PDA

View Full Version : De Nieuwe Doktors.


sjef
12 mei 2005, 22:19
Hallo mensen.

Ik wil jullie een link voorstellen naar een website.
Op 1 hele lange pagina vind je een enorm inspirerend verhaal.
Je oplossing voor je kaalheid wordt onder andere beschreven.
Het is niet alleen een ontzuringsverhaal, wat de mensen van mij op deze website hebben gelezen.
Dit is een complete update, staat pas op Internet (anno 2005).
De laatste stand van zaken. Het is tijd voor ons allemaal om het roer om te gooien en echt van een oplossing te mogen genieten die voor ons ALLEMAAL kan werken. Dit verhaal is super uitgebreid.

Doe mij geen plezier.
DOE JEZELF EEN PLEZIER! LEES HET!

Lees het verhaal goed door. Kijk of je in het plaatje past.
Als je begint met lezen en je vind het flauwekul:
Zoek naar het woord "haren", lees dan de tekst rondom.

Voor mij staat er ook weer nieuwe info.
Daarom een nieuwe thread.
Ik hoop dat de moderators dit mede als een nieuwe thread zien.

Dit is je start:

http://www.nulpuntenergie.net/gezondheid/DeNieuweDokters.htm

Welkom bij je nieuwe doktor.

Haarmannetje
12 mei 2005, 23:06
En jawel... het nulpuntsveld :D!

kevin
12 mei 2005, 23:31
wow als je een samenvatting hebt :P

peter10
13 mei 2005, 00:00
hmm, het verhaal komt niet zo recent over ;

quote : "Deze verandering kunt u simpelweg meten door uw ochtend (voor ontbijt), middag (voor lunch) en avond (voor diner) urine te meten met een pH staafje welke bij iedere apotheek te krijgen zijn voor F.10-20 per honderd stuks. "

nog van voor het euro-tijdperk waarschijnlijk...

sjef
13 mei 2005, 08:02
Het is een samenvatting tot en met 2005. Als je verder leest zie je "2005" informatie.
Ik citeer: "Eind januari 2005 kwam immers een rapport vrij waarin omschreven werd op welke manier onze veestapel gebruikt wordt om chemisch afval te verwerken."
Ik ben het wel met je eens dat ze dat bedrag hadden moeten omrekenen.

sjef
13 mei 2005, 08:07
wow als je een samenvatting hebt :P

Dit is juist een samenvatting. Minder tekst gaat bij veel mensen niet voldoende informatie geven wat regelrecht ongeloof veroorzaakt. Dat heb ik mede op Haarweb ondervonden.

Tiuri
13 mei 2005, 08:53
Dit is juist een samenvatting. Minder tekst gaat bij veel mensen niet voldoende informatie geven wat regelrecht ongeloof veroorzaakt. Dat heb ik mede op Haarweb ondervonden.dus hoe langer de tekst, hoe meer we erin geloven?

wat een onzin.

sjef
13 mei 2005, 09:32
dus hoe langer de tekst, hoe meer we erin geloven?

wat een onzin.

Laurensj.

Bedankt voor je bijdrage. Mensen die bovenstaande link lezen, en jou commentaren er langs leggen, zullen je goed kunnen plaatsten. Ook jij bent actief op haarweb door je slechte haarsituatie.
Die negativiteit van jou wordt heel duidelijk in het verhaal beschreven.
Jammer dat je zelf niet inziet hoe je op dit moment in je schoenen staat en waar ook voor jou de oplossing ligt.

Misschien dat je in de toekomst toch inzichten gaat krijgen en je nog eens terugdenkt aan de kansen die andere mensen je aanreiken. Misschien denk je dan nog eens aan mijn tips.

Gelukkig zijn er al heel veel mensen die verder kijken als hun neus lang is.
Zij zullen dan ook spoedig slagen.

Pierre.

Tibetaan
13 mei 2005, 13:51
Laurensj.

Bedankt voor je bijdrage. Mensen die bovenstaande link lezen, en jou commentaren er langs leggen, zullen je goed kunnen plaatsten. Ook jij bent actief op haarweb door je slechte haarsituatie.
Die negativiteit van jou wordt heel duidelijk in het verhaal beschreven.
Jammer dat je zelf niet inziet hoe je op dit moment in je schoenen staat en waar ook voor jou de oplossing ligt.

Misschien dat je in de toekomst toch inzichten gaat krijgen en je nog eens terugdenkt aan de kansen die andere mensen je aanreiken. Misschien denk je dan nog eens aan mijn tips.

Gelukkig zijn er al heel veel mensen die verder kijken als hun neus lang is.
Zij zullen dan ook spoedig slagen.

Pierre.

Beste Pierre,

Ik verzoek je minder beledigende opmerkingen te maken tegen personen welke vol overgave en passie de strijd aangaan met de wereld van misleiding en bedrog. Er zijn veel witteboordcriminelen die azen op onze wanhopige, onzekere doelgroep. Mensen zoals Laurens steken dr nek uit om "ons" te beschermen tegen dit gajes. Als dit betekend dat jouw bijdragen hierdoor in een positie komen waardoor ze even minder populair zijn, zij het zo. Mijn mening over de gemiddelde opstelling van Laurens is, dat deze van dermate kritische aard is, dat deze gewoon gerespecteerd dient te worden en dat je de discussie op moet zoeken. Dus: liever niet op de persoon, maar discussie op basis van archumenten.

