PDA

View Full Version : Goede shampoo om stylingprod eruit te krijgen?


heyoo
8 mei 2005, 16:31
Hai, ik gebruik soms heel veel stylingprodcten van Fructis. DAn vooral de wax en de haarspray. alleen merk ik dat het met douchen moeilijk eruit gaat, ik moet mn haar soms 4x wassen tot6 het echt niet meer vet en vies meer aanvoelt. Ik gebruik overigens Fructis shampoo anti roos.
wat iseen goede shampoo die goed reinigt en mild is?

alvast bedankt

DHTkiller
8 mei 2005, 18:22
Ik gebruik sinds kort een shampoo van het merk John Frieda. Het is een shampoo speciaal voor brunettes en bevat zijdeproteine (keratine). Die shampoo is nog veel beter dan al die andere, geeft daadwerkelijk méér stevigheid en glans en versterkt ook de natuurlijke kleur van het haar. Die shampoo heb ik overigens van mijn zus gepikt en ze krijgt 'm niet terug :D .

DHTkiller
8 mei 2005, 18:45
Hai, ik gebruik soms heel veel stylingprodcten van Fructis. DAn vooral de wax en de haarspray. alleen merk ik dat het met douchen moeilijk eruit gaat, ik moet mn haar soms 4x wassen tot6 het echt niet meer vet en vies meer aanvoelt. Ik gebruik overigens Fructis shampoo anti roos.
wat iseen goede shampoo die goed reinigt en mild is?

alvast bedankt

Tip: je moet een shampoo altijd enkele minuten laten inwerken en tusendoor de haren en de hoofdhuid goed inmasseren, zo was je al die stylingsprodukten er wel uit. Sommige shampoo's zijn echt slecht of niet geschikt voor bepaalde haartypes, probeer een aantal merken uit om er achter te komen welk shampoo het beste voor je is.

Tiuri
9 mei 2005, 13:23
thread verplaatst naar juiste rubriek.