PDA

View Full Version : Helloow


sonic
3 april 2005, 20:23
hallo besteforum leden

bij mij begon Alopecia Areta in 2002
k was binnen een half jaar alemaal kaal
en in 2004 was alles weer terug gegroeid:D
maar nu ondek ik weer een plekje t word steeds moeilijker om het te verbergen

ik denk dat ik weer helemaal kaal word :crybaby:

heeft iemand dit ook mee gemaakt

ben je net zo blij dat het voorbij is dan lijkt het niet voorbij te zijn :crybaby:

Lies86
3 april 2005, 21:19
Hey hey,


Ik zal het je nog sterker vertellen, in het begin (nu 7 jaar geleden) viel mijn haar in 1 week uit.
Na 2 jaar kwam het terug voor ongeveer een periode van een jaar.
Toen viel het weer binnen 2 weken uit.
Toen kwam het weer terug voor een jaar
en na een jaar viel het weer in 2 weken uit.
Snap je het nog een beetje?

AA is dus een ehele wisselende ziekte.
T kan helemaal uitvallen, of maar een paar plekjes.

Annelies

sonic
3 april 2005, 21:49
Hey hey,


Ik zal het je nog sterker vertellen, in het begin (nu 7 jaar geleden) viel mijn haar in 1 week uit.
Na 2 jaar kwam het terug voor ongeveer een periode van een jaar.
Toen viel het weer binnen 2 weken uit.
Toen kwam het weer terug voor een jaar
en na een jaar viel het weer in 2 weken uit.
Snap je het nog een beetje?

AA is dus een ehele wisselende ziekte.
T kan helemaal uitvallen, of maar een paar plekjes.

Annelies

annelies bedankt voor je reactie


ik hoop dat het maar bij 1 plekje blijft

maar annelies gebruik je medicijnen of lotions

Saar
4 april 2005, 11:22
Hey welkom hier!

Mijn verhaal lijkt op dat van Lies. Ben een paar keer helemala kaal geweest, het is een paar keer terug gekomen en heb een paar keer wat plekjes gehad op dit moment heb ik weer een volle bos haar maar het zla ongetwijfeld vroeg of laat wel weer terug komen... kwestie van tijd.

In ieder geval veel "plezier" hier!

Greetz Sara

tinny
4 april 2005, 12:03
hojs
'k heb enkele jarenn heel erge last gehad van kale plekjes die weer dicht groeiden, maar als er één weg was kwamen er weer twee bij...en de ene keer had 'k veel haar en de andere keer heel weinig...
Maar in september-oktober 2003 ben 'k in een drietal weken volledig kaal geworden...
en nu ben 'k nog steeds helemaal kaal...
liefs...
tinny

Annelies
5 april 2005, 22:38
Bij mij is het met 1 plekje begonnen. Heeft een jaar geduurd, kreeg in dat jaar allemaal nieuwe grote plekken bij, tot ik ze niet meer kon verbergen en mijn pruik kreeg. Toen viel de rest ook maar meteen uit. (en de rest van mijn lichaamshaar binnen maandje of 3).
Lange tijd kaal geweest, toen kwamen er weer hier en daar wat plekken terug. Nu heb ik bijna alles terug op een aantal redelijke plekken na voor op mijn hoofd. had ook nog wat kleine stuivers op mijn achterhoofd maar die zijn nu weer weg. Kan goed zijn dat het volgende week alweer verplaatst is, zo gaat het dus al tijden! Echt geen touw aan vast te knopen. Ik houd een beetje statistieken bij, - voor zover er een pijl op te trekken is- ;)

1 ding is zeker bij AA: niets is zeker qua verloop en hoe het zal uitpakken. Bij de een valt het mee, bij de ander valt het gelijk uit en komt het gauw allemaal weer terug. Je weet het niet..!

*arend*
13 april 2005, 13:46
hallo sonic ja bij mij was het ook zo iedere keer weer komen en gan ik heb 2 keer me hele haar terug gehad nu ben ik totaal alles kwijt dus een totalis aa ik heb er inmiddels wel mee leren leven groetjes aad :D

Annelies
15 april 2005, 00:04
Is leuk, ik ben ook altijd erg nieuwsgierig hoe het bij anderen is gegaan/ vergaan. Leuke van AA is echt: er is echt geen pijl op te trekken. Kunt het maar het beste positief bekijken, valt het altijd mee! :D
keep smiling (hoe moeilijk soms ook.. !)