Steek je moeite/energie liever in een leesbare beknopping van hetgeen waarin jij gelooft.

Het gaat hier om een goede balans van feiten, archumenten en vertrouwen.
We hebben het niet alleen over ons haar, maar ook over onze gezondheid (op lange duur). Daar mogen we toch best kritisch in zijn?

Ik heb connecties in de scenes van magnetiseurs, accupuntuur en oosterse geneeswijzen. Ik ga je informatie doornemen, doorspelen aan de experts en zal binnenkort met een kritisch verslag komen.

Er is niets mis met kritisch zijn. Sterker nog: kritische mensen moeten zwakke schapen behoeden voor mensen die alleen maar uit zijn op geld. Samen zijn we sterker!

Keep on the good work Laurens!!

Peace and respect,

Basss

Georgie
13 mei 2005, 15:10
Kom op, Pierre!

Ik vind je "verzuringstheorie" veel zinnigs bevatten, dat is je bekend.

De informatie die je hier presenteert kan vast heel nuttig zijn, maar wordt wel enigszins gepresenteerd als een enorm onoverzichtelijke, lange letterbrij. Ik kan me voorstellen dat mensen er tegenop zien om zich daar doorheen te worstelen. Ik heb het zelf even vluchtig doorgekeken (na eerst diep ademgehaald te hebben) en met veel dingen kan ik het eens zijn.

Maar kun je je ook enigszins voorstellen hoe mensen hier tegen jouw informatie aankijken? Plotseling komt er iemand (jij, dus) met postings over verzuring waarin niet alleen de ENIGE OORZAAK van, maar ook DE ULTIEME OPLOSSING voor haaruitval worden gepresenteerd. Daarvan zijn er al vele voorbij gekomen, en het is ook niet meer dan juist dat mensen kritisch kijken naar informatie en die bij tijd en wijle ook bekritiseren. Een kritische, onderzoekende houding is een van de beste eigenschappen die je kunt hebben, op alle vlakken van het leven.

En waar Laurensj staat of hoe hij in zijn schoenen staat kan niemand voor hem invullen of bepalen. Ik lees zijn postings altijd met plezier.

Zoals de Indianen zeggen: veroordeel iemand pas als je minstens drie manen in zijn moccasins hebt gestaan!

sjef
13 mei 2005, 15:51
Kom op, Pierre!

Zoals de Indianen zeggen: veroordeel iemand pas als je minstens drie manen in zijn moccasins hebt gestaan!

Hey da's een goede Georgie.
Die moet je tegen Laurensj vertellen.

Georgie
13 mei 2005, 16:20
Pierre: zoals ik het zie geldt het voor iedereen;) .

sjef
13 mei 2005, 19:54
Beste Pierre,

Ik heb connecties in de scenes van magnetiseurs, accupuntuur en oosterse geneeswijzen. Ik ga je informatie doornemen, doorspelen aan de experts en zal binnenkort met een kritisch verslag komen.

Basss

Hallo Basss.
Bedankt voor je commentaar. Misschien zie je het niet zo, maar mijn doel is hetzelfde als dat van laurensj.
Leuk dat je de informatie gaat doornemen. Dan hoop ik dat je erachter gaat komen wat er bedoeld wordt met "De Nieuwe Doktors". Dan snap je ook waarom ik juist jou bovengenoemde zin "quote".

Tiuri
13 mei 2005, 20:02
Ik word hier door pierre afgeschilderd als een conservatieve ouwe zak die alleen de geijkte wegen van de medische wetenschap bewandelt.

Niets is minder waar. Ik heb samen met wat anderen hier op het forum me al lang geleden uitgebreid verdiept in de nulpuntsenergietheorie (vandaar de reactie van Haarmannetje hierboven). Ik vind het daarom wel aardig dat je dit eens aankaart, pierre.

Kort samengevat (ik doe het wat korter dan die 143 A4tjes van het linkje van Pierre) is het bijzonder interessante materie, maar het staat allemaal nog in de kinderschoenen. We hebben nog geen idee hoe het precies in elkaar steekt. Wetenschappelijk bewijs voor deze theorie is nog wat aan de magere kant. Praktische toepassing hiervan (als dat al mogelijk is) is nog verre, verre toekomstmuziek.

Een concreet middel tegen AGA dat iets hiermee te maken kan hebben is de elektromagnetische BX3.4 Hair Helmet: meer info is (vanzelfsprekend) in het haarwoordenboekje te vinden.

sjef
14 mei 2005, 00:38
Ik word hier door pierre afgeschilderd als een conservatieve ouwe zak die alleen de geijkte wegen van de medische wetenschap bewandelt.

Beste Laurensj.
Ik zal nooit en te nimmer mensen beschuldigen met de woorden die jij gebruikt. Dit vind ik respectloos. Jij bent niet vies van scherpe kritieken. Ik zet je slechts op je nummer zoals ik dat nu ook weer ga doen. Wat ik negatief aan jou kritieken vind is dat je soms mensen aanzet tot het gebruik van middelen die uitermate slecht zijn voor hun gezondheid.


