PDA

View Full Version : raar gevoel


Tinn
18 juni 2005, 21:28
hojs,
ik heb sinds enkele weken weer enkele haartjes op m'n hoofd staan, maar 'k voel me er zo raar bij, ik ben helemaal niet blij..Ik zou nogtans supperblij zijn als 'k weer zonder pzuik zou buiten kunnen...
heeft iemand dit ook al meegemaakt? en is dit raar?

Ik heb lang getwijfeld of ik deze tread wel hier zou zetten, want miss kwets ik er andere mensen mee die juist wel supperblij zouden zijn, ik weet 't niet...SORRY alvast als ik er mensen wel mee kwets, is niet mijn bedoeling...

groetjes Tinn

X

wilfried
18 juni 2005, 21:54
Tinn, ik las net je mailtje en ik kan er goed inkomen hoor! Je hebt waarschijnlijk al jaren AA. en je bent het ondertussen zo gewoon. Het hoort bij jou na al die jaren. Dat ben JIJ! En nu ben je bang dat dit gaat veranderen. Je kan het vergelijken met iemand die jaren blind is geweest en dan na een operatie weer kan zien. Heb er onlangs nog een film over gezien en die blinde man was ook niet blij dat hij kon zien. Raar maar waar! Denk dat het bij jou ook zo is! Mijn haaruitval hoort na 14 jaren ook bij mij, het is een stuk uit mijn leven. Dat ben IK! Ik hoop natuurlijk wel dat mijn haaruitval gaat stoppen, maar ik besef heel goed dat het mijn leven zou veranderen, ik zou niet meer dezelfde zijn. Snap je het zo' n beetje. Tinn, wat er ook gebeurd, een massa haren binnenkort of geen haren, ik hoop dat je gelukkig bent met de situatie zoals ze is! Dat is het belangrijkste! Niet dan? Veel liefs, Karin.

Tinn
19 juni 2005, 10:02
hey Karin,
bedankt voor je reactie...
maar misschien voel ik me nu zo omdat ik ook vrij veel aan m'n hoofd heb, examens, slechte punten enzo...maar ja, ik zie wel...
liefs

Tinn
2 augustus 2005, 14:57
Hojj
Hier ben ik weer eens, wil even zeggen, dat ik nu op dit moment heel blij ben met de haartjes, het zijn inmiddels drie redelijk grote plekjes (ongeveer een diameter van een kleine 2 cm) en één kleiner plekje (niet echt rond, zo wat op een lijntje)

Heb ondertss ook m'n rapport gekregen, en mag over naar 't volgende jaar, dus wss had ik toen dat gevoel omdat ik veel aan m'n hoofd had :) maar ik ben heel blij, want de haartjes zijn terug gekomen in een nogal stressie periode, had toen examens, bezig met rapport, .. en nu heb 'k het weer lekker rustig, en ben ik héél erg blij met m'n haartjes van inmiddels al een kleine twee centimeter groot :D :D :D

liefs..
Tinne
-xxx...-

Oilily
2 augustus 2005, 15:18
Dag Tinn

Ik begrijp je gevoel ook wel, alhoewel ik geen AA heb maar TTM. Net als bij TTM'ers is het zo dat wanneer we het kunnen klaarspelen om een tijd niet te trekken, komt er ook een gevoel los van het vertrouwde los te laten en te wennen aan het idee van niet meer te trekken, problemen op een andere manier proberen op te lossen (waardoor er andere, vaak onderdrukte gevoelens bovenkomen) en te wennen aan een kopje zonder kale plekken. Je hoeft je er zeker niet voor te schamen, geraak er rustig aan gewend... Des te beter voor jou!

Groetjes
Kim