PDA

View Full Version : Te weinig sex oorzaak haaruitval


Haarstress22
20 juli 2002, 21:03
IK las laatst dat als je te weinig SEX hebt , je dan een overvloed hebt aan het mannelijke hormoon die dan allemaal omgezet worden in DHT zodat haar gaat uitvallen. Oftewel mijn theorie veel sex zorgt voor minder dht omzetting en dus minder haaruitval en minder snel kaal, wie weet meer???

Rocco
23 juli 2002, 01:37
Veel beweging zorgt voor extra verbranding van Testosteron, dus zo ook minder DHT in je bloed.

Sexuele stimulatie verhoogt de Testosteron gehalte endus ook je DHT gehalte.

Ik denk dat als je de hoeveelheid beweging bij sex vergelijkt met de hoeveelheid aangemaakte Testosteron, dat je Testosteron gehalte dan over het algemeen meer stijgt dan het daalt.


Groetjes

Haarstress22
23 juli 2002, 11:19
Meer sex is dus meeer haaruitval volgns die bewering????


ik zei net nog geen SEX,dus geen handling zelf maar de hele dag/tijd geile gedachten!!! BEtekent dit meer DhT??? dus meer haaruitval? Als je de daad zelf uitvoert dan minder testosterion?


pS: niet zo vaag antwoorden

Rocco
24 juli 2002, 02:38
Veel sex---> productie Testosteron omhoog---> DHT omhoog ( mits 5 ar aanwezig )---> extra aantasting haarwortels ( mits erfelijk gevoelig voor DHT ).

Haarstress22
24 juli 2002, 09:53
Rocoo je snapt het niet. Stel dat vrouwen op mannnen met uitstraling vallen en een volle bos haar.
mijn theorie:

Kale mannen zijn depri--> weinig uitstraling--> geen vrouw --> geen sex--. elke dag geile gedachten en masturberen--. veel testosteron---. veel dht---:> veel haaruitval--> nog kaler--> nog minder uitstraling---> vicieuze cirkel

Kortom, weinig sex zorgt voor haaruitval/???extra dht?

Rocco
24 juli 2002, 23:58
Als je al helemaal kaal bent, dan maakt het geen ene moer uit of je nou veel of weinig Testosteron en/of DHT hebt.

Maar als je kalend bent, dan stijgt de T productie tijdens sex ( dan ook je DHT ). Maar je hebt niet continu, 24 uur per dag sex neem ik aan. Dus alleen voor korte tijdstippen stijgt je T en je DHT, maar dit zou eigenlijk geen kwaad kunnen.

Alleen als je de hele dag door zou neuken en/of masturberen dan zou het je haaruitval versnellen.