Niets is inder waar. Ik heb samen met wat anderen hier op het forum me al lang geleden uitgebreid verdiept in de nulpuntsenergietheorie (vandaar de reactie van Haarmannetje hierboven). Ik vind het daarom wel aardig dat je dit eens aankaart, pierre.

Nulpuntsenergietheorie? Nulpuntsenergie? Nulpunt? Wat zijn dat voor een begrippen. Ik begrijp totaal niet waar je het over heb!!!!
Jij probeert mij te pakken op onwaarheden in mijn teksten. Frappant is weer dat je zelf je eigen belachelijk maakt met dit soort antwoorden. Het document waar ik naar verwijs bevat: 89306 woorden. Geen van deze woorden is het woord: Nulpuntsenergietheorie, Nulpuntsenergie of Nulpunt.
Zeer typerend!
Dat het document geplaatst is op een site die over nulpuntsenergie gaat, wil niet zeggen dat alle informatie daarover gaat. Zo ook nu. Totaal niet aan de orde. Gelijk ook het antwoord op de reaktie van het Haarmannetje en de mensen die Laurensj verdedigen zoals in deze thread te lezen is.

Kort samengevat (ik doe het wat korter dan die 143 A4tjes van het linkje van Pierre) is het bijzonder interessante materie, maar het staat allemaal nog in de kinderschoenen. We hebben nog geen idee hoe het precies in elkaar steekt. Wetenschappelijk bewijs voor deze theorie is nog wat aan de magere kant. Praktische toepassing hiervan (als dat al mogelijk is) is nog verre, verre toekomstmuziek.


Heel fijn dat je ook open staat voor mijn informatie. Materie staat nog in de kinderschoenen??? Jonge, het gaat hier over duizenden jaren kennis die nu samengevat is inclusief alles tot en met voorjaar 2005, dat is NU!
Of.... Heb je het nog steeds over nulpuntsenergie??? Wat een giller.


en concreet middel tegen AGA dat iets hiermee te maken kan hebben is de elektromagnetische BX3.4 Hair Helmet: meer info is (vanzelfsprekend) in het haarwoordenboekje te vinden.

Het haarwoordenboekje. Een geweldig initiatief. Dat meen ik. Ongelooflijk dat er in dit boekje een echt gezonde oplossing niet staat vermeld: ontzuring en aanvulling mineralen. Mineralen wordt in het hele haarwoordenboekje slecht 1x gebruikt. Ben je nu werkelijk partijdig of negeer je het feit dat er ondertussen al veel bijdragen, niet alleen van mij, zijn betreffende ontzuring en aanvulling mineralen.

Het document waar ik naar verwijs is de stand van zaken anno NU! het is geen moeilijk document. Het is veel, maar niet overbodig. Het geeft inzichten waar we nu staan in de huidige medische wetenschap. Het geeft inzichten waar we heen gaan. Het geeft een oplossing voor een betrekkelijk eenvoudig probleem zoals haar verlies. Het is een begin voor het aanpakken van veel moeilijkere problemen zoals de welvaartsziektes waar enorm veel mensen aan sterven de afgelopen decennia. Lees het document, gebruik je eigen intuitie, je logica, de informatie die overal te vinden is zoals op het Internet en sla je slag. Je haarprobleem heb je zo onder de knie.

Laurensj, ik vind je inzet voor Haarweb echt goed. Ik zou graag met je samenwerken om een goede oplossing naast de bestaande items te bewerkstelligen. De oplossing waar hier nog veel te weing over gesproken wordt. ik verzoek je dan ook persoonlijk het document te lezen.

Niet dat ik 100% eens ben met het document. Echt niet. Maar alles wat nodig is om je haarprobleem op te lossen is gesneden koek en aantoonbaar. Ik weet zeker dat het voor vele de oplossing kan zijn. Begin je ontdekking met het document. Het is een goede start met punten waar jij het ook mee eens bent. Haal de punten voor jezelf eruit waar je het mee eens bent. De start met je zoektocht naar je nieuwe "doktor". Die "doktor" die je probleem oplost.

Succes
Pierre.

Haarmannetje
14 mei 2005, 00:50
Beste Laurensj.
Ik zal nooit en te nimmer mensen beschuldigen met de woorden die jij gebruikt. Dit vind ik respectloos. Jij bent niet vies van scherpe kritieken. Ik zet je slechts op je nummer zoals ik dat nu ook weer ga doen. Wat ik negatief aan jou kritieken vind is dat je soms mensen aanzet tot het gebruik van middelen die uitermate slecht zijn voor hun gezondheid.
Pierre, mensen zijn zelf verantwoordelijk voor hun keuzes. Laurens verwijst altijd enkel naar middelen die worden ondersteund door gedegen en kwalitatief wetenschappelijk onderzoek. We zijn hier geen kleuterschool waar de leden bij het handje genomen moeten worden. Er worden verschillende oplossingen besproken en aangereikt en daarnaast de ervaringen daarmee. Maar mensen moeten zelf een keuze maken om wel of geen gebruik te maken van middelen en van welke.

