PDA

View Full Version : [kliniek] GHO's clinic Maastricht


Jeremy
20 januari 2005, 19:02
Hallo,

ik ben op zoek naar iemand die ervaring heeft met de GHO clinic.
Zodat je mij hopelijk een advies kan geven.

Ik heb 1 ht gehad, met strip (ik wil nog een tweede voor een beter resultaat maar dan geen strip dus GHO of FUE, en dan wil ik ook graag het litteken dat ontstaan is behandelen).

Ik ben langs geweest voor een consult bij GHO, en dat beviel niet goed (het klikte niet met de dr., niet dr. GHO zelf).
-De foto's die zij gebruiken van resultaten, en die je op hun site kan zien overtuigen mij totaal niet!
-Wel vind ik het verhaal wat ze vertellen over de haarverdubbelings methode erg interessant!
-Ze beloven dat ongeveer 95% van de grafts het zal overleven, maar dit is toch moeilijk te controleren?, ze kunnen bijv. ook 5 jaar later uitvallen!
-Als je hun moet geloven zijn er geen nadelen aan de GHO methode, is dit ook zo?
-Want als dat zou zijn, waarom doen zij dan als enige deze techniek?
-Hoeveel klinieken hebben zij in totaal?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met het geven van advies.

sjaantje350
1 april 2005, 12:24
De Gho Clinic is zeker niet failliet, er is een doorstart gemaakt en een enorme som geld in de clinic gepompt. Dr. Gho zelf is niet meer verbonden aan de clinic maar "who cares" zijn methode is goed en wie dat uitvoerd maakt mij niet zoveel uit. Vraag ernaar tijdens je eerste consult en je zult merken dat ze erg openhartig zijn hierover.
Verder betaal je het grootste gedeelte op de dag zelf, bij andere klinieken 2 weken van te voren het gehele bedrag dus waar loop je meer risicio.
Ik ben op 30 maart jl. behandeld in de Gho Clinic. Na een afspraak bij Theo Zantman in Rotterdam stuurde deze me naar de Gho Clinic en maakte zelf geen offerte omdat een grote kale plek op het achterhoofd bij het uitsnijden niet te vermijden was.
Gho Clinic zit in Maastricht dus dat was een redelijke rit, ik woon zelf in Utrecht. Bij het eerste consult werd ik ontvangen door de verpleegkundige welke de behandeling ook zelf deed. Er werd door middel van een computerpresentatie laten zien wat de methode inhoud en hoe ze te werk gaan.
De prijs is per dag bij de Gho Clinic, zij kunnen per dag 500-600 grafts verplaatsen. de kosten per dag zijn 3300,00 euro. Dit is uiteindelijk 1300,00 euro minder dan bij de offerte die ik had van transhair.

Op 30 maart is het volgende gebeurt. Om 08.30 uur moest ik me melden, de verpleegkundige van het eerste consult deed ook de behandeling samen met een collega verpleegkundige en een arts. Heel gemoedelijk allemaal.
Zij snijden inderdaad geen reep huid weg, zij maken ook geen hechtingen. Ze verdoven de boel zeer goed waardoor je echt geen gevoel hebt en pijn al helemaal niet. De grafts worden de gehele ochtend een voor een uitgeboord. Bij mij zijn uiteindelijk 675 grafts weggehaald. Om 11.30 uur was dit klaar.
Vervolgens heeft de arts de gaatjes geprikt, klinkt luguber maar ook hiervan voel je helemaal niets.
Om 12.45 uur werd er gelunchd. Waarna om 13.15 uur de 2 verpleegkundige tegelijk begonnen aan het terugplaatsen. Dit duurde ongeveer 1 1/2 uur en om 14.45 uur stond ik weer buiten. Geheel niet pijnlijk, nog wel verdoofd, met een ijspack, pracetemol (voor de zekerheid) een antibiotica kuur om eventuele infectie te voorkomen. Je gaat geheel verzorgt de deur weer uit. Nu 2 dagen later is het donorgebied waar de grafts uitgehaald zijn al geheel genezen.
De meeste moeite heb ik met het niet mogen tillen na de behandeling ongemerkt doe je dit namelijk toch.

