PDA

View Full Version : Methode regenerante van La Biosthetique


zuurpruim
25 mei 2005, 18:43
Wie heeft er wel eens gehoord van Methode regenerante van La Biosthetique ?
Ik hoorde er vandaag toevallig over.Het zou AGA 5 tot 20 jaar kan remmen,tenminste,dat zeggen ze.

http://www.craft.nl/bol/enter.html

Met de Methode Regenerante va La Biosthetique kun je Erfelijk bepaalde haaruitval absoluut met 5 tot 20 jaar uitstellen afhankelijk van het moment waarop je die behandeling start. bovendien is erfelijke aanleg niet alleen bepalend zie onze site.

John00
25 mei 2005, 19:49
Wie heeft er wel eens gehoord van Methode regenerante van La Biosthetique ?
Ik hoorde er vandaag toevallig over.Het zou AGA 5 tot 20 jaar kan remmen,tenminste,dat zeggen ze.

http://www.craft.nl/bol/enter.html

Met de Methode Regenerante va La Biosthetique kun je Erfelijk bepaalde haaruitval absoluut met 5 tot 20 jaar uitstellen afhankelijk van het moment waarop je die behandeling start. bovendien is erfelijke aanleg niet alleen bepalend zie onze site.


site oogt erg onprofessioneel

lanne
26 mei 2005, 00:44
Ik gebruik het en heb er al eerder over geschreven.

Boreas
31 januari 2007, 18:44
Hallo,

Deze week ben ik bij een haar adviseur geweest van La Biosthetique en die heeft mij na een haar analyse geadviseerd om met aantal van hun producten een half jaar aan de slag te gaan......

Mijn vraag: Heeft iemand al ervaringen met deze producten ?? Is het een goed middel om de bestaande haren te stabiliseren en verdere haar uitval tegen te gaan ?? Het advies aan mij was om deze porducten een half jaar te gebruiken. Graag jullie meningen !!!

Alvast bedankt

Boreas

kevin
31 januari 2007, 18:46
Geef eens wat meer informatie over de producten aub.

Boreas
31 januari 2007, 19:02
Dit zijn de producten:

1. Biofanelan Regenerant Plus ( kuur van 20 weken )
Een ampullenkuur met Biofanelan regenerant gaat haaruitval tegen en verbetert de levenscyclus van het haar.

2. Shampoo biofanelan
Deze shampoo is zeer geschikt voor de traag werkende hoofdhuid.

3. Hydrotoxa Lotion eerste periode ( daarna Visarome Dynamique )
Lotion voor de neutralisering en regeneratie van de vochtige hoofdhuid.

ray
31 januari 2007, 19:26
Dit zijn de producten:

1. Biofanelan Regenerant Plus ( kuur van 20 weken )
Een ampullenkuur met Biofanelan regenerant gaat haaruitval tegen en verbetert de levenscyclus van het haar.

2. Shampoo biofanelan
Deze shampoo is zeer geschikt voor de traag werkende hoofdhuid.

3. Hydrotoxa Lotion eerste periode ( daarna Visarome Dynamique )
Lotion voor de neutralisering en regeneratie van de vochtige hoofdhuid.





troep,

leuke site en leuk gefabriceerde verhaaltjes maar nergens wetenschappelijke onderbouwing...
http://www.biosthetik.de/nederland/produkte/haarpflege/regenerante/produkte.html

je kunt je geld ook gewoon verbranden, gaat sneller...

Boreas
31 januari 2007, 19:49
Weet jij misschien goede middelen ?

Ik ben pas lid haarweb en moet nog heel wat bijlezen op de site heb ik gemerkt.....

Vince001
31 januari 2007, 19:55
Hallo,

Deze week ben ik bij een haar adviseur geweest van La Biosthetique en die heeft mij na een haar analyse geadviseerd om met aantal van hun producten een half jaar aan de slag te gaan......

Boreas, die adviseur, was dat die kerel uit Arnhem? En wat zou La Biosthetique volgens hem voor jou precies kunnen doen? Ben wel nieuwsgierig...

Btw, erg belangrijk om hier vooral veel rond te lezen voordat je dergelijke middelen aanschaft.

ray
31 januari 2007, 20:12
er was over biosthetique volgensmij al eerder een topic, of iig over iets soortgelijks.
het kwam erop neer dat een haarwebber ontzettend veel geld neertelde voor iets dat niet werkt..

Boreas
31 januari 2007, 20:16
Hi Vince,

Het zou zich stabiliseren en eventueel op sommige plekken groeien omdat ik nog best veel actieve haren heb. Het proces die haren doorlopen zou weer langer worden... dus bv 5 jaar inplaats van 2.

Maar goed ik heb erg last van Inhammen en zit eraan te denken om een transplantatie te ondergaan. Hij vertelde dat het een goed idee was maar dat ik met deze producten mijn bestaande haren kan behouden en dat een twee transplantatie over bv 6 of 7 jaar niet nodig zou zijn.....

Fabeltjes over super veel haargroei en al dat andere onzin was helemaal niet aan de orde tijdens het gesprek.

ray
31 januari 2007, 20:30
als biosthetique zo geweldig was dan was er wel wetenschappelijk bewijs of een hele grote groep tevreden gebruikers.

lees gewoon het haarwoordenboekje door en dan vooral finasteride, minoxidil, copper peptides en keto.

Boreas
31 januari 2007, 20:46
Is goed !! Thx....

Henk
31 januari 2007, 22:41
Hier (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=8741)was ook al een thread over La Biosthetique.

dr-roberto
10 januari 2013, 16:56
site oogt erg onprofessioneel

hallo
ik gebruik het middel zelf en heb resultaat ik verkoop het product ook zelf in limburg

sigrid
2 februari 2013, 00:45
Hoi,

Ik en mijn zus hebben ook een hele tijd La Biosthetique produkten gebruikt. Zeker heel wat jaren geleden, het zou zoveel doen..voor AGA
helemaal niet deed het bij ons. Koste alleen maar veel geld..:crybaby:

gr sigrid:)











Wie heeft er wel eens gehoord van Methode regenerante van La Biosthetique ?
Ik hoorde er vandaag toevallig over.Het zou AGA 5 tot 20 jaar kan remmen,tenminste,dat zeggen ze.

http://www.craft.nl/bol/enter.html

Met de Methode Regenerante va La Biosthetique kun je Erfelijk bepaalde haaruitval absoluut met 5 tot 20 jaar uitstellen afhankelijk van het moment waarop je die behandeling start. bovendien is erfelijke aanleg niet alleen bepalend zie onze site.