Nulpuntsenergietheorie? Nulpuntsenergie? Nulpunt? Wat zijn dat voor een begrippen. Ik begrijp totaal niet waar je het over heb!!!!
Jij probeert mij te pakken op onwaarheden in mijn teksten. Frappant is weer dat je zelf je eigen belachelijk maakt met dit soort antwoorden. Het document waar ik naar verwijs bevat: 89306 woorden. Geen van deze woorden is het woord: Nulpuntsenergietheorie, Nulpuntsenergie of Nulpunt.
Zeer typerend!

Dat het document geplaatst is op een site die over nulpuntsenergie gaat, wil niet zeggen dat alle informatie daarover gaat. Zo ook nu. Totaal niet aan de orde.
Euh... het feit dat het document geplaatst is onder een website welke volledig toegelegd is op nulpuntsenergie, geeft toch genoeg aanwijzing dat er een bepaalde bedoeling bij zit? Dan hoeft het woord niet expliciet genoemd te worden, maar de plaatsers zullen er toch een bedoeling mee hebben gehad in het kader van het nulpuntsveld.

Gelijk ook het antwoord op de reaktie van het Haarmannetje en de mensen die Laurensj verdedigen zoals in deze thread te lezen is.
Het Haarmannetje? Ik ben geen begrip hoor. Ik ben ook een mens hoor en zou graag zien dat er als zodanig naar mij verwezen wordt :).

Heel fijn dat je ook open staat voor mijn informatie. Materie staat nog in de kinderschoenen??? Jonge, het gaat hier over duizenden jaren kennis die nu samengevat is inclusief alles tot en met voorjaar 2005, dat is NU!
Of.... Heb je het nog steeds over nulpuntsenergie??? Wat een giller.
Gek dat je de theorie rondom nulpuntsenergie belachelijk maakt, terwijl je aan komt zetten met een artikel van een bron dat één en al in het teken staat van die nulpuntsenergie :).

Tiuri
14 mei 2005, 01:55
Pierre, ik heb je al eerder gevraagd of je ervoor wilt zorgen dat je threads een dekkende titel krijgen. Deze thread noem je "De Nieuwe Doktors.". Dat is dus geen goede titel want het zegt helemaal niks over de inhoud.

Ik wilde deze thread de titel "nulpuntenergie" geven, maar volgens jou gaat deze thread niet over nulpuntsenergie. (Als je dat echt denkt zou ik je eigen linkje nog maar eens goed doorlezen, maar dat terzijde.) Ik heb geen idee meer waar dit dan wel over gaat, dus kun jij me dat even in 1 zin duidelijk maken? Dan verander ik de thread-titel. Als het weer over verzuring gaat kan deze thread dicht; daar hebben we namelijk al een discussie over lopen.

Dankje voor je medewerking.

Tiuri
14 mei 2005, 02:14
Het haarwoordenboekje. Een geweldig initiatief. Dat meen ik. Ongelooflijk dat er in dit boekje een echt gezonde oplossing niet staat vermeld: ontzuring en aanvulling mineralen. Mineralen wordt in het hele haarwoordenboekje slecht 1x gebruikt. Ben je nu werkelijk partijdig of negeer je het feit dat er ondertussen al veel bijdragen, niet alleen van mij, zijn betreffende ontzuring en aanvulling mineralen.Het is een misvatting dat ik de enige ben die verantwoordelijk is voor de inhoud van het haarwoordenboekje. Dat het in de praktijk daar helaas wel op neer komt kan ik ook niks aan doen.

Als je namelijk goed had gelezen had je gezien dat het haarwoordenboekje vóór en dóór haarwebleden is (en niet vóór en dóór laurensj). Iedereen kan dus bijdragen leveren via de thread Haarwoordenboekje - Feedback en suggesties.

In al die maanden heb ik in totaal 1 of 2 keer hulp gehad van de in totaal bijna 7000 leden. En dan zeg jij dat ik partijdig ben?? Alsof ik de keus heb! Ik krijg niet eens informatie aangedragen, laat staan dat ik überhaupt dingen weg kan laten.

Ondanks de geringe hulp heb ik vervolgens in m'n eentje het haarwoordenboekje gemaakt, en dan ga jij hier een beetje zitten klagen :confused: Mooi is dat. :mad:

sjef
14 mei 2005, 11:39
Pierre, ik heb je al eerder gevraagd of je ervoor wilt zorgen dat je threads een dekkende titel krijgen. Deze thread noem je "De Nieuwe Doktors.". Dat is dus geen goede titel want het zegt helemaal niks over de inhoud.

Ik wilde deze thread de titel "nulpuntenergie" geven, maar volgens jou gaat deze thread niet over nulpuntsenergie. (Als je dat echt denkt zou ik je eigen linkje nog maar eens goed doorlezen, maar dat terzijde.) Ik heb geen idee meer waar dit dan wel over gaat, dus kun jij me dat even in 1 zin duidelijk maken? Dan verander ik de thread-titel. Als het weer over verzuring gaat kan deze thread dicht; daar hebben we namelijk al een discussie over lopen.

Dankje voor je medewerking.

