PDA

View Full Version : [ttm suggesties en feedback] Vraag aan jullie!!


monique3
23 juli 2002, 14:41
Hoi ,zoals jullie weten proberen Bolleke en ik iets op te zetten, voor ttm-ers in nederland en belgie.
Wat vinden jullie daarvan, want als het zover gaat komen, dan word het wel officieel, en ik kan me voorstellen dat dat confronterend kan zijn.
Omdat er onder ons ttm-ers bij zijn, die het soms nog ontkennen dat ze ttm hebben, of het niet als een aandoening willen zien en daardoor denken het nooit af te kunnen leren.
Ik zit daar vaak aan te denken.
Graag reacties van jullie hierover.

En verder wil ik graag weten of jullie het wel nodig vinden om iets op te zetten?
En of er onder jullie mensen bij zijn, die dan mee willen helpen, dus wat zijn jullie talenten?
Alle hulp is welkom, van Ernestina weet ik al dat ze mee wil helpen, bedankt daarvoor!
Ik ben ook maar een leek op dit gebied, dus tips en suggesties, alles is welkom!!
Bedankt alvast, Monique3.

Webmaster
23 juli 2002, 18:27
Hoi Monique,

Originally posted by monique3
Hoi ,zoals jullie weten proberen Bolleke en ik iets op te zetten, voor ttm-ers in nederland en belgie.
Wat vinden jullie daarvan, want als het zover gaat komen, dan word het wel officieel, en ik kan me voorstellen dat dat confronterend kan zijn.
Omdat er onder ons ttm-ers bij zijn, die het soms nog ontkennen dat ze ttm hebben, of het niet als een aandoening willen zien en daardoor denken het nooit af te kunnen leren.
Ik zit daar vaak aan te denken.
Graag reacties van jullie hierover.
Ookal ben ikzelf niet direct een TTM-lotgenoot....hierbij ook van mij een reactie (aangezien ik er toch zowiezo intensief bij betrokken ben!)