PDA

View Full Version : Fina samen met stacker 3 ???


Nate
25 juli 2002, 20:09
Zou het slikken van stacker 3 (fatburner) van invloed zijn op de werking van je fina aldus dat het je stofwisseling versneld en dus de werking van fina korter is??
Wie kan mij hier bij helpen?:confused:

groeten

Do
29 juli 2002, 14:18
Hai,

Als je stofwisseling omhoog gegooid word zal de secretie (uitscheiding) ook sneller verlopen. Maar toen ik dit las moest ik je toch even wat anders vertellen waar je je meer zorgen over moet maken als het zo is.

Ik weet niet wat Fina doet.(geen ervaring hiermee) Maar weet wel dat als Fina je prostaat vergroot en van enig invloed is op het urineren je het NIET!!!!!!!!! moet gebruiken.

Wil je toch fatburners gebruiken pak dan niet de stackers of andere middelen die ephedrine of ephedrine extracten bevatten, zoals b.v. de stacker 2 en 4 of de Charge. Dit is n.l. de stof die problemen kan veroorzaken. Ook de z.g. Pseudo-Ephedrine zijn gevaarlijk!! Deze stoffen hebben geen invloed op je hormoonhuishouding maar wel op de bloedtoevoer en bloedvaten.

UITKIJKEN DUS!!!!!!!!!!!!!!

Pak liever iets op natuurlijke basis (grape-fruit extract etc.), deze zijn wel niet zo heftig als de stackers maar helpen ook goed, je zult alleen merken dat je niet zo SUPERACTIEF bent als met de stackers en ook je lichaamstemp. blijft hetzelfde (niet thermogeen).

Sucses en groeten Do.

Nate
29 juli 2002, 20:32
Bedankt voor je advies en uitleg Do.
Ik denk dat ik het eerst maar op de natuurlijke manier ga proberen,geen stacker dus!!

groeten

oscarbullens
9 maart 2009, 20:15
jezus man van die stackers ga je helemaal stuiten, heb ze net geprobeert, kwas mezelf niet meer.


wat een troep

wesley1982
9 maart 2009, 20:31
ik liep er compleet zenuwachtig van rond....
je plast jezelf te pletter...

kan je vergelijken met speed en dergelijke zaken...

rommel

Ryan R
9 maart 2009, 20:59
Maar je valt er wel heel gemakkelijk mee af dus?

Stifter
10 maart 2009, 01:18
Maar je valt er wel heel gemakkelijk mee af dus?

Je vindt het toch niet aantrekkelijk klinken hoop ik?:o

Ryan R
10 maart 2009, 01:26
Je vindt het toch niet aantrekkelijk klinken hoop ik?:o


Best wel eigenlijk.

Als het slecht is, maar je gebruikt het maar 2 weken en je valt 4 kilo pure vetmassa af (ik heb nu zon 7 kilo vet aan mijn lijf), tja...:P

wesley1982
10 maart 2009, 13:19
yep je mag zeker zijn dat je snel gewicht zal verliezen...

maar je lichaam draait in overdrive door die pillen hoor...

vergeet niet dat door bepaalde veranderingen in je lichaam ook je aga in versneld tempo kan schieten...

Ryan R
10 maart 2009, 13:41
Verdomme, net als met creatine!

Wil ik graag gaan gebruiken, maar ik ben te bang dat mn haar erop achteruitgaat.

Mn haar is nu juist zo goed aan het verbeteren en ik durf er dus niet mee te beginnen (potje staat hier nu al 3 maanden onaangeraakt).

wesley1982
10 maart 2009, 13:48
vermijd : cola , snoep , chocolade , koekjes , gefritureerde zaken

eet : veel rijstgerechten , gestoomde vis met groentjes

drink groot deel van de dag water , en eet 2uur voor je slapengaat niks meer... ook snachts niet, want snachts maak je een hormoon aan dat als je dan nog iets eet dat allemaal opslaat als vet, er was een studie over gedaan... dus zeker snachts geen snack meer eten...

als je honger hebt , eet wat fruit, ik eet soms 2 appels, vult ook op en maakt je niet dik , zitten zelfs vitamines in dat kankers tegengaan enz...

tip : smorgens op nuchtere maag snij je een groot stuk verse ananas in stukjes en eet je op... het zal wel wat branden in je maag, maar dit is ook echte fatburner... ( bodybuilders doen dit ook) al kan je ook wel vermagerinspillen kopen op ananasbasis.... (al verkies ik liever verse ananas hoor)

stackers is wel nogal extreem hoor, ik kreeg er een vette huid van, zenuwachtig worden , constant plassen (ook niet goed voor je nieren hoor)

Ryan R
10 maart 2009, 15:36
Ja het vetverliezen gaat nu wel stukken beter, ik heb gewoon een heleboel extra cardio ingelast, ik eet nu ook wat meer wat ik wil, voelt een stuk relaxter.

Maar die creatine wil ik nog wel gebruiken, maar durf het niet.

Maar goed dat is offtopic

oscarbullens
11 maart 2009, 18:15
Ik heb dus stacker 3 gekocht.


werd er veel te zenuwachtig van.

Wie wil dit potje van mij kopen voor een tientje, hij zit nog helemaal vol.


mijn privé mailadres is , Bullensoscar@hotmail.com


xxjes