Beste Laurensj,

Bedankt voor je reaktie. Ik bemerk positieve vooruitgang in onze communicatie. Laten we deze positieve trent volhouden!

www.nulpuntenergie.net zoeken oplossingen voor de opwekking van schone vrije energie.
Inderdaad koppelen de mensen van betreffende website de gezondheidsmaterie als besproken aan hun nulpuntenergie theorie. Dat is listig gedaan. Ik kan dat niet ontkennen. Het document echter vloeit niet voort uit deze nulpuntsenergie theorie, echter uit diverse richtingen waaronder de natuurgeneeskunde. Of zij daartoe behoort laat ik hier uit de discussie. Het mooie van het verhaal waar ik naar verwijs is dat dit is opgebouwd uit een rijke history aan boekwerken, kennis en inzichten uit de alledaagse biologische wetenschap. Een mix zelfs van de alternatieve en medische wetenschap. Je kan het document zo "oppakken" en op tal van andere websites plaatsen zoals het Haarweb. Vandaar de link. Nulpuntsenergie is slechts een visie die nog niet wordt onderwezen.
Het document echter is een uitreksel van wel onderwezen wetenschap.

Als je het document leest dan zou je begrijpen dat "De nieuwe doktors" wijst naar jezelf. Alle antwoorden voor een goede natuurlijke en gezonde mogelijke oplossing voor je haarverlies staan beschreven. Er staat heel veel informatie bij om het verhaal voor iemand die nooit met deze materie in aanraking is geweest duidelijk te maken.

Het gaat niet over de verzuringstheorie op zich, maar over alle aspecten waarom wij last hebben van welvaartsziektes. Haar verlies is er een van. Ik vind ziekte geen mooi woord overigens maar dat is hier niet de discussie.

"De nieuwe doktors" is een perfecte titel omdat je gaat begrijpen wie deze nieuwe doktor is. Dat is een heel belangrijk inzicht wat je verkrijgt.
Echter moet ik werken met jou "overrule" capaciteiten als moderator dus, met lichte tegenzin, een nieuw voorstel voor de titel:

"Haarverlies zelf op natuurlijke wijze oplossen".

Dat dekt niet de lading van het verhaal. Haarverlies is slechts een onderdeel. Maar wel dat onderdeel waar de mensen op Haarweb gefocust zijn.
De thread beslist niet onder verzuring plaatsen omdat deze thread vele andere aspecten belicht die meespelen.
Ben je het hiermee eens?

Laat even mij een mogelijkheid als je het er niet mee eens bent voordat je actie onderneemt.
bedankt,
Pierre.

sjef
14 mei 2005, 11:44
Als je namelijk goed had gelezen had je gezien dat het haarwoordenboekje vóór en dóór haarwebleden is (en niet vóór en dóór laurensj). Iedereen kan dus bijdragen leveren via de thread Haarwoordenboekje - Feedback en suggesties.


Laurensj.
Allereerst mijn excuses, die zijn hier op zijn plaats.
Ik heb dat stukje inderdaad niet gelezen en heb gewoon geprobeert zelf een aanvulling te plaatsen maar de thread is op slot.

Ik wil heel graag mijn bijlage leveren en zal je binnenkort een paar toevoegingen voorstellen. Hier wil ik wel even wat tijd voor hebben omdat ik geheel in de stijl van het boekje objectieve korte bijdragen moet maken.

Bedankt voor de tip!

Pierre

Tiuri
14 mei 2005, 12:07
Pierre,

Twee dingen.

1. Ik zie geen verschil tussen de verzuringsthread en deze thread. Ik hoopte even dat dit over de nulpuntstheorie zou gaan, maar helaas. De verzuringsthread gaat over exact hetzelfde als deze thread: jezelf op natuurlijke wijze genezen. Ik zal er dus voor zorgen dat deze thread binnenkort op slot gaat.

2. Over je suggesties voor het haarwoordenboekje. Fijn als je wilt helpen, maar besef van tevoren dat het geen plaats biedt voor onbewezen alternatieve theorieën. Het haarwoordenboekje biedt een overzicht van gangbare begrippen gerelateerd aan haargroeimiddelen. Een term als "verzuring" zal er dus simpelweg nooit in worden opgenomen. Dat heeft niets te maken met het feit of ik persoonlijk in de theorie geloof of niet, maar dat heeft te maken met de aard van het haarwoordenboekje.

Met groet,

laurensj

lex
14 mei 2005, 15:49
Ik ga zelf woensdag een verzuringstest doen en heb al een uitgebreid gesprek met de betreffende natuurarts gehad. Ik houd jullie op de hoogte.

sjef
15 mei 2005, 17:16
Beste mensen,

Geheel in stijl zal deze thread gesloten worden waarbij ik de quote van laurensj als laatste zal plaatsen. Hij had GEEN BETER antwoord kunnen geven dan dit. Echt fantastisch goed! Hij bevestigt geheel de theorie van De Nieuwe Doktors. Mensen die het document gelezen hebben zullen begrijpen wat ik bedoel. Een beter voorbeeld als hij is er niet. Ik zal dan ook de quote waardig afsluiten met zijn handtekening. Mede als ultiem bewijs dat het verhaal van de De Nieuwe Doktors klopt.

Pierre.

Pierre,

Twee dingen.

1. Ik zie geen verschil tussen de verzuringsthread en deze thread. Ik hoopte even dat dit over de nulpuntstheorie zou gaan, maar helaas. De verzuringsthread gaat over exact hetzelfde als deze thread: jezelf op natuurlijke wijze genezen. Ik zal er dus voor zorgen dat deze thread binnenkort op slot gaat.

