PDA

View Full Version : wenkbrauwen


tinny
20 april 2005, 18:46
Hojs iedereen...
'k zit er de laatste tijd echt mee, m'n wenkbrauwen, ik vind dat je het zo hard ziet dat 'k er geen heb :crybaby: 't lukt me niet om ze bij te tekenen, en permanente make-up wil ik niet, durf ik niet en 'k vind me daar nog te jong voor... :mad:
Heeft er iemand nog dat probleem??
liefs...
Tinneke
-xXx-

aurelie
20 april 2005, 19:33
heyyy meid :D

jah k heb ook dat probleem.Kheb permanente make-up laten doen op de plaats van mijn wimpers é daar ben k wel super tevreden mee en iedereen vindt het super mooi en ge lijkt ni zo een schmink popke dan hoor ;) ma voor mijn wenkbrauwen wou k dat ook laten doen. Maar ze raadden mij aan dat nog ni te doen omdat je nog in je puberteit zit en je gezicht verandert nog veel te fel dus de vorm van je wenkbrauwe ook. En een lijntje tekene kan k dus totaal ni é ask daar aan begin moet k da dus 20 keer weg doen en opnieuw begiine en kvoel mij daar echt ni goed by.Ma als k 18 ofzo ben dan ga k wel permanente make-up late zette hoor en t doet echt geen pijn.Ma nu weet k ook ni wak er aan doen moet :crybaby: ma mss weet iemand wel een oplossing we zulle zien é ;)

lieve zoen voor JOU XXXxxxXXX

*Liejvurd*
21 april 2005, 16:23
hoi allebei,

ik wordt 11 mei 16, dus zit heus ook nog wel een beetje in de puberteit en heb wel permanente make-up laten zetten; wenkbrauwen en eyeliners. ik heb ze nog niet zolang en mijn gezicht is nog niet veranderd, hehe..maar ik denk dat dat allemaal wel losloopt hoor met het veel veranderen van je gezicht!
En Tinne, het deed wel n btje zeer(moet ik wel toegeven toch(a)) maar het resultaat is echt heel mooi geworden en ik weet zeker dat het veel fijner is dan dat gepruts smorgens met potlood enzo. Aan mij was het iig niet besteed!

als je nog meer wilt horen, vraag je het maar toch?

Liefs

Annelies
22 april 2005, 23:50
Ik heb een tijd geprutst met wat potloodjes met scherpe punten. Tot ik van Shisheido poeder had gekocht. Ontzettend duur, maar daar kun je dus echt meer dan een jaar mee doen, misschien wel 2. Ben er zelfs mee naar het strand geweest en liggen zweten als een buffel en het zat nog. Ik ben er erg tevreden over en het opbrengen is met een gemakkelijk kwastje en de poeder is in 2 kleuren waardoor het een heel natuurlijk effect heeft. Beste is om naar zo'n parfumerie (bijenkorf of DA of whatever) effe zo'n vrouwtje advies te vragen, lief gezichtje trekken en vragen of ze het je willen voordoen. Hoeft niet te kopen als je denkt dat het niets voor je is!!! ik denk dat je overstag zult gaan!
veel suc6 en groot gelijk dat je nog even je permanente makeup uitstelt!

groetjes Annelies