatenteerde priktechniek werken.

De laser is een perfect apparaat mits je hem op de juiste manier gebruikt. Door ervaring weet Transhair dat de laser door middel van intens licht een
inzetkanaaltje maakt in de huid, maar dat dit gepaard gaat met een brandend
effect waardoor het risico bestaat dat uw nog aanwezige haar geraakt wordt door deze laserstraal en daardoor uit kan vallen.

Het tweede belangrijke verschil is dat Transhair lange tijd met bekende
Nederlanders heeft gewerkt die vaak naast een gratis behandeling ook nog fors betaald dienden te worden. Deze betaling moesten wij doorberekenen aan de klant. Transhair is van deze strategie afgestapt en heeft daardoor de prijzen met maar liefst 20% kunnen verlagen.

Indien u nog vragen heeft zijn wij gaarne bereid deze te beantwoorden.

REACTIE VAN LASER AESTHETIC

Het heeft geen ziin om via de mail in discussie te treden, want ik denk
dat wij genoeg bewijzen kunnen leveren wat het verschil is in
eindresultaat. Maar ik wil er wel iets op ingaan.
De laser die Transhair soms gebruikt, zijn totaal andere type lasers
dan die Laser Aesthetic gebruikt. Ons medisch team beheersen alle
haartransplantatiemethodes maar prefereren de Laser als het beste
instrument wat de meest natuurlijke resultaten geven. Daarnaast wordt
niet altijd laser ingezet, want niet iedere hoofdhuid is geschikt om
met laser te behandelen. Daar gebruiken we weer andere methodes voor.
En indien de client met een bepaalde methode behandeld wil worden, dan
doen we dat.
Ook de fabeltjes die Transhair verteld o.a.
op hun website dat bij verdichtingsbehandeling het bestaande haar
beschadigd is klinkklare onzin. Als je dus niet met de laser kan omgaan
moet je eraf blijven, en dan klopt het als zij zeggen dat je bestaand
haar beschadigd. Ervaring is heel belangrijk. Overigens een laser brandt
niet, maar verdamd het vocht uit de hoofdhuid vandaan.
Ook die verhalen over gepatenteerde prik-techniek zijn onzin. Ik wil
het niet afkraken, maar prik/techniek is een ander woord voor
`rundmesser` een methode die in 1989 al door Transhair uitgevoerd werd
in Duitsland. Aan die methode is niets veranderd, alleen de naam. Deze
methode beheersen wij ook, maar wij vinden het niet mooi en niet meer
van deze tijd.
Daarnaast doen wij ook Epilase, ontharen met laser. Wij moeten zeker 5
keer `schieten` om een haarworteltje definitief te vernietigen. Dus als
de Haarlasers zoveel zouden vernietigen dan zouden wij deze wel
inzetten bij het Epileren.
Ik zou zeggen kom maar langs en beslis voor je zelf wat je hart
ingeeft, zodat je voor jezelf niet de verkeerde beslissing maakt, want
onthoud: het is je hoofd.
De adressen vind je op www.laser/aesthetic.com (http://www.laser/aesthetic.com) )contact, adressen) of
bel naar 023/5100600 voor afspraak in het gehele land. Tot dan.

Rogier
31 maart 2005, 10:27
De reactie van Laser Easthetics zegt mij genoeg. Beide klinieken leveren goede kwaliteit, maar de laser is achterhaald. Daar Transhair correct spreekt over Laser Easthetics in de email, gaat Laser E. buiten zijn boekje door af te geven op Transhair... Tjaa, hoe ga je met je concullega's om?...

Ik heb mijzelf jaren verdiept door op internet te zoeken en met mensen te praten alvoor ik mijn HT heb laten uitvoeren. Ik heb zelfs overwogen om naar Vancouver af te reizen naar www.hassonandwong.com (http://www.hassonandwong.com/) daar zij in mijn ogen de allerbeste en natuurlijkste resultaten hebben ter wereld. Daar mijn onderzoek stuitte op het feit dat de doktoren van Transhair contact onderhouden met (onder andere) Hasson en Wong in de HT wereld, en dat de techniek van Transhair vergelijkbaar is besloot ik om het uit te laten voeren bij Transhair. Leuke knauw ook van L. E. om te zeggen dat de techniek van Transhair uit 1989 stamt, maar deze is ondertussen continue verbeterd, resulterend in de goede en natuurlijke resultaten van nu. Je kunt beter zeggen dat Transhair (de doktoren) al in 1989 haarwortel per haarwortel transplanteerden terwijl de meeste klinieken in de wereld met die lelijke haarpluggen nog zat te knoeien. Wel is het zo dat Hasson and Wong verder zijn met hun zogenaamde "megasessions" waarbij zij 2000+ (tot +/- 7000) grafts in 1 behndeling overzetten.

Tot slot: Ik ben slechts een tevreden klant van Transhair, ik heb 3,5 weken geleden een FUT behandeling ondergaan waarbij 1300 grafts zijn herverdeeld in het voorste 1/3 gedeelte van mijn hoofd. Ik ben een NW3 / thinning. De toekomst en mijn verder kalend worden zal bepalen of ik meerdere behandelingen ga doen, of toch een keer een megasession. Ik ben hier nog voorzichtig mee daar ik verantwoord wil omspringen met mijn beschikbare donorgebied. Iets waar ik overigens ook goed ben over geinformeerd door Transhair.

Bedankt Kloete dat je dit hebt gepubliceerd, hier wilde ik graag op reageren. Het heeft ook mijn vermoedens en beslissing onderstreept.