2. Over je suggesties voor het haarwoordenboekje. Fijn als je wilt helpen, maar besef van tevoren dat het geen plaats biedt voor onbewezen alternatieve theorieën. Het haarwoordenboekje biedt een overzicht van gangbare begrippen gerelateerd aan haargroeimiddelen. Een term als "verzuring" zal er dus simpelweg nooit in worden opgenomen. Dat heeft niets te maken met het feit of ik persoonlijk in de theorie geloof of niet, maar dat heeft te maken met de aard van het haarwoordenboekje.

Met groet,

laurensj
Handtekening: 0,5mg dutasteride elke dag!!!!!!!!!!!

rachelxx
16 mei 2005, 22:14
Hoi Pierre,

ik heb de link gelezen en ben het wel eens met een aantal dingen ..alleen het punt is dat als je dit wilt bereiken zal het lichaam er toe aangezet moeten worden om datgene weer in balans te brengen wat het heeft gecompenseerd..omdat ik namelij kvan mening ben dat niet alles wat er in een mens zit bewust is ..en dat je een bewustzijnsniveau niet altijd zomaar kan worden bereikt..ik heb zelf heel veel onderzoek gedaan en heel veel geprobeerd op het gebied van reiki ,boeken ,mediums etc etc ...maar wat ik heb gezien is dat heb ik niet van mezelf ..is dat het lichaam niet alleen zelfhelend is als het er toe aangezet wordt tenminste..maar ook dat het veel kennis met zich meedraagt wat geopend kan worden..ook verleden verwerken of dingen van voorouders of generaties terug kun je met je mee zeulen wat onbewust zit opgeslagen ...hoe kan een nieuwe dokter dat dan ontsluiten?dat kun je namelijk niet zelf..ik heb alles geprobeerd geloof me..ik heb gezien dat je zelf ook veel hebt gedaan en verder wilt..weet je ?ik denk dat jij het fantastisch zou vinden om datgene te proberen wat ik heb gedaan en dan niks zeggen en gewoon gaan zitten en het proces laten beginnen ..probeer dat eens en je zal versteld staan ..echt !!

liefs rachel
ps ik heb al eens gereageerd op je message naar mij en ik geloof dat ik daar degene in heb gezet die ik bedoel hiermee..ook bij anderen ..want ik heb veel mensen en dierbaren die alleen maar geweldige resultaten hebben ..

sjef
17 mei 2005, 08:22
Hallo Rachel,

Dank je wel voor je mooie reaktie.

Wat ik een aantal posts terug in deze thread ook al vermelde, is dat ik niet op alle punten eens ben met het betreffende document. Wel op de gebieden betreffende onze haren. En daar gaat het op Haarweb om.

In een andere thread die ik een tijd terug gestart ben heb ik een stappenplan voorgesteld. Een van deze stappen is dat je een afspraak moet maken met een goede natuurgeneeskundige. Aan je reaktie te zien heb je die niet gelezen, vandaar dat ik deze link er nog even, voor jou, herhaal:

http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=6364

Zo ook als je het verhaal van de nieuwe doktors voor je zou laten werken.
Eerst een afspraak maken!
Je hebt helemaal gelijk met het feit dat inderdaad je lichaam de juiste "trigger" moet ontvangen. Dit is een van de redenen waarom ik vind dat je die afspraak moet maken.

De persoon waar jij naar linkt is niet de enige die in Nederland deze technieken praktiseert.
Ik ben ook bij een arts geweest die behoorlijk aan het onderbewustzijn heeft
gewerkt.
Het proces is bij mij al een poosje geleden "getriggerd" en inderdaad heeft dit haar vruchten afgeworpen. Ik mag dan ook jou gelijksoortig enthousiasme genieten. Een mooie bijkomstigheid is dat je een hele positieve drang krijgt om andere mensen te voorzien van goede informatie waarbij ook zij de juiste richting op gaan. Ik bemerk bij jou hetzelfde. Dan heb je een hele goede stap in je leven genomen.

Wel plaats ik een kanttekening.
Persoonlijk geloof ik niet in een medium of paranormale geneeswijzen.
Sorry.
Ik kan mensen dan ook alleen aanraden een afspraak te maken met een erkend natuurgeneeskundige. Je kunt bij je ziektekostenverzekering opvragen welke personen voldoen. Dit heeft 2 voordelen:
- Je hebt de zekerheid dat je met een kundig persoon te maken hebt.
- Je krijgt de kosten vergoed via je verzekering (ziekenfonds en particulier)

De persoon waar jij naar verwijst zal ongetwijfeld een hele goede zijn maar voordat mensen op consult gaan, toch even checken! Ik weet dan ook niet of hij volledig erkend is.

Bedankt,
Pierre.

rachelxx
17 mei 2005, 18:17
dag Pierre,

Dat er meerdere goede alternatieve geneeskundigen zijn weet ik ..
En ik vindt het goed van je dat je de mensen goed informeert over van alles en nog wat !!..De man waar ik het over heb is ZEKER een erkend therapeut en cumlaude afgestudeerd ..Ik hoef geen afspraak te maken met een van de nieuwe dokters omdat ik zelf bij rob ben geweest en hij heeft mij teug gebracht bij mezelf en ik was jarenlang opgebrandt ,me haar was erg dun ,was mezelf kwijt en ga zo maar door..NU niet meer!!

