PDA

View Full Version : nog even doorbijten!


Wendy'83
5 augustus 2002, 10:54
hoi allemaal,:)

tis alweer een tijdje geleden dat ik hier voor het laatst was maar het gaat nu veel beter met me. naar veel gesprekken gehad te hebben met een maatschappelijk werker en het riagg kom ik er nu eindelijk weer bovenop tenminste ik zie weer een uitweg. naar bijna 5 jaar lang haren getrokken te hebben ben ik van de ene op de andere dag toch sterker geworden om het niet meer doen. het haren trekken was al in mindere mate geworden en je zag ook weer dat er veel haren weer terug kwamen maar omdat ik half lang haar had vond ik ik het er niet netjes uit zien en ben naar de kapper gegaan ik heb mn haar lekker kort geknipt en zelfs een haarverfje erin gedaan ik kreeg zoveel positieve reacties wat ik dus al bijna 5 jaar niet meer had dat ik er echt zin in heb gekregen om naar de kapper te gaan. ik kan nu zeggen dat ik helemaal geen kale plekken meer heb alles is dicht gegroeid en ik kan mn haar nu weer naar mijn zin lekker knippen en doen.ik weet wel dat ik nog niet te hard mag juichen omdat mn haren nog best zwak zijn en mn hoofdhuid ook! ik denk dat ik nu zo ongeveer een week of 15 al trekvrij ben! ik heb hier echt hard voor gevochten en dan nu zie ik eindelijk een weg om eruit te komen!:)

voor alle mensen die dit lezen heel veel sterkte met het over winnen van trichotillomanie en ook voor jullie is er weer een weg om er toch uit te komen alleen duurt het lang voordat je die weg eindelijk gevonden heb ik kan er dus over mee praten.

liefs wendy

ernestina
5 augustus 2002, 15:06
Geweldig om te horen dat het goed met je gaat!

Ik vind het een hele prestatie hoor, 15 weken trekvrij, fantastisch gewoon. Dat moet je ook een sterker gevoel geven.
Soms hoor je hier wat minder goede berichten over therapeuten e.d. maar ik denk dat het je zeker kan helpen om erover te praten met iemand; je wordt aan het denken gezet over je leven en dat kan goed doen.

Gefeliciteerd met deze prestatie en hou vol! :D

Groeten, Ernestina

leanore
7 augustus 2002, 23:23
Gefeliciteerd!

Was het niet eng/spannend om weer naar de kapper te gaan?
Wel volhouden hoor!

Leanore