PDA

View Full Version : Duta goedgekeurd in Zweden


DHTkiller
25 juli 2002, 15:54
Duta zal waarschijnlijk in Zweden verkrijgbaar zijn, eerder dan de USA.

Nate
25 juli 2002, 20:04
Ja,ik had het ook gehoord.
Hopen dat we het ergens kunnen bestellen of zou je het moeten gaan halen in Zweden?(zal toch niet?):D

DHTkiller
25 juli 2002, 20:18
Als het eenmaal verkrijgbaar is, dan moet er wel een site zijn waar wij het online kunnen bestellen.

Mathijs
27 juli 2002, 10:49
Ik zou graag willen weten hoe jullie aan deze informatie komen.
En wanneer eerder? Eerder dan oktober? En waarom Zweden?

Rocco
27 juli 2002, 15:24
http://www.hairlosshelp.com/html/DutasterideApprovedEurope.cfm


Groetjes

DHTkiller
30 juli 2002, 13:58
Rocco, zal Duta in standaard 0.5 mg gelcapsules worden uitgebracht of in verschillende doseringen?

slapeloos
30 juli 2002, 18:11
Zo te lezen heb je aardig verstand van finasteride?

Prive-vraag: kun je mij er ook aan helpen? Ik kan het nergens kopen voor zover ik weet en een creditcard heb ik niet, dus in Amerika bestellen is voor mij niet mogelijk.

Alvast bedankt!

Slapeloos, Utrecht

DHTkiller
31 juli 2002, 11:09
Slapeloos, ga eerst naar je huisarts toe en vraag of hij Proscar wil voorschrijven. Aan alle Dutavrienden heb ik slecht nieuws: Duta is nog niet verkrijgbaar in Zweden, maar lang zal dat waarschijnlijk niet duren. In Zweden hebben ze helaas geen online-apotheken, dus hiervandaan kunnen we niets bestellen.

Mathijs
31 juli 2002, 22:12
Zodra iemand weet wanneer het in Zweden verkrijgbaar is, laat het me dan weten. Ik volg het overigens ook zelf goed, maar twee weten er meer dan een. Zodra het daar verkrijgbaar is ga ik er nl. meteen heen. Hoe ik er dan aan kom?.........................