Dat je niet gelooft in helderwetendheid of heldervoelend ,helderziend vindt ik niet erg...maar denk je eens in wanneer IS iemand heldervoelend of wetend of wat dan ook? Als jij b.v een groep mensen ziet bij elkaar en de stemming is nul komma nul ,dan voel jij toch ook aan dat er iets niet goed zit ?of dat je zelf er misschien wel down van wordt ?Nou als iemand zichzelf opruimd overzie je de dingen veel meer..en voel je de dingen scherper aan ...hier op dit haaweb zijn zoveel mensen die heel goed weten en een goede intuitie hebben voor al iets goed is of niet ..

En als je het hebt over helderzienden die dingen voorspellen of iets dergelijks dan kan ik idd met je eens zijn dat je moet oppassen dat jeniet bij een kwakzalver zit!!Maar dit is anders ...en ik denk dat als jij 1 keer zou zijn geweest je HEEL anders er tegen aan zou kijken en direct weet hoever jezelf nu staat in je iegen ontwikkeling..en het is zeker de moeite waard..

Plus dat hij een erkend ring-therapeut is en nog veel meer heeft gedaan als alleen dat ,zijn er sommige zorgverzekeraars die het geheel of gedeeltelijk vergoeden en dat weet ik omdat ik heel veel mensen naar hem door heb verwezen met ongelovelijke resultaten..

Want wat je zegt is waar ,het is belangerijk dat je naar een goede natuurgeneekundige gaat en ik ben van mening dat deze er 1 van is!!

Succes en groetjes Rachel

karin_inline
21 mei 2005, 08:59
DE NIEUWE DOKTER???

Laat me niet lachen zeg. Wat is jouw aandeel hierin, verkoop jij die mineralen uiteindelijk ofzo? Mooi dat jij daarin geloofd maar ik heb het stuk gelezen en haleluja!! Alles is op te lossen door mineralen, nou dat is gewoonweg niet waar. Zeker, veel dingen zijn terug te voeren op vitaminen, sporenelementen en mineralen maar daarmee los je echt niet alles op. Zoals het daar staat is het lichaam een compleet wrak tegen de tijd dat je zoveel mineralen hebt verbruikt dat je dan pas kanker krijgt. Nou ik kan je vertellen dat het lichaam over het algemeen goed gezond is (en ja, ik heb al mijn haar nog, mijn tanden zijn pungaaf, en mijn nagels zijn sterk, mijn huid ziet er prima uit) maar evengoed ben ik wel depressief. Dat is echt geen gevolg van mineralen, dat is het gevolg van de wereld om mij heen en de mensen om mij heen die teveel valse informatie hebben verstrekt (en nee, nu heb ik het niet over jouw wonderdokter, Piere, maar over mijn prive leven) en wat de kanker betreft, nouja, dat punt wil ik geeneens bespreken verder, goed gezonde mensen kunnen echt wel kanker krijgen en dat los je niet op met mineralen.

Ik ben geen tegenstander van alternatieve dingen, chakratherapie is voor mij niet vreemd en magnetiseren kan ik waarschijnlijk erg goed zelf, daar ben ik nu mee bezig maar ik ga niet roepen dat ik alles kan genezen. Ik kan verlichting geven of laten geven en dat is heel wat anders.

Nou voor ik me verder nog boos maak over zulke berichten als "hier is de enige oplossing en ik zou er maar gauw aan beginnen" ga ik stoppen met schrijven. Ik zou jou willen vragen het wat genuanceerder te brengen in het vervolg en niet te pas en te onpas bij elke vraag en kwaal van iemand weer te verwijzen naar die thread met die link. Mensen kunnen heel goed zelf zien dat er ergens wat gepost wat heel misschien een oplossing zou kunnen zijn is en daar hoef je niet elke keer weer op te wijzen.

Karin

sjef
22 mei 2005, 10:59
Beste Karin.

Ik ben blij voor je dat je zo gezond bent en dat je al je haren nog hebt.

Ik verkoop geen mineralen, verkoop geen producten en prijs geen specifieke arts aan. Ik begrijp niet dat jullie als moderator steeds zo argwanend hieromtrent richting mij zijn.
Uitsluitend via een pm zal ik, als mensen daarom VRAGEN, vermelden welke producten ik gebruik. Ik wens absoluut NIET een methode aan te prijzen die afhankelijk is van een bepaald "medicijn" of arts, omdat daar juist niet de essentie van de oplossing ligt.

Jij beschuldigd mij van het te pas en te onpas verwijzingen naar deze thread te plaatsen.
Dit is blijkbaar nodig. Ik vermoed dat dat sommige mensen niet alle posts lezen omdat er zoveel informatie op Haarweb staat, .
De reakties van de mensen op mijn verwijzing, die overigens niet voor de moderatoren bestemt is, maar voor de persoon met een vraag, blijken van dien aard, dat zij de link nog niet gelezen hadden.

Zo zou ik nu voor jou weer een post van mij moeten linken, waarin duidelijk staat dat ik het niet op alle punten eens ben met het document. Op het gebied van kanker sluit ik me geheel aan bij jou. Dat heb je elders al kunnen lezen. Daarom link ik soms naar posts. Is dat verboden? Blijkbaar toch nodig.