Succes ermee
Sjaantje350

sjaantje350
4 april 2005, 11:41
Er zijn van 08.45 uur tot 11.15 uur 675 grafts weggehaald, dit gebeurt door 1 persoon. Het terugplaatsen gebeurt door 2 personen tegelijk.
Ik hoef niet op te site te kijken om te weten wat er gebeurt ik ben er namelijk zelf geweest. Prohair heeft mogelijk minder ervaren medewerkers in dienst die de handigheid nog niet onder de knie hebben. Dit was bij Gho namelijk wel het geval.

Sorrie, maar ik heb toch enige moeite om te geloven dat ze in 2-3 uur 650 grafts weghalen, dat is 200 grafts uur. Vervolgens het plaatsen duurde bij jouw maximaal 2 uur.

Kijk maar eens goed op de sites, 100 grafts/uur is haalbaar
Wat wel kan is dat het ongeveer 650 haren zijn geweest.

Ik heb namelijk een kleine behandeling achter de rug bij prohair , van 400 grafts waarbij de extractie toch wel 3-4 uur heeft geduurt vervolgens nam het plaatsen veel meer tijd in beslag dan 2 uur.

Tibetaan
5 april 2005, 19:24
Er zijn van 08.45 uur tot 11.15 uur 675 grafts weggehaald, dit gebeurt door 1 persoon. Het terugplaatsen gebeurt door 2 personen tegelijk.
Ik hoef niet op te site te kijken om te weten wat er gebeurt ik ben er namelijk zelf geweest. Prohair heeft mogelijk minder ervaren medewerkers in dienst die de handigheid nog niet onder de knie hebben. Dit was bij Gho namelijk wel het geval.

Mag ik je vragen wat dat nu kost?

sjaantje350
5 april 2005, 21:35
geen probleem. 3300,00 euro.
Hierover is Gho zeer duidelijk 3300,00 euro per dag.
In een dag zijn 500-600 grafts te verplaatsen. Bij ging het vlot, dan gaan ze toch door want je hebt voor de hele dag betaald. Uiteindelijk zijn 675 grafts verplaatst.

cherifo
10 april 2005, 01:01
Sorrie, maar ik heb toch enige moeite om te geloven dat ze in 2-3 uur 650 grafts weghalen, dat is 200 grafts uur. Vervolgens het plaatsen duurde bij jouw maximaal 2 uur.

Kijk maar eens goed op de sites, 100 grafts/uur is haalbaar
Wat wel kan is dat het ongeveer 650 haren zijn geweest.

Ik heb namelijk een kleine behandeling achter de rug bij prohair , van 400 grafts waarbij de extractie toch wel 3-4 uur heeft geduurt vervolgens nam het plaatsen veel meer tijd in beslag dan 2 uur.
hoe is het nu voor de moment met de getranplanteerde haartjes van je..ik dacht toch dat je de inhammen hebt laten doen nietwaar?
een vraagje..liggen de haartjes dicht bij elkaar? KAN JE ANDERS EEN FOTO OPSTUREN?

sjaantje350
15 april 2005, 14:41
Hoi,

Ik wil t.z.t. best een foto sturen maar op dit moment is er nog niet zoveel te zien. Je voelt wel stekeltjes als je over mijn hoofdhuid voelt. ik heb namelijk tussen mijn haren laten inplanteren en gen inhammen zoals je dacht. Mijn haar werd heel erg dun dus hebben ze "bijgezet". Dit zorgt ervoor dat het nu nog niet opvalt. Binnen een jaar heb je 4 maal contact met Gho voor nazorg. Aan het einde van het jaar volgt een evaluatie met foto's van voor en het uiteindelijke resultaat.
Het duurt minimaal 4-8 maanden voordat echt verbetering zichtbaar is.
Maar goed zodra er verbetering zichtbaar is wil ik best een foto mailen.

Groeten
Sjaantje

Lucky
26 februari 2006, 11:09
Hoi Sjaan, we zijn inmiddels ruim 10 maanden verder. Hoe staat het ervoor ? :)

madhouse
4 maart 2006, 14:40
hallo kan iemand mij iets meer vertellen ovet die clinic in maastricht vroeger gho clinic nu natural clinic heeeft er iemand ervaring mee. ben op consult geweest maar ben nog niet overtuigd .ik weet het niet wat te doen wil het graag geloven allemaal maar ben benieuwd of er ook tevreden klanten zijn op dit forum.

