PDA

View Full Version : Waar LHE behandeling in Zuid-Holland?


notsosmooth
3 april 2005, 04:16
Hallo,

Ik heb me laten vertellen dat behandelingen met de LHE methode minder pijnlijk zijn dan die met laser en IPL. Omdat het behandelen van mijn baardgroei met laser of IPL me erg pijnlijk lijkt is LHE misschien iets voor mij. Ik heb met Google gezocht naar salons die met LHE werken maar ik vind er maar enkele en die zijn behoorlijk ver weg voor mij. Weet iemand misschien waar ik me in Zuid-Holland met LHE kan laten behandelen?

Groet,

Rik.

AnthonieH
8 april 2005, 16:26
Ik heb me laten vertellen dat behandelingen met de LHE methode minder pijnlijk zijn dan die met laser en IPL. Omdat het behandelen van mijn baardgroei met laser of IPL me erg pijnlijk lijkt is LHE misschien iets voor mij. Ik heb met Google gezocht naar salons die met LHE werken maar ik vind er maar enkele en die zijn behoorlijk ver weg voor mij. Weet iemand misschien waar ik me in Zuid-Holland met LHE kan laten behandelen?Ik heb een paar behandelingen ondergaan bij een adres in Den Haag. Als ik op beschrijvingen op Internet moet afgaan met LHE. Maar mijn baardhaar lijkt te dik om goed te reageren op de behandeling. Door het dikke haar wordt de warmte kennelijk te zeer verstrooid. Het effect na 2 behandelingen is nihil en volgende week vrijdag nemen we de beslissing of een derde behandeling zin heeft. De behandelingen waren niet overdreven pijnlijk, maar zeker niet pijnloos.

Ik ga nu eens een poosje Kalo gebruiken bij wijze van aftershave, zien wat het effect daarvan is.

Ik wil overigens niet baardloos door het leven, ik wil gewoon af van het scheren van mijn hals, waar ik behoorlijk wat irritatie van heb.

notsosmooth
8 april 2005, 16:29
Jammer dat de behandelingen niet lijken aan te slaan bij je. Waar heb je je laten behandelen als ik vragen mag? Er zijn namelijk meer 'adressen in Den Haag' :D

AnthonieH
8 april 2005, 16:35
Jammer dat de behandelingen niet lijken aan te slaan bij je. Waar heb je je laten behandelen als ik vragen mag? Er zijn namelijk meer 'adressen in Den Haag' :DHartje Vruchtenbuurt :cool:

notsosmooth
28 april 2005, 03:46
Kun je nog iets specifieker zijn? Een naam misschien? :D