PDA

View Full Version : Tip om je haar te verdikken!


bouman60
12 april 2005, 12:54
Hoi allemaal,

Ik heb producten ontdekt waar ik superblij mee ben! Het is van John Frieda, een nieuwe lijn (blauw) om je haar meer volume te geven. Als ik mijn haar gewassen heb dan spray ik eerst de blow dry lotion in mijn haar. Dat kam ik door, daarna fohn ik mijn haar in model. Vervolgens strooi ik met toppik over de kale plekken en dat kam ik lichtjes door. Daarna gebruik ik de fix it fast spray als lak. Het is ongelovelijk maar waar, mijn haar krijgt veel meer volume en zit de hele dag goed, ook als ik een half uur met wind tegen naar mijn werk ben gefietst. Ik gebruik het nu zo'n 2 weken en heb het ook aangeraden aan een collega met heel dun en fijn haar en ook zij is erg tevreden.
Dus misschien een aanrader??

groetjes bouman60

PS je kunt het alleen nog maar kopen bij de DA drogist

vatu
1 mei 2005, 14:43
Hoi,

Bedankt voor de tip! Dat soort tips zijn altijd welkom. Ik gebruik Actifeur 7, wat in principe een onderhoudskuur is met amenexil. Maar als je dat in je haar doet, krijgt het ook wat meer volume. Dus ook misschien een aanrader..
vatu

haas
1 juni 2005, 12:06
Ikzelf ben erg blij met de shampoo en de andere produkten van de groene lijn van de Hema. Met algen. Dit verstevigt mijn haar! Ik heb verschillende dure shampoo's geprobeerd, maar dit werkt bij mij het beste!
Succes!

rie
1 juni 2005, 22:34
Ik ben zeer tevreden over de rozemarein shampoo.
Mijn haren zijn echt voller als ik het gebruik.

4roluca
29 juni 2005, 02:13
Hoi allemaal,

Ik heb producten ontdekt waar ik superblij mee ben! Het is van John Frieda, een nieuwe lijn (blauw) om je haar meer volume te geven. Als ik mijn haar gewassen heb dan spray ik eerst de blow dry lotion in mijn haar. Dat kam ik door, daarna fohn ik mijn haar in model. Vervolgens strooi ik met toppik over de kale plekken en dat kam ik lichtjes door. Daarna gebruik ik de fix it fast spray als lak. Het is ongelovelijk maar waar, mijn haar krijgt veel meer volume en zit de hele dag goed, ook als ik een half uur met wind tegen naar mijn werk ben gefietst. Ik gebruik het nu zo'n 2 weken en heb het ook aangeraden aan een collega met heel dun en fijn haar en ook zij is erg tevreden.
Dus misschien een aanrader??

groetjes bouman60

PS je kunt het alleen nog maar kopen bij de DA drogist
Hallo bouman60,

Fijn voor jou dat je zo tevreden bent!
Kun je het ook kopen in het kruidvat? DA drogist wat is dat eigenlijk? Als ik niet mis ben had je ook extentions; der tevreden over? Hihi, allemaal vragen..

-GRTN, Lu-

bouman60
29 juni 2005, 11:58
Hoi Lu,

Nee ik heb geen extentions, die zijn me afgeraden omdat je die onder je eigen haar plaatst en omdat ik bovenop mijn hoofd bijna geen haar heb is dat lastig. Dan zou je alle lijmpropjes zien zitten. En door de zwaarte van de extentions zou mijn eigen dunne/fijne haar uit kunnen vallen.
Maar toevallig las ik gister positieve ervaringen met extentions hier op het web.

De DA drogist is een drogisterij keten in Nederland. Misschien alleen in Noord Holland? Bij het kruidvat verkopen ze de blauwe lijn van John Frieda (nog) niet...

groetjes Bouman60

4roluca
30 juni 2005, 19:18
Bedankt voor je antwoord Bouman60,

Gelukkig hebben we mekaar hier om steun te geven en te krijgen.
Spijtig toch dat je geen extentions kunt dragen met je te dunne haren.
Bij mij staan er een pak transplants bij, mijn haren zijn terug sterk..hopelijk kan ik er dragen. Het kan toch niet anders dat het minder lastig is dan een haarwerk? Puff, het is wel warmnu met een haarwerk ook als je het niet wil voelen, hihi.

Grtn :) -Lu-

laurake
4 juli 2005, 20:34
Kan je dat product van John Frieda ook online kopen of weten jullie soms of het in Belgie verkrijgbaar is?

Alvast bedankt. :)

4roluca
13 juli 2005, 00:50
Ikzelf ben erg blij met de shampoo en de andere produkten van de groene lijn van de Hema. Met algen. Dit verstevigt mijn haar! Ik heb verschillende dure shampoo's geprobeerd, maar dit werkt bij mij het beste!
Succes!
:) Hallo Haas,
'K ga die groene lijn van 'HEMA' toch ook eens proberen, hihi, moet daar morgen toch juist om een paar borden.
GRTN -Lu-

marly
19 juli 2005, 20:32
Volgens mij heeft de Etos tegenwoordig ook John Frieda! Er zijn 2 lijnen van JF die mij goed helpen,inderdaad de blauwe,en de rode. De laatste is speciaal voor fijn en futloos haar,de blauwe is voor kroesend,fijn en futloos haar.

Liefs,Marly

Nikki0108
22 april 2009, 10:53
Ik heb slag/krullen maar sommige plukken zijn gewoon stijl!http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_geschokt.gif
Ik heb ook niet echt een grote bos ofzo
Wat zal ik dan nemen?
De volume of de Curl?
Ik vind het namelijk een beetje duur om ze alle twee te gaan halenn ..

agatha
22 april 2009, 17:48
Beste Nikki, dit is een site voor mensen met haaruitval dus de producten die hier worden geadviseerd voor meer volume zullen waarschijnlijk allemaal wel goed werken voor iemand die geen problemen daarmee heeft.

Cory
7 mei 2009, 22:07
Ik ben sinds jaren helemaal happy met de Haarverdikker conditioner van Elseve.