Henk
4 maart 2006, 17:09
Ik ben ook op consult geweest in Maastricht. Toen was Gho er nog werkzaam.
En ik ben eens bij Gho in Amsterdam geweest. We hebben toen een interview met hem gehad. We hebben toen ook patiënt van hem gezien. Ik vond het er wel natuurlijk uitzien. Je kon niet zien dat hij een haartransplantie had laten doen.
Maar het was geen dikke bos haar. Maar dat kan/mag je ook niet verwachten van een haartransplantatie.

madhouse
5 maart 2006, 14:22
thxs henk maar heb je niet een paar fotos voor mij
en hoe is de gho kliniek nu of zou jij bij dhr gho zelf gaan of zijn er nog andere goede klinieken. zou graaag zoveel mogelijk info hebben.

Henk
5 maart 2006, 18:45
Ik had bij beide klinieken wel een goed gevoel, maar als je meer wilt weten dan kun je misschien beter eens bij beide klinieken langsgaan en vragen of je een patiënt van hun kan zien. Volgens mij staat de Gho's Hairscienceinstitute overigens ook op de New Beauty event. Bverotti heeft hier (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=8309) al een posting erover gedaan.

sjaantje350
7 maart 2006, 22:29
Hoi Sjaan, we zijn inmiddels ruim 10 maanden verder. Hoe staat het ervoor ? :)

Het gaat goed. Er is een behoorlijke verbetering van mijn haardichtheid. In eerst instantie had ik dit door, maar toen ik mijn haren zag in een filmpje van 2 jaar geleden was het wel even schrikken. Was het echt zo erg geweest.

Ik ben zeer tevreden. Krijg eind maart/april een afrondend gepsprek bij GHO waar ook de foto's van voor en het resultaat van nu beoordeelt worden.
Zodra die foto's voorhanden zijn heb ik er geen probleem mee deze te plaatsen. Je hoort nog van me

Groeten
Sjaantje

boksertje
13 april 2006, 20:26
Hey Sjaantje,

Heb je dat laatste gesprek al gehad? Ik ben erg benieuwd naar de foto's van het resultaat

Stevie
8 juni 2006, 19:50
Waar blijven de foto's???????! Ben benieuwd ;)

Limbo
8 juni 2006, 21:50
Waar blijven de foto's???????! Ben benieuwd ;)

Stuur hem eens een pm of zo!

sjaantje350
10 juli 2006, 20:23
Hoi Jeremy,


Ik ben behandeld bij de GHO clinic waaraan dhr Gho verbonden was. Dat is hij nu niet meer. Er is een heel aardig team van medewerkers die je eerlijk vertellen wat je kan verwachten. Ik ben behandeld in Maastricht, de gho clinic heet nu natural clinic. In april ben ik voor de laatste controle geweest en het resultaat vindt ik geweldig. Vooral de foto's van voor en na laten een enorm verschil zien. Die wil ik je best wel mailen.

Wat betreft het uitvallen na 5 jaar, daar heb je natuurlijk geen garantie op. Wie zegt dat dit de geplante grafts zijn of de oude haren/zakjes. Bij mij stopt het kaalwordingsproces niet door de behandeling van Natural Clinic. Ik denk maar zo, dan ben ik weer 5 jaar verder en wie weet stopt het uitvalproces wel.
Zover ik weet hebben ze een clinic in rotterdam bij de luchthaven daar ben ik op controle geweest en hebben ze een clinic in Maastricht hier heeft bij mij de behandeling plaatsgevonden. Verder heb ik via, via gehoord dat er ook een clinic in Amsterdam is.

Succes
Sjaantje
Hallo,

ik ben op zoek naar iemand die ervaring heeft met de GHO clinic.
Zodat je mij hopelijk een advies kan geven.

Ik heb 1 ht gehad, met strip (ik wil nog een tweede voor een beter resultaat maar dan geen strip dus GHO of FUE, en dan wil ik ook graag het litteken dat ontstaan is behandelen).

Ik ben langs geweest voor een consult bij GHO, en dat beviel niet goed (het klikte niet met de dr., niet dr. GHO zelf).
-De foto's die zij gebruiken van resultaten, en die je op hun site kan zien overtuigen mij totaal niet!
-Wel vind ik het verhaal wat ze vertellen over de haarverdubbelings methode erg interessant!
-Ze beloven dat ongeveer 95% van de grafts het zal overleven, maar dit is toch moeilijk te controleren?, ze kunnen bijv. ook 5 jaar later uitvallen!
-Als je hun moet geloven zijn er geen nadelen aan de GHO methode, is dit ook zo?
-Want als dat zou zijn, waarom doen zij dan als enige deze techniek?
-Hoeveel klinieken hebben zij in totaal?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met het geven van advies.

sjaantje350
10 juli 2006, 20:48
Waar blijven de foto's???????! Ben benieuwd ;)
Beste Stevie,

Heb even moeten stoeien om de foto's er op te krijgen. Maar hier zijn ze dan. Ik ben zelf erg tevreden.

