PDA

View Full Version : Kinderwens, maar hoe als je zwanger bent haren verwijderen??


Regina_v_w
7 april 2005, 10:26
Allereerst, ik hoop dat ik in het juiste forum zit want ik wilde mijn vraag eerst bij 'Haarproblemen bij vrouwen' stellen maar las dat daar voornamelijk vrouwen aktief zijn met te weinig haar en dergelijke vragen kwetsend kunnen vinden.

Ik ben een vrouw van 37, heb een kinderwens en veel beharing.
Niet zoals ik van een aantal vrouwen lees op mijn kin of rug, maar dus wel een lichte huid en veel/lang donker haar op mijn bovenlip, armen, benen, handen, vingers, tenen.

Door er heel veel tijd aan te besteden, houd ik het onder controle met een epileerapparaat dus ook mijn schaamstreek, billen etc. (blijft pijnlijk, maar went wel na zo vele jaren).
Echter als ik zwanger zou zijn kan ik het haar op mijn billen e.d. niet meer weghalen omdat mijn buik ervoor zou zitten.

Als ik mijn liezen scheer, krijg ik meestal bultjes. Ook als ik een nieuw mesje gebruik.

Ik ben benieuwd hoe anderen dat opgelost hebben.

Alvast bedankt voor je reaktie,
Groetjes Regina

puntje
25 november 2005, 15:19
Ik zou willen dat ik dat probleem had.:confused:

Lies86
25 november 2005, 16:07
Ik zou willen dat ik dat probleem had.:confused:

Tja, helaas is de haarverdeling niet altijd even eerlijk gegaan.
De een heeft teveel en de ander te weinig.
Gelukkig is er voor al die problemen 1 forum!!
www.haarweb.nl (http://www.haarweb.nl)!

Dushi
25 november 2005, 17:21
Ook ik heb o.a. veel overbeharing. Toen ik in verwachting was van mijn twee kinderen kon ik mezelf gewoon ontharen hoor. Ik vind het gemakkelijk gaan met ontharingscreme. Tegenwoordig heb je creme die maar 3 minuten hoeft in te werken. Je hebt dan ook minder last van vervelende bultjes. Die bultjes ontstaan door het scheren.
Veel succes!