Maar!
We hebben het niet over kanker, maar over haarproblemen. Ook heb je andere posts van mij niet gelezen omdat ik daarin schrijf dat ik uitsluitend bezig ben met "klassieke mannelijke kaalheid die ook bij vrouwen kan voorkomen".
Voor iedereen: Hirsutisme, Trichotillomanie , haarwerken, haarimplantatie vallen buiten mijn kennis en ervaring en sluiten niet aan bij genoemd document.

Uitsluitend betreffende Alopecia Androgenetica omvat het document alles om de mensen naar de juiste oplossing te brengen. Uit jou reaktie is duidelijk te lezen dat ook jij uiteindelijk niet begrijpt wat er met de titel bedoeld wordt.

Met alleen chakratherapie en magnetisering zal je weinig succes boeken bij de hergeneratie van haren. Zoniet: graag meer informatie!

Groetjes van Pierre.

karin_inline
22 mei 2005, 22:48
Ik heb nooit beweerd dat je met chacratherapie of magnetiseren ook maar iets voor de haargroei kon doen. Ik heb alleen maar gezegt dat ik niet afwijzend tegenover alternatieve geneeswijzen sta en probeer dat daarmee te verduidelijken. Ik denk alleen dat de mineralen theorie klinklare onzin is en dat dat schrijven op internet teveel onwaarheden bevat. Als daar onwaarheden in staan over kanker en over bijvoorbeeld het verschijnen van paddestoelen in de bossen (die zorgen juist voor het vrijkomen van mineralen ipv zoals dat stuk beweert de afbraak) dan heb ik weinig geloof in de rest van het stuk.

Verder wil ik je er even op wijzen dat ik niet als MOD heb gereageerd, er staat dan wel Moderator onder mijn naam maar in de eerste plaats ben ik toch werkelijk een kritisch denkend mens met TTM die hier terecht kwam. Ik reageerde dus als mijzelf maar schijnbaar is het woordje moderator direkt genoeg om jou argwanend te laten reageren. Als ik iets neerzet in een thread uit de functie van mod dan zet ik dat wel onder mijn naam erbij in het stuk zelf zodat dat zeer zeker duidelijk is met welke pet op ik reageer.

Ik vind het wat raar dat je zegt dat de reacties van jou niet voor de moderators zijn maar voor de mensen met een vraag, nu ik kan je zeggen dat de moderators ook gewoon mensen met een vraag zijn soms. Schijnbaar zie jij de mods als een soort politiemacht, jammer want dat zijn we niet. (dit laatste was dus uit mijn functie als mod gereageerd maar ook als lid).

Ik wil hier niet meer verder over discusieren want dat heeft geen nut.
Verder, ik heb zeker niet al mijn haar nog, ik heb TTM en dus een enorme kale plek op mijn kop.

Karin

Peffieke
23 mei 2005, 10:56
karin,

Wat ik wel heel raar vind is het feit dat je blijkbaar ineens van de éne op de andere dag een kale plek hebt ? In je laatste mail las ik het plots met grote verwondering ! Dit schreef je echter daags tevoren nochtans ??! :

"en ja, ik heb al mijn haar nog, mijn tanden zijn pungaaf, en mijn nagels zijn sterk, mijn huid ziet er prima uit)"

Het kan blijkbaar snel veranderen hier...

Tiuri
23 mei 2005, 11:01
karin,

Wat ik wel heel raar vind is het feit dat je blijkbaar ineens van de éne op de andere dag een kale plek hebt ? In je laatste mail las ik het plots met grote verwondering ! Dit schreef je echter daags tevoren nochtans ??! :

"en ja, ik heb al mijn haar nog, mijn tanden zijn pungaaf, en mijn nagels zijn sterk, mijn huid ziet er prima uit)"

Het kan blijkbaar snel veranderen hier...Wel eens van trichotillomanie gehoord, Peffieke? :confused:

Djeez.... beetje meer respect mag ook wel :confused:

Peffieke
23 mei 2005, 11:19
Wel eens van trichotillomanie gehoord, Peffieke? :confused:

Djeez.... beetje meer respect mag ook wel :confused:

Ik kan nergens lezen dat het hier gaat over trichotillomanie. Ofwel zie ik erover ?

karin_inline
23 mei 2005, 22:35
Ach ja, ik heb me weer eens te kort uitgedrukt he, ja, ik heb Trichotillomanie en JA ook daar gaat dit forum over. Nee, niet deze thread maar wel het forum in het algemeen over haar en haarziektes dus ook TTM. En ja...helaas is dat mogelijk, ik kan van de een op andere dag een kale plek hebben. Wat ik echter bedoelde te zeggen was dat ik geen haarverlies had door ziekte in de zin van een biochemisch defect in mijn lichaam waardoor mijn haar spontaan uitvalt of wegblijft(en wat al dan niet door mineralen zou kunnen worden opgelost) maar door een ziekte waarbij ik het er zelf uit trek. Maargoed, ik zal daar verder niet op in gaan.

Laurens, bedankt dat je het voor me (ons TTMers) opneemt, aardig van je. Had de kortzichtige reactie zelf nog niet gelezen vandaag.

Karin