PDA

View Full Version : haar op bovenlip...


laydee
8 april 2005, 00:31
hallo,

misschien is dit onderwerp niet zo gepast op dit forum, maar ik wil er toch wat over vragen.
Ik heb erg veel last van haartjes op mijn bovenlip. Weet iemand misschien hoe ik ze goed kan weghalen zonder dat het me al te veel kost.
Ik trek ze er nu elke keer eruit, maar je blijft toch een donker stukje zien boven je lip en dat wil ik het liefst weg hebben.
Welke producten zijn bijvoorbeeld fijn om te gebruiken? zonder dat het teveel irriteerd natuurlijk.

Groeten,
Daisy

Blue-D
8 april 2005, 08:01
Je kan ze harsen of laten harsen..doet heel even pijn misschien maar dan ben je een tijdje van die haartjes af. Ik heb ze laten weg halen met elektrisch epilatie 5 jaar terug..en nu heb ik heel weinig dunne haartje op mijn bovenlip die ik makkelijk kan verwijderen en dan zie je niks. Maar elektrisch epilatie is pijnlijk! je moet wel tegen kunnen en het kost tijd. misschien kan je ook overwegen om die te leseren. dat is ook pijnlijk..maar dat kost minder tijd.

ik zou het iig niet scheren. je kan ook Velvet Touch proberen die je bij Etos kan kopen. Dit is een soort schuurpapier eigenlijk maar voor het lichaam en kan je bij de ontharingsproducten vinden. Als je die goed gebruikt en niet te hard wrijft op je huid dan krijg je geen irritatie of heel weinig en krijg je een gladde huid zonder puntjes.

succes ermee!