PDA

View Full Version : Gevolgen van scheren


Karimo
3 mei 2005, 11:22
Hallo mensen dit gaan namens mijn Zoontje van 14, hij is 14 en heeft al gezichts haar en een snor(aardig veel gezichtshaar dus) dus hij wou zich gaan scheren maar nu zijn mij vragen wat zijn de gevolgen zal hij net als mij een stoppeltjesbaard krijgen of gewoon kaal?

Bvd Karimo.

Haarmannetje
3 mei 2005, 11:32
Hoi Karimo,

Maakt het wat uit :)? Je zoon is de pubertijd in gegaan en hij is er wat betreft gezichtsbeharing vroeg bij. Hij heeft twee mogelijkheden:

1) Niets er aan doen en zijn gezichtsbeharing laten staan.
2) Scheren.

Nu vermoed ik dat hij optie 1 lever niet navolgt, dus dan komt logischerwijs optie 2 aan bod: scheren dus :). En als hij toch een stoppelbaard krijgt, dan maakt dat toch niets uit?

Karimo
3 mei 2005, 12:44
Staat zwaar lullig bij een klein kindje die 1.60 is!

is er geen manier om stoppelbaardjes te ontlopen!?

Morientes
3 mei 2005, 13:00
Staat zwaar lullig bij een klein kindje die 1.60 is!

is er geen manier om stoppelbaardjes te ontlopen!?

vooral niet met scheerapperaat scheren maar met een goed glad mesje

Mailman
3 mei 2005, 14:25
Thread-titel even aangepast.

Haarmannetje
3 mei 2005, 15:25
Staat zwaar lullig bij een klein kindje die 1.60 is!

is er geen manier om stoppelbaardjes te ontlopen!?
Ja oke, het is misschien behoorlijk vroeg, maar dat geeft verder toch niet? Gewoon, zoals Morientes zegt, glad en nat scheren.

high
6 mei 2005, 11:55
Ik zie het probleem niet hij wordt gewoon een man!

Haarmannetje
6 mei 2005, 12:00
Ik zie het probleem niet hij wordt gewoon een man!
Ja, zo zie ik het ook :). Ik bedoel, als ik een zoon zou hebben bij dit gebeurde dan zou ik alleen maar trots zijn hoor. Ik bedoel, het is een volkomen normale ontwikkeling. Oke, dat je als 14 jarige nog niet als een baardaap over wilt lopen kan ik mij voorstellen, maar dan kun je toch gewoon scheren? En so what dat de haren dikker worden... dat worden ze sowieso wel.

Tiuri
6 mei 2005, 13:45
Ja, zo zie ik het ook :). Ik bedoel, als ik een zoon zou hebben bij dit gebeurde dan zou ik alleen maar trots zijn hoor.Hoezo trots? Ik vind het eerder normaal. Zeker niet iets om trots op te zijn. Als mijn zoon later pas laat of weinig baardhaar krijgt, zal ik niet teleurgesteld in hem zijn.

Haarmannetje
6 mei 2005, 14:42
Hoezo trots? Ik vind het eerder normaal. Zeker niet iets om trots op te zijn. Als mijn zoon later pas laat of weinig baardhaar krijgt, zal ik niet teleurgesteld in hem zijn.
Ja oke, zo bedoelde ik het natuurlijk niet :). Trots is het verkeerde woord. Het is gewoon neutraal :).

Glamazone
6 oktober 2007, 02:33
Hallo mensen dit gaan namens mijn Zoontje van 14, hij is 14 en heeft al gezichts haar en een snor(aardig veel gezichtshaar dus) dus hij wou zich gaan scheren maar nu zijn mij vragen wat zijn de gevolgen zal hij net als mij een stoppeltjesbaard krijgen of gewoon kaal?

Bvd Karimo.


Ehm, waarom zou hij een stoppeltjesbaard krijgen ?
En, what about harsen? :D