PDA

View Full Version : nieuw


hara
13 mei 2005, 15:37
Hoi ik ben een nieuweling op dit forum. Ik ben 32 jaar en ik weet niet beter dan dat ik haar heb op plaatsen waar het bij een vrouw niet hoort. Ik heb veel berichten gelezen in dit forum, en merk dat het bij sommige erger is dan bij mijzelf. Ik stoor me het meest aan haren op mijn bovenlip, kin, handen ,en tenen. Mijn armen stoor ik me niet aan en mijn benen en bikini lijn zijn normaal ( denk ik). Ik slik al vele jaren de Diana pil en zit eigenlijk met een ander probleem. Ik heb namelijk last van menstruele migraine, dus ik wil misschien stoppen met de pil. Maar ja die haren wat gaat er dan gebeuren, wordt het erger of misschien wel meer??? Ik heb sinds anderhalf jaar een vriend waar ik dit niet mee heb besproken. Ik hoop niet dat als ik stop met de pil dat ik opeens een baardaap wordt!! Ik hoop hier ervaringen te lezen die mij helpen een besluit te nemen.

Blue-D
14 mei 2005, 15:21
hoi hara,

welkom op deze site!
Ik begrijp je probleem hoor! heb je elektrisch epilatie of laser overwogen? voorlal als het om kleine oppervlaktes gaat dan is het financieel ook te doen meestal. kijk maar rond op de site er zijn meerdere threads over..misschien dat het je kan helpen. Bij mij heeft het geholpen tot nu toe en ik slik niks.