Hopelijk heb je er iets aan.

Groeten
Sjaantje

Morehair
10 juli 2006, 21:00
Netjes hoor!


Hoeveel grafts zijn er hier bijgeplaatst?

Henk
10 juli 2006, 21:19
Ik zie wel duidelijk een verbetering hoor, maar je kunt niet echt goed vergelijken. Het zijn twee verschillende kapsels.

Mailman
10 juli 2006, 21:43
[...]Verder heb ik via, via gehoord dat er ook een clinic in Amsterdam is.

Succes
SjaantjeNet resultaat Sjaantje. De Clinic in Amsterdam dient niet verward te worden met 'natural clinic' ofwel Gho Clinic welke vroeger toebehoorde aan Coen Gho. Coen Gho heeft nu één kliniek: Hair Science Institute.

another
10 juli 2006, 22:29
wow..ziet er echt mooi uit...ook natuurlijk (zo op de foto in ieder geval :))
als ze zulke resultaten kunnen maken :D...(mijn voorkeur gaat uit naar die hairmultiplecation manier..wanneer die er komt)

sjaantje350
11 juli 2006, 08:29
675 grafts


groeten
Sjaantje

Netjes hoor!


Hoeveel grafts zijn er hier bijgeplaatst?

sjaantje350
11 juli 2006, 08:33
Ik ben zelf voordat ik de behandeling kreeg naar de kapper gegaan.
Voorheen had ik permanent om mijn haar voller te laten lijken. Nu heb ik het in een bob-lijn laten knippen en valt het verder gewoon stijl zoals mijn haar is.

Volgens mij helpt het wel om goed advies te krijgen van een kapper. Volgens mij zijn er niet zoveel kappers die daar verstand van hebben.

Groeten
Sjaantje


wow..ziet er echt mooi uit...ook natuurlijk (zo op de foto in ieder geval :))
als ze zulke resultaten kunnen maken :D...(mijn voorkeur gaat uit naar die hairmultiplecation manier..wanneer die er komt)

Roland
11 juli 2006, 14:24
Zoals ik je persoonlijk al zei Sjaantje, het ziet er echt ontzettend mooi uit. Dat, en het feit dat je een nieuwe kapper hebt die het precies naar je zin knipt moet echt een hele verademing zijn geweest (op de eerste foto ziet het er namelijk echt dun uit). Ik ben echt blij voor je. :) Hoe lang duurde het nu trouwens voordat je nieuwe haren weer een beetje op 4 á 5 cm waren? Ik kan na mijn HST bij Gho(Amsterdam) namelijk niet wachten op het resultaat! Maar als ik het goed heb, heb jij nu 'gewoon' een FUE gedaan, of toch ook een HST??

Grtz Roland

sjaantje350
11 juli 2006, 15:03
Beste Roland,

Er is geen litteken in het donorgebied. De stamcellen van de donorharen zijn gedeeltelijk blijven zitten zodat daar de normale haargroei weer is.

Ik ben pas na 10 maanden oude foto's en een filmpje gaan kijken. Toen was het verschil goed te zien. Verder gaat het zo geleidelijk dat je het eerst zelf niet in de gaten hebt.

Succes
Sjaantje


Zoals ik je persoonlijk al zei Sjaantje, het ziet er echt ontzettend mooi uit. Dat, en het feit dat je een nieuwe kapper hebt die het precies naar je zin knipt moet echt een hele verademing zijn geweest (op de eerste foto ziet het er namelijk echt dun uit). Ik ben echt blij voor je. :) Hoe lang duurde het nu trouwens voordat je nieuwe haren weer een beetje op 4 á 5 cm waren? Ik kan na mijn HST bij Gho(Amsterdam) namelijk niet wachten op het resultaat! Maar als ik het goed heb, heb jij nu 'gewoon' een FUE gedaan, of toch ook een HST